Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: skoda oktavia 1998.a. (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 2687)
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.16 19:37 Tsiteeri
skoda oktavia 1998.a.



Kas keegi annab nõu? Tehnilise ülevaatuse kontrollkaartil on märkused VO 4.2.1,; VO4.7.1; OV 4.4.3 ;OV 4.5.1; OV 5.3.4 ja 5.3.4.1.... Millisest seadusaktist sellised mõisted ja nõuded on pärit? Kas nüüd hakkamegi tehases toodetud autosid ümber ehitama?. Mingil määral on muidugi mõitetav valget värvi tuled ees ja punased taga. Päikest lugejale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 25.08.16 11:14 Tsiteeri


Seadus, mis kehtestab nõuded: https://www.riigiteataja.ee/akt/131072015010
1998 a autole kehtivad nõuded lisas 1:
https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1310/7201/5010/MKM42_lisa1(2014)%20hilisem.pdf#

Seadus, mis kehtestab ÜV töökorralduse: https://www.riigiteataja.ee/akt/129072015007
Sealt Lisa 4 ja Lisa 5 ilmselt selgitavad need vigade koodid lahti, kuigi nii palju, kui mina tean, on alati ka kontrollkaardil vea lühikirjeldus olemas, mis on nähtav ka MNT sõiduki taustakontrolli lehel.

Konkreetse auto kohta tehtud märkuseid ja nende põhjendatust ei ole keset tööpäeva aega tuhnida. Üldiselt on ikka nii, et kui auto on tehasest tulnud ja Euroopas arvele saadud, siis midagi ümber ehitada pole vaja. Pigem on nii vanal autol eelmine omanik mingeid omavolilisi täiendusi teinud või aeg oma töö teinud (tuled pleegivad päikese käes, reflektoritelt-pirnidelt koorub läikiv kiht kuumuse mõjul jne).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 26.08.16 07:34 Tsiteeri


tnx, tubli. ise ei osanud kiire koogelmoogeliga konkreetseid koode leida. aga mis nii viga kui pädevamad õigele teeotsale juhatavad.
:)
teemaalgataja läeb nüüd ligemasse töökotta, laseb kiiremas korras selle väsind sarniiri ää vahetada. see on oma tervise huvides. ja siis lagund-väsind tuledele teed kosmeetikat või külastad romulaid (kallis) või ostad uusi hiinakaid (odav) ja teed või lased teha ka need korda ja mingit ümberehitust polegi tarvis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 28.08.16 07:37 Tsiteeri
tuledest



Vigade loetelus ongi vead üldisest sõiduki tehnilise seisukorra nõuetest maha trükitud üldised nõuded. Originaal pirnid on udutuledel kollased, eeskirjas v. nõuetes pärlmutter kollased? Saan aru kui pirni valgustugevus on nõrk siis muidugi vahetan aga mingi kollane või pärlmutterkollane ja ees veel lisaks valged, mitte udutuledel, kui originaalid tehase poolt on kollased? Parem tegeleks joodikute ja kiiruse ületajatega. Eile sõitsin 600 km maanteel mitte selle autoga mõistagi. No ei saa maanteel 90 km/h sõita iga möödasõit ju kõrgendatud ohu allikas ja siit ka kabelimatsud eriti vihmaga ja talvel kiilakaga. Aga päikest kõigile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 28.08.16 09:37 Tsiteeri


midagi sa nüüd ajad korralikult sassi.
kohe kindlasti ei ole udutuledes kollaseid pirne. kui sinu masinal on, siis on keegi juba
omaloomingut teinud.
ainsana olid kollased pirnid suunatuledes.
ja tegelikult ei huvita ülevaatajaid ega miilitsaid pirnide värv. olgu nad roosad või lillad või ..., peaasi, et põledes vilguvad kollaselt.
usutavasti said vea kirja, kuna kollane kiht on pirni pealt maha kooruma hakanud.
see juhtub kõigil. paned näiteks korra kümne aasta tagant uued ja keegi ei kobise.
kusjuures just ostsin, oli vist 60 kopikat tüki hinnaks.
ei ole ületamatu väljaminek mõni uus pirn osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.16 05:57 Tsiteeri
tuled



Loe kogu postitus läbi. Tuled toimivad ja üks numbrituli saab muidugi vahetatud, samuti loksuga liigend kuigi see loksutamine stendis on ikka jube küll?. Pigem on imelik, et konkreetsele puudusele kontrollaktis ei osutata vaid trükitakse seadusel märgitud puuduste loetelu tuimalt ümber. Lsaks merevaigu kollane? Merevaik on värvuselt tumedast kollasest, rohelisest punaseni? Kas tuli peab olema siis kollane v. punane? Lisaks on seaduses hoopis teised nummerdused? See seadus oli 2011.a.-st ja jälle on tulemas uus v. muudatused, kas mida segasem seda parem kellegile? Päikest vist aitab seekord.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 29.08.16 06:54 Tsiteeri


Ülevaatuse stendis šarniiri loksutamine on tegelikult auto jaoks tunduvalt leebem, kui ühest löökaugust linnakiirusel läbi sõitmine. Äärmisel juhul mõjub selline pikk ja sujuv venitus halvasti mõnedele kummipuksidele, mis võivad enneaegselt rebeneda. Samas selline puks on ka siiski juba väsinud ja ei hoia silda korralikult paigas, mis omakorda mõjub halvasti auto juhitavusele.

