Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Tõsine pettumus taas Superbi hoolduseskäigust (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2795)
superb
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.06
Postitusi: 42

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb V6 2,5 TDI Elegance

postitati 21.11.06 11:46 Tsiteeri
Tõsine pettumus taas Superbi hoolduseskäigust



nimelt jõudis minu superbil kätte 60 000km hooldus, kuigi tegelikult kilomeetreid oli 55 000 alles.
Niisiis, telefon kätte ja uurima erinevaid kohti (2 neid küll ongi vaid). Esimene koht Auto 100, küsin mis maksab, öeldakse et ca 4000 eeku, sest vaja vahetada ka pidurivedelik. Teine koht AGR, hind umbes 3500 eeku koos pidurivedeliku vahetusega. Kuna 500 eeku ka raha, panin AGR-i kinni teeninduse. Viin siis auto ühel päeval sinna, nagu kokku lepitud kella 14-ks. Küsin et mul autot kella 17-ks vaja et tahaks tartusse jõuda 19-ks, et kas on võimalik...noh et võibolla 17:30 saaks kätte.
Kell saab 17:30 ja tuleb kõne, olen rõõmus, et saan auto kätte.
Siit peale hakkas saksaautolik käitumine pihta.
Hääl telefonis ütleb, võtsime te auto pidurid lahti ja need on nii pe...ses, et kuidas üldse sõita saate. Küsin et mis siis pe...ses on? Tuleb välja et piduriklotse ei pidavat enam peaaegu olema ja need nii kinni jäänud et enam kätte ei saa. Olgu öeldud et mõned kuud tagasi ülevaatusel vennike kiitis, et pidurid ideaalses korras, et paljudel uutel autodelgi ei võtvat nii ühtlaselt. Aga jah, kui spetsialistid ütlevad et klotsid läbi, ju nad siis on. Kuna oli väga kiire juba ka ei hakanud pikalt vaidlema. Küsib et kas paneme uued, hind ca 1500 eeku. Saanud minult jaatava vastuse ütles, et tegelikult neid klotse neil ei olegi.. Hmm.. mõne minuti pärast selgus et siiski just toodi. Olen jälle rõõmus 3500+1500 oli kindel juba. See mind rõõmsaks ei teinud.
Küsin kaua läheb, öeldakse et tund veel, ehk 18:30-ni. Olin lootusetult hiljaks jäänud tartusse minekuga.
Olgu veel märgitud, et eelmine hooldus tehti siis eksisteerinud ARX-is 1 tund ja 10 minutit ja hinnaks 1700 eeku. Sellepärast panigi mind 4 tunni pikkune hooldusaeg natuke imestama.
Tagasi teema juurde. Lähen 18:00 kohale AGR-i, ütleb et läheb veel aega, tund kindlasti. Ajaviiteks küsisin näha neid olematuid piduriklotse mis autolt ära võeti. Ise mõtlesin et reeglina on ka andurid mis peaks märku andma. Tuuakse näha vana ja uus klots võtdluseks. Vana klots ei olnud veel andurini ära kulunud, sinna oli mõnd millimeetrid. Ja andur on enamvähem poole klotsi peal (võin eksida aga umbes nii nad on). Selleks ajaks aga olid juba pooled klotsid vahetatud, mõtlesin, et mis siis ikka, uued siis uued. Lähen lõpuks kella 18:45-ks tagasi AGR-i, oh imet, auto seisab väljas. Sisenen majja, ütleb, et kahjuks me ei jõudnud pidurivedelikku vahetada!!!! Ei noh vapsee, see oli ju üks põhjus miks auto sinna viisin üleüldse, et vahetada mootori ja piduriõli. Ja filtrid. Ok ei jõudnud, siis ei jõudnud, ma olin 2 tundi jäänud lootusetult hiljaks. Küsin arve, 4700 eeku :o:o, ütles et natuke isegi odavam kui algul räägitud, sest piduriõli jäi ju vahetamata! Maksin arve ja sõitsin tartusse. Mõned päevad hiljem mõtlen, et ma natuke tsekkan lihtsamaid asju. Näe imet, piduriklotsid tunduvad tõesti uued olevat. Järgmine asi õhufilter, tundub uus. Salongiõhufilter - ääreni sitta täis vana filter!!! 4700 eeku ja filter vahetamata. Läksin siis AGR-i, ütlen et huvitav mu autos on peale teenindust ikka selline tolmuhais natuke, et kas enam ei olegi teeninduse rida filterid vahetada. Vastus: noh et vahest mõni ei taha et vahetatakse! Hallooo, filter on nii umbes et õhk sealt läbi ei käi, siis vahetage ära. Aga aknapesuvedeliku kohta oli kohe meeles küsida enne teenindust.
Tunnistavad, et nende viga, läks kiireks ja ei jõudnud vahetada ning oleks pidand mulle ütlema. Küsivad kas saavad oma vea kohe parandada, loomulikult saavad.
6-7 minutit ja filter uus sees. Lähen leti äärde ja minu üllatuseks küsitakse mult 164 krooni. Ei öelnud midagi, mul sellest rahast kahju pole, aga kui üks teenindus tunnistab et nad tegid vea, maksku ise selle eest. Pealegi, mina maksin selle 4700 eeku teadmises, et kõik mis vaja tehti ära. Kui dtegelikult ei vahetatud piduriõli ja filtrit. Nii tore. Tekib küsimus - mida tehti teeninduses kuni kella 17:30-ni kui mulle helistati ja öeldi et pidurid perses. 3,5 tundi vahetati õli ja õhufiltrit???? Ma oleks kodus saanud ka tunniga hakkama käepäraste vahenditega.

Järeldus - AGR kasseeris mult ilge hunniku pappi, mille eest ei tehtud olulisi asju, mi skäivad teeninduse juurde, vaid vahetati piduriklotse, millede vahetamiseks puudus veel otsene vajadus.

Olen väga pettunud igatahes ja enam sinna teenindusse ei lähe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 21.11.06 15:08 Tsiteeri


Olen aru saanud, et Auto 100 on ainuke ametlik Škoda esindaja. Kui kasutad autoriseerimata esindust siis võtad teadliku riski, et teenindaja kompetents ei ole piisav. Kindlasti on olemas väiksemaid firmasid, kes sama töö soodsamalt teevad, kuid enne peaks tutvuma firma taustaga ja veel parem kui on soovitajaid.

Kui A100 Škoda äri üle võttis siis küsisin AGR-st, palju hooldus maksab. Kahjuks ei suudetud traadi teise otsa leida inimest, kes oleks olnud suuteline tellimuse vastu võtma :mad: Käisin siis hoopis Saksa Autos..
Käisin hiljuti ka 60K hoolduses ja õnneks klotse ei vahetatud :) Teenindajaks A100.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 21.11.06 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: superb
Ma oleks kodus saanud ka tunniga hakkama käepäraste vahenditega.

Õli vahetuseks ei kulu üle ½ tunni;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.4% - SQL: 48.6%]