Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Lisasoojendus mootorile? (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 8059)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 25.10.12 17:30 Tsiteeri
Lisasoojendus mootorile?



Kas on kellegil kogemusi mootori lisasoojendusega mis käib karteri külge? On hea varjant?
Tänud vastamast!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 25.10.12 19:07 Tsiteeri


see soojendab ainult õli ja sedagi üsna vähe. eks mingit abi on sellestki. vähemalt käib kone käivitades libedamalt ringi. aga sinu konele peaks ju vett soojendava asja ka saama?
minu uuele traktorile vee kütjat pole ja plaanin tõsimeeli ja kiires korras webasto soetada.
maksab küll pisut aga on etem mistahes elektrilisest vidinast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 26.10.12 08:01 Tsiteeri


Kui on võimalik auto ühendada vooluvõrku, siis on Webastost soodsam aga sama tõhus seade DEFA. Samamoodi soendab jahutusvett ja ka kütab salongi juba ette soojaks. Boonusena hoiab Defa ka akul silma peal, liiga tühja akut laetakse - käivitamiseks vajalik vool alati olemas.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 26.10.12 20:21 Tsiteeri


jeah, üllataval kombel väga paljudele massinatele ei saa ei defa ega calixi veesoojendajat. näituseks minu kõige uuemale traktorile on valikus ainult teema algataja poolt mainitud õlivanni külge kleebitav wannabe soojendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 26.10.12 21:28 Tsiteeri


Homme saan siis selle vidina kätte. ja kui külge saab eks siis olen näha talvel kui hästi see toimib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 29.10.12 10:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
jeah, üllataval kombel väga paljudele massinatele ei saa ei defa ega calixi veesoojendajat. näituseks minu kõige uuemale traktorile on valikus ainult teema algataja poolt mainitud õlivanni külge kleebitav wannabe soojendus.

Oma kogemus: Mine sellest Calixist suure kaarega mööda. Mul läks neid kui sooje saiu ja lõppkokkuvõttena pandi ikkagi defa spiraal sisse ;o)

Aga teemaväilselt kah, millisest kõige uuemast trakatsist sa räägid?
mis ma siin maha jõudsin magada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 29.10.12 17:40 Tsiteeri


Mul calix käis ühe traktori peal 5a igapäevast kasutust talvel ja käib ilmselt siiani järgmise omaniku käes sama hästi edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.10.12 18:46 Tsiteeri


jah, valts, su caliximurega olen hästi tuttav. :)
alles hiljuti sai meenutatud. ega seal majas ei või calixi nime enam eriti suu sisse võtta.
uuem traktor on siia foorumisse ainult kontserni poolest passiv. raamatupidaja rõõmuks sai võetud 8 aastat vana vabalthingav, ehk sdi siis vist, volkkari caddy.

praegu otsin just kas inglismaalt või saksast mõnd "kohalikku" eesti inimest, kelle kaudu ehk saaks webasto osta. nende maade ebaid on ahje täis. võtaks kohe mitu. soodal ju ka kooles mineva aasta webasto ää. remondi eest küsiti kahe väljamaal müüdava ahju raha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 30.11.12 12:42 Tsiteeri


eile siis testisin seda vanni soojendit
20 min läks see asjandus tuliseks nagu riikraud. karterit soojendas päris normilt. jääb vaid testida kuidas madalamate miinuskraadide juures toimib


Rääkides nendest soojendustest siis
Sellist asja ma üldse ei teadnud, et toimib just nõnda
isendiks OII 2.0TDI 103 kW 2008a.
kui paned auto käima keerad temp. HI peale sõidad 1.3 km ja juba tuleb täiega sooja see on siis see n.ö sisse ehitatud lisa soojendus mootorile mis on vist enamikel uuematel autodel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 30.11.12 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
kui paned auto käima keerad temp. HI peale sõidad 1.3 km ja juba tuleb täiega sooja see on siis see n.ö sisse ehitatud lisa soojendus mootorile mis on vist enamikel uuematel autodel


