Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: 2.0 TSI ''klõbin'' mootoris (Vastuseid: 30 | Vaatamisi: 6903)
Blueberry22
huviline



Registreerunud 05.06.17
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 17.12.17 09:33 Tsiteeri
2.0 TSI ''klõbin'' mootoris



Tere.

Kas oskab keegi soovitada mehaanikut, kes suudaks tuvastada mis kõrvalise häälega tegu mootoris?

Link videole: https://vimeo.com/247670789

Ning kas on Tallinna lähiümbruses kellelgi kogemusi väljalaske remondiga tegelevate inimestega? Nimelt kohapeal seistes hakkab summuti niiöelda podisema, arvati et tegu võib olla ehk väljalaskesuka probleemiga?

Suured tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 17.12.17 13:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Blueberry22
Tere.

Kas oskab keegi soovitada mehaanikut, kes suudaks tuvastada mis kõrvalise häälega tegu mootoris?

Link videole: https://vimeo.com/247670789

Ning kas on Tallinna lähiümbruses kellelgi kogemusi väljalaske remondiga tegelevate inimestega? Nimelt kohapeal seistes hakkab summuti niiöelda podisema, arvati et tegu võib olla ehk väljalaskesuka probleemiga?

Suured tänud!


Täpsusta mis aasta, mis võimsus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Blueberry22
huviline



Registreerunud 05.06.17
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 17.12.17 18:04 Tsiteeri


2011
147kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 19.12.17 07:46 Tsiteeri


Ma arvan, et suvaline summutitega tegelev töökoda oskab väljalaske leket tuvastada ja seda relaka ja keevitusega remontida.

Mootoris võib sihukest teravat tiksu teha mõni pihusti või hüdrotõukur, aga parem oleks, kui annaksid veel infot, kustkandist see tuleb, mis juhtub gaasi vajutades, kas külmalt või soojalt jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cosmic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211

Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4

postitati 20.12.17 06:44 Tsiteeri


Minu eelmine auto Octavia RS 2.0TSI 147kw tegi täpselt samasugust 'tiksumist' ja seda kokku 5 aastat, mis ta minu käes oli, ehk ostmisest peale. Teeninduses paar korda mainisin ka seda, vaadati üle ja öeldi et see on normaalne hääl - kuna autol oli garantii peal, siis väga ei muretsenud ja ennast häirida ei lasknud sellel. Uuel autol (2.0TSI 206kw) sellist häält enam täheldanud ei ole...

Ms summutisse puutub, siis eeldatavasti on Sul RS, kui 147kw mootoriga tegemist ning sellel peakski natuke madalam podin välja tulema kui tavalisel pihlakatorul ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 20.12.17 13:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Cosmic
Minu eelmine auto Octavia RS 2.0TSI 147kw tegi täpselt samasugust 'tiksumist' ja seda kokku 5 aastat, mis ta minu käes oli, ehk ostmisest peale. Teeninduses paar korda mainisin ka seda, vaadati üle ja öeldi et see on normaalne hääl - kuna autol oli garantii peal, siis väga ei muretsenud ja ennast häirida ei lasknud sellel. Uuel autol (2.0TSI 206kw) sellist häält enam täheldanud ei ole...

Ms summutisse puutub, siis eeldatavasti on Sul RS, kui 147kw mootoriga tegemist ning sellel peakski natuke madalam podin välja tulema kui tavalisel pihlakatorul ;)


Mul Octavia RS teeb ka seda teistsugust häält (tiksib), uus Cupra ei tee (väga vaikne). Kindlasti kontrolli, et kett oleks vahetatud (selle aasta mudelitel oli veel mingi tüüpviga). Enda omal lasin vahetada eraldi ennetavalt. Samuti tasub kontrollida, kas õli on piisavalt ning mis õli seal sees on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 21.12.17 08:50 Tsiteeri


Mina siin peale kõrgsurvepumba normaalse tööheli ei kuule midagi. Minu rs tegi ka täpselt sama häält.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 23.12.17 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Mina siin peale kõrgsurvepumba normaalse tööheli ei kuule midagi. Minu rs tegi ka täpselt sama häält.


Bensu mootoril kõrgsurve pump? 147KW TSI mitte TDI on vist teemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Blueberry22
huviline



Registreerunud 05.06.17
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 23.12.17 20:59 Tsiteeri


TSi-ga tegu tõesti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 24.12.17 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Mina siin peale kõrgsurvepumba normaalse tööheli ei kuule midagi. Minu rs tegi ka täpselt sama häält.


