Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Superbi ostusoov (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 8109)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 31.01.16 20:23 Tsiteeri
Superbi ostusoov



Tere

Kes oskab nõu anda
Mõtted liiguvad diisel Superbi poole. 2010a. ja ülespoole aga mootoreid on erinevaid:
1.6 77kW
2.0 103kW
2.0 125kW
See 1.6 77kW on vist suhteliselt kohvi?
Mis mootor on kõige töökindlam? ja kas mõistlik manuaal või automaat kastiga?
Mida üldse peaks luubi alla võtma valides superbi?

Tänud vastamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 01.02.16 06:08 Tsiteeri


Mu Rapid-il on see 1,6 77kW mootor. Töötab hästi, õli ei söö, öko ka. Aga Superb-i liigutamiseks oleks ta vist nõrk. Üldiselt kasutatud auto ostmisel võiks teada tema ajalugu. Et ei oleks kuskil uppund, või kolmest kokku keevitatud. Kaval oleks silmata ka lisade listi. Uuena on plangu ja kõigi lisadega auto hinnavahe 2x. Kasutatuna aga ehk paar kilo euri, kui sedagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 01.02.16 10:17 Tsiteeri


Mu endine Škoda oli diisel Superb universaal kerega ja seda liigutas mootor 2.0 125kW.
Väga rahul olin selle jõudluse ja kütuse kulu suhtega. Julgen soovitada.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 01.02.16 11:19 Tsiteeri


103kw CR-mootoriga on väga ok valik. 103 ja 125kw peaks pmst samad mootorid olema. 125 on äkiline, kuid ega see 103 ka mingi võrr ole. Mõistlik on manuaal, mis pommikindel, kuid automaat taas väga mugav. Ostes tasuks veenduda kahemassilise hooratta korrasolekus ja automaadi puhul kogu käigukasti toimimises. Kasti remont pole just odav ja paljudel need lagunevad. Diislitel natuke probleeme mootori soojaks saamisega ja kui sõidetakse pidevalt lühikesi otsi, siis tekib mootorisse kergesti kondents. Tasub õlikork maha keerata ja vaadata, et see altpoolt väga limane poleks. Muidu aga tegemist üllatavalt töökindla autoga. Enda Superbil on ainukesteks enda poolt vahetatud asjadeks olnud piduriklotsid ja turbo lõdvik. Läbisõit 180 tuhat, muidu aga hooldused ainukesed väljaminekud olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda superb 3.6 4x4

postitati 01.02.16 19:05 Tsiteeri


Mina muidugi soovitaks 3.6 -st mootorit. Pole turbosi. Puhas ja töökindel mootor.
Enda masin mis hetkel küll müügis ,tehtud kõik asjad Esinduses ja ei ole olnud miskeid probleeme.
Edasi liigub 4x4 3.6 väga kenasti.
Paaril tuttaval 2.0 Disla ,liiguvad needki edasi. kuigi probleemide kohta nende kohta väga ei tea kosta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 01.02.16 19:27 Tsiteeri


Võrreldamatud autod. Ühel lased jala sirgeks on kütusekulu 25/100 teisel 12.5/100.

Ilma turbota võib ta olla kuid FSI on ta siiski ja klappide tahmumine on ikka teemas, seega nii pommikinflaks ma teda ei peaks. Endal oli lühikest aega 3.2 sõsarmudeli peal ja lahe ikka on. Samuti sõitnud 3.6ga väga lahe oli kuid kuna olen harjunud madala küttekulu ja suure väändega siis polnud see päris mulle. Läks ära tuttavale, kellel väikesed otsad ja unistustr auto ka mingilmääral :)


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda superb 3.6 4x4

postitati 01.02.16 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Võrreldamatud autod. Ühel lased jala sirgeks on kütusekulu 25/100 teisel 12.5/100.

Ilma turbota võib ta olla kuid FSI on ta siiski ja klappide tahmumine on ikka teemas, seega nii pommikinflaks ma teda ei peaks. Endal oli lühikest aega 3.2 sõsarmudeli peal ja lahe ikka on. Samuti sõitnud 3.6ga väga lahe oli kuid kuna olen harjunud madala küttekulu ja suure väändega siis polnud see päris mulle. Läks ära tuttavale, kellel väikesed otsad ja unistustr auto ka mingilmääral :)


Kuidas sa suutsid saada 25/100 ? Sellisel kuluga said sõita siis ühe paagiga 300 km ?!
Kui võrrelda turbodatud masinat ja ilma turbota siis ma ikkagi pean rohkem kindlamaks ilma turbota masinat.

