Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Uus Superb vs Octavia (Vastuseid: 51 | Vaatamisi: 10943)
A.T.
huviline



Registreerunud 16.04.10
Postitusi: 13

Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,2 TSI 7 DSG

postitati 26.07.15 17:48 Tsiteeri
Uus Superb vs Octavia



Tere
Kas keegi sõidab juba uue Superbiga? Kuidas on mugavus võrreldes uue Octaviaga? Eks ta Octaviast klass kõrgem ja suurem, sellevõrra ka mugavam. Pean silmas just rehvimüra, istmeid ja sõiduomadusi. Eelnevalt sõitsin Octavia eelneva põlvkonnaga, sellel oli rehvimüra üsna häiriv. Nüüd valin kahevahel kas uus Octavia Elegance Plus 1,4TSI 7DSG või Superb Ambition 1,4TSI 7DSG. Octavia eelis see et saaks kätte umbes nädalaga (laoauto) põhivarustusele lisatud veel mõningane lisavarustus, Superbi peab aga ootama novembrini, hinnavahet väga suurt ei tule.
Lähipäevil ka proovisõit tulemas Superbiga aga autoks on L&k varustusega auto ja arvan et ei saa päris õiget pilti sellest mis on Ambition varustusega auto.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 26.07.15 20:48 Tsiteeri


Pole uue Superbiga küll sõitnud, aga minu kindel valik oleks Superb. Kui just mingi kindel põhjus Octavia eelistamiseks puudub. Varustus suht sama, ok Kessy kaotad ja ehk veel midagi, kuid tegemist ikka teisest klassist ja mahutavuselt palju suurema autoga. Octavia pole üldse paha auto, omal peres 1 olemas. Aga paar nädalat tagasi lisandus ka uus Passat perre ja no ega ma sõitma minnes Octaviat enam ei vali :D Varem oli valida Octavia ja Honda Accordi vahel, siis tihti oli Octavia võitja. Tee proovisõit mõlemaga ära ja kui ooteaeg sind ei morjenda, siis olen kindel et võtad Superbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 27.07.15 07:25 Tsiteeri


Mingi pildi saamiseks tasub isegi Superbi vanema põlvkonna esindajaga proovisõit teha. Igaljuhul juba seegi parem, kui Octavia. Uus Superb väidetavalt veelgi parem. Ise sai ka kunagi valiku ees oldud, et kas väga hea varustusega Octavia või suht plank Superb. Sai võetud viimane ja hetkegi ei ole kahetsenud. Autod ju erinevast suurusklassist ja kui ei sõida ainult linnas, siis lisapikkus ja laius parandavad sõiduomadusi märgatavalt. Kunagi sai proovitud ka Passatit ja tänu pikemale telgede vahele Superbiga mõnusam sõita. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 27.07.15 09:54 Tsiteeri


Eelmise põlvkonna Octavia ja Passatiga pole siin midagi võrrelda, uued mudelid on mõlemil hoopis teisest klassist. Teljevahed pikemad, salongid suuremad, sõidumugavus oluliselt parem jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 27.07.15 10:10 Tsiteeri


No ei ole päris nii, et iga uue mudeliga tehakse revolutsiooni. Mõned sentimeetrid kasvu ei muuda lõppkokkuvõttes just väga palju. Selge on aga see, et uus asi on ikka uus. Käisin vahepeal uue Mondeoga sõitmas ja tuleb tunnistada, et ilus oli küll, nii seest, kui väljast. Muidu aga suht sama pann, kui 10 aastat tagasi. Iga uue mudeliga tuleb kiidulaul, et nüüd tõeliselt hea. Kas siis eelmine oli s.tt või? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 27.07.15 10:51 Tsiteeri


Mondeo kohta ei oska öelda ja pealegi on Mondeo juba 2 aastat vana mudel, USA-s ammu müügil. Mis aga Passatit puudutab, siis jah B7 oli ju tegelt 9 aastat vana mudel, mida vahepeal faceliftiga kõpitseti. B8 on uuel platvormil jne ning vanaga pole siin midagi erilist ühist. Mine proovi järgi kui kahtled. Hea oleks proovida veel samal päeval nii B7 kui B8 mudelit, siis näed vahet eriti hästi. Octavia 2 põlvkonda samuti vägagi erinevad, mul mõlemad 1.4TSI mudelid olnud. Eelmine on ikka väike uuega võrreldes jne
PS! Mõned cm-d kasvu telgedevahes muudavad ikka väga palju, juhitavus on hoopis teine