See mis salongi sooja puhub on ikka elektriline salongiõhu soojendaja mitte lisasoojendus mootorile ;)


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
octaviano1
huviline



Registreerunud 30.11.12
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 30.11.12 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
eile siis testisin seda vanni soojendit
20 min läks see asjandus tuliseks nagu riikraud. karterit soojendas päris normilt. jääb vaid testida kuidas madalamate miinuskraadide juures toimib


Rääkides nendest soojendustest siis
Sellist asja ma üldse ei teadnud, et toimib just nõnda
isendiks OII 2.0TDI 103 kW 2008a.
kui paned auto käima keerad temp. HI peale sõidad 1.3 km ja juba tuleb täiega sooja see on siis see n.ö sisse ehitatud lisa soojendus mootorile mis on vist enamikel uuematel autodel

palju ka maksma läks? kui saladus pole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 30.11.12 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: octaviano1
Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
eile siis testisin seda vanni soojendit
20 min läks see asjandus tuliseks nagu riikraud. karterit soojendas päris normilt. jääb vaid testida kuidas madalamate miinuskraadide juures toimib


Rääkides nendest soojendustest siis
Sellist asja ma üldse ei teadnud, et toimib just nõnda
isendiks OII 2.0TDI 103 kW 2008a.
kui paned auto käima keerad temp. HI peale sõidad 1.3 km ja juba tuleb täiega sooja see on siis see n.ö sisse ehitatud lisa soojendus mootorile mis on vist enamikel uuematel autodel

palju ka maksma läks? kui saladus pole


Pole nüüd päris kindel aga 100 euri ringis see karteri soojendus.sain mingi ale ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 30.11.12 21:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001

kui paned auto käima keerad temp. HI peale sõidad 1.3 km ja juba tuleb täiega sooja see on siis see n.ö sisse ehitatud lisa soojendus mootorile mis on vist enamikel uuematel autodel


Jälle midagi uut kasulikku. Võiks selle auto selgeks saada juba:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 12.01.13 08:13 Tsiteeri


Väike tagasiside õlivanni soojendi osas.
Nüüd siis mõningased külmakraadid ka juba olnud selle talve jooksul. Mina olen kül selle õlivanni soojendiga rahul.-20 käivitub ikka kordades pehmemalt kui ilma soojendita. Toimib hästi ja säästab mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gurja
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64

Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD

postitati 12.01.13 09:30 Tsiteeri


Palju maksis see soendi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 12.01.13 11:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gurja
Palju maksis see soendi? [/quote

100 euro ringis



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lines
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.11
Postitusi: 99

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 01.02.13 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
Kas on kellegil kogemusi mootori lisasoojendusega mis käib karteri külge? On hea varjant?
Tänud vastamast!


Tere,

tundub huvitav asi ja kui veel toimib siis ju igati hea. Ise mõtlen Defa peale (plokk/salong) aga selle paigaldus 375.-

Kust sa sellise asja leidsid ja kes paigaldab? Tuulasin netis ringi ja ei leidnud.

Lines


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 01.02.13 17:10 Tsiteeri


see kleebitav on samamoodi defa. see on nende poolt hädaabi lahendus neile mootoritele, millel isevoolu veekeetjad tööle ei hakka. midagi uhket see jupstükk ei tee. ja mida tahtagi paarisaja vatisest võimsusest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.02.13 18:02 Tsiteeri


Huvitav, kumb variant mootorile kasulikum on - kas jahutusvedeliku ja selle vahendusel kogu mootoriploki soojendamine, samas jättes õli üsna välistemperatuuri ligidale, või õli soojendamine ja siis külma mootori soojema ja vedelama õliga käivitamine?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gurja
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64

Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD

postitati 04.02.13 20:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Huvitav, kumb variant mootorile kasulikum on - kas jahutusvedeliku ja selle vahendusel kogu mootoriploki soojendamine, samas jättes õli üsna välistemperatuuri ligidale, või õli soojendamine ja siis külma mootori soojema ja vedelama õliga käivitamine?


