Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: OII turbo läbi 82 tuhande järel (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 5466)
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 05.01.10 07:49 Tsiteeri
OII turbo läbi 82 tuhande järel



Niisiis turbo katki. On kellegil veel turbosi läinud? Auto 82000 km sõitnud ja ühel tuttaval oli 104000 peal. Koos tööga läheb kuskil 30000 kilo :mad:


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 05.01.10 07:56 Tsiteeri


Ai. Päris karm. Oma masin liiga vähe sõitnud võrreldes su mainitud kilometraazhidega. Aga tahtsin küsida, kas on mingi täpsem seletus /põhjus ka, mis juthus turboga?


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 05.01.10 08:03 Tsiteeri


Kahjuks ei küsinud kui uuesti lähen siis küsin kindlalt kui oskavad öelda.


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Aare
huviline



Registreerunud 01.10.09
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal

Auto: O2 2,0TDI

postitati 05.01.10 14:05 Tsiteeri


Mul läks turbo eelmise aasta sügisel nädal pärast auto ostmist pruugituna (läbisõit siis ca 143000). Kuna müüja (Tauf Auto Tartus) andis garantii autole, vahetasid nad turbo ära. Senini töötab (sülitasin 3 korda üle õla).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 05.01.10 14:44 Tsiteeri


Ühel japside sportautol,mille nime kahjuks ei mäleta, on selline süsteem,et sõidust tulles ei saa mootorit kohe välja suretada ja see tuksub omasoodu tühikäigupööretel paar minutit. See selleks,et turbo tühjalt ilma määrimata ei pöörleks. Tänu sellele pidid turbo rikked tundmatu teema olema.
Tundub,et peale garantiid tuleb auto uue vastu vahetada,sest kui turbo eluiga nii lühike ja sellele lisada diislikübemefilter,mis umbes samal ajal otsad annab,siis remont ikka väga kallis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 05.01.10 15:07 Tsiteeri


Mu ühe sõbra Subarul käib mootor peale autost väljumist taimeriga umbes nii, nagu Suslik mainis. Ise ka alati kui vähegi pöördeid kasutanud proovinud manuaalselt seda teemat järgida. Vast peab pikemalt.


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 05.01.10 17:54 Tsiteeri


Mul kohe 180 000 ees ja turbo korras. Kõigi viledega masinatega tuleb külmalt rahulikult mootor soojaks ajada ja alles siis tohib kõvemini tallama hakata. Samuti on väga oluline enne seisma jätmist turbot jahutada. Samas kui enamik inimesi sõidavad hommikul ~5km tööle ja õhtul sama palju koju tagasi, ei lähe mootor piisavalt soojaks, et tallama saaks hakata ning kohale jõudes ei viitsi ka enamus autoomaniksest turbot külmas autos jahutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.01.10 20:18 Tsiteeri


möhh, mismoodi need pasunad teil puru läevad? mina olen trakatsiga täie lõõtsaga järve sõitnud, külmalt tallunud, võidusõitudel pasuna punaseks ajand ja seisma jäädes kohe välja suretand, korduvalt ka karteri puruks sõit ja mahlad välja lasknud ja muudkui edasi sõitnud kuni kone kinni jooseb. veerand tundi jahutust ja jälle käima ja edasi. ei midagi. pole pasunast jagu saand ja mootor ka suurepärases korras. tea kas peaks nüüd puud koputama või üle õla sülitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 06.01.10 08:14 Tsiteeri


Ise ka alati turbsi jahutanud peale sõitu ja ennem sõitu mootoril lasknud kohapeal tiksuda.

