Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Octavia Combi 1,4TSI 2014 (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 8948)
Glipz
huviline



Registreerunud 16.10.14
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 16.10.14 12:12 Tsiteeri
Octavia Combi 1,4TSI 2014



Plaanis soetada siis pealkirjas olev auto.

Hea oleks tead, et mis on selle mootori head ja vead ning kuidas see 1,4 Combit edasi liigutab? Ning kui ökonoomne mootor on?

Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 16.10.14 22:03 Tsiteeri


Minu soe soovitus on lisaks võtta puldist seisu soojendus .
Ennem saad surnult keppi ,kui 1.4 mootorist sooja ;) vähemasti ei pea mina seda soojaks ,mis sealt tuleb.
Mu sõber kes sellist mootorit omab ,kirus ja vandus ,et tehasest lisasoojendust ei tellinud .
Samas on inimesi ,kes on harjunud hobuse ja reega ,ning kiidavad seda .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
dex
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.14
Postitusi: 30

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III, 1.4 TSI, DSG

postitati 17.10.14 13:19 Tsiteeri


Webasto oleks tõesti pidanud võtma, Ranx soovitas mulle ka, aga otsustasin vastu suve, et 910 € on natuke liiga palju. Kui praegu tagant järgi mõelda, siis oleks pidanud Cantoni võtmata jätma, vähe pappi juurde panema ja webasto võtma.

Ökonoomsusest: no nii öko pole nagu paber väidab, viimase 5000 km keskmine on 6 l/100km, reaalselt paagiga mõõtes 6,2, maanteel 5 (5,2), linnas sõltub kui pikk ots on. 5 km nagu mul iga hommiku tööle on ~8, kui vähe pikemalt kärutada siis kukub alla 7. Mul on luukpära, aga ma ei usu, et neil erilist vahet on. Täna hommikul oli 2,5 kraadi külma väljas, umbes kolmandal kilomeetril hakkas sooja sisse puhuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kate
huviline



Registreerunud 04.11.14
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 04.11.14 09:40 Tsiteeri


Jätkan teemat, kuna sama auto (luukpära) varustuse valik on hetkel käsil ja olles lugenud varasemaid soovitusi hakkasin ka kaaluma tehase lisasoojenduse tellimist. Mul puudub varasem kokkupuude mootori eelsoojendusega seega küsin teadjamate käest kuidas see täpsemalt töötab, milline on puldi tööraadius (kas kortermaja kõrgematel korrusetel ka töötab), kuidas selle kasutamine talvel auto akule mõjub kui enamus sõite on linnas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 04.11.14 10:49 Tsiteeri


Ma pole küll päris kindel, aga puldist töötavat seisusoojendust (niinimetatud Webastot) pakuti ainult diislitele, bensumootoritele polnud seda saada.... vähemalt aasta tagasi oli see nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kate
huviline



Registreerunud 04.11.14
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 04.11.14 12:51 Tsiteeri


Diiselmootoritel on elektriline salongi lisasoojendus peal, bensiinimootoritele pakutakse kaugjuhtimisega lisasoojendust alates Ambition paketist. Kuna esinduse müügimees minu küsimustele eriti vastata ei osanud siis pöördungi teie poole kellel omal kokkupuude tehases paigaldatud lisasoojendusega olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 04.11.14 18:56 Tsiteeri


Puldist seisusoojendust saab nii diisel ,kui bensiini mootoritele .
See elektriline salongi lisasoojendus on ka minu teisel autol ,aga see ajab naerma (tegelikult küll nutma ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kate
huviline



Registreerunud 04.11.14
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 05.11.14 07:33 Tsiteeri


Miks see nutma ajab - on see mõttetu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 05.11.14 19:07 Tsiteeri


Sellepärast mõttetu ,et ta nagu on ja nagu töötab ,aga õiget sooja ikka ei saa .
Võib olla olen Webastoga nii ära hellitatud .
Igal juhul on meie peres nii ,et kes esimesena sõitma läheb ,krabab kindlalt webastoga auto.
Üks on selge ,kui keegi ostab /saab endale kaugjuhitava eelsoojendiga auto ,siis ükski järgnev auto küll ilma selleta kindlasti ei tule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 15.11.14 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kate
Diiselmootoritel on elektriline salongi lisasoojendus peal, bensiinimootoritele pakutakse kaugjuhtimisega lisasoojendust alates Ambition paketist. Kuna esinduse müügimees minu küsimustele eriti vastata ei osanud siis pöördungi teie poole kellel omal kokkupuude tehases paigaldatud lisasoojendusega olemas.