Bensu mootoril kõrgsurve pump? 147KW TSI mitte TDI on vist teemaks.


VAG TSI/TFSI bensiinimootoritel on kõrgsurvepump. Endal oli 2009 2.0TFSI Cupra millel pumba tüüpviga likvideerida sai - http://r-techperformance.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/hpfp-cam-follower-tfsi.jpg ; https://www.youtube.com/watch?v=FtZFv-lIgUA


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 24.12.17 15:23 Tsiteeri


Kõige hullem ongi selle kõrgsurvepumba juures see tigin mis sisse tuleb ja tehas keeldub seda isegi garantii korras remontimast.oma raha eest palun, pistavad kohe uue külge.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 26.12.17 09:32 Tsiteeri


Aga miks nad peaksidki seda garantii korras remontima kui kõik korras on. See et mõnele selle tööhääl ei meeldi, ei tähenda, et see vigane on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 26.12.17 13:56 Tsiteeri


Kõige huvitavam on selle nn. "tööhääle" juures see, et uuena töötas masin vaikselt aga tigin hakkas sisse tulema 5000km juures mis peale 15000 läbimist on muutunud juba lärmiks. Algul näiteks Tartu tunnistas, et on jah need pumbad probleemsed aga kui pooled uued autod hakkasid kurtma kolina üle kuulutati see lärm millegipärast normaalseks. Tartu näiteks on isegi paar pumpa garantii korras ära vahetanud aga tehas keelas asja ära ja anti korraldus sõita seni kuni auto seisma jääb. Vot nii palju sellest tööhäälest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 28.12.17 07:23 Tsiteeri


Vaevalt, et tehas täpselt sellises sõnastuses korralduse andis. Ja pealegi, autod pole ju seisma jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cosmic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211

Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4

postitati 28.12.17 08:33 Tsiteeri


Ei jäägi seisma, sõitis minul 5 aastat sellise 'tiksuvana' ja sõidab edasi ka. Lihtsalt minu jaoks oli see imelik, kuna sellest eelmine auto oli samuti O2 RS 2007.a. ja sellel taolist häält ei olnud. Samuti oli viimast autot müües vaja paarile huvilisele seletada, et selline hääl ongi normaalne :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 28.12.17 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Mina siin peale kõrgsurvepumba normaalse tööheli ei kuule midagi. Minu rs tegi ka täpselt sama häält.


Bensu mootoril kõrgsurve pump? 147KW TSI mitte TDI on vist teemaks.


VAG TSI/TFSI bensiinimootoritel on kõrgsurvepump. Endal oli 2009 2.0TFSI Cupra millel pumba tüüpviga likvideerida sai - http://r-techperformance.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/hpfp-cam-follower-tfsi.jpg ; https://www.youtube.com/watch?v=FtZFv-lIgUA


No see ikka hoopis teine asi,kui traditsiooniline diisli kõrgsurve pump ja sellised pumbad ei tee üldjuhul mingit "tööhäält" kui nad korras on.Isegi diislitel on tänapäeval etteande pumbad,mis teevad kõrget survet,aga ka need töötavad isegi veokatel suht hääletult.Ajam neil ka üldjuhul hammasrattas,mitte nukkvõll.Pigem teeb siin võibolla häält see nukkvõlli ajam,mitte pump ise.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiit26
huviline



Registreerunud 25.05.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 28.12.17 19:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Vaevalt, et tehas täpselt sellises sõnastuses korralduse andis. Ja pealegi, autod pole ju seisma jäänud.


Milleks õigustada mootori klõbisemist uuel autol ? Endal 2017 a skoda superb ja sama lugu, et pumba klõbin järjest süveneb ja aasta auto jutt oli täpselt selline, et tehas ei luba vahetada ja vahetavad siis, kui laiali läheb, täpne sõnastus oli ,et kui teele jääte, siis hakkavad vahetamisele mõtlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 29.12.17 15:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Vaevalt, et tehas täpselt sellises sõnastuses korralduse andis. Ja pealegi, autod pole ju seisma jäänud.


