Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: kriibitud külg (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3727)
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 05.12.06 18:53 Tsiteeri
kriibitud külg



nonii. nüüd siis mingi jobu suutis mu autol kah külje maha sõita. Või noh mitte päris maha, lihtsalt kriimud esiukse keskpaigast kuni tagumise ukse esimese kolmandikuni. Mõlke vms ei ole, aga tagaukse servas kruntvärv ühe koha pealt ikka paistab. Peegel sõideti ka viltu, aga õnneks oli lähenetud eestpoolt, nii lihtsalt nö vastu keret.

Kusjuures auto seisab kohas, kus kõrvale ei pargita (et välja tagurdades ära rihtida vms), asutuse poolkinnine territoorium, auto majaseina ääres. Ja sellest suunast kust oli tuldud, sisse ka ei saa, tõkkepuu ees ja väljasõiduks mõeldud. Ju siis ekegi tagurdas näiteks vms. See selleks, jobu otsimisega tegelen. Paraku küll nagu selgus, siis on see üks vähestest kohtadest, kuhu kaamerasilm ei ulata. Njah.

Kriimude järgi võiks öelda, et päris pisike plastist auto ei olnud, kriimud on 0,5 m kõrgusel maapinnast, alguses on kolm paralleelset jutti nii ~paari cm laiuste vahedega. Nii et mingi tõhusam stange vast?

Aga küsimus tehnilise poole kohta. Et mida peaks järgmise sammuna tegema, pole nagu varem õnne olnud kokku puutuda. Põhimõtteliselt on kasko, aga omavastutus oli mälu järgi 3000, nii et väga suurt mõte vist ajada ei ole.

Kuidas selliseid kriime üldse korda tehakse? Ega omet kogu ust üle ei värvita? Mingi väiksemamahuline värviparandus on vast ka võimalik? Ma loodan... Auto100 kasseeriks 6-7-8 tuhandet kindlasti ära, kui neile näidata :(

Kas saab kriime esialgu kuidagi nö konserveerida - lähinädalal ei ole aega midagi tõsisemat ette võtta, aga ei tahaks, et roosteuss sisse poeks.

Et siis seekord sellised lollid küsimused jälle :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cobra
huviline



Registreerunud 20.11.05
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi II 1.9TDi

postitati 05.12.06 19:05 Tsiteeri


Esimeseks asjaks võiks fikseerida juhtunu oma kindlustusseltsi juures.... sest teatavasti on kohustus juhtumist mingi perioodi jooksul teada anda (sul endal hiljem vähem selgitustööd teha;) )... peale selle võiks pöörduda mõne keretööde spetsialisti poole, kes võiks vaadata auto üle ning anda siis hinnagu, kas summa on suurem kui sinu omavastutus( alati on variant, et parema tulemuse saamiseks tuleb näiteks uks vahetada jne. jne...), loomulikult kui on garantii alla kuuluv auto, siis selle müünud ettevõtte poole... mis põhiline - odavat ja head asja pole olemas, ehk siis kui sul pole mõnd isiklikku head sõpra pole lootustki, et saad väga kvaliteetselt ning odavalt need detailid korda.... arvata on, et Fabia puhul läheb värvimisse kogu viga saanud külg.... värvitooni pärast...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.12.06 08:46 Tsiteeri


konserveerimise pärast sa vist ei pea eriti muretsema. minu traktor on igasugu mõlke ja kriime ja muud taolist silmini täis ja ma pole viitsind parandamisega vaeva näha kuna sõiduomadusi see ei muuda.
kindlalt võin väita, et roosteussi pole vaja karta. mul on mitmel pool haljas raud näha ja püsib sellisena juba aastaid. ilmselt on tsink väga korralikult külge lastud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 06.12.06 08:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
nonii. nüüd siis mingi jobu suutis mu autol kah külje maha sõita. Või noh mitte päris maha, lihtsalt kriimud esiukse keskpaigast kuni tagumise ukse esimese kolmandikuni. Mõlke vms ei ole, aga tagaukse servas kruntvärv ühe koha pealt ikka paistab. Peegel sõideti ka viltu, aga õnneks oli lähenetud eestpoolt, nii lihtsalt nö vastu keret.

Kusjuures auto seisab kohas, kus kõrvale ei pargita (et välja tagurdades ära rihtida vms), asutuse poolkinnine territoorium, auto majaseina ääres. Ja sellest suunast kust oli tuldud, sisse ka ei saa, tõkkepuu ees ja väljasõiduks mõeldud. Ju siis ekegi tagurdas näiteks vms. See selleks, jobu otsimisega tegelen. Paraku küll nagu selgus, siis on see üks vähestest kohtadest, kuhu kaamerasilm ei ulata. Njah.

