Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Škoda Superb III 1.8 TSI 132kW man. 2017 - Kaidor (Vastuseid: 28 | Vaatamisi: 8831)
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 09.05.17 13:54 Tsiteeri
Škoda Superb III 1.8 TSI 132kW man. 2017 - Kaidor



Tere

Peale mitut Subaru Legacyt olen jõudmas kah Škodani; ootan oma Superbi tellimust, mis paremal juhul jõuab juunis tootmisse, kehvemal juhul aga alles augustis.
Luukpära kerega, Ambition varustusega ja corrida red värvi saab ta olema, ei mingit hallmetallikdiislit DSG käigukastiga. Proovisõidud veensid selgelt, et DSG kast on endiselt suhteliselt aeglane riistapuu.
Lisavarustust sai samuti mitmesugust juurde nopitud, näiteks soojendusega rool ja esiklaas, Amundseni infolustikummut, viies aasta garantiid, klaaside toonimine, talverehvid oma velgedel, Canton audio, Kessy, elektriliselt seadistatav mäludega juhiiste, värviline MaxiDOT ja veel nipet-näpet.
Veljemõõt sai valitud 17"


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66

Kasutaja on eemal

Auto: Cupra st300 4drive

postitati 09.05.17 15:33 Tsiteeri


Mis mõttes dsg uimane on? Kui vahetad r pealt d ja stardid või kui juba auto liigub ja vahetab 2-3-4 jne?
Toonklaasi oleks võinud mujal lasta, skoda toonklaas suht mõttetu.
Samuti kui korraliku gps tahad oleks võinud columbuse panna.
Aga head ootamis, ise ootan ka. Tean mis tunne..:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 09.05.17 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raigo1
Mis mõttes dsg uimane on? Kui vahetad r pealt d ja stardid või kui juba auto liigub ja vahetab 2-3-4 jne?
Toonklaasi oleks võinud mujal lasta, skoda toonklaas suht mõttetu.
Samuti kui korraliku gps tahad oleks võinud columbuse panna.
Aga head ootamis, ise ootan ka. Tean mis tunne..:D


Uimane nii kohalt minnes kui ka liikumise pealt kiirendades, ei aidanud palju ka sport-mode...Vajutad ja siis jääd ootama, millal siis midagi lõpuks toimuma hakkab...

GPS-omadusest endast koduvabariigis niikuinii lugu pole, aga võiks olemas olla piiritaha sattudes igaks petteks.

Aga ootamine on nüri jah, eriti kui veel ei tea ka täpset tootmisnädalat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.05.17 19:01 Tsiteeri


Millega sa seda uimasust võrdled?Subaru automaat CVT on minu arust valgusaasta võrra uimasem.Või võrdled manuaal kastiga vanema autoga?
Paigalt võttes on uimasus(viivitus) pigem gaasipedaali regeerimises,aga mitte DSG-s kinni.See on minu arust samamoodi ka manuaal kastiga autol,olen korra asendusautona kaks päeva sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66

Kasutaja on eemal

Auto: Cupra st300 4drive

postitati 09.05.17 20:13 Tsiteeri


Mõnel margil on dsg vs. Manuaal kastiga kiirendus dsg kasuks. Minumeelest vahetab topeltsiduriga kast väga nobedalt käike ja eco reziimis madalal pöördel hoides kütet kokku.
Cvt kastiga jah võib kalendriga mõõta kiirendust ja minekut. Eriti kui veel haagis taga.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KristoH
huviline

Avatar


Registreerunud 15.04.13
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb L&K 1,8TSI

postitati 10.05.17 05:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Raigo1
Toonklaasi oleks võinud mujal lasta, skoda toonklaas suht mõttetu.


Selle väitega nõustun. Kui enda auto kätte sain, siis üllatus oli suur kui nägin, et tagaklaasil ainult õrn toon. Ei saa aru, miks öeldakse toonklaas kui seda reaalselt ei ole? Muidu head ootamist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 10.05.17 09:08 Tsiteeri


Ei lasknud tehase toonklaase, vaid siin kohapeal toonimisega.
Subaru CVT-käigukastist pole üldse mõtet rääkida, võrdlesin oma senise Subaru manuaaliga. Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.
Küll aga üllatas positiivselt kah proovitud 1-liitrine turbokas Octavia peal koos manuaaliga - üllatavalt käbe ja samas ökonoomne, maanteel 100ga ühtlast tempot hoides näitas kompuuter kuluks 3.2 - 3.5 sajale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 10.05.17 11:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaidor
Ei lasknud tehase toonklaase, vaid siin kohapeal toonimisega.
Subaru CVT-käigukastist pole üldse mõtet rääkida, võrdlesin oma senise Subaru manuaaliga. Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.