Tundun, et sõna võtab mingi müügimees kes üritab oma ämbrit õigustada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 02.01.18 12:01 Tsiteeri


Ei ole müügimees ja ei ole minu ämber ka. Minu arvamus lihtsalt, samamoodi nagu sinul on oma arvamus. See, et minu arvamus ei ühti sinu omaga ja ühtib esinduse omaga ei tee minust veel müügimeest ;)
Ja milleks üldse küsida siin arvamust kui teistsuguseid arvamused kui enda oma valed on :)
Seda enam, et siin samas teemas mitu inimest juba kirjutanud, et selline hääl on neil algusest peale olnud (oli ka minu autol)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.01.18 07:36 Tsiteeri


Kes ilma erilise tööhääleta mootorit tahab, peab elektriauto poole vaatama...
Sisepõlemismootorid teevad mitmeid erinevaid hääli, mis võivad ka aja jooksul muutuda ning kui insenerid on kaebusi uurinud ja tuvastanud, et peale muutunud hääle midagi hullu pole, milleks siis toriseda? Vanad diiselmersud tiksuvad kõik ja sõidavad sellisena miljon kilomeetrit, kuigi uuena olid nad ka kõik vaiksed.
Mind häirivad tunduvalt rohkem sellised ämbrid, kus tehas vahetab hea meelega garantii korras jupi järgmise samasuguse vastu, mis varsti jälle katki läheb.

Tehas võis vabalt anda esindusele üldise juhise, et sellise tiginaga pole mõtet pöörduda, kuna nad ei kavatse seda kompenseerida. Aga võis ka nii olla, et esindus sai 50x järjest taotlusele eitava vastuse ja nüüd hoiatab juba ilma proovimata, et pole mõtet küsida, ei käi garantii alla. Oma kulu ja kirjadega ei hakka ükski esindus likvideerima "tüüpvigu", mida tehas pole veaks tunnistanud, see ajaks teeninduse tunnihinna nii kõrgeks, et keegi ei ostaks enam uusi autosid. Pealegi, kui tehas ei ole konstruktsiooni muutnud, siis osa vahetus uue vastu ei pruugi aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 04.01.18 15:52 Tsiteeri


Selle tigiseva 1,2 mootoriga veel see kamm, et mitte kõik ei hakka tigisema. Mul kahel töökaaslasel samade mootoritega masinad. Ühel juba 30 000 läbi aetud ja teisel minu omaga üks kilometraaž. Mõlemil autod ainult sahisevad, nagu uuest peast. Miks see normaalne tööhääl just üksikutel masinatel esineb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 05.01.18 07:46 Tsiteeri


Kui see hääl nii väga segab, võid ju oma raha eest lasta ära vahetada, seda ei keela keegi. Või lasta teha mõnes tehase poolt aktsepteeritavas kohas ekspertiisi sellele pumbale tõestamaks, et tegu on praaktootega. Kui oled eraisikuna auto ostnud, võid ka tarbijakaitsesse pöörduda.
Kasutatud auto puhul ei saa kilometraaži järgi öelda, miks üks teeb ühte häält ja teine teist. Autod on erinevad, omanikud on erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiit26
huviline



Registreerunud 25.05.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 20.01.18 05:27 Tsiteeri


Peaks need klõbisevate pumpadega autode omanikud kõik kokku koguma ja ühiselt kuhugi pöörduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 20.01.18 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiit26
Peaks need klõbisevate pumpadega autode omanikud kõik kokku koguma ja ühiselt kuhugi pöörduma.


Et siis niikui umbusaldust avaldama või? :D Mu esimene RS klõbises algusest (või peaaegu algusest) peale ja sõitis minu aja lõpuni, mu poja aja lõpuni ja arvan et sõidab praegugi sama pumbaga edasi. Arvan et umbes 150 kilo kindlasti selle traagilise klõbinaga... Miskit 8 aastat siis nagu.
Nagu tnx soovitas, et kui segab lase oma kulu ja kirjadega ära vahetada. Sõitmist ta igaljuhul ei sega, kuulda on seda põhiliselt tühikäigul ja kui seal kõrval seda spetsiaalselt kuulata... so what? kui tehas tunnistab, et on ok, siis ei aita ükski “ekspertiis” ega tarbijakaitse. Ei saa ju väita et midagi katki oleks, tööparameetrid on ka nagu korras, kõrvaga kuulatav hääl võib küll olla põhjus uurimiseks (mida ka käesoleva juhul on tehtud), leitud on et sõitmist ei sega ja ohtlike ei ole. Ja paistab isegi siinsete postituste järgi et ära ka ei sure. Ongi nagu case closed...
Nüüd siis kiiresti tembeldage mind läbikukkunud müügimeheks ja mõttetuks tehase huvide eest sõdijaks :D (mida ma ei ole) Ma ei õigusta seda klõbinat, aga selle teema edasine arendus ilma negatiivse lõppresultaadita (ja mitte ühe negatiivse lõppresultaadita vaid mitme) on suht mõttetu. Ega tehas just jooksujalu iga klõbina peale tormi jooksma ei hakka, kindlasti peab kriitiline mass vigade/defektide osas ületatud olema et asi läheks töösse ja kuna praktika/analüüs/kogemus näitab et antud pump kestab ja kestab siis.... kasutage edasi oma fantaasiat ja lugege veelkord kasutaja tnx soovitust vahetuse kohta mida juba eelpool tsiteerisin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiit26
huviline



