Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia 2013+ 1.4(8) DSG ostuabi (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 3353)
Alterjor
huviline



Registreerunud 09.08.17
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 09.08.17 10:01 Tsiteeri
Skoda Octavia 2013+ 1.4(8) DSG ostuabi



Tere

Plaan on siis endale uuem sõiduvahend soetada ja huvi pakuvad Skoda Ocataviad 2013+, sedaan, bensiin ja DSG. Valik pole just väga suur aga siiski olemas: Octavia 2013+


Aastane läbisõit jääb ligikaudu 20k (+-2000km) juurde ja mnt/linna suhe jääb ilmselt kuskil 50/50 juurde ehk autoga linna tööle ja tagasi. Vahepeal ka mõned muud otsad.

1. Kas on midagi kindlat mida peaks jälgima/otsima ostes, just mingit kindlat tüüpviga või probleemi?
2. Saan aru, et probleeme on olnud DQ200 kastiga. Kas peale mingit aastat on asi paremaks läinud ja/või mis kilometraaži juures see viga hakkab põhiliselt esinema? Kuidas seda ära tunda?
3. Kaua üldse sellised autod vastu peavad? Enne kui tuleb panna korralik hulk raha remonti. 200+ 300+ 400+?
3. Igasugused muud soovitused on ternetulnud.

Parimat
Lauri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 09.08.17 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Alterjor
Tere

Plaan on siis endale uuem sõiduvahend soetada ja huvi pakuvad Skoda Ocataviad 2013+, sedaan, bensiin ja DSG. Valik pole just väga suur aga siiski olemas: Octavia 2013+


Aastane läbisõit jääb ligikaudu 20k (+-2000km) juurde ja mnt/linna suhe jääb ilmselt kuskil 50/50 juurde ehk autoga linna tööle ja tagasi. Vahepeal ka mõned muud otsad.

1. Kas on midagi kindlat mida peaks jälgima/otsima ostes, just mingit kindlat tüüpviga või probleemi?
2. Saan aru, et probleeme on olnud DQ200 kastiga. Kas peale mingit aastat on asi paremaks läinud ja/või mis kilometraaži juures see viga hakkab põhiliselt esinema? Kuidas seda ära tunda?
3. Kaua üldse sellised autod vastu peavad? Enne kui tuleb panna korralik hulk raha remonti. 200+ 300+ 400+?
3. Igasugused muud soovitused on ternetulnud.

Parimat
Lauri


132kw võiks olla päris OK mootor. 7ne DSG kindlasti murekoht, aga proovi leida masin, mis pigem on maanteedel rohkem sõitnud kui linnas. DSG lähevad ka sidurid + kui jama on siis see kallis plokk. 132kw mõistlikult sõites jääb see kütusekulu kindlasti alla 8l keskmine, maanteel saad oluliselt väiksema numbriga hakkama.
DSG ei tohi jõnksutada, ega libistada, samuti tagurdades ei tohi nn kiirendama hakata. Samuti kõik käiguvahetuse peavad olema sujuvad, ei tohi esineda viivitus jms. Kindlasti jälgi 2-3 vahetusi.
Müra teema tasuks ka vaadata üle, eriti kui plaanis naaste kasutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]