Siis kui mina otsisin endale mootori soenduse, siis leidsin info, et õlisooendusega õli vaja vahetada iga 7500km mitte15000 Mikspärast seda ei saa aru. Soendi ei keeda õli. Tal ei ole nii suurt temperatuuri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vazz
huviline



Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 42

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 2007 1,9D 77KW

postitati 22.10.13 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
Väike tagasiside õlivanni soojendi osas.
Nüüd siis mõningased külmakraadid ka juba olnud selle talve jooksul. Mina olen kül selle õlivanni soojendiga rahul.-20 käivitub ikka kordades pehmemalt kui ilma soojendita. Toimib hästi ja säästab mootorit.


Kuidas nüüd aastaga see soojendi tundub? Kas sooja hakkab salongi ka kiiremini tulema?
Ise olen sama probleemi ees, et Defa pakub ainult karteri külge käivat soojendit aga ei tundu väga usaldusväärne see. Samas miks ei või panna lõdviku vahele spiraali? Mõned klapid ees?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 22.10.13 18:03 Tsiteeri


no pagan küll. pika jutu kirjutasin ja see lihtsalt kadus.
uuesti.
probleem on mootori ehituses. elektriline keedupulk töötab vaid juhul kui vesi hakkab isevooluga ringi käima ja ühtlaselt kogu mootori ulatuses. kui vool tekib ühes kone otsas, siis on tulemuseks kõverad kaaned. kui üldse ei teki, siis noh pole asjast abi lihtsalt.

pumbaga elektrilist tehakse hiinas. proovisin tootjaga suhelda, aga mingit vastust oma küsimustele ei saanud. reklaami põhjal tundub asi väga kahtlane olevat. a võib-olla on hiinas teistsugune füüsika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 29.10.13 12:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vazz
Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
Väike tagasiside õlivanni soojendi osas.
Nüüd siis mõningased külmakraadid ka juba olnud selle talve jooksul. Mina olen kül selle õlivanni soojendiga rahul.-20 käivitub ikka kordades pehmemalt kui ilma soojendita. Toimib hästi ja säästab mootorit.


Kuidas nüüd aastaga see soojendi tundub? Kas sooja hakkab salongi ka kiiremini tulema?
Ise olen sama probleemi ees, et Defa pakub ainult karteri külge käivat soojendit aga ei tundu väga usaldusväärne see. Samas miks ei või panna lõdviku vahele spiraali? Mõned
klapid ees?


Möödunud talv sai kasutatud. midagi halba öelda ei saa. külmaga käivitus hulga pehmem ja sooja hakkas ka suht ruttu andma. max. aeg mis taga hoidsin külmadega oli 20 min. Külm käivituse leevendamiseks on vaja mida? sooja jahutusvedelikku või sooja õli. ;)
(lihtne paigaldada)
Maitseasi muidugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
gurja
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64

Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD

postitati 19.11.13 14:40 Tsiteeri


kus sa seda klepsu ostsid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
stooming
huviline



Registreerunud 06.02.13
Postitusi: 12

Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 22:56 Tsiteeri


Mul superbil seesugune vidin lõdvikute vahel:

http://www.defa.com/et/marine/warmup/products/engine_heaters/

või

http://autostuudio.ee/tooted/detail/42-defa-soojenduselemendid/flypage/1170-defa-411761.html?sef=hcfp

enam ei mäletagi, aga suht see teine varjant nagu rohkem, mäletan nagu oleks olnud koos nende vidinatega, kui paigaldati:)

Väga hästi töötab, pistad juhtme seina ja ongi kõik, ega ta suurt vast vooli väga võta ka aga vähemalt pole muret, et -28 -ga käima ei saaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.7% - SQL: 40.3%]