Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Uue 2.0 TDi väljasuremise (pöörete?) anomaalia... (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3846)
Lind
huviline



Registreerunud 03.09.12
Postitusi: 7

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.12 13:26 Tsiteeri
Uue 2.0 TDi väljasuremise (pöörete?) anomaalia...



Autoks siis tuliuus (l.s. 200km) Yeti 2.0 TDI (103kW) 4x4, manuaal.
Kaks küsimärki:
1) Kerge mure (ja esimene küsimärk) tekkis peale juba mitmekordset auto (minu jaoks suht ootamatut) väljasuremist. See juhtub alati madalatel pööretel. Näiteks eileõhtune sõit, kus peale mitmekoilomeetrist sõitu enne suurele teele välja keeramist, olles alla teisele käigule vahetanud - auto aeglaselt liikudes - äkki kõik armatuuri tuled põlema lõi ning saina aru, et mootor lihtsalt välja surnud. Sama – umbes samasugustel tingimustel – on juhtunud ka linnas. Auto on paar päeva meie käes olnud, ning tema hingeelu veel hästi ei tunne, aga näiteks minu vana Mitsubishi L300 diisel-buss (ega ka teised autod - ka bensukad) nii ootamatult ja "ette teatamata" (jõnksutamata) pole seda küll teinud.
2) Teine küsimärk: aeglasel sõidul (2. ja 3. käik) on paaril korral auto ise kiirendama hakanud(!). Alati ehmatusega hoo maha pidurdanud, ühel korral - lagedal platsil - lasin tal siis minna. Peale paari sekundit kiirendamist võttis auto jälle pöörded maha (just nii nagu peakski, peale jala gaasilt ära võtmist) ja kõik oli seks korraks taas, nii nagu peab, aga seda sama on juhtunud juba mitmel korral.
_
Kui esimeses punktis kirjeldatud väljasuremised panin algul siiski oma oskamatuse arvele, siis aga lisades sellele kirjeldatud teine anomaalia, siis tundub, et "štota nje tak...".

Loomulikult on kavas – kui anomaaliad jätkuvad – esindusse pöörduda, aga enne lihtsalt huvi pärast kuulaks siinolijate (diisliveteranide) arvamusi/kogemusi.

Ette tänades,
Tom


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 03.09.12 14:50 Tsiteeri


Pole küll diisliekspert, kuid sinu asemel oleksin ma juba ammu esinduse ukse taga. Selline asi, kui auto ise kiirendama hakkab, ei ole kindlasti normaalne ning tuleks kõige kiiremas korras lahendada. Olgu see siis kasvõi üksik juhtum.

Olen ise küll sama asja kogenud kiirendusega, kui bussil jäi gaas peale ning aitas vaid väljasuretus. Tegu oli siis elektroonilise õhuklapi kinnijäämisega.
Teine kord oli sama juhus, kuid siis jäi gaasipedaal põrandamati taha kinni :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.09.12 17:55 Tsiteeri


ähmaselt julgeks arvata, et mingi kala on pedaali asendi anduriga.
a krt neid tänapäevaseid elektroonikaasju teab.
arvan, et sõida kiiremas korras esindusse.
ja ära möödasõite tee. ei ole meeldiv, kui keset nappi möödasõitu asi välja sureb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 05.09.12 07:26 Tsiteeri


See väljasuremine madalatel pööretel on normaalne tänapäevaste diislite puhul, sama asja kogetud päris mitme erineva auto (kõik 2005+ common-rail diislid) ja juhiga. Enamasti jah juhtub see teise käiguga olematu kiiruse pealt väga madalate pööretega järsult sidurit ühendades ja kiirendades.
Kiirendamise probleemi kohta juba soovitused antud, niisugust asja ei tohiks küll olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lind
huviline



Registreerunud 03.09.12
Postitusi: 7

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.12 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
See väljasuremine madalatel pööretel on normaalne tänapäevaste diislite puhul

Seda on küll kurb kuulda... Minu 93.a. 2,5 l. diiselbuss oma vaevalise 64kW-ga (ja ligi 1800 kg tühimassiga) veab teise käiguga madalatel pööretel muretult, lootsin Yetist selles osas küll palju rohkemat :(
...Aga ehk harjub. Praegu on küll suht ebakindel tunne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 05.09.12 13:31 Tsiteeri


Yetil peaks minu teada olema elektriline gaasipedaal. Kuna ma ise paneksin iseenesliku kiirendamise just elektroonika süüks, siis ei ole võimatu, et ka kohapealt võtul võib gaasipedaal jamada ja selle tõttu masina välja suretada. Käi teeninduses ära, kuna ega siit suuremat abi loota ei ole.

