Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Autor:
Pealkiri: Škoda Octavia Elegance DSG 1.8 TSI 118kw 2012 (Vastuseid: 96 | Vaatamisi: 16429)
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 26.06.17 16:40 Tsiteeri
Škoda Octavia Elegance DSG 1.8 TSI 118kw 2012



Tere minu poolt kõigile.
Olen uustulnuk siin foorumis ja pealkirjas väljatoodud Škoda on esimene minu kasutuses olev seda marki sõiduk.
Siiamaani on minu käest läbi käinud viimase 10 aasta jooksul-
VW Passat 35i 1,9TD 55kw
VW Golf 3 2.0 85kw
VW Bora 2.3 V5 125kw
Ford Mondeo 1.8 85kw
Ford Mondeo 2.0 95kw
Honda CRV (mk1)
Hyundai
Mitsubishi ja midagi kindlasti veel.

Ehk siis põhirõhk on olnud ja on VAG sõidukitel.

Niimoodi siis nüüd.
Auto käes. Hetkel on suunurgad kõrvuni.
Suur ja mugav. Ruumi on ohtralt. Varustust on uhkelt.
Pilte teen siis kui ilm ilusam on.

Aga autost lähemalt.

TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS

Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadjad
Kõrvalistuja turvapadja väljalülitamise võimalus
Turvakardinad
Signalisatsioon (mahuanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Vihmasensor
ISOFIX lasteistme kinnitus (taga)
Turvavööde eelpingutid esiistmetel

MUGAVUSVARUSTUS

Kliimaautomaatik
Elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Püsikiiruse hoidja
Parkimisandurid (taga)
Peeglid päikesesirmides
Kohtvalgustid
Coming-/Leaving-Home funktsioon

AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON

BOLERO stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga)
8 kõlarit
CD Box
Ekraan (ees)
Autokompuuter
Käed vabad süsteem

TULED

Xenon (lähituled)
Esitulede pesurid
Päevasõidutulede automaatne lülitus
Udutuled (eesmised, tagumine)

SISUSTUS

Tekstiilpolster
Istmed reguleeritava kõrgusega (juhiiste, kõrvalistuja iste)
Istmesoojendused
Nahkkattega rool
Multifunktsionaalne rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga
Topsihoidjad (ees)
Iluliistud salongis (puitdekoor)

MUU VARUSTUS

12v pistikupesad
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Kaubakinnituse konksud
Veokonks (teisaldatav)
Reisiarvesti

EDIT.
Lisavarustus mida olen veel avastanud.

Jahutusega kindalaegas
Jahutusega karbike esimese käetoe all
Eraldi päevasõidutuled
Klapitavad peeglid
"Lombi" valgustus
Kurvituled


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 29.06.17 19:32 Tsiteeri


Küsimused suurele ringile.

Kuidas need peeglid ennast nö kokku voldivad? Mina ei saa aru või ei oska ....

Armatuuris kiri - kontrolli paremat tagumist tuld. Kontrollisin. Kõik pirnid on OK ... Mida veel kontrollida?

Lubatud pilte proovin homme 30.06 teha kui ilm lubab.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 30.06.17 05:36 Tsiteeri


Peeglid võiksid end kokku voltida peegliregullimise nupust, pead seda keerama kas 180* vasakule või paremale. Võibolla õnnestub ka auto menüüst seadistada nii et signat peale/maha võttes automaatselt pakib peeglid kinni-lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 30.06.17 05:45 Tsiteeri


Kui kirjutab armatuuris, et kontrolli paremat tagumist tuld, siis järelikult seal mingi tuli siiski ei põle, näiteks pidurituli või mõni gabariittuli. Kontrolli hoolsamalt.
Peeglite kokkuklappimiseks on peeglite reg nupu võimalik keerata sellises asendisse, et nad end kokku klapiks. Peeglite reg nupul peab sel juhul olema 5 asendit : L; 0; R; peeglite soojendus; peeglite klappimine - kui seda viimast ei ole, siis ei ole elektriliselt kokkuklapitavad peeglid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 30.06.17 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Küsimused suurele ringile.

Kuidas need peeglid ennast nö kokku voldivad? Mina ei saa aru või ei oska ....

