Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 2011 RS 2.0TSI 210 kw (Vastuseid: 0 | Vaatamisi: 1914)
Mihkel.L
huviline



Registreerunud 10.04.14
Postitusi: 31

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS TSI , 2011

postitati 20.06.18 09:28 Tsiteeri
Skoda Octavia 2011 RS 2.0TSI 210 kw



Jõudu!

Et foorumit veidi elavdada, teen ülevaate enda RS'st mida sai mõni aeg tagasi veidi järele aidatud.

Mingi hetk jäi 147KWst väheks. Auto on küll super hea, kuid tahtsin enamat. Päris pikka aega ihusin hammast uue RS järele. Kuid selles konfiguratsioonis mis ma oleks teda tahtnud, jäi ikkagi natuke kalliks. Lisaks ei tekkinud too moment müügis olevale praegusele autole ühtegi mõistlikku pakkumist.

Enim tundsin puudust maantee kiirendusest ja ''lärmist''.
Kõige lihtsam algus oli tava õhufiltri vahetus K&N paneelfiltri vastu. Tellisin ebayst ja kulu oli ~60 EUR koos saatmisega.
Pärast vahetust oli tunne nagu mootor ärkaks veidi varem ja erksamalt. Võis olla ka wishful thinking, kuid nii tundus.

Edasi polnud midagi endal rohkemat teha, seega sai sammud seatud ESremaps poole.

Tahtsin, et auto teeks ka sportliku auto heli. Stockis ta väga mõnest Avensisest ei erine.
Seega paigaldati Milteki catback exhaust ilma reso pütita. Ütlen ausalt, et pärast esimest paari sõitu mõtlesin tagasi sõita ja reso püti vahele lasta panna...drone oli lihtsalt nii suur, eriti maanteel. Pärast mõnda aega sõitmist kas harjusin ise ära või läks veidi lahjemaks asi kuid nüüdseks juba naudin seda heli. Aknad all Järvevana tunnelis kiirendamine on üsna meeliülendav tegevus :)
Katalüsaatoreid ei eemaldanud ja ka downpipe jäi samaks kuna esremaps hinnangul selles konfis (k.a see, et hiljem tuleb stage 1) see polnud vajalik.
Koos paigaldusega oli hind ~600.

Järgmisena läks peale Stage 1 remap ja see tõi endaga kaasa paar üllatust. See on teada värk, et VAG grupi masinad dynos näitavad tihti veidi rohkem kw kui passis kirjas on. Kuid kui minu masin sinna peale läks, näitas dyno koguni 161 kw. V-o uus filter ja väljalase aitasid sellele kaasa? väänet oli siis 311Nm.
Pärast remap'i näitas dyno 210kW ning lausa 468Nm.


Remap tegi täpselt seda mida soovisin ja enamgi. Maanteel möödasõidud on nüüd tublisti paremad. Samas sai auto ka kõvasti ''iseloomu'' juurde. Enne oli see auto väga lihtsasti sõidetav ning andestas vead ka üsna oskamatutele. Peab ütlema, et autost maksimumi välja võttes pead rohkem keskenduma ning tundma mootorit. Ja see kõik teeb sõidukogemuse huvitavamaks. Kütusekulu osas erilisi muutusi ei märganud.

Remap läks maksma ~450.

Algselt oli plaanis ka autot veidi jäigemaks teha. Idee oli panna korralik stabikavarraste komplekt alla. Jäi too hetk tegemata ja vist hetkeseisuga ei teegi sest praegu olen masinaga rahul.

Välimuse kallale ma pole kunagi tahtnud minna ühe erandiga. Octavial istuvad rattad standardis nii sügaval koopas sees, et seda on lihtsalt kole vaadata. Seega sai nii ette kui taha flantsid pandud. Ette läksid 10mm ja taha 15mm. Taha oleks võinud isegi laiemad panna, kuid siiski näeb auto palju parem välja. Flantside hind oli ~150.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.1% - SQL: 59.9%]