Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 2007 valgustus ei tööta/water ingression (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2785)
Cresado
huviline



Registreerunud 11.11.15
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 11.11.15 21:54 Tsiteeri
Superb 2007 valgustus ei tööta/water ingression



Tere!

Mure selline, et sain täna (enda arust) õnnelikuks Superbi omanikuks. Ostes paistis kõik okei, päevane aeg ka jne.

Õhtul nüüd avastasin, et salongivalgustus on metsa poole. Töötavad tagumised laetuled, nuppude valgustused ja punased tulukesed esilambil. Puudu on jalgade footwell tuled, esimesed laetuled, pagasniku valgustus. Kui manuaalselt üritada põlema panna, siis ka ei tööta. Nii palju, kui onu Google aitas, tuli välja inglise keeles öeldes water ingression probleem, ehk siis on suure tõenäosusega vesi tuppa tulnud. Hetkel olen autost eemal ja ei saa mati alla kontrollima ka minna.

Abi vajaks nimelt sellega, et andke endast märku, kes on sellise probleemiga silmitsi olnud ja selle korda saanud. Kus lasite parandada ja kui suure summa maksma läks? Kuna ise olen võhik, siis oma jõuga parandamine ei tule paraku kõne alla.

Tänan abi eest!

____
Edit: Nii palju, kui käega mattide alt vaipa ja muud ollust sai katsuda, siis tundus kõik kuiv. Ka kaitse F14 oli terve. Kui selle välja kakkusin, surid tagumised salongituled ka ära, seega kaitse vist õige. Tundub et on mingi kala jalgealuse juhtmestikuga. Oksüdeerunud, katki, ujutatud, kes teab.. Ei ole hetkel eriti vaimustuses. Eks ma homme hakkan järjest töökodasid läbi kõllama (ja müüjale vajutan ka vastu peapekki vist...). Kuna neid juhtmeid ja jura paistis googeldades palju, siis kardan, et rahakott jääb see kuu väga kondiseks. Kui kellelgi mõnda infokildu või hinnasilti ennustada on, siis ootan huviga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 12.11.15 06:16 Tsiteeri


http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=3670

Müüja vist olnud üsna pohhuist, et seda muret pole enne ära lahendatud (arvestades kehva juhu võimalikke väljaminekuid), sest see probleem hoiatab ka ette enne kui lõpuks suurem bassein salongi tuleb pluss tegu pikalt teada ning lahendatava tüüpveaga.
Aga see selleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cresado
huviline



Registreerunud 11.11.15
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 12.11.15 07:19 Tsiteeri


Need teemas juba kammisin läbi, samuti ka briskoda vastavad teemad. Probleem iseenesest on teoreetiliselt selge, aga ei ole piisavalt pädev ise parandama. Mind pigem veidi hirmutab see, et mis selle asja hinnasilt võib olla? Ma ise loodan/arvan et äkki see moodul iseenesest katki ei ole, sest tagumised tuled veel töötavad.

Mind sisuliselt huvitabki see et kas on mõni firma või töökoda, kellel oleks kogemusi sellise veaga. Viga iseenesest ju levinud (ka vw ja audil). Sooviks leida esimese korraga töökoja, kes teaks probleemi ja oskaks parandada, mitte ei "diagnoosiks" 4 tundi viga ja siis ei oskaks parandada. Abi endiselt oodatud, kuigi helistan juba töökodasid läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 12.11.15 09:52 Tsiteeri


No kõigepealt äravoolukanalid puhtaks ja salongifiltri korpuse tihend uus pluss korpuse kohal renn uus panna kui vaja ning põrand kuivatada. Selle tööga ei saa viivitada niikuinii, sest muidu uputab varsti jälle selliste ilmadega.
Kui ikka jamab peale kuivatamist, siis järgmisena põrandakate üles ja juhtmeid/ühendusi kontrollida kuni mooduli vahetuseni välja (lammutus?) jne.
Korduvkasutamine ning tööde maht on veekahjustuste korral alati loterii ning probleemi tegelik olemus selgub töö käigus, kuna mure ulatust pole näha kohe.
Pakkumise võtmisega esindusest saab ju alustada ja sealt edasi mujale kui krõbe tundub aga vähemalt on olemas võrdlusmoment ning esindus annab ka garantii.
Samuti saab teha töid mitmes osas ning osa siin ja osa seal jne.

Pluss müüja peaks selle jama tegelikult kinni taguma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Cresado
huviline



Registreerunud 11.11.15
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 12.11.15 10:24 Tsiteeri


Ega endist omanikku paraku enam tagantjärgi vastutama pole võimalik panna, tegu eraisikuga ja tarbijakaitse jms sellele minu teada ei laiene. Eks ise olin rumal ka et kodutööd enne piisavalt ei teinud ja ei osanud ohumärke näha. See selleks.