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 27.07.15 11:27 Tsiteeri


See, et salongid suuremaks lähevad, paistab juba kasvõi sellest välja et varsti armatuurid nii kitsad, et mul oma lühikeste jalgadega nina vastu esiklaasi. Kõik variandid on järgi proovitud välja arvatud uus Superb. No küll saab varsti sellega ka.
Kui istuda eelmisest suure läbisõiduga mudelist alles tehasest tulnud autosse, siis on vahe päris suur. Eesti teed suudavad ka korralikust masinast päris kiiresti raipe teha. Siis hakata sõiduomadusi võrdlema pole just õiglane.
Mis puudutab aga praegust ja eelmise põlvkonna Octaviat, siis ütlen oma arvamuse järgi, et eelmine oli sees ilusam ja praegune on seda väljast. Ei meeldi see uus sisedisain. Pmst on seest üldmulje kõigil ühesugune- Rapidist alustades ja Superbiga lõpetades.
Kasvõi juba hea teeninduse ja väga hea vastupidavuse pärast saab ka järgmine auto olema Superb. Seda võin öelda ilma proovisõitu tegemata. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 27.07.15 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus
PS! Mõned cm-d kasvu telgedevahes muudavad ikka väga palju, juhitavus on hoopis teine


Pigem muudab juhitavust rohkem uus veermiku seadistus ning roolisüsteem. Vaevalt see teljevahe mõni cm juhitavuses nii palju tunda annab, kui veermikukomponentide muutmine :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 27.07.15 12:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: taneltag
Tsitaat:
Algselt postitas: markus
PS! Mõned cm-d kasvu telgedevahes muudavad ikka väga palju, juhitavus on hoopis teine


Pigem muudab juhitavust rohkem uus veermiku seadistus ning roolisüsteem. Vaevalt see teljevahe mõni cm juhitavuses nii palju tunda annab, kui veermikukomponentide muutmine :P

Maanteel sõites on pikem telgedevahe stabiilsem. Kindlasti on ka veermikuseadistused ja muud komponendid seal osalised


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 27.07.15 12:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Kui istuda eelmisest suure läbisõiduga mudelist alles tehasest tulnud autosse, siis on vahe päris suur. Eesti teed suudavad ka korralikust masinast päris kiiresti raipe teha. Siis hakata sõiduomadusi võrdlema pole just õiglane.

Ei räägi võrdlusest ront vs uus, vaid mul on olnud võimalust sõita mõlema põlvkonna uue autoga ja neid omavahel võrrelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 28.07.15 08:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A.T.
Tere
Kas keegi sõidab juba uue Superbiga? Kuidas on mugavus võrreldes uue Octaviaga? Eks ta Octaviast klass kõrgem ja suurem, sellevõrra ka mugavam. Pean silmas just rehvimüra, istmeid ja sõiduomadusi. Eelnevalt sõitsin Octavia eelneva põlvkonnaga, sellel oli rehvimüra üsna häiriv. Nüüd valin kahevahel kas uus Octavia Elegance Plus 1,4TSI 7DSG või Superb Ambition 1,4TSI 7DSG. Octavia eelis see et saaks kätte umbes nädalaga (laoauto) põhivarustusele lisatud veel mõningane lisavarustus, Superbi peab aga ootama novembrini, hinnavahet väga suurt ei tule.
Lähipäevil ka proovisõit tulemas Superbiga aga autoks on L&k varustusega auto ja arvan et ei saa päris õiget pilti sellest mis on Ambition varustusega auto.


Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. Auto on ju ikka sõitmiseks ja normaalne varustus teeb selle mugavamaks (octavial kessy, xenon jms). Superb ikka suht plank.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 28.07.15 10:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. Auto on ju ikka sõitmiseks ja normaalne varustus teeb selle mugavamaks (octavial kessy, xenon jms). Superb ikka suht plank.


Võrreldes eelmise põlvkonnaga on uue Superbi Ambition varustuse tase täiesti OK - sisaldab juba Xenon, Bolero, multifunktsionaalne rool, Bluetooth, 17" veljed. Kuna Elegance varustusse on Eesti turu jaoks jälle vaikimisi nahast kattega istmed topitud, siis tänu Ambition taseme tugevale varustusele on täiesti mõistlik ja seekord rahaliselt vähem kulukas lasta sobiv ilma nahast/vakstust istmekateteta masin lasta ehitada Ambition baasil.