Kriimude järgi võiks öelda, et päris pisike plastist auto ei olnud, kriimud on 0,5 m kõrgusel maapinnast, alguses on kolm paralleelset jutti nii ~paari cm laiuste vahedega. Nii et mingi tõhusam stange vast?

Aga küsimus tehnilise poole kohta. Et mida peaks järgmise sammuna tegema, pole nagu varem õnne olnud kokku puutuda. Põhimõtteliselt on kasko, aga omavastutus oli mälu järgi 3000, nii et väga suurt mõte vist ajada ei ole.

Kuidas selliseid kriime üldse korda tehakse? Ega omet kogu ust üle ei värvita? Mingi väiksemamahuline värviparandus on vast ka võimalik? Ma loodan... Auto100 kasseeriks 6-7-8 tuhandet kindlasti ära, kui neile näidata :(

Kas saab kriime esialgu kuidagi nö konserveerida - lähinädalal ei ole aega midagi tõsisemat ette võtta, aga ei tahaks, et roosteuss sisse poeks.

Et siis seekord sellised lollid küsimused jälle :cool:

Minu kaastunne :(

Elan ise ka suht pidevas ärevuses, et mingi oo-lahe tolvan mu auto ära rihib. Kas siis liikluses või parklas. A noh, kui ise midagi muuta ei saa, siis ei ole eriti pointi väga põdeda. Juhtub see, mis juhtub ning kindlasti mulle kõige ebasobivamal hetkel.

Ilmselt 3k välja ladumisega tuleb sul arvestada ka kõige odavama stsenaariumi korral, kui tahad, et värviparanduse tulemused sellised välja paistma jääksid, et mitte üks mats aru ei saaks, et midagi su autoga kunagi juhtunud on. Ise ma kerespets pole ning tänase päeva keretööde hinnanivood ei tea (ei taha teada ka :P), kuid oletan, et kriimude silumise ning värviparanduse tegemine ustele on ikkagi tavainimese silme läbi kuidagi totakalt kallis töö.

Mina ilmselt valiks Auto100 ning nõuaks võimalusel parimat ja kalleimat võimalikku korrastust. Näiteks tervete uste vahetamist, kui see vähegi põhjendatud peaks olema ning kindlustuse silmis aktseptaabel. Niru lugu ka ju kui odavuse tagaajamise tõttu tulemus selgelt kehva välja jääb nägema ja mingi x aasta pärast näiteks rooste peaks kriimude kohapeal endast märku andma.

Esmalt aga peaksid vast kiireimas võimalikus korras oma kindlustuse juures tõesti fakti konstateerimas käima, et saaks iluvea likvideerimisega võimalikult nobesti alustada. Ega selle rooste tekkimine miski hea asi ilmselt poleks, samas praeguste uste pindmine korrastamine ning sinna tekkinud roostealgete eemaldamine paranduse käigus likvideerib võimaluse uueks mädanemiseks värvikihi all. Tavaliselt - nii olen mina oma lühikese elu jooksul aru saanud - hakkab roostetamine pleki teiselt poolt ning aja jooksul mädaneb kole auk sisse, kui midagi ise ette ei võta selle ennetamiseks.

Tea, kas pindmiste ja kruntvärvini/metallini ulatuvate kriimude tekitamisel kerepleki sisepind ka sedavõrd mõjutatud saab, et seal teisel pool värvi aja jooksul rooste tekkima hakkaks?

PS! Krt kuidas ma kadestan diesel ellusuhtumist nii paljukest, kui ta seda on meile demonstreerinud. Mina ei ole kahjuks sellist elu pisiasjade pärast mittemuretsemist võimeline evima, mind, krt, just pisiasjad morjendavad.
A tõsi ta ju on, et sõiduomadusi kerekriimud ei mõjuta :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 06.12.06 13:28 Tsiteeri


Mul sellised kogemused, et veidi üle aasta tagasi suutsin Vabaduse väljaku parkla putka vastu oma auto ära rihtida. Avastasin sellest tekkinud mõlgi aga hoopis nädal või poolteist hiljem. Tegu oli umbes 3 cm pikkuse vaoga esitiival. Käisin uurimas ning öeldi, et selle mõlgikesekesekese parandamine läheb maksma 5 tonni. Tänan ei!