See turbsi jahutamise süsteem peale sõitu oleks päris põnev. Kas seda annaks kuidagi ise ka teostada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.01.10 08:47 Tsiteeri


kõike annab ise teha.
aga tulge nüüd ikka maa peale tagasi. seuke tiksumine võiks vajalik olla ainult siis kui hõõguvpunase pasunaga täie pasaga põletamise pealt matsust süüte välja keerad, siis ei jõua sadu tuhandeid pöördeid minutis tegev propeller enne seisma jääda kui surve all õlikile laagri vahelt ää kaob.
kui te üldse miskit mõistlikku tahate pasunate heaolu nimel teha, siis kandke hoolt, et õhufilter ikke olemas oleks ja oma tööd teeks. läbi pasuna lendavad liivaterad ei ole tervislikud. ja no vaadake, et mingil määral õlirõhku ka oleks. abiks siis enam-vähem õigel ajal õli vahetada ja selle tasemel ka pisut silma pääl hoida. igasugu muud "ettevaatus abinõud" on snoobide ja friikide pärusmaa. ja kui mõnikord juhtub, et pasun ikke sirgeks puhutakse, no siis on see kurb juhus ja igasugu trikkidega poleks seda nagunii ää hoidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.01.10 12:07 Tsiteeri


Korralistes hooldustes käivate autode puhul ei saa küsimus olla kehvas õlirõhus ja umbes õhufiltris. Tõenäoliselt mingi ajavahemiku turbod kehva kvaliteediga.
Naised saunas rääkisid,et dieselil pidid näpud suht tihti õlised olema ja masin remondis mitte just harv külaline olema.::P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wasp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118

Kasutaja on eemal

Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG

postitati 06.01.10 21:00 Tsiteeri


Omal ajal sai A6 kaks turbot vahetatud seda aastase intervalliga (seda muidugi kasutatud turbo puhul). Tean ka põhjust, kuna hoidsin kokku raha ja kasutasin poolsünt õli. Tulemuseks oli aasta hirmu ja otsast peale! Tagantjärgi targutades oli üleüldse see f.. 2,5 tdi v6 üks igavene [Censored] mootor .
Soovitan ikka korralikku õli ja turbo rahustamist ppeale sõitu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.01.10 21:45 Tsiteeri


Nagu siin ühes teises teemas sai välja öeldud,siis diislikübemefiltriga võibki vaid korraliku C3-klassi õli kasutada.
See tähendab,et igasugu poolsündid ja tavalised täissündid tuleb ära unustada. Loodetavasti mõjub ka turbole hästi.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 07.01.10 09:08 Tsiteeri


kehva või vana õliga pasuna pöördesse laskmine on surm talle.
Ääretult palju odavam on pigem varem kui hiljem õli vahetada.

Kuidas hooldused tehtud on?


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 07.01.10 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zut
Ai. Päris karm. Oma masin liiga vähe sõitnud võrreldes su mainitud kilometraazhidega. Aga tahtsin küsida, kas on mingi täpsem seletus /põhjus ka, mis juthus turboga?


On päris hea võimalus, et tuksis pole mitte turbo vaid üks nässakas klapp, mis ei avane või ei sulge korralikult õigel hetkel. Tulem - turbo ei tööta.
Klappi eraldi tellida ei saa ja uus tuleb kogu kupatusega koos.
Loomulikult on võimalus, et viga on milleski muus.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 07.01.10 21:20 Tsiteeri


Turbodest suurt ei tea, aga seatclub.ee lehel on samuti teema läbi käinud, ning sealt on kõrvu jäänud mulle mingisugune "wastegate" klapp, mida saavat eraldi vahetada ning mis maksab mingisugune 1500-2000 kronu.
Aga võimalik, et eksin, sest turbod hetkel tume maa, sest ise ei kasuta :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 08.01.10 08:39 Tsiteeri


see wastegate on tore asi. asja idee on siis hoida boosti laias pöörete vahemikus suht konstantsena, kui õhku hakkab liiast saama siis lastakse muist otse väljalaskesse.
mu vanemal traktoril on kõnealune klapp poolde vinna kinni kiilunud ja mul see asi meeldib väga. point siis seuke, et madala pöördega kui pasun veel heaste ei puhu siis on natsa täbar kuna luuk urvakil ja see vähenegi õhk kipub otse sumpsi minema. a vot kui jalg sirgeks läeb ja pasun punnis põskedega puhub vat siis on õite magus, hehee, oi kui magus. läeb täitsa ferrariks kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sckorpio
huviline