Mulle jääb mulje, et L&K ning Elegance on oma praktiliselt varustuselt lausa nõrgapoolsed. Pole Columbust, intelligentseid esitulesid, soojendusega tagaistmeid&esiklaasi, DSG roolilt juhtimist ja nahkistmete jahutusfunktsiooni isegi mitte L&K jaoks vaikimisi ette nähtud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 28.07.15 12:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. Auto on ju ikka sõitmiseks ja normaalne varustus teeb selle mugavamaks (octavial kessy, xenon jms). Superb ikka suht plank.


Võrreldes eelmise põlvkonnaga on uue Superbi Ambition varustuse tase täiesti OK - sisaldab juba Xenon, Bolero, multifunktsionaalne rool, Bluetooth, 17" veljed. Kuna Elegance varustusse on Eesti turu jaoks jälle vaikimisi nahast kattega istmed topitud, siis tänu Ambition taseme tugevale varustusele on täiesti mõistlik ja seekord rahaliselt vähem kulukas lasta sobiv ilma nahast/vakstust istmekateteta masin lasta ehitada Ambition baasil.

Mulle jääb mulje, et L&K ning Elegance on oma praktiliselt varustuselt lausa nõrgapoolsed. Pole Columbust, intelligentseid esitulesid, soojendusega tagaistmeid&esiklaasi, DSG roolilt juhtimist ja nahkistmete jahutusfunktsiooni isegi mitte L&K jaoks vaikimisi ette nähtud.


Tõsti vaatasin ise vale rida (häbenen)! Siis ei ole ju siin midagi mõelda. Kui kiiret ei ole, siis oota rahulikult. Eks see auto ost ongi selline emotsionaalne teema alati. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 28.07.15 19:56 Tsiteeri


See telje vahe jutt kuulub rubriiki, naised saunas rääkisid ;)
On oluliselt lühema teljevahega autosid ,mis on kordades parema juhitavusega/teel püsimisega
Superb-i teljevahe on pikem eelkõige reisijate mugavusi silmas pidades.
Kes tunneb ,et ilma pika teljevaheta auto tema jaoks ebastabiilne on ,võiks isegi limusiinile mõelda ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 28.07.15 21:27 Tsiteeri


Juhitavus ja sirgel teel stabiilsus on 2 erinevat asja, eksju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 29.07.15 03:08 Tsiteeri


No kui auto pole ka sirgel teel stabiilne, siis ei oskagi midagi arvata. Samas on igaühel õigus oma isiklikule arvamusele. Evolutsioon on automaailmas normaalne. Revolutsioon toimus viimati siis, kui mootorid risti pandi ja autod esiveoliseks muutusid. Järgmine revolutsioon on siis, kui tavainimesed saavad isejuhtivaid autosid osta. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 29.07.15 06:47 Tsiteeri


Demagoogitseda võime siin lõputult ja seda oskame kõik:) Võta 2 ühepikkust autot, millel erinev telgedevahe ja võrdle. Kes vähegi autodest jagab, saab aru, et pikema telgedevahega on tavasõidul stabiilsem ja teed vähem korrigeerivaid liigutusi rooliga. Lühikesel proovisõidul ei pruugi seda märgata, aga paarsada km pärast saab igaüks aru. Rajal on muidugi lühema telgedevahega autot kergem kurvidesse väänata.
Jah, loomulikult esineb ka erandeid ja uute ning vanade mudelite puhul on enamasti sillaehitused ka erinevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 29.07.15 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Demagoogitseda võime siin lõputult ja seda oskame kõik:) Võta 2 ühepikkust autot, millel erinev telgedevahe ja võrdle. Kes vähegi autodest jagab, saab aru, et pikema telgedevahega on tavasõidul stabiilsem ja teed vähem korrigeerivaid liigutusi rooliga. Lühikesel proovisõidul ei pruugi seda märgata, aga paarsada km pärast saab igaüks aru. Rajal on muidugi lühema telgedevahega autot kergem kurvidesse väänata.
Jah, loomulikult esineb ka erandeid ja uute ning vanade mudelite puhul on enamasti sillaehitused ka erinevad.


