Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Octavia RS 2.0 CR DSG - 2012 - reverse (Vastuseid: 38 | Vaatamisi: 11350)
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 15.02.13 23:18 Tsiteeri
Octavia RS 2.0 CR DSG - 2012 - reverse



Mis võiks olla veel parem koht, kui Škoda klubi foorum kus pidada oma auto päevikut.

Seega..

Lisavarustus:
- Kurvifunktsiooniga Xenon lähituled
- Parkimisandurid taga
- Bolero raadio
- Must nahk/kangas sisu, must lagi ja Carbon look iluliistud
- Kurvifunktsiooniga udutuled
- MF rool (raadio, telefoni juhtimine), käiguvahetus roolilt
- Bluetooth telefoni ettevalmistus


http://www.sadulsepp.ee/foorumi-pildid/vRS-1.jpg
http://www.sadulsepp.ee/foorumi-pildid/vRS-2.jpg


Siiani autoga igati rahul, hetkel läbisõit napilt üle 4000km

Ca 3500km juures lasin vahetada õli ja paigaldada karterikaitse.

DSG ja 125kW diisli kombinatsioon on fantastiline, lõbus ja ökonoomne :)

Nagu ikka, kui nuriseda siis neliveo puudumise üle, sest esivedu selle mootori njuutonmeetreid maha ei saa.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 16.02.13 07:30 Tsiteeri


Jõu aitab maha panna näiteks selline SELLINE toode.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 16.02.13 09:26 Tsiteeri


massin on maitsekas. ja lukk aitaks pidamisele vägagi oluliselt kaasa küll. soovitan soojalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 16.02.13 11:47 Tsiteeri


Jah, olen kursis aga paraku garantii alla olevale masinale ei taha neid külge kruvida. Anti-lift kit oleks muidugi ka abiks, kuid jällegi - peale 4 aastat vaatame :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 16.02.13 17:25 Tsiteeri


Welcome to the club. Palju muretuid kilomeetreid!!! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 17.02.13 14:56 Tsiteeri


Läbisõit: 4286km

Täna vahetasin kaugtulede pirnid Osram Nightbreaker Plus pirnide vastu. Lootes, et ehk saan lahti kahest "kollasest laigust" teepeal ja veidi parema nähtavuse. Eks näis, kui proovisõidud pimedas tehtud :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 18.02.13 15:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Jõu aitab maha panna näiteks selline SELLINE toode.


Minu RS omab sellist asjandust. Ütlen, et see ei aita niivõrd kui ootaks. Rattad saab ringi lasta sama hõlpsasti:D. Parim lahendus oleks ikkagi 4x4:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 18.02.13 17:03 Tsiteeri


Jah, ma ei usu, et probleem on ainuisikuliselt diffris. Küll aga on britid saanud väga häid tulemusi kasutades mõnd anti-lift komplekti. Nt Whiteline anti-lift kit

Mõlemad koos oleks juba jumekas vast :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
marekk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.11
Postitusi: 103

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS 2.0TFSI 170kw/360Nm rattast

postitati 24.02.13 14:27 Tsiteeri


Mõtleisn et kui selline anti-lift kit soetada siis kas on mõtet paigalduse sooviga minna esindusse või peab mõne muu koha vaatama.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 07.04.13 19:55 Tsiteeri


Läbisõit 9106km, viimased 4000km tulid Nordkapi reisiga, marsruudil Stockholm-Tallinn-Helsinki-Rovaniemi-Lakselv-Gjesvær-Luleå-Stockholm.

Tulles tagasi eelnevalt mainitud Osram Nightbreaker Plus pirnide juurde siis tuleb minupoolt ainult kiidusõnu - teevad täpselt seda mida lootsin, ehk kaugtulede lülitamisel on kadunud häirivalt kollane valgus. Seda, kas ma nüüd "kaugemale" näen ei oska kommenteerida.

Auto pakkus terve reisi jooksul ainult positiivseid kogemusi, kartsin, et vRS'i vedrustus on liiga madal Põhja-Norra lumiste teede jaoks aga selgus, et nende tormiaegne teehooldus on kordades parem Eesti mistahes aja omast seega asjatu muretsemine :)

Reisi jooksul said otsa esimesed kojamehed, millele sebisin koheselt asenduseks uue komplekti Boschi omasid (372 SEK komplekt, juhul kui kedagi huvitab).