Tänaseks päevask on juurde tulnud mõlk taga parempoolsel tiival (tegelikult mul see isegi selle sama kommentaari Avataril olemas, kui keegi väga otsida viitsib) ning mõni nädal tagasi suutsin ka tagumise stange ära rihtida. Tegu minimaalsete kõksudega ning sarnaselt dieslile ma neid esialgu remontima ei kavatse hakata, sest esiteks ei paista nad välja (peab oskama vaadata) ning teiseks sõidu omadusi nad ei sega. Kui iga mõlgikest hakata parandama, siis ma vist ei jõuaks enam liisingut kah maksta :) Las olla, kui kunagi vaja, võib lasta parandada.

Praeguste hindade juures oleks remondiarve arvatavasti kusagile 15 tuhande kanti ning selle tulemuseks oleks täpselt sama auto, mis mul praegugi on, ainult et vahe peal peaks 3 nädalat jala käima. Mul selle rahaga muudki teha. Näiteks reisile minna või hoopis kodu remontida.

Eks ma tasapisi loodan ka, et äkki keegi tuleb suure hurraaga küljelt sisse, siis saab muu hulgas ka olemas olevad mõlgikesed ära lappida. Ise ma neid aga tegema ei hakka

Minu signatuur kirjeldab mu mõtemalli sellel teemal täielikult.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KKristo
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.06
Postitusi: 47

Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2.0 TD

postitati 06.12.06 15:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Praeguste hindade juures oleks remondiarve arvatavasti kusagile 15 tuhande kanti ning selle tulemuseks oleks täpselt sama auto, mis mul praegugi on, ainult et vahe peal peaks 3 nädalat jala käima. Mul selle rahaga muudki teha. Näiteks reisile minna või hoopis kodu remontida.


Kas kokku panna ei anna neid mõlke , kasko jaoks ? Et üks mõlk veel ja lapitakse kõik mõlgid ära?
Ega mõlgist/kriimust enne asja ei ole, kui autot müüma hakkad. Siis uus omanik teeb ringi ümber auto ja ütleb.. njaaaaaaaa keretööd vaja teha 30 000 eest sellele autole ... kas laseme hinna alla ? ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 06.12.06 15:34 Tsiteeri


Eks see mõte on kah peast läbi käinud, et Kaskot makstud küll, ning võiks sinna minna ja öelda, et vaja korralisis keretöid teha. Võimalik, et isegi nad maksaksid selle kinni ning loomulikult tõstavad kohe ka kasko makset.

Mul auto kasutusliisingus hetkel nii et kui ma soovin selle auto pangale tagasi anda, pean ma nii ehk teisiti need vead korda tegema, kuid esiteks pole ma veel kindel, kas pank nii hea auto mu käest tagasi saab ning teiseks kirjeldatud põhjused on ka sisuliselt ainukesed olulised, mille tõttu auto remonti läheb.

Minu jaks on esmatähtis see, et kapoti alt tuleks ilusat häält, auto oleks reibas ning veermik oleks ideaalses korras. Ühesõnaga tehnika on väga oluline, pakend aga mitte nii väga.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 06.12.06 18:04 Tsiteeri


tegelikult on tänase päeva jooksul asjad edukalt edasi arenenud, nimelt selgus, et ikkagi üks kaamera võtab ka seda piirkonda. Nii et pärast mõningast abi "Suurelt Vennalt" ja erinevate logide kõrvutamist sain teada kes ta tõkkepuu alt sisse lasi ja selle kaudu ka tlf nummer ja nimi hangitud. Autonumber jms oli küll enne juba teada, aga ei hakanud kohe politseiga kontakteeruma.

Nii et kurikael on käes, üks õnnetu vahtralehega noor vene naisterahvas. Ei saanud laial teel tagurdamisega hakkama ja sõitis pikki külge. Saan temaga homme kokku, võttis süü omaks ja väitis, et tema küll aru ei saanud et midagi hullu oleks juhtunud ja bla-blah. Nojah.

Ja positiivne on ka see, et päevavalguses ja hoolikalt puhastades selgus, et esiukse puhul kahjustust kruntvärvini ulatub ainult servast ja üsna natuke, nii et mujalt äkki võiks poleeriminegi asja korda ajada.

Tagumisel uksel on kah suurim kahjustus just servas, sealt on ikka alusvärv kenasti väljas.

Ilmselt siis stange ots kündist sinna tugevamalt sisse või jäi kahe ukse vahelisse väiksesse soonde nö kinni vms.