Minu andmetel see tehases paigaldatav lisasoojendus ei võrdu Webastoga. Nimelt soojendab see esinduse müügimehe jutu järgi ainult salongi ja mitte mootorit. Mis teised arvavad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 15.11.14 19:19 Tsiteeri


Nii ongi ,et see elektriline lisasoojendi on tavaliselt lisa küttekeha salongi radika ees ja peaks veidi kaasa aitama ,vanematel vag-i diislitel oli ka veesärgis lisaküttekeha/d.
Webasto/seisusoojendi kütab mootori soojaks ja aknad puhtaks ,ning kaugjuhitav kuni 800m
Minu teada saab seisusoojendust praktiliselt kõigile mudelitele ,kasvõi järel paigaldusena esinduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
otnor
huviline



Registreerunud 01.03.13
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 05.12.14 17:24 Tsiteeri


Kõige tihedamini Skodadest lähevad mootoriga remonti just lahjemad variandid. Jätke see meelde !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 05.12.14 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: otnor
Kõige tihedamini Skodadest lähevad mootoriga remonti just lahjemad variandid. Jätke see meelde !

Millel see väide põhineb? Alates missugusest võimsusest ei ole enam mootor lahja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
otnor
huviline



Registreerunud 01.03.13
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 05.12.14 19:09 Tsiteeri


Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 05.12.14 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: otnor
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti.


Ja loogika selle taga on milline? Et väiksema mootoriga Škodasid on lihtsalt rohkem ja seetõttu on neid ka esinduse statistikas tihemini esinemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 05.12.14 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: otnor
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti.

Ma saan aru, et Te olete seotud mingit sorti autoremondi ettevõttega? Vahest oskate välja tuua konkreetsemad probleemid, mis neid mootoreid kimbutavad. Legendaarne keti probleem on teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 05.12.14 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: otnor
Väide põhineb statistikal mis teenindustesse tulnud s.o Skodad 1,2 ja 1,4 mootorid vajavad enam remonti.

Ja mis neil siis peamiselt viga on? Tegelikult huvitaks mind see statistika. Kas on linki anda, või lihtsalt keegi teeninduses töötav tuttav rääkis seda?
Mis soendusse puutub, siis ma olen isegi diisli soojaga rahul (see elekriküte on vist standartis). Et olen omanud ka eriti soojasi autosi (MB, BMW), aga no maeitea, kui palavaks on siis vaja seda salongi kütta? Pealegi kütmine on energiakulu. Kui ökot autot tahta, siis salongisoojale ei või palju kulutada. Parem enne autosse istumist, ring ümber maja joosta.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 06.12.14 22:11 Tsiteeri


See on vaeste eestlaste mõtteviis ,et hästi odavalt ,ning hästi palju.
Mina ,ei tea ühtegi soomlast oma tutvusringkonnast ,kes oleks uue auto ilma lisasoojenduseta ostnud.
Kui mina soovin sõita mugavalt punktist A punkti B ,siis ei ole mul eesmärgiks kokkuhoid/koonerdamine .
Kui koonerdada sooviksin ,saaks ka hääletades , või talvel mootorrattaga sõites :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 14.08.15 07:30 Tsiteeri


Upitan vana teemat. Töökaaslane plaanib Oktaviat osta. Combi kerega ja lisana on kindlasti kärukonks ka vajalik. Ja auto hind peab alla 20 000.- jääma (rahakott seab omad piirid). Mida siis võtta või võtmata jätta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 17.08.15 08:28 Tsiteeri


Universaalkere, kärukonks ja mootor, mis jaksab käru vedada, tuleb võtta. Kõik ülejäänu on maitseasi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 17.08.15 12:16 Tsiteeri


Tekkis üks küsimus.
Kõik igatsevad kärukonksu ja terve linn on konksuga autosid täis.
Mul endal on kogu autopargi puhul olnud kärukonks vaid ühel, eelmisel sajandil omatud minu esimesel, kasutatuna ostetud autol. Ja seda ei läinud kordagi tarvis. Ja pole siiani vajdust tundnud.

Mis ime asi see on millest ma ilma olen jäänud seetõttu, et minu kõikidel ülejäänud autodel seda inetut rauakolakat küljes pole olnud? Äkki aitate ohmut vanameest?


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 17.08.15 12:24 Tsiteeri


Enamikel autokasutajatel polegi konksu vaja. Mu töökaaslasel on vaja. Ehitab maja ja vanematel on maja ja pidevalt on vaja materjali ja muud träna vedada.
DGS käigukasti võib vist ka välistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 18.08.15 08:10 Tsiteeri


Väikese mootoriga käib 7-käigune DSG, mis jah ehk koorma vedamiseks parim pole. 6-ne ehk isegi võiks vastu pidada, aga piiratud eelarvest võtab see üsna suure tüki ära.