Seda ma kuulenud küll nüüd esimest korda. DSG on uimane siis, kui kohapealt ära minna (mitte alati muidugi). Hoog sees on ta siiski üks kiiremaid kaste täna. Seega kas keegi oli selle kasti ennem väga lolliks ajanud või sa ei vajutanud korralikult. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 10.05.17 12:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaidor
Ei lasknud tehase toonklaase, vaid siin kohapeal toonimisega.
Subaru CVT-käigukastist pole üldse mõtet rääkida, võrdlesin oma senise Subaru manuaaliga. Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.

Seda ma kuulenud küll nüüd esimest korda. DSG on uimane siis, kui kohapealt ära minna (mitte alati muidugi). Hoog sees on ta siiski üks kiiremaid kaste täna. Seega kas keegi oli selle kasti ennem väga lolliks ajanud või sa ei vajutanud korralikult. :D


eks siin ole asi selles, et sõites 70-ga on kuues käik sees ja seitsmes on sees, kuid sidur lahutatud. seega kui gaasi vajutad, siis kõigepealt tuleb ca sekund, et paar käiku allapoole lülitatakse ja siis läheb elu lahti. harjud ära või kasuta labasid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 10.05.17 21:17 Tsiteeri


Mina kasutasin sellisel äkilisel kiirenduse vajadusel suht tihti S peale minekut,kohe läks 6 asemel 4 sisse ja minekut oli küll ja veel.
Sellega olen ka väga nõus,et DSG on üks kiiremini vahetav kast ja sellega saab ikka väga kiirelt ja agressiivselt sõita.
Minu viga Scouti tellides oli see,et jäi valikusse panematta drive mode,millega on 3 kasti töö valikut,mitte 2 nagu standardis.Vähemalt 2015 oli see lisa olemas ja prooviautol oli ka olemas.Seal olid OKO,SPORT ja mingi vahepealne valik,mis oleks just talvel ja linnas sõites vajalik olnud.
lisaks pakun ,et uimane võis ka tunduda,aga reaalselt aega mõõtes, teeb DSG manualile tavakasutaja käes ilmselt pika puuga ära.
Tänapäeva turbo mootoritel peab väga täpses pöörete vahemikus püsima,et pidev võimas vedu taga oleks ja DSG aitab seda saavutada minu arust parimal viisil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 11.05.17 06:43 Tsiteeri


Mehel ju masin tellitud, mis siin enam õiendada :)
Varustust kommenteerides - rooli ja esiaknasoojendus on 5+lisa. Olen ise siin kevadel kasutanud ja ei kurda. Canton samuti, oma autole paraku ei trehvanud see peale.
Toonitud klaasidest, mul just vastupidi, kuna tehasetooni polnud siis lasin siin panna, ja no krt imo tehase toon on märgatavalt soliidsem valik kui siin paigaldatu. Aga no see on maitse asi, mille üle pole mõtet väga vaielda :)

Vaadates veel mida sa nimistust valinud oled, siis kas Elegance-i polnud mõttes võtta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 11.05.17 08:59 Tsiteeri


Tõsi, kaalusin pikalt Elegance'i ja Ambitioni vahel, aga need järgmise taseme paketis sisalduvad lisad minu vaatenurgast mind eriti ei köitnud. Pakkumiste vahe tuli sinna 1.5K kanti. Peale pikki kalkuleerimisi ja erinevate tasemete sisudega autodega lähemat tutvumist leidsin enda arvates parajalt kuldse kesktee. Hetkel küll ei ole tunnet, et midagi oleks kripeldama jäänud Elegance mittetellimisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 11.05.17 11:34 Tsiteeri


No mul oli sama teema.
Võtsin ka Ambitioni.

Algselt oli plaan tellida, siis oleksin ise ka valinud kessy+ Cantoni, reas hoidmise, ACC, liiklusmärgi lugeri ja orig.konksu. Aga paraku läks nii et ei olnud aega tellimisega oodata ja tuli lihtsam Ambition rooli-klaasisoojenduste, värviline maxi-dot + konksuga.