OT täiesti, aga miks siis kiidetakse saksa autode juhitavust ning laidetakse Jaapani masinaid (toyota)? Suurused suurusteks, aga loeb ikka veermik ja roolisüsteem (tunnetus). Suurem (pikem) auto lihtsalt tundub mugavam ja turvalisem kuna ta on suurem ja raskem. Ma usun, et Octavia RS on oma juhitavuselt kindlasti Superb üle, samas mugavust hindavale juhile on Superb parem valik. Ma võin oma Octavial rooli lahti lasta 100+km/h ning on ta väga stabiiline. Ringajal on üks teine väga oluline asi - auto mass, mida kergem seda paremini keerab. Ärge unustage, et Leon Cupra R ST on hetkel kõige kiirem univesaalkerega masin ning tänu oma kergusele/võimsusele, kuna tagapool on RS4/RS6 jms suured ja stabiilised masinad. Igapäevaselt see Cupra ei ole kindlasti kehvem kasutada, kui kõiki teisi suuremad masinaid, aga jah kõik on siiski maitse asi. Kellele meeldib suur "laev", kes eelistab pisemat samas väledamat "kiirpaati". :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.07.15 19:34 Tsiteeri


naljakas teema.
passat-mondeo-ocu-superb.
võta üks ja viska teist ju.
misasja te vaidlete.
keik ju kastid, mis peaks teid viima ühest punktist teise.
proovida lastakse, ei pea põrsast kotis soetama.
seega võtke, mis sobib ja asi tahe.
midagi ihaldusväärset ju ühestki ei leia ja mingeid emotsioone nad ju ka eriti ei tekita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 30.07.15 10:13 Tsiteeri


Tore on ju lugeda, kuidas spetsialistid vaidlevad. :) Ei väidagi, et telgede vahe pole oluline, kuid mõjutavaid tegureid on tunduvalt rohkem- kasvõi rehvivalik, tuuletakistus, pagasi paigaldus. Skoda näite puhul võiks võtta Superbi ja Roomsteri. 200 kilo nänni ja 400 km sõitu. Pikk telgede vahe muutub kohe miinuseks, kui asju just tagaistmele ei lao. Nagu isegi aru saite, siis antud näite puhul Roomster parem valik sõitmiseks. Targutada võib siin lõpmatuseni. Elu jooksul üle 20 auto olnud ja kilomeetreid sõidetud enam, kui miljon. Ei arva, et kogemuse üle kusagil nurgas häbenema peaksin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 03.08.15 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest.


Maitseasi. Minu eelistustes on plank esindussedaan täiesti arvestataval kohal, kuna eeldatavalt on sellel küljes hinnale vastav mootor, kere ja veermik, mis mõjutavad sõiduelamust oluliselt rohkem, kui see, mitut äppi ja mitme displei peal see aparaat näidata suudab või kas pakiruumi avamiseks peab jalga stange all keerutama päri- või vastupäeva. Lisasid saad pärast juurde ka osta/paigaldada/aktiveerida, auto põhikomponentide muutmine on palju kallim ja kaheldavama tulemusega.
Sellest ei hakka parem rääkimagi, mida ma arvan autodest, mille aju ühe käega jagab ümberkaudsetele tasuta wifit ja teise käega juhib minu eest rooli ja pidureid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 03.08.15 14:41 Tsiteeri


Kui auto osta posti pakkide laiali vedamiseks ,ega siis jah need lisad eriti olulised ei ole ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 04.08.15 07:53 Tsiteeri


Hakkasin postitust lugema ja see algas küsimusega - Kas keegi juba sõidab uuega?

Edasi leidsin vaid arvajaid, kes nagu aru saan siis uuega ei sõida.

Ka liikluses pole veel uusi näinud. Kas siis ostjatele pole veel tellitud autod kohale tulnud ja oodatakse või ma lihtsalt pole veel ühtegi kohanud?


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 04.08.15 13:14 Tsiteeri


No mina tegin ikka proovisõidu ammu ära ,seda küll välismaal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tarmo_j
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.15
Postitusi: 29

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.15 23:15 Tsiteeri


Mina olen juba kahte erinevat uut Superbi linnas näinud mis ei ole esindusete proovisõidu masinad. Üks oli hall ja teine tumepunane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.9% - SQL: 30.1%]