See muidugi minu arvamus asjale


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 01.02.16 20:07 Tsiteeri


Teema algataja vist nagu otsustas ära, et diislit tahab, mis on ka tegelikult ainuõige valik. Bensiiniga pestakse pintsleid ja niidetakse muru. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda superb 3.6 4x4

postitati 01.02.16 20:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Bensiiniga pestakse pintsleid ja niidetakse muru. :D


Muna või kana jutukene...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suuster
huviline



Registreerunud 01.02.16
Postitusi: 11

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.16 21:52 Tsiteeri
125kW



Mina oman 2.0L ja 125kW diislit. Nüüdseks olen sõitnud aasta. Olen auto teine omanik ja läbisõit on 360 tuhat. Sain saksast Škoda esinduse ajaloo ka autole ja seal pole midagi kirjas, mis viitaks mootoris tehtud töödele. Mul käib nagu kell, hooratta häält pole kuulda (pole ka vahetatud). Ise vahetasin ära õlipumba kuuskandi, mis nendel mootoritel on tüüpviga, kuid seda ka siis, kui hooratas on läbi (siis hakkab kante kulutama). Hooratas ei maksa enam midagi (võrreldes paariaasta tagusega) ja kuuskant ise on mingisugune 5 eurot + hermets karterile. Vahetus imelihtne. Uuematel CR diislitel kardetakse pihusti vigu, kuid korralik kütus ja õigel ajal õli ja küttefiltri vahetus garanteerivad veatu mootoritöö.
Varuosad on Škodal odavad (võrreldes VW või Audiga).
Minu autol on küttekulu keskmiselt 6,3L/100km...70% on linas ja 30% maanteel. parema jala põlvel on ka muidugi midagi viga....jalg on gaasi peal sirge enamus ajast.
Aga jah, bensu pealt käivad need kuramuse lehepuhurid ja muud rollerid....diislis peitub ikkagi jõud...kiidan valikut (Y)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rahusoov
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.16
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb II TDI

postitati 02.02.16 07:41 Tsiteeri


Valisin hiljuti ka endale Superbi, mootoriks on 2.0 103kw cr. Sõitnud sellega küll ainult 3000km veel, aga esmamulje on väga hea. Isegi kiirendus on täieti rahuldav selle 2.0 diisli kohta. Hetkel veel muresid pole olnud. Kuid küsiks Suusterilt, et mis põhjusel õlipumba kuuskandi ära vahetasid? Kas igaks juhuks või teatas auto ka mingit viga? Mis kilometraasil sa selle vahetasid ja kas oli ka kulumisjälge?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 02.02.16 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Aga jah, bensu pealt käivad need kuramuse lehepuhurid ja muud rollerid....diislis peitub ikkagi jõud...kiidan valikut (Y)


Kui pole ise omanud ja proovind uuema aja bensukaid siis ei ole mõtet tühju sõnu tuulde loopida. Ärge kalduge teemast kõrvale. Millegipärast on need lehepuhurid maru kärmed tänapäeval.

See selleks, ostjal soovitav lihtsalt konkreetse auto seisukorda jälgida/hinnata, lasta kontrollida, kui ise ei tea mida vaadata. Üldiselt peaks superbi teine põlvkond olema küllaltki vastupidav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 02.02.16 09:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Teema algataja vist nagu otsustas ära, et diislit tahab, mis on ka tegelikult ainuõige valik. Bensiiniga pestakse pintsleid ja niidetakse muru. :D


... diisliga sõidavad aga traktorid, laevad ja rongid :D

Mu välismaa tuttav ütles paarkümmend aastat tagasi sellise huvitava mõtte kui läks jutuks kütuste valik: Diisel on tõesti soodsam, kulub vähem ja on võimsam aga härrasmehed sõidavad bensuga!
:cool:


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 02.02.16 11:44 Tsiteeri


Tsitaat:

Aga jah, bensu pealt käivad need kuramuse lehepuhurid ja muud rollerid....diislis peitub ikkagi jõud...kiidan valikut (Y)


Selle ütluse peale tuli üks naljakas lugu meelde-paganama kahju, et pilti ei jõudnud teha. Helsingis bussiroolis olles oli juhus kus hommikuse tipptunni ajal üks Eesti numbriga Passat keset ristmikku ää oli koolend. No sellest polekski midagi olnud-ikka juhtub aga antud juhul oli taga akna peal suur kleeps "Bensiiniga pestakse pintsleid-diislis peitub jõud" ja neli ehitusriietes kalevipoega tagant lükkamas... Krt, sai ikka hea kõhutäie naerda ja siis sain ma ka tegelt aru missugune "jõud" diislis peitub :D :D :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 02.02.16 12:07 Tsiteeri


Katki lähevad ka bentsukad ja võibolla oli passatil just käigukast otsad andnud. See selleks. Vahepeal võiks visata pilgu teemaalgataja postitusele. Kui see läbi lugeda korra ja teist, ning kolmandat korda ka, siis peaks selge olema, miks bensiinifänne eemale aetakse. Põhjus lihtne, küsiti konkreetselt diiselmootorite kohta. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hulgus
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.15
Postitusi: 50