Aga endiselt ma ütlen et superb on küll täna julgelt parim mida sellise hinna ja kvaliteedisuhtega saab (Y)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 26.05.17 13:41 Tsiteeri


Nonii, kinnitati siis tootmisajaks ära järgmine nädal, nädal 22...polegi enam palju oodata jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 26.05.17 19:09 Tsiteeri


Siis peale tootmist veel umbes 3 nädalat või sips vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 08.06.17 08:41 Tsiteeri


Eile jõudis masin kohale, täpselt nädala pärast lubatakse üle anda. Lõppkokkuvõttes isegi veidi varem, kui esialgne hinnang, et jaanipäevaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 12.07.17 13:47 Tsiteeri


Nädala lõpus saab täpselt kuu aega sõidetud, esimesed 2100 km läbitud tänasega. No on ikka mõnus kulgemise masin küll, ja see ruumikus! Mööblipoode reidida ja kolida oli lausa lust. Lapsed ka siiralt imestavad, kui palju saab tagaistmel ruumi olla, ning rõõmustavad muidugi USB ja 220-voldise pistiku üle taga konsoolis.
Negatiivsena on keegi suutnud kontori parklas juba kapitaalselt parema esitule kohal võtmekimbu või kotinurgaga autode vahelt kulgedes korralikud metallini täkked teha:mad:
Läheb ilmselt kuu lõpus-uue alguses kohe kasko kaudu töösse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 12.07.17 18:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaidor
Nädala lõpus saab täpselt kuu aega sõidetud, esimesed 2100 km läbitud tänasega. No on ikka mõnus kulgemise masin küll, ja see ruumikus! Mööblipoode reidida ja kolida oli lausa lust. Lapsed ka siiralt imestavad, kui palju saab tagaistmel ruumi olla, ning rõõmustavad muidugi USB ja 220-voldise pistiku üle taga konsoolis.
Negatiivsena on keegi suutnud kontori parklas juba kapitaalselt parema esitule kohal võtmekimbu või kotinurgaga autode vahelt kulgedes korralikud metallini täkked teha:mad:
Läheb ilmselt kuu lõpus-uue alguses kohe kasko kaudu töösse.


ära sa seda jama küll tee- esimene kriim jääb peale ja meenutama. ja teed selle korda ja kohekohe tuleb uus, sest maakeras pole ju ühtegi autot leiutatud, millele kriim peale ei tule!
muretuid kilomeetreid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 15.09.17 14:08 Tsiteeri


Autol vahepeal siis saanud haavad ravitud, 6100 km kellale, keskmine kütusekulu langes juba 6.4 liitrini / 100km, aga varsti läheb laseb uut anomaaliat uurida - paaril korral on auto nullinud oma suva järgi ära läbisõidu alates tankimisest (tankimist ennast pole sel hetkel toimunud), ja 550km tagasi nullis arvesti ära pikaajalise läbisõidu kütusekulu arvestuse all.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaagok
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.15
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL, 1.4DSG, 2017a.

postitati 15.09.17 17:07 Tsiteeri


Pikaajaline kompuutrinäit nullib ennast ise kui täitub 100h sõiduaega. võibolla uuemad mudelid enam nii ei tee aga 2007 Octavia teeb nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 18.09.17 12:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaagok
Pikaajaline kompuutrinäit nullib ennast ise kui täitub 100h sõiduaega. võibolla uuemad mudelid enam nii ei tee aga 2007 Octavia teeb nii.


Pikaajalise kohta ütleb jah, juhend endiselt tõesti nii: Pikaajaline
Mälus salvestatakse suvalise arvu üksiksõitude sõiduandmed kokku kuni
99 tunni ja 59 minuti sõiduaja või 9999 km läbisõidu ulatuses.
Kui mõni nimetatud väärtustest ületatakse, alustatakse näiduga automaatselt
jälle nullist.

Pean kusjuures vaatama, kas on ajaliselt sinnani jõutud.

Aga endiselt jääb üles küsimus sellest, miks on auto paaril korral arvanud, et on käidud tankimas, kuigi tegelikult ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ambioos
huviline



Registreerunud 18.09.17
Postitusi: 1

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb Sportline 1.4TSI DSG

postitati 18.09.17 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaidor
Tsitaat:
Algselt postitas: jaagok
Pikaajaline kompuutrinäit nullib ennast ise kui täitub 100h sõiduaega. võibolla uuemad mudelid enam nii ei tee aga 2007 Octavia teeb nii.


Pikaajalise kohta ütleb jah, juhend endiselt tõesti nii: Pikaajaline
Mälus salvestatakse suvalise arvu üksiksõitude sõiduandmed kokku kuni
99 tunni ja 59 minuti sõiduaja või 9999 km läbisõidu ulatuses.
Kui mõni nimetatud väärtustest ületatakse, alustatakse näiduga automaatselt
jälle nullist.

Pean kusjuures vaatama, kas on ajaliselt sinnani jõutud.

Aga endiselt jääb üles küsimus sellest, miks on auto paaril korral arvanud, et on käidud tankimas, kuigi tegelikult ei ole.


