Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia Elegance 7-k DSG 1.8 TSI 118kW (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 4150)
taims11
huviline



Registreerunud 08.02.17
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 08.02.17 14:41 Tsiteeri
Skoda Octavia Elegance 7-k DSG 1.8 TSI 118kW



Sooviks abi ostmisel.
Kas selline isend on ok?
http://www.auto24.ee/used/2414469

On mingeid tüüpvigu?
On räägitud, et käigukast ei pea vastu eurooplastel...
Kas on ka mingeid titevigu?
Kas see mootor on ok?
Hind kallis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 09.02.17 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taims11
Sooviks abi ostmisel.
Kas selline isend on ok?
http://www.auto24.ee/used/2414469

On mingeid tüüpvigu?
On räägitud, et käigukast ei pea vastu eurooplastel...
Kas on ka mingeid titevigu?
Kas see mootor on ok?
Hind kallis?

Kui puhtalt linna masin olnud, siis sidurid tasuks kindlasti üle kontrollida.
Teine suurem teema on see õlikulu, selle aasta masinatel võiks see olla ideaalis garantiiga tehtud. Kui ei ole tehtud, siis mina suhtluks kahtlevalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.02.17 07:30 Tsiteeri


Teisalt, kui mootor pole remonditud, siis arvesta kuni ca 3k lisakuluga (või kauple hinda selle võrra alla), lase kohe ära teha ja saad värske mootoriga auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 10.02.17 08:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Teisalt, kui mootor pole remonditud, siis arvesta kuni ca 3k lisakuluga (või kauple hinda selle võrra alla), lase kohe ära teha ja saad värske mootoriga auto.

Oma kogemusest (küll oli garantiiga), siis sarnane masin 2010a sai tehtud esinduses:
* mõlemad sidurid
* vahetati korra ka vist kogu käigukast
* vahetati mootoris kõik vajalik uuema põlvkonna 132kw sisu vastu - peale seda püsis õlikulu koguaeg normis.

DSG osas saab kohe aru, et kas sidurid on läbi, kui kohapealt minnes tahaks nagu libistada (kes manuaaliga sõitnud saab kohe aru). Samuti peab käiguvahetus olema alati sujub (meie masinal oli mureks 2-3 ja 5-4 vahetas kuidagi viivitusega või jõnksatus).
Õlikulu osas on nüüd see müüja ausus. Esindus ise vast midagi ei tee, nemad ainult mõõdavad ja siis kalli raha eest vahetatakse ringi kõik.

Samas mõni teine sõitis muretult ja neid muresid kunagi ei tekkinud.

Nagu Tnx ütles, et kui aga asjad on kõik kenasti tehtud, siis muresid olla ei tohiks ning võiks olla hea masin. Linnas arvesta kuni 11. Maanteel saab kenasti 6ga hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 20.02.17 06:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
* vahetati mootoris kõik vajalik uuema põlvkonna 132kw sisu vastu - peale seda püsis õlikulu koguaeg normis.


Ei panda 132kW sisu, pannakse ikka 118kW mootori parandatud tükid, mida tehas ise paigaldas alates ca 2012 algusest kuni tootmise lõpuni. Uuematel vähemalt kolvi kood on jälle erinev, hoopis teisest seeriast (06H 107 065x vs 06K 107 065x).


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Samas mõni teine sõitis muretult ja neid muresid kunagi ei tekkinud.


Minu uuring (mida ma ka õlikulu teemas kirjeldasin) andis lõpuks tulemuse, et kõige õlimaiamad autod on kevadel 2009 - sügisel 2011 toodetud, kui tehas korduvalt kolbe-rõngaid muutis. Kettidega pigem vist nii, et mida uuem, seda parem. Kui õli kulub palju või kett külmalt käivitades kõriseb, siis tasub ära remontida, kuna muidu on ilmselt varem või hiljem oodata täiendavaid hädasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 20.02.17 11:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
* vahetati mootoris kõik vajalik uuema põlvkonna 132kw sisu vastu - peale seda püsis õlikulu koguaeg normis.


Ei panda 132kW sisu, pannakse ikka 118kW mootori parandatud tükid, mida tehas ise paigaldas alates ca 2012 algusest kuni tootmise lõpuni. Uuematel vähemalt kolvi kood on jälle erinev, hoopis teisest seeriast (06H 107 065x vs 06K 107 065x).


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Samas mõni teine sõitis muretult ja neid muresid kunagi ei tekkinud.


Minu uuring (mida ma ka õlikulu teemas kirjeldasin) andis lõpuks tulemuse, et kõige õlimaiamad autod on kevadel 2009 - sügisel 2011 toodetud, kui tehas korduvalt kolbe-rõngaid muutis. Kettidega pigem vist nii, et mida uuem, seda parem. Kui õli kulub palju või kett külmalt käivitades kõriseb, siis tasub ära remontida, kuna muidu on ilmselt varem või hiljem oodata täiendavaid hädasid.


Jälle targem. Tänud jagamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.9% - SQL: 57.1%]