Nõrganärvilistel talvel Nordkappi sõita ei soovita, kuid seiklushimuliste jaoks on see maiuspala. Teed on läbitavad ka madala sõiduautoga aga väga libedad. Pidime ühe lisaöö veetma Lakselvis hotellis, kuna teed suleti liiga tugeva tuule ja laviiniohu tõttu. Sellega tasub arvestada, samuti ootasime tunnikese, et saaks liituda kolonniga, mida juhib lumesahk ja tavakodanikud jõlguvad sabas nagu tibud pardimamma järel :)

Keskmine kütusekulu minnes: 5.4 (katuseboks) ja tulles 5.1 (ilma katuseboksita).


http://www.sadulsepp.ee/foorumi-pildid/virmalised-rs.jpg


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ramsila2000
huviline

Avatar


Registreerunud 09.04.13
Postitusi: 16

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 09.04.13 11:02 Tsiteeri


Ilus auto :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 02.09.13 11:42 Tsiteeri


15000km hooldus tehtud.

Selgus ka vahva fakt, et 10000km sõitnud suverehvid on praktiliselt kulumata (ühel rehvil 7mm, teistel kõigil 8mm). Müstika, või siis siledad Rootsi teed :D


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 23.06.14 13:59 Tsiteeri


30000km hooldus tehtud.

Kuna lugupeetud Auto 100 mulle aega ei suutnud leida, siis läksin Møller Auto ust kraapima ja auto läks sinna hooldusesse.

Töö kiire ja korralik.. ainult et:

1. Esitulede viga märgiti ülevaatuse lehele. Sest RSil ju LED tuled stange sees ning esilaternas asuvad parktuled ei ole ühendatud. Seda peeti siis veidraks ning märgiti ilusasti lehele :D

2. Paar päeva peale hooldus märkasin, et järgmise hoolduse näidik autol näitab --- km ja --- days. Tore. Kahjuks ise juba otsapidi "välismaal" seega ei saa Mølleri ukse taha laamedama ka minna. Kas keegi teab, on see lihtsalt vag-com kaabliga seadistatav, või on selleks tarvis kangemat aparatuuri?

Kokkuvõttes siis - Škodaga tasub käia Auto 100 hoolduses, seda muidugi juhul, kui armulised härrad seal viitsivad mõne hooldusaja välja võluda kuskilt, mida ei peaks kolm nädalat ette broneerima :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
komtuur
huviline



Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44

Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 23.06.14 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse

2. Paar päeva peale hooldus märkasin, et järgmise hoolduse näidik autol näitab --- km ja --- days. Tore. Kahjuks ise juba otsapidi "välismaal" seega ei saa Mølleri ukse taha laamedama ka minna. Kas keegi teab, on see lihtsalt vag-com kaabliga seadistatav, või on selleks tarvis kangemat aparatuuri?

Kannata esimesed 500km ära ja kui siis ka miskit ette ei ilmu hakka abi otsima. Audil oli konkreetselt lausa raamatus kirjas, et peale 0-ist esimesed 500km ei peagi midagi näitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 23.06.14 17:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Paar päeva peale hooldus märkasin, et järgmise hoolduse näidik autol näitab --- km ja --- days.


Kui auto on häälestatud "variable service interval" siis on see normaalne. Mõnesaja kilomeetri jooksul arvestab sõidustiili ja muude faktorite järgi eeldatava kilometraaži järgmiseks õlivahetuseks. (Diislitel üldjuhul normaalsete olude korral ütleb, et ligi 30tkm pärast).
Juhul kui autol oli tegelikult fikseeritud õlivahetusvälp iga 15000km tagant (või tahaksid et nii oleks), peaksid mõnest teenindusjaamast läbi käima, pannakse korraks juhe taha ja sätitakse nii. Siis hakkab kohe arvestama kilometraaži järgmise õlivahetuseni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 25.06.14 11:16 Tsiteeri


Eks ootan ja vaatan mida auto peale 500km'i mõtleb, aitäh soovituste eest.