Ja puldist käivad kokku sedasi kui hoiad lukustuse nuppu natuke pikemalt all. Lahti voldivad kui ukse puldist avad.


Ökoautost "Säästu" saiani ja kumminaiseni on ainult üks samm ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 30.06.17 13:09 Tsiteeri


Lisaks peaks "kartja poolne" peegel tagurpidikäigu sisselülitamisel ise alumisse asendisse liikuma kui peegliiregullimise nupp "R" peal on.


Ökoautost "Säästu" saiani ja kumminaiseni on ainult üks samm ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuuba
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1.4TSI ACT

postitati 30.06.17 13:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hulgus
Lisaks peaks "kartja poolne" peegel tagurpidikäigu sisselülitamisel ise alumisse asendisse liikuma kui peegliiregullimise nupp "R" peal on.

See toimib ainult mäludega istmete puhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 30.06.17 14:07 Tsiteeri


Mäludega istmeid ei ole - seega langeb see variant kohe ära.

Puldi soovitust proovin.

Proovisin ja katsetasin igatepidi seda asja.
Toimib kui lüliti on L; 0 või R asendis ja puldil "pressida" lukustamise nuppu üle kahe sekundi.

Mida ei proovinud - nupul on ka see voltimise asend märgitud. Kui nuppu vajutada selle ikooni suunas kas siis ka voldib peeglid kokku?

Edit. Lahti voldivad peeglid ennast mitte signa maha võttes vaid siis kui avan juhi ukse ;)


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 01.07.17 05:53 Tsiteeri


Järgmised küsimused

Kas keegi on teinud/vahetanud lombivalgustuse "seasilmad" led'ide vastu?
On see teostatav?

Hetkel lihtsalt selline natuke hele laik ukse peal.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 01.07.17 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Järgmised küsimused

Kas keegi on teinud/vahetanud lombivalgustuse "seasilmad" led'ide vastu?
On see teostatav?

Hetkel lihtsalt selline natuke hele laik ukse peal.

Vahetasin-täitsa teostatav muidu. Peegliklaasi peab eest võtma ja peeglikorpuse lahti. Youtube-s õpetus ka olemas. Ei meeldinud mulle see led-i värk, panin tavalised pirnid tagasi :D Toppisin neid led-e numbrituledesse, ette gabariitidesse-olid küll CAN BUS kirjaga pirnid aga miskipärast armatuuris oli koguaeg veateade ees. Panin originaalid tagasi. Ette gabariitidesse panin need sinaka klaasiga-need pisut valgemad.


Ökoautost "Säästu" saiani ja kumminaiseni on ainult üks samm ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 02.07.17 05:19 Tsiteeri


Ega ma pole kunagi neid led'e ise kuhugi toppinud.
Lihtsalt imelik on vaadata neid ise tehtud "pedemajakaid" (vabandust väljenduse eest).
Aga sinna lombi valgustusse võiks isegi sobida. Vist.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 02.07.17 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Ega ma pole kunagi neid led'e ise kuhugi toppinud.
Lihtsalt imelik on vaadata neid ise tehtud "pedemajakaid" (vabandust väljenduse eest).
Aga sinna lombi valgustusse võiks isegi sobida. Vist.

No võid ju ära proovida. Pole see pirnide vahetamine seal peeglikorpustes mingi keeruline tegevus. Ja minu mäletamist mööda ei andnud peeglites olevate led-ide puhul ka veateadet.


Ökoautost "Säästu" saiani ja kumminaiseni on ainult üks samm ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 05.07.17 04:10 Tsiteeri


Esimene paagitäis kütet põletatud. Sõidu suhe siis 70/30 maantee kasuks.
768 km ja paaki pressisin 50,02 liitrit.
Kompuuter lubas veel sõita 95 km-t.
Keskmine seega 6,4l/100km.
Mulle meeldib selline küttekulu.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 05.07.17 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Esimene paagitäis kütet põletatud. Sõidu suhe siis 70/30 maantee kasuks.
768 km ja paaki pressisin 50,02 liitrit.
Kompuuter lubas veel sõita 95 km-t.
Keskmine seega 6,4l/100km.
Mulle meeldib selline küttekulu.