Praegu on seis selline et läbi sai helistatud ligikaudu tosin teenindust. Enamik sellise murega jutule ei võtnud, otseselt esindusest ei ole siiani päringut võtnud, sest tean, et selle "lõbu" jaoks mul lihtsalt kahjuks raha ei jätku.
Igatahes võttis mind viimaks jutule Flameko teenindus, kes lubas probleemi diagnoosida ja võimalusel likvideerida. Esmaspäeval kell 9 viin oma semu siis sinna, enne pole miskit teha. Kujutan ette, et ega alla 200 kulli ei mängi vist nii või naa välja. Kui pöördumatult on kahjustada saanud comfort boks, siis vist jäängi pimedas autos sõitma - käivad sahinad et need maksvat kuskil 500 raha kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 13.11.15 06:46 Tsiteeri


Kui lugesid foorumitest, et kapotialuses renni põhjas, kus aku paikneb, asuvad vee äravooluavad on umbes ja sinna tekkiv veekiht leiab tee salongi ning jalgealuse komfortplokini, siis oled õigel teel.
Teadmiseks, et sama probleem on ka Passat B5/B5.5 ja Audi A6 C5-l, mis muide jagavad Superb Mk1-ga platvormi. Guugeldades neid sama märksõnaga leiad hulganisti õpetusi kuidas probleemi põhjust kõrvaldada. Mis puutub potensiaalselt katkisesse komfortplokki, siis sellist asja uuena ei ole mõtet osta. Enne tasub sellesse minevate juhtmete, klemmide ja pistikute olukord üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 13.11.15 07:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Sooviks leida esimese korraga töökoja, kes teaks probleemi ja oskaks parandada, mitte ei "diagnoosiks" 4 tundi viga ja siis ei oskaks parandada.


Sellised elektrivead ei ole kahjuks piduriklotsi vahetus, mille võtad otsast ette ja lahendad juhendi järgi normtööajaga ära. Vesi on salakaval ja elektrile piisab ühest tilgast, et vool valesse kohta läheks, aga katsu see tilk üles leida. Samuti võib oksüdeerunud klemm või jootekoht soojas töökojas kenasti kontakti anda, aga paar nädalat vaheldumisi külmetades ja sulades uuesti jukerdama hakata.

Aga nagu juba korduvalt soovitatud, alustada tuleks lekete kõrvaldamisest ja alles pärast seda tagajärgi likvideerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cresado
huviline



Registreerunud 11.11.15
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 13.11.15 09:04 Tsiteeri


Ega ma seda mõelnudki, et see lahendamine kerge ja alati üks-ühele sama lahendusega on. Ma pidasin pigem seda silmas, et äkki on mõni töökoda, kes selle konkreetse probleemiga varem ka tegelenud on. Kui see selline Audi-Vw-Škoda tüüpviga on, et äkki siis oleks keegi selline, kes teaks täpselt, kuidas seda asja ajada - kõrvaldada lekkepõhjus, kuivatada auto, kontaktid üle joota jne. Üritangi praegu hoiduda sellest, et keegi asja ära kuivataks ja et siis töötab kuni järgmise lekkeni. Paraku on nii et ise ma ei ole pädev isegi neid puhastusrenne ja äravoolutorusid üles leidma-puhastama. Eelistsn pigem tunnistada oma ebapädevust, kui asja tundmata torkima minna. Hetkel otsin ikka veel töökoda, kes konkreetse probleemiga tuttav oleks. Flameko töökojas sain esmaspäeva hommikuks aja, aga telefoni teel kõneledes ei olnud ma kindel, kas nad sellist viga enne lahendanud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 14.11.15 07:20 Tsiteeri


Auto 100 saab kanalite puhastamise (mida peaks niikuinii min 1-2x aastas antud autoga tegema, nt iga korralise hoolduse ajal vähemalt) ja tihendite vahetuse ja muu esimese etapi asjadega kenasti hakkama- omal ajal käidud tee ja hind oli sobiv pluss lingitud teemal kenasti pdf kujul õpetus olemas k.a. vajaminevate varuosade koodidki kirjas.
Selle tööde osa peaks kindlaks määratud tehase normajaga tehtud saama küll ega tohiks tekkida lisakulusid v.a. kui plastik rabe ning pudeneb näppude vahel ja uus jupp oleks vaja niikuinii panna (nt renn filtri kohal) mitte vanast saia aretada ja uut leket seetõttu tulevikus oodata.

Ju saavad elektritöödegagi hakkama aga mul seda teha vaja polnud toona. Pigem siit tasub ka leida lisakulusid, mida ei saa ette prognoosida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.2% - SQL: 46.8%]