Küll aga eile uurisin ja puurisin hooldusraamatut, milles on ilusti allkirjad ja templid, kuid täitmata on see, et mis täpselt vahetati ja kontrolliti. See on kaasas eraldi lehe peal.. Et siis mulle nagu kodune töö või nii..?

Hooldusraamatusse on kirja pandud järgmine hooldus ilusti 15000km järel. Kuid uksele kleebitud kleebisel on jällegi 30k see välp.

Ma nüüd siiralt loodan, et autosse mingit totakat longlife õli ei valatud, eks pean üle küsima.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 25.06.14 13:15 Tsiteeri


Arvatavalt ongi longlife, kuid see kannatab ka rõõmsalt 15000 pärast ära vahetada... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 25.06.14 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Arvatavalt ongi longlife, kuid see kannatab ka rõõmsalt 15000 pärast ära vahetada... :)


Kõik on õige, kuid mainitud sai, et autol on välp 15kkm ja longlife õli ei tarbi. Vb oleksin pidanud selle punaselt kapotile kirjutama :P


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 25.06.14 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Arvatavalt ongi longlife, kuid see kannatab ka rõõmsalt 15000 pärast ära vahetada... :)


Longlife õli kasutavad autofirmad ,et näidata ostjale auto ülalpidamis kulusid madalamal .
Kes vähegi õlidest teab , ning oma autost hoolib ei kasuta oma autos longlife õli.
Sõidad aastas 5 tuhat ,või 30 tuhat ,õli tuleks korra aastas ikkagi vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 26.06.14 06:00 Tsiteeri


Ei taha siin nüüd küll mingit vaidlust üles tõmmata. Igaüks teeb mida paremaks peab, kuna seda absoluutset tõde pole nagunii olemas. Minu autodel on mõlemal "longlife" sees, aga välp on pandud 15 kilo peale, et siis ehk see "longlife" kestab need 15000 vast ikka kuidagimoodi ära. Ja pean ütlema, et tean õlidest üsna palju ja oma autodest hoolin ka piisavalt, aga ikkagi ei näe paanikaks põhjust. 5- tuhandese läbisõidu puhul ei ole mõtet autot ostagi, see ei tasu kuidagiviisi ära. ja 30 tuhandese läbisõidu puhul vahetad ju siis 2 korda aastas õli...
Teemasse ka... nähtavasti oleksidki pidanud suurelt ja punaselt kapoti peale maalima, sest see tööd teostav mehaanik ei tea ilma täiendavate juhenditeta (ja vahel ka koos juhenditega) mida sinna valada. Valab seda mida autotootja ette näeb ja kogu muusika. Olen aastaid neid erijuhendeid andnud ja pean ütlema, et ükskord vahetati õli ringi kuna tellitud oli teine mark kui sisse pandi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuzmits
huviline



Registreerunud 26.06.14
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Alltrack 2,0TDI 130kw DSG 4 MOTION

postitati 26.06.14 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reverse
Eks ootan ja vaatan mida auto peale 500km'i mõtleb, aitäh soovituste eest.

Küll aga eile uurisin ja puurisin hooldusraamatut, milles on ilusti allkirjad ja templid, kuid täitmata on see, et mis täpselt vahetati ja kontrolliti. See on kaasas eraldi lehe peal.. Et siis mulle nagu kodune töö või nii..?

Hooldusraamatusse on kirja pandud järgmine hooldus ilusti 15000km järel. Kuid uksele kleebitud kleebisel on jällegi 30k see välp.

Ma nüüd siiralt loodan, et autosse mingit totakat longlife õli ei valatud, eks pean üle küsima.


Kõigepealt vaata oma auto hooldusraamatusse et mis õli sinna üldse panna tohib.
Sinu autole sobib mootoriõli spetsifikatsiooniga vw 507.00, see on õli mis on mõeldud kasutamiseks DPF filtriga varustatud turbodiiselmootorites. Ja vw507.00 märgisega õlid on minuteada enamus nn longlife õlid olenemata tootjast. Muu spetsifikatsiooniga, näit vw 505.00 õli sinna sisse panna ei tohi, sest sellel puuduvad vastavad lisandid, mis vähendavad õli tahmamist ja dpf filtri ummistamist. see kas sa sõidad 15 000 km välpa või nn libisevat välpa kus auto arvutab ise millal õli vahetada, on sinu enda otsustada. Õli pead ikka panema seda mida tehas ette näeb. Nendel turbodiislitel, millel dpf puudub ja sõidetakse 15000 km välpa võib panna ka muid õlisid kus pole tahmumist vähendavaid lisandeid. Ehk siis hoolduses pandi sulle kindlasti õli millel peal 507.00 ja kui käisid molleris siis suure tõenäosusega oli selleks castrol edge FST 5w30