Enricole - konks on samasugune lisavarustus nagu kõik muud auto külge topitavad vidinad. Mina näiteks kasutan seda keskeltläbi kord aastas. Rahaliselt oleks ilmselt soodsam iga kord rentida või sõpradelt kaubelda mõni furgooniga auto, aga eks valikuvabadus maksab ka midagi. Teisalt on see kord aastas siiski suhteliselt palju: CD mängijat ei ole ma 10 aastat kasutanud, kassetikat 20 aastat, navigaatorit üldse mitte kunagi. Puitimitatsioon sees ja läikivad liistud väljas, samuti valuveljed võiks ka otseteed prügimäele saata, ei anna mingit tuntavat lisaväärtust võrreldes nende autodega, millel neid ei ole olnud. Ilmselt ka mootori võiks nõrgema vastu vahetada, ~40kW on Eestis lubatud kiiruste jaoks täiesti piisav. Neliveolistest sõiduautodest ja linnamaasturitest pole mõtet rääkima hakatagi, absoluutselt kasutud ja koledad nähtused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 23.08.15 09:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Väikese mootoriga käib 7-käigune DSG, mis jah ehk koorma vedamiseks parim pole. 6-ne ehk isegi võiks vastu pidada, aga piiratud eelarvest võtab see üsna suure tüki ära.

Enricole - konks on samasugune lisavarustus nagu kõik muud auto külge topitavad vidinad. Mina näiteks kasutan seda keskeltläbi kord aastas. Rahaliselt oleks ilmselt soodsam iga kord rentida või sõpradelt kaubelda mõni furgooniga auto, aga eks valikuvabadus maksab ka midagi. Teisalt on see kord aastas siiski suhteliselt palju: CD mängijat ei ole ma 10 aastat kasutanud, kassetikat 20 aastat, navigaatorit üldse mitte kunagi. Puitimitatsioon sees ja läikivad liistud väljas, samuti valuveljed võiks ka otseteed prügimäele saata, ei anna mingit tuntavat lisaväärtust võrreldes nende autodega, millel neid ei ole olnud. Ilmselt ka mootori võiks nõrgema vastu vahetada, ~40kW on Eestis lubatud kiiruste jaoks täiesti piisav. Neliveolistest sõiduautodest ja linnamaasturitest pole mõtet rääkima hakatagi, absoluutselt kasutud ja koledad nähtused.


+1 :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 23.08.15 18:36 Tsiteeri


Viskan ka paar sõna sekka. Sõidan ka mõtetu 100+kw nelikveolise diiselkolakaga. :)

DSG 7ne ehk DQ200-kuivsidur on kuulus oma siduriprobleemi poolest, lisaks mulle ei tundu see just "huvitav" kast, seega mina eelistan 6st DQ250-märgsidur kasti. Uus Passat b8 biturbo on juba audilt tuntud DQ500 7ne märgsidur kastiga ja oi kui saaks eelistaks seda.

Konks - Igatsen seda taga. Kuigi vaja läheks sisuliselt 1x kuus siis siiani pole raatsinud seda paigaldada. Kuna ka olen väga originaal lahenduste pooldaja siis pole see retrofitina lihtsalt rahaliselt otstarbekas. Hiljem autot müües võib ostja huvi jahutada selle puudumine, olgugi kui hea varustus on. Olen ka ettevalmistanud uusi autosid müügiks ja iga 1.5-s auto sai selle külge, iseasi kuipalju kasutust sai. Sellest on tulnud ka meil nali, et "Eestlane on ikka konksurahvas".

Lisavidinad - Muidugi võiks ka mosse või ladaga sõita, kuid kui tahta olla hall mass startline pakettiga, siis ilmselt jätakski need tellimata. Kerevärvi liistud on lihtsalt highline paketti osa ja koos highline paketiga tuleb ka mängu mootorivalik ja muu mõistlik varustus. PS. Valuveljed vähendavad kütusekulu, raskete plekkvelgede kõrval.

Võimsus - See on täpselt nii suhteline. Peale seda kui kolisin 55kw bensukate maailmast 100+ diislite maailma ei näe mõtet vähemaga ka leppida. Sa ei pea planeerima möödasõite nendest legaalsetest 70/80 hajameelsetest sõitjatest, linnas saab siiski kiiremini fooritagant minema ilma tuuritamata nagu nende väikeste punnidega vajalik on. Jälgi piirkiirust kampaania kehtib mõlemal suunal.

Nelikvedu - Kah arvasin, et vahet pole. Kuid kuna minu hetke auto tuli minule seetõttu, et omas ksenoon tulesid ja 4vedu oli lihtsalt küljes, siis mainiks ära, et talvel kurvilistel teedel sõites on vahe sees, kas tegu on kaheveolise või nelikveolise masinaga. Nelikveoline püsib lihtsalt oma olemusest paremini teepeal. Nagu ka suured ja rasked dsiibid. Jah, väike punn annab tee libedusest enne märku ja sa jõuad isegi sõidus korrigatsioone teha, kui suure maasturiga võib juhtuda, et selleks ajaks kui auto libiseb on juba hilja.


Webasto kohta - Nendel mootoritel on vahel klapp, mis suunab vedeliku ringluse nii ringi, et webasto soojus läheb ainult salongi. Mootori soojendamist seistes ei toimu. On muidugi võimalik kaabliga ringi muuta.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]