Tundub öko tõesti! Ma sain eelmine nädal enda masinaga 610km-sel Lõuna Eesti-Ida-Viru tripil (80/20) 3 inimest autos, maanteel püsikaga sõites 95-98 km/h 7,12l/100km (statoili 98 miles plus). Mõõdetud siis-paak täis enne- ja pärast reisi. Autokompuuter näitas keskmiseks 6,8.


Ökoautost "Säästu" saiani ja kumminaiseni on ainult üks samm ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 05.07.17 15:00 Tsiteeri


Huvitav on see, et tankimis luugil on minu autol märgitud 91/95.
On üldse 98 lubatud?
Ja kuidas see mootor suhtub sellese piiritusega segatud ollusesse 95E10?
VW manuaalis oli kirjas - keelatud!
98E5 oli nagu lubatud ...

Google teab :D

E10 compatible motors - cars

Škoda
E10 is cleared for use in the following Škoda vehicles:

Octavia HB and Combi: all petrol driven models excluding the 1.8T RS (132 kW) models (AUQ engine)
Fabia HB, Sedan and Combi: all petrol driven models excluding the 2.0 litre (85 kW) models (AZL engine)
Superb: all petrol driven models excluding the 2.8 litre 30V V6 (142 kW) models (AMX engine)
Felicia: all petrol engine models, provided that the O-ring seal in the fuel pressure regulator is replaced in the 1.3 litre (40 kW and 50 kW) engines to make them compatible with E10 petrol.
Roomster: all petrol engine vehicles
Yeti: all petrol engine vehicles

E10 petrol is not suitable for use in Škoda models whose owners manuals specify the use of 98 octane petrol only. E10 is not suitable for use in Škoda models preceding those listed above (Forman, Favorit etc.).


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 05.07.17 20:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Huvitav on see, et tankimis luugil on minu autol märgitud 91/95.
On üldse 98 lubatud?

mis on luugil, seda pane sisse ka. see 98 lisamine andis meibi Wabariigi algusajal mingit effekti, sest lääneautodesse ei tohtinud igast solki sisse panna ja siis ei segatud niipalju... see ka paljas spekulatsioon ning oma tunnetus kui kunagi opeliga sõitsin ja siis nagu tundus, et on teravam vms. ja muidugi kõvasti ökonoomsem ka :D

põhjendus- pauk on kütuse põlemisel sama, kuid kõrgema oktaavarvuga kütus põleb lihtsalt natukene kiiremini ning see võimaldab tõsta pöördeid ja surveastet. kuidas? väga lihtne- süütenurga saab panna natukene hilisemaks ja rohkem siin muud polegi. ilma süütekaardi timmimiseta pole mitte kui mingit vahet, kas tankida 95 või 98 kütust.

miks siis sportautodesse kästakse valada kangemat kraami? sest neil on juba tehasest suurema oktaanarvuga kütusele seadistus tehtud.

teeme nüüd teistpidi rehnuti - paneme 76 bensiini ferrarile paaki ja mis juhtub? ei käi õigesti, sest see 76 põleb alles siis ka kui väljalaskeklapid on avatud ja pool paugust läheb sumpsi. halvemal juhul lased mootori hüdrolukku ja saab suur remont alguse.

kokkuvõte- võid kangemat panna ja rohkem maksta, kuid reaalses elus see kasu ei too. ei ole ka muidugi investeering kangemat tankida, kuid pointi pole.
AGA kui ise sõidad ja tunned, et nagu oleks kõvasti parem minek ja ökonoomsem, siis pange või nitroglütseriini lisaks
:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuuba
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1.4TSI ACT

postitati 06.07.17 11:11 Tsiteeri


1.4 TSI mootori puhul on küll subjektiivselt tunnetades vahe teravuses tunda. Naabrimees kinnitas ka, et teeb vahet 95 ja 98 -ga sõites. Autod siis Superb ja Passaat 1.4 TSI ACT mootorid.
Kolleegil on 1.4 TSI Jeti, tema täheldas, et mootor käib 98 ühtlasemalt.