Mul sama "jama" mitmel korral juhtunud. Algul arvasin, et ise miskit näppinud ja kogemata nullinud (jutt siis viimasest tankimisest). Nüüd siis kinnitus, et pole ainus ja seda ka teistes foorumites kirjeldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wazer
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.17
Postitusi: 51

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1.2 MPI 51kW 2x4

postitati 27.09.17 19:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaidor
.......
Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.........


Kas sa mõtled siin seda käitumist, et maanteekiirusel kiirendad näiteks mingi 5000 pöördeni ära ja siis kast venitab liiga kaua järgmise käigu lülitamisega. Käiguvahetus ise käib ju imekiirelt aga suurematel kiirustel tuleb talle "meelde tuletada", et aeg on käiku vahetada, muidu ootab ja ootab (loe: sekund-kaks on seda hetke kui ise oleks juba vahetanud). Minu 2.0 TSI bensukal on nii DQ500 kastiga, õnneks roolilabad abiks sellisel juhul aga kuna selliseid kiirendusi on harva, siis pole sellest veidrusest lugu, las olla. See on ilmselt mingi saksa inseneri poolt hästi põhjendatud teguviis ja tarkvaral on lihtsalt kästud nii teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaidor
huviline



Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017

postitati 05.10.17 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wazer
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaidor
.......
Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.........


Kas sa mõtled siin seda käitumist, et maanteekiirusel kiirendad näiteks mingi 5000 pöördeni ära ja siis kast venitab liiga kaua järgmise käigu lülitamisega. Käiguvahetus ise käib ju imekiirelt aga suurematel kiirustel tuleb talle "meelde tuletada", et aeg on käiku vahetada, muidu ootab ja ootab (loe: sekund-kaks on seda hetke kui ise oleks juba vahetanud). Minu 2.0 TSI bensukal on nii DQ500 kastiga, õnneks roolilabad abiks sellisel juhul aga kuna selliseid kiirendusi on harva, siis pole sellest veidrusest lugu, las olla. See on ilmselt mingi saksa inseneri poolt hästi põhjendatud teguviis ja tarkvaral on lihtsalt kästud nii teha.


Huviline Puuriit on oma auto teemas selle paremini vist sõnastanud, kui ise oskasin, tsitaat: DSG toimetab nagu jumal juhatab (eriti hull S/S kasutades), gaasipedaal reageerib alles poolelt teelt <--- vot eriti see viimane, vajutad pedaali ja siis ootad sekund-paar, kuni mingi progress vaikselt paistma hakkab.

Enda otsusega manuaalkasti juurde jääda olen endiselt väga rahul, kuigi sai siin eesistumisega kaasnenud ummikutes korra-paar tiksutud.
Seda tankimisvahemiku ise-nullimist lähen uurima oktoobri teises pooles, aeg sai juba paika pandud, eks paistab, kas raalivad midagi välja.
Läbisõitu on seoses töökohale oluliselt lähemale kolimisega kogunenud harjumatult vähe, hoolimata suvistest mööda kodumaad trippimistest, ainult 7300 km.
Auto on mõnusalt vaikne, ei krigise ega nagise, sõidumüra ka üsna napilt kostab sisse. Eks detsembris selgub, kas naelu alla pannes läheb asi palju hullemaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wazer
huviline

Avatar


Registreerunud 04.03.17
Postitusi: 51

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1.2 MPI 51kW 2x4

postitati 05.10.17 07:56 Tsiteeri


Pedaali käik on hirmus pikk küll ja hakkab jah alles kuskil keskel midagi toimuma. Vahest sõidan oma eelmise japsiga ja sellega on nüüd iga start väike rehvi kaaps, sest see reageerib kohe ja jalg on juba uimase pika käiguga harjunud. Kusjuures minu japs on tuntud oma rahuliku loomu ja turbo puudumise tõttu olematu njuutonmeetri poolest.

Skoda bensukaga sõites peab ikka korralikult paremat jalga sirutama. Võibolla PedalBox aitaks, peaks proovima.

See on nagu vanasti, mossemehed olid harjunud, et korralikult peab ikka gaasi tallama, enne kui midagi juhtuma hakkab. Ükskord siis 10+ aastat mossega sõitnud sohver sai elu esimese Žiguli, istub sisse, uus auto ja puha, hakkab parkimiskohalt välja (ta)nööverdama :) ja kohe plaksti teisele autole sisse, polnud harjunud, et masin reageerib kohe ja äkiliselt, tema arvates lausa hüppas. Täna on Skoda bensukad selle mosse kategoorias ja seda ilmselt EU nõuete täitmiseks, sest nii tekib vähem ohtlikke jääkgaase, tootja mõtleb, et las uimerdavad, nii on õhk puhtam. Kõik on ju tarkvaras nii seatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.3% - SQL: 31.7%]