Asukoht: Mägi-Eesti / Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia "L&K" 1,8 TSI (2011) FL

postitati 02.02.16 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Teema algataja vist nagu otsustas ära, et diislit tahab, mis on ka tegelikult ainuõige valik. Bensiiniga pestakse pintsleid ja niidetakse muru. :D


Kas mitte see postitus ei tõmmanudki käima igipõlist ja aegumatut vaidlust diisel vs. bens-eriti selle postituse teine pool? ;) Ja kuidas saab keegi öelda, et diisel on ainuõige valik?! See ikka oleneb eelkõige "usust", mõningal määral rahakoti paksusest ja ka sellest kus ja kui pikki vahemaid sõidetakse. Kui ntx. konkreetselt mina sõidan Mägi-Eesti väikelinnas max. 10 km päevas ja kord kuus ehk tuleb vähe pikem ots (150km) siis kindlasti ei saa diisel olla ainuõige valik-ei tule sealt miskit kokkuhoidu ega ökot. Aga kuna on näha, et teema-algatajal ka eelmine masin diisel olnud siis selge miks inimene uurib diislite kohta. Ning keegi pole ju hakanudki ajama, et a`la "ära diislit osta-osta bensukas"-igaühele oma. PEACE! ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 02.02.16 15:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rahusoov
Valisin hiljuti ka endale Superbi, mootoriks on 2.0 103kw cr. Sõitnud sellega küll ainult 3000km veel, aga esmamulje on väga hea. Isegi kiirendus on täieti rahuldav selle 2.0 diisli kohta. Hetkel veel muresid pole olnud. Kuid küsiks Suusterilt, et mis põhjusel õlipumba kuuskandi ära vahetasid? Kas igaks juhuks või teatas auto ka mingit viga? Mis kilometraasil sa selle vahetasid ja kas oli ka kulumisjälge?

Kuuskant võllil kuluvad pikapeale kandid ümmarguseks ,ning umbes 250-300 tuhande juures kipub see lõpp tulema ning õlipump jääb seega kuivale .
Kui sa õlitule süttides ise hetkega mootorit välja ei sureta siis lõpeb see mootori remondi ,või tihti ka mootori vahetusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suuster
huviline



Registreerunud 01.02.16
Postitusi: 11

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.02.16 18:33 Tsiteeri


No minul oli kuuskant sees olnud 331 tuhat ja kulumine oli suhteliselt minimaalne. 50k olek veel julgend lasta, siis oleks kripeldama hakanud. Ja Škodal lööb õlitule pöördel põlema (üle 3000 oli vist) kui midagi viga on. Niiet probleemi ennetamiseks vahetan mina edaspidi iga 50k järel ja siis saab ka öelda, kas raske jalg sitt suusailm ka sellele kuuskandile mingisuguse jäljendi teeb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 03.02.16 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suuster
No minul oli kuuskant sees olnud 331 tuhat ja kulumine oli suhteliselt minimaalne. 50k olek veel julgend lasta, siis oleks kripeldama hakanud. Ja Škodal lööb õlitule pöördel põlema (üle 3000 oli vist) kui midagi viga on. Niiet probleemi ennetamiseks vahetan mina edaspidi iga 50k järel ja siis saab ka öelda, kas raske jalg sitt suusailm ka sellele kuuskandile mingisuguse jäljendi teeb

Kui keeruline selle kuuskandi vahetuse protsess on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suuster
huviline



Registreerunud 01.02.16
Postitusi: 11

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.02.16 17:32 Tsiteeri


Kui lühidalt kokku võtta: imelihtne...1,5 tundi tööd koos õli vahetusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 04.02.16 12:36 Tsiteeri


On olemas ka 2 erineva mootori tähisega 2.0 tdi mootorit millel seda võlli kulumise viga ei esine ,kahjuks peast ei mäleta mis need mootori tähed olid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rahusoov
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.16
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb II TDI

postitati 05.02.16 07:29 Tsiteeri


Teab keegi, mis täpsemalt on 2.0 103kw ja 125 kw mootori vahe?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 05.02.16 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rahusoov
Teab keegi, mis täpsemalt on 2.0 103kw ja 125 kw mootori vahe?


Kui kunagi ammu otsisin netist infot selle kohta siis selgus, et 125kw mootoril on teised pihustid ja ka teine turbo. Kuigi jutt käis tolles foorumis Audidest mis toodetud austraalia turu jaoks. Ja no tarkvara ka muidugi.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 05.02.16 11:16 Tsiteeri


Vähemalt esimestel 125 kw pumppihustiga mootoritel olid hitachi pihustid ,mis ei hiilanud oma vastupidavusega ja neid oli ikka kogu maailm täis.
Mina soovitaks võimalusel valida common rail ,mitte pumppihustitega mootor .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 07.02.16 14:39 Tsiteeri


Võib olla tobe küsimus,
kas superbidel on kõik mootorid alates 2010a. common rail? või kuidas vahet teha milline on ja milline mitte?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 68.2% - SQL: 31.8%]