Seega võta nüüd kinni, teooria vs subjektiivsed arvamused. 1.8 on suurem mootor, sellel vbl ei ole nii kergesti vahe märgatav (tunnistan, et eelmise auto puhul 1.8 TSI Superb, ei olnud väga aru saada kütuse oktaanarvu vahest).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 06.07.17 12:30 Tsiteeri


Palju võib olla ka kõrvade vahel kinni. Iga kord kui tulen pesulast, kus poisid on mu Passati ilusti käsitsi puhtaks pesnud ja läikima löönud ning salongi ka tolmust piinlikult puhtaks teinud, siis iga jummala kord tundub, et auto sõidab paremini kui enne. :D Päris ausalt kohe. Kuigi autoga ei saa mingit vahet olla, siis tunne on küll nagu oleks saabunud natuke väsinud hobune kaariku ees, aga lahkun ilusti söödetud-joodetud ja puhanud ning ka pai saanud hobusega, kes tänutäheks rõõmsalt galoppi laseb.
See muidugi nüüd ei välista, et 98 ja 95 vahel võib mõni mees tagumiku ja kõrvaga vahet teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 06.07.17 13:54 Tsiteeri


See on muidugi jaburduse tipp, et mootor käib ühtlasemalt :D :o


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 07.07.17 04:03 Tsiteeri


Paar hädist pilti mobiiliga.

https://s14.postimg.org/nakox16rh/20170707_064033.jpg
https://s16.postimg.org/r41a3ff6p/20170707_063915.jpg


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuuba
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1.4TSI ACT

postitati 07.07.17 07:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timo99
See on muidugi jaburduse tipp, et mootor käib ühtlasemalt :D :o

Nuta või naera, aga kütusel ja kütusel on vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 18.07.17 15:24 Tsiteeri


Hetkel siis kallanud ja tallanud. Suunurgad on ikka veel kõrvuni.

Millest siiani aru pole saanud - kuidas see vihmasensor toimib? Seletage palun rumalale.

Ja kütusest - kunagi sai Escort'iga sõidetud. Paaki läks A76. Sõitis väga hästi. Ainult välja suretamisega oli probleeme :D . Detonatsioon oli meeletu :D


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
miilits
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.09
Postitusi: 50

Kasutaja on eemal

Auto: v6 142kw atm 4motion, e91 330xd, b7 4mo

postitati 18.07.17 17:59 Tsiteeri


Olen samuti seda meelt, et kütusel ja kütusel on vahe. Ise olen seda eriti tundnud, kui masinaga venemaal käinud. Isegi vanakooli v6 liigub, töötab sujuvamalt ning reageerib erksamalt venemaa benaga. Eestis vana g4 1,6 16v mootoril samuti muutus töö ühtlasemaks, kui hakkasin 98-t tankima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 18.07.17 18:35 Tsiteeri


Tankimisluugi siseküljel on tavaliselt kirjas millist kütust auto eelistaks.Kui on min 91 siis 95 on juba suur edasiminek.Kui on min 95 siis uute Skodade kasutusjuhend ütleb et kõrgema oktaanaarvuga kütus võib parandada mootori sooritusvõimet.Isiklikult sõitsin 98besiiniga kuna läbisõit paagitäiega oli 10 protsenti suurem ja seda pikema aja vältel.Kuna hinnavahe on ainult 5 senti siis majanduslikult õigustas ka see ära.No kas ta nüüd ka vägvamalt edasi astus ja kas viinapits mootoril kannatas sõita, et käb nõnda ühtlaset,selle koha pealt küll midagi kosta ei oska.Piisav argument oli rahaline ja ka tankimiste vaheliste kilomeetrite pikenemine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 18.07.17 18:59 Tsiteeri


Hm, peab uue kasutusjuhendi uuesti üle vaatama. 2008 superbi juhendis nagu mäletan oli just kirjas, et kõrgemat ei tohi sisse panna.. ehk on midagi muutunud?

edit: oli ilmselt valesti meeles, Kodiaqi manualis lubatakse lahkelt ka kangemat kasutada. Ühel real on kirjas, et see ei mõju kütusekulule ja ei anna jõudu juurde. 2 rida allpool on kirjas, et võib suurendada võimsust ja vähendada kütusekulu. :o Peaks katsetama.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.0% - SQL: 37.0%]