Nii et selline kahe otsaga asi - iseenest pole midagi väga jubedat, aga samas piisav, et auto väärtust kahandada. Ja täielik kordategemine ilmselt tähendab jah mõlema ukse üleni värvimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KKristo
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.06
Postitusi: 47

Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2.0 TD

postitati 06.12.06 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
Nii et kurikael on käes, üks õnnetu vahtralehega noor vene naisterahvas. Ei saanud laial teel tagurdamisega hakkama ja sõitis pikki külge. Saan temaga homme kokku, võttis süü omaks ja väitis, et tema küll aru ei saanud et midagi hullu oleks juhtunud ja bla-blah. Nojah.


Nohh siis asi lihtne.Küsid 3 000 krooni ja kasko abiga teed korralikult korda:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Heiti
huviline



Registreerunud 04.04.06
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Yeti 1,2 TSI Ambition 2016

postitati 07.12.06 08:36 Tsiteeri


No minu kogemused siis mõlkide teemal.....
Nimelt selle aasta esimese ja hetkel ka viimase lumega sain minagi külje pealt "külalise" oma sõiduvööndisse. Alates tagumisest uksest kriimud -mõlgid, mis lõpevad tagumisel portiival ja karp kah ukse alt muljutud... kõige kehvem et suutis ka Skoda originaal valukale vaod peale künda (ainuke postiivsus oli see, et vaene Ford Focus oli ikke tunduvalt rohkem segamini:cool:). Vaatasime asja üle ja vastaspool tunnistas end süüdi. Vormistasime paberid (liiklusõnnetusest teatamise papri) ning läksin nendega siis ERGO kindlustusse ehk vastaspoole kindlustuse kahjukästilejate manu. Ka seal kõik laabus ning peale väikest paberitööd ning pildistamist suunati juba edasi keretööde firmasse BENEFIT. Seal töödejuhataja vaatas üle ja tegi pildid ning minu rõõmuks ütles et ka velg läheb vahetusse ning ilmselt ka osad keredetailid (seda üldiselt küll ei lootnud). Siia siis nüüd ka postiivsus lõpeb. ... olen oodanud nüüd juba 1 kuu ja ei kippu ega kõppu. Hakkasin siis eelmine nädal asju ise ajama ning peale korduvaid kõnesid tööde tegijale ja Ergole sain asja ka uuesti liikuma. Nimelt oli kindlustus "unustanud" vormistada Benefitile garantiikirja kui see oli saatnud hinnapakkumise minu Fabia korrastamise kohta.
Kogu selle pika loo moraal on see - hoia pidevalt asjadel kätt pulsisl muidu saad auto heal juhul korda jaanipäevaks sest tundub, et kindlustusel küll on sinu auto korda tegemine viimane mure!
Samas ütleb seadus et oleksid pidanud teatama 5 päeav jooksul kindlustusele õnnestusest. Kui seda tegid siis peaks olema suht lihtne kui see vene tibi end süüdi tunnistab ning annab õnnestusjuhtumist teatamise paberil allkirja lahtrise et on süüdi. Sellel juhul võiks läbi kohustusliku liikluskindlustuse asju ajada ning ise 0.- maksta ning edspidi ka madalate kindlustusmaksetega oma kindlustusi sõlmida (kui asju läbi kasko ajad siis kindlasti järgmisel kindlustusperioodil sinu makse suurus näitab tõusuteed).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.12.06 10:00 Tsiteeri


KRT mehed...küsi 3000 .- eek ja las kasko vormistab ära ... põhimõtteliselt õige aga mõelge nüüd järgnevale

Pärast kerekahjustusi on autol märk küljes kindlustuskahjude ajaloo lehel. Toksitakse vin. kood sisse ja saab teada mis suuruses kahju korvati. Miinuseks tunduvalt odavam auto müügihind kui näiteks soovid oma autot uue vastu hiljem vahetada( seda muidugi juhul, kui tagasiostev müügimees on oma töö tasemel). Kui ostjal on oidu peas, siis vaatab ka tema selle lehe enne pruugitud auto ostu üle.
Teine miinus on selle paberimajandusega kaasnev aja ja närvikulu. Keegi ei maksa kinni ajakulu ja seda aega millal oled ilma autota, kuna enda auto on keretöödes... Ok, laenad auto sõbralt, käid bussiga, ebamugav ja lisakulutustega seotud on see ikka

Kui on avarii, siis alati tuleb süüdlasele selgeks teha mõiste- VALURAHA. Mitte leppida ainult täpselt summaga mis remont ja omavastutust maksma läheb.

Ps) kui õnnestub siis püüda vältide igat liiki avariisid, pole tähtis kes süüdi ja kes mitte, märk jääb autole ikka maha.


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.4% - SQL: 27.6%]