M: Fabia I (al. 1999) püsikiirushoidik
Fabia I 6Y2 Sedan
Fabia I 6Y3 luukpära
Fabia I 6Y5 Combi
Sobivus Fabia'l kasutatavate mootoritega:
1.0 koodidega ARV, ATY, AQV 37kw 09/99-10/02 cruise pole soovitatav
1.2 koodidega AWY, BMD 40kw 08/02-> mootor ei toeta cruise'i
1.2 12V koodidega AZQ, BME 47kw 01/03->
1.4 koodidega AME, AQW, ATZ 50kw 09/99-01/03 cruise pole soovitatav
1.4 koodidega AZE, AZF 44kw 06/00-10/02 cruise pole soovitatav
1.4 TDI koodidega AMF, BAY 55kw 04/03-10/05
1.4 TDI koodidega BMS, BNV 58kw 09/05
1.4 TDI koodiga BNM 51kw 09/05->
1.4 16V koodiga BUD 59kw 06/06->
1.4 16V koodidega AUA, BBY, BKY 55kw 09/99-> ainult alates 2001. toodetud
1.4 16V koodidega AUB, BBZ 74kw 09/99-> ainult alates 2001. toodetud
1.9 SDI koodiga ASY 47kw 09/99->
1.9 TDI koodidega ATD, AXR 74kw 09/99->
1.9 TDI koodidega ASZ, BLT 96kw 09/03->
2.0 koodidega AQY, AZL 85kw 09/99->
Sobib Fabia, Fabia Combi ja Fabia Sedan'ile, millel on elektrikeskplokk koodialgusega 6Q1 ... või 6Q0 ...
Plokid koodialgusega 6Q2 kahjuks püsikiirushoidja funktsiooni ei toeta. Loomulikult aitab terve ploki välja vahetamine.
1.4 liitrise 55kw'se ja 74kw'se bensiinimootoriga varustatud autodel ei saa cruise control'i kasutada 036906034T ja 035906034R koodiga
mootorikontrollitega ehk ajudega (ECU). Nimetatud mootorite puhul on toimimine on tagatud ainult koos 036906034AE , 036906034BL, 036906034BK koodiga
ajudega alates 14.12.2000'st.
Sama kang juhib ka suunatulesid ja kaugtuld.
Kang on uus ja kasutamata. Hind koos juhtmesarjaga kokku 50 eurot.
Võimalik saada ka ainult juhtmesari, kui enda kang on olemas.
Enne püsikiirushoidiku kangi ja juhtmestiku paigaldust eemaldada kindlasti akult miinus (-) klemm. Enne klemmi eemaldust veenduda vajalike
turvakoodide (makk, alarm, immo) olemasolus.
Paigaldamiseks on vaja eemaldada kindlasti airbag, rooliratas ja roolialused polstrid. Selleks on vaja erinevaid tööriistu (muuhulgas XZN M12 või
Torx55 võtit) ja oskusi-kogemusi. Kui airbag on lahti ühendatud, ei tohi süüdet sisse keerata.
Airbagi eemaldamine ja paigaldamine on potensiaalselt ohtlik tegevus. Airbagid avanevad väga kiiresti ehk plahvatuslikult. Nad on loodud eeldusel, et
avarii eest kaitstav juht või reisija istub autotoolis- airbagist pisut eemal. Airbagid ei pruugi olla turvalised kui nad avanevad hetkel, mil inimese
kehaosa on neile väga lähedal. Kõige halvemal juhul võib avanev airbag eluohtlikult vigastada. Mitte kunagi ega mitte mingil eesmärgil testida airbagi
sütiku või sütiku ühendusahela elektrijuhtivust- see viib tõenäoliselt airbagi sütiku rakendumiseni ja airbagi avanemiseni. Ära sõida autoga kui
airbag on lahti ühendatud.
Samuti tuleb kapoti alt lähenedes eemaldada kojameeste varred, plastkatted, hoovastik jne., et pääseda ligi elektrijuhtmetele ja nende küljes
olevatele pistikutele, kuhu püsikiirushoidiku juhtmesari ühendatakse. Akule miinus (-) klemmi tagasiühendamise hetkel ei tohi olla auto salongis
inimesi.
Selle kõigega on võimalik ise hakkama saada, kuid võib vaja minna ka professionaalide abi.
Peale füüsilist paigaldust on vaja püsikiirushoidik arvuti ja spetsiaalse tarkvara abil auto mootori ajus (nn. ECU's) aktiveerida.
Asuvad Tallinnas, kuid võimalik saata üle Eesti (postikulu Eesti Postiga 3 eurot)
Kontaktandmed:
Võta ühendust PS või 5 6 2 56 7 89 !
|