Registreerunud 25.05.16
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal


postitati 24.01.18 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Tsitaat:
Algselt postitas: tiit26
Peaks need klõbisevate pumpadega autode omanikud kõik kokku koguma ja ühiselt kuhugi pöörduma.


Et siis niikui umbusaldust avaldama või? :D Mu esimene RS klõbises algusest (või peaaegu algusest) peale ja sõitis minu aja lõpuni, mu poja aja lõpuni ja arvan et sõidab praegugi sama pumbaga edasi. Arvan et umbes 150 kilo kindlasti selle traagilise klõbinaga... Miskit 8 aastat siis nagu.
Nagu tnx soovitas, et kui segab lase oma kulu ja kirjadega ära vahetada. Sõitmist ta igaljuhul ei sega, kuulda on seda põhiliselt tühikäigul ja kui seal kõrval seda spetsiaalselt kuulata... so what? kui tehas tunnistab, et on ok, siis ei aita ükski “ekspertiis” ega tarbijakaitse. Ei saa ju väita et midagi katki oleks, tööparameetrid on ka nagu korras, kõrvaga kuulatav hääl võib küll olla põhjus uurimiseks (mida ka käesoleva juhul on tehtud), leitud on et sõitmist ei sega ja ohtlike ei ole. Ja paistab isegi siinsete postituste järgi et ära ka ei sure. Ongi nagu case closed...
Nüüd siis kiiresti tembeldage mind läbikukkunud müügimeheks ja mõttetuks tehase huvide eest sõdijaks :D (mida ma ei ole) Ma ei õigusta seda klõbinat, aga selle teema edasine arendus ilma negatiivse lõppresultaadita (ja mitte ühe negatiivse lõppresultaadita vaid mitme) on suht mõttetu. Ega tehas just jooksujalu iga klõbina peale tormi jooksma ei hakka, kindlasti peab kriitiline mass vigade/defektide osas ületatud olema et asi läheks töösse ja kuna praktika/analüüs/kogemus näitab et antud pump kestab ja kestab siis.... kasutage edasi oma fantaasiat ja lugege veelkord kasutaja tnx soovitust vahetuse kohta mida juba eelpool tsiteerisin.


Sinul võis ju tühikäigul klõbiseda, minul klõbiseb igal ajal ja ka kabiini on kuulda.
Kas kuskil on kirjas, et seisan kõrval ja kuulan kõrv vastu kapotti. See hääl on päris tugev klõbin, gaasi andes väheneb, gaasi maha lastes selline hääl, nagu ketiga autol kett välja veninud või pigutid ei pinguta.
Teiseks, oleks see kogu aeg sama, kuid see hääl järjest tugevneb.
Kolmandaks, aravatavasti see nn kriitiline mass ongi ületatud ja tehas ei taha lisakulutusi teha, sellest ka soovitus, et sõitke niikaua, kuni laiali läheb. Tartu teenindus oli sellest probleemist väga hästi teadlik ja siingi foorumis mõned. Kuigi jah, siis on skodade omanikest võib-olla 1% :)
Mina näen siin pigem eesmärki garantii ajal asja korda tegemisest kõrvale hiilimisi, sest tõesti ei pruugi laiali minna, kuid lõpuks pean ikka enda raha eest peale garantii lõppu ära vahetama.
Sama hästi võiks sul silla jupid koliseda, midagi ju alt ära ei tule. Või mida iganes kuskil lahti on, kuid sõitmist ei sega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 64.1% - SQL: 35.9%]