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.06.14 21:13 Tsiteeri


Castrol EDGE FST 5W30 on küll 507.00 aga ei ole ei ole longlife õli.
Kindlasti saab kaasaegses autoesinduses valida longlife ja tavalise õli vahel.
Mina olen siiamaani saanud valida.
Kuna longlife õlid on tavalisest õlist vedelamad ,saavad esimesena tappa turbo ,pumppihustid, ning (pumpihustitega mootori)nukkvõll
Eriti oluline on õli valik just tänapäeva autode juures ,millel juba tehasepoolt on mootori resurss kõvasti väiksem ,kui 15 aastat tagasi toodetud autodel.
Aga igaüks võib oma rahakoti peal ära katsetada ,üldjuhul probleemid ennem 150 tuhandet ei hakka .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 27.06.14 12:29 Tsiteeri


Arve järgi valati sisse eelmainitud Castrol Edge.

Segadus on ainult uksele topitud kleebisel. Seega kokkuvõttes on kõik hästi, lihtsalt tüütu, et ei ole asjad detailideni korrektsed. Ju ma siis soovin liiga palju :)

Natuke "tjuuningut" kah:

Audiofookuse poisid kruvisid autosse aktiivse vanakooli subwoofri, mis mulle pärandati. Nüüd on teatud muusikat kuulates madal ots ilusti toetatud ja teatud muusika puhul tuleb kõvasti maha keerata seda. Vajadusel saab kasti paari näpuliigutusega eemaldada.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuzmits
huviline



Registreerunud 26.06.14
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat Alltrack 2,0TDI 130kw DSG 4 MOTION

postitati 30.06.14 13:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Castrol EDGE FST 5W30 on küll 507.00 aga ei ole ei ole longlife õli.
Kindlasti saab kaasaegses autoesinduses valida longlife ja tavalise õli vahel.
Mina olen siiamaani saanud valida.
Kuna longlife õlid on tavalisest õlist vedelamad ,saavad esimesena tappa turbo ,pumppihustid, ning (pumpihustitega mootori)nukkvõll
Eriti oluline on õli valik just tänapäeva autode juures ,millel juba tehasepoolt on mootori resurss kõvasti väiksem ,kui 15 aastat tagasi toodetud autodel.
Aga igaüks võib oma rahakoti peal ära katsetada ,üldjuhul probleemid ennem 150 tuhandet ei hakka .



Täpsustuseks
Sa ajad segamini Castroli Magnatec ja Edge sarja

Edge 5w 30 on longlife õli ja magnatec ei ole ja ei oma ka 507.00 serti

Castrol Edge 5W-30 Synthetic Engine Oil. Replaces Castrol Formula SLX LongLife Latest technology and specific formulation for modern Audi and Volkswagen engines. Latest technology and specific formulation for modern Audi and Volkswagen engines Product Features * For latest Volkswagen & Audi engines including Longlife servicing * Latest emission system protection * Reduces engine wear - peace of mind against breakdown. Product Benefits * Reduces environmental impact through low emissions * Reduces engine wear - peace of mind against breakdown * Delivers reduced cost of ownership through extended service intervals * Consistently high fuel economy under most driving conditions * Right oil for my Audi / Volkswagen car on variable servicing. Technical Specifications ACEA A3/B3, A3/B4, C3 BMW Longlife-04 Mercedes Benz-Approved 229.51 Volkswagen 504 00 / 507 00.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 30.06.14 16:03 Tsiteeri


Ja jah ,need 504.00 /507.00 on siiski longlife-d .
Pole kunagi ühelegi enda autole longlife sisse valanud ,huvi pärast peaks vaatama ,mis mu rs-le tehase poolt sisse on topitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.5% - SQL: 42.5%]