Mis puudutab pirnide värvi, siis Octavial on tehasest udutuled kõik olnud tavalise valge (läbipaistva) pirniga. Seadus lubab veel ka sellist päris kollast, nagu nõuka-ajal kombeks oli kasutada. Suunatuled peavad olema oranžid. Nagu juba öeldud, siis tuledelt võib lakk ka ajapikku iseenesest kooruda ja seetõttu värv muutubki ettenähtust valgemaks.

Huvitav, et sellest nii suur segadus on - mulle on küll ka kõige ebasõbralikumad ülevaatajad alati öelnud, mis neile auto juures täpselt ei meeldi. Kontrollkaardile nad vabateksti trükkida ei saa, vaid peavad arvutis etteantud valikust võtma koodid ning koodile vastav tekst lisatakse automaatselt. Aga need on piisavalt täpsed, et kontrollkaart näpus töökotta minnes meister aru saab, mida kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.16 13:19 Tsiteeri
tuledest



Hea küll hakkame siis otsast peale. Sõiduki TEÜV kaartist loen:OV 4.4.3. Suuna -ja ohutulelaternate vastavus nõuetela.4.4.3.1. Latern, selle valguse värvus, paigutus või valgustugevus ei vasta nõuetele.Kõik tuled põlevad sisse lülitades. Mida ma nüüd pean tegema? Ülevaatajalt küsides kust on pärit need nõuete numbrid kuulen ,et sa ei oska internetist õiget kohta leida? Seaduses " Sõiduki tehn. seisukord jne... Kood 206 suunad ees ja taga kollased v. beezid, ja lisaks teises kohas ees 2 valget taga 2 punast jne...Kood 207 Eesmine udutuli võib olla valge v. kollane. Tagumine udutuli peab olema punane?.Siis mingi merevaigukollane. Merevaik kordan on roheline ja kollane erinevate varjunditega. Lisaks auto on läbinud 7 aastat TÜV veatult. Kas nüüd mingi ametnik ületas oma volitusi v. mis on tema motiiv? Küsin põhimõtteliselt ma ei taha kellegile halba? Aga huvitav mis toimub? Kas inimesed on hirmul oma töökoha pärast ja lasevad üks läbi teisel korduv ülevaatus? KRT. mind 60 aastase staasiga autojuhti häirib tõsiselt selline absurd. Aga päikest kõigile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 29.08.16 14:26 Tsiteeri
tuledest



Krt. sain lõpuks vastuse oma küsimusele. MKM Määrus nr.77, 18,07 16 Lisa 4 on tõesti kõik kirjas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.08.16 18:55 Tsiteeri


asjalood on sedasi, et kui ülevaatuspunkt kõiki muudkui läbi laseb, siis maanteameti arvates ei tehta seal tööd korralikult ja saadetakse igasugu kontrollid selga elama.
seega on eluliselt vajalik, et mingi ports saaks korduvaid. no ja eks siis peedistataksegi neid, kes tõenäoliselt väga kõvasti protesteerima ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 30.08.16 07:08 Tsiteeri
tuledest



Mulle tundub ka. Teisalt liigne kahtlustamine ja igat masti rikkumised näitavad süsteemi haavatavust ja liigset bürokraatiat. Samal ajal kes tutvunud lähemalt euroopa vanemate riikide asjaajamisega /Brüssel,Itaalia näit./ kiidavad meie e-riiki? Me olevat 20 seas huvitav kus v. millistes riikides siis rohkem e-riiki on? päikest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 30.08.16 07:18 Tsiteeri


Tegelikult oleks huvitav näha selle nõuetele mittevastava tule pilti. Lihtsalt kirjelduse järgi ongi raske hinnata, kas ta on merevaigukollane või mitte.
Valgustugevust on raskem pildi järgi hinnata, videos saaks ka seda teha. Vanade autode (Moskvitsid, Sierrad) puhul oli väga tüüpiline viga, et pistikud oksüdeerusid ja siis tagumised laternad vaevu hõõgusid, seda võis juhtuda nii piduri- kui suunatuledega. Ereda päikese käes oli selliseid tulesid halvemal juhul väga raske märgata. Küllap saab sama juhtuda ka uuemate vanade autodega, kuigi nii massilist probleemi ei ole tänaval täheldanud. Samas sellise asja hindamine sõltubki ülevaataja suvast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]