Aga kuidas proovisõidu auto kiirendamisel oli? Siin peaks nagu selge võrdlusmoment olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 05.09.12 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Lind
Seda on küll kurb kuulda... Minu 93.a. 2,5 l. diiselbuss oma vaevalise 64kW-ga (ja ligi 1800 kg tühimassiga) veab teise käiguga madalatel pööretel muretult, lootsin Yetist selles osas küll palju rohkemat :(


Vanemad suurema töömahuga ja eriti veel ilma turbota diislid loomulikult hiilgavad sitkusega ülimadalatel pööretel, vaatamata olematutele kW-dele kõrgematel pööretel. Tänapäeva TDI-d on väga madalatel pööretel (kui turbost veel tolku pole) äärmiselt jõuetud. Ja kuna teine käik on vähemasti sõiduautodel suht kiire ülekandega (kas vana bussiga kannatas teise käiguga kiirusteni 75+ kiirendada?!), siis on ju arusaadav, et teokäigul liikudes, eriti veel keerates kuskile välja - ta ei jaksa vedada, vaid vajab esimest käiku.
Nagu eelnevalt siin öeldud, TDI-CR mootor surebki järsku ilma eriti hoiatamata välja. Hiljem kui uus mootor on sissesõidetud, kannatab madalaid pöördeid veidi paremini. Aga ennem harjud ise ümber.
Põhiline on mitte koonerdada pööretega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lind
huviline



Registreerunud 03.09.12
Postitusi: 7

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.12 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alfonso
Aga kuidas proovisõidu auto kiirendamisel oli? Siin peaks nagu selge võrdlusmoment olema.


Proovisõidu Yeti on (oli vähemat sel ajal) Tallinna esinduses 1,8 bensukas. Sellega ka oma 40-minutise ringi tegime, ja – vähemalt sellel ringil – mingeid väljasuremise märke kül ei ilmnenud aga noh - bensukas versus diisel, ikkagi täiesti erineva iseloomuga asjad, seepärast ka suuremat (adekvaatset) pilti prooviringil ei saanud...

Tänud igaljuhul vastanutele!
Eks teen väikese aegsõidu-proovi veel, et endal selgem ja esinduses saaks täpsemalt asja seletada (hetkel auto pole minu käes). Eks annan siis teada, mis säältpoolt asjast arvatakse.

Terv.,
Tom


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.09.12 20:16 Tsiteeri


vai kurja, eks ma olen ikke tänapäevasemate diislitega ka sõit, aga välja põle neist keegi surra taht. bensukatega on teine teema, vot need on jõuetud. a, maitse asi.
aru ma ei taipa sellest teine käik ja 75 kiirust väitest. neljanda jaoks on seda ka juba ilmselgelt liiast. a mida mina ka asjadest tean.

teemasse aga niipalju, et julged tüübid olete, kui potensiaalselt peetis pedaaliga ringi sõidate.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.09.12 09:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
bensukatega on teine teema, vot need on jõuetud. a, maitse asi.


Minu käes 1,8tsi bensukas töötab keskmiselt madalamate pööretega, kui Toyota 2.2crd. Auto ise annab ühtlasel sõidul juba 1600 rpm juures soovituse järgmine käik võtta. Toyotaga oli sõiduks kõige sobivam pööretevahemik umbes 1700-2700. Käigukastide ülekandearve pole võrrelnud, aga škoda bensukaga sõidan kõrgema käiguga, kui toyota diisliga. Mõlemad 6k manuaalkastid - škodaga linnas 5. käik ja alates 70 km/h juba 6. Toyotal 4. käik linnas ja 6. käik maanteel sobisid ainult siis, kui sai vastavalt 50 ja 90 sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 10.09.12 11:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Minu käes 1,8tsi bensukas töötab keskmiselt madalamate pööretega, kui Toyota 2.2crd.


Nojah TSI on ka eriline mootori tüüp. Sellel on väänet juba väääga madalal ja pea sama palju kui diislitel. Suhetliselt sama teema oli ka 1.8T mootoriga. Max vääne tehase andmete järgi juba 1900 pöörde juures.

Igatahes minu käes olnud autodest pole ükski teise käiguga välja surnud. Seda ei teinud 81kW TDI ega 132kW 1.8T (4WD).

Kahtlane värk selle uue diisliga :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 11.09.12 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
škodaga linnas 5. käik ja alates 70 km/h juba 6.


Palju mootoril pöördeid on, kui nii aeglaselt nii kõrge käiguga sõidad?
Mul on 60 sõites 4 käiguga pöörded 1500 ning 100 sõites 6 käiguga 1600. Ja spidokas näitab sama kiirust, mis gps.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 11.09.12 15:22 Tsiteeri


1500 +/- 200.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lind
huviline



Registreerunud 03.09.12
Postitusi: 7

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.09.12 18:16 Tsiteeri


Nonii, käisin siis esinduses konsulteerimas. Ja nagu karta oligi - ise olen loll.
Jah, Yetil on siis n.ö. elektrooniline "gaasipedaal" ning seega hoiab auto ise pöördeid optimaalsena. See optimaalne on siis auto arvates ligi 900-peal. Ehk siis - alla nende pöörete tagasihoidlikult käiku vahetades - mille tagajärjena ju hetkeliselt veelgi pöörded langevad – "korrigeerib" auto hetk hiljem neid ise (antud juhul siis pöördeid lisades), ja tulemuseks ongi see va minu kurdetud "kiirendamine"... Juu ta siis nii peabki olema.
*Sügab kukalt*

Ja madalatel pööretel suht järsk väljasuremine pidigi olema – nagu ka siin eelpool mainiti – uute turbodiislite omapära. Teeninduse mees väitis, et temal juhtus nende VAG-i diislitega alguses korduvalt sama. Et antagu aga rohkem pöördeid ja asi jonksus.
Mnjah, ega siin vist muud üle jäägi...

Case closed, I guess...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.3% - SQL: 46.7%]