Avatar


Registreerunud 28.06.07
Postitusi: 112

Asukoht: Rae Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Elegasce TDI 2,0

postitati 08.01.10 18:23 Tsiteeri


siin turboclub saab lugeda.Ja on üks OII turbo müügiks kui on soovi kellegil kasutatud 2,0 103kw 2006 TDI


Pole pahaaaa
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 08.01.10 19:23 Tsiteeri


Nõus. Külma mootoriga ei ole hea turbot täiega pöördsesse lasta. Mingil määral puhub ta paratamatult, sest ta hakkab toimetama lihtsalt niivõrd madalalt.
Kohapeal soojendamine on nii ja naa väärtusega - üritage -20c juures kohapeal tuksudes mootorit soojaks saada. Rahulikult sõites soojeneb mootor tunduvalt paremini, samuti on õlitamine sõidupööretel parem.
Küll aga ei võtaks ma eriti tõsiselt seda turbotimeri teemat - see on vajalik juhul kui auto on kõvasti kuuma saanud, ehk siis sõidetud tahhomeetri punasel piiril. Tavalisest sõidust tulles see nüüd küll vajalik ei ole. Kui see oleks vajalik, siis oleks vastav asjapulk kasvõi lisavarustuses saadaval, RS puhul võiks isegi põhivarustusse kuuluda. Liiatigi et tegemist ei ole just hinge hinda maksva ja tikutulega otsimist vajava jubinaga, mida saab pea igast mootori tuuninguga tegelevast ettevõttest küsida.

Mis võib aga turbole põõna panna on liigne ökotamine. Turbo kuum osa lihtsalt kipub siis kinni tahmama (miks ei soovitata sõita kestvalt madalate pööretega kuigi mootor isegi ehk jaksaks?).


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 09.01.10 00:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Mis võib aga turbole põõna panna on liigne ökotamine. Turbo kuum osa lihtsalt kipub siis kinni tahmama (miks ei soovitata sõita kestvalt madalate pööretega kuigi mootor isegi ehk jaksaks?).

Olen ühte sellist turbiini näinud. Turbiini remontija kommentaar oli, et koonerdamine ei ole kokkuhoid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 09.01.10 11:30 Tsiteeri


Seetõttu ka ise olen mõelnud, et ei söanda omale turbomootoriga autot osta, kuna selleks peab ka sõidumaneere muutma - meeldib mulle tiksuda seal 1500-2000 pöörde kandis ning käiku vahgetan üldiselt 2500 pealt ning Turbo poleks seejuures vist kuigi õnnelik, vaid konutaks omaette nurgas kuni lõpuks saba paneks.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 09.01.10 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:

Küll aga ei võtaks ma eriti tõsiselt seda turbotimeri teemat - see on vajalik juhul kui auto on kõvasti kuuma saanud, ehk siis sõidetud tahhomeetri punasel piiril. Tavalisest sõidust tulles see nüüd küll vajalik ei ole. Kui see oleks vajalik, siis oleks vastav asjapulk kasvõi lisavarustuses saadaval, RS puhul võiks isegi põhivarustusse kuuluda.


Vot nüüd küsiks,et mille poolest erineb RS sama näitajatega Superbist näiteks. Mootorid samad ja vahe vaid nimes,mu arust. RS-il on sama mootori puhul natuke vähem kaalu ehk vaid, kui sedagi. Minu arusaamist mööda on volkari turbod lihtsalt s..a kvaliteediga ja ei midagi muud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 10.01.10 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Tsitaat:

Küll aga ei võtaks ma eriti tõsiselt seda turbotimeri teemat - see on vajalik juhul kui auto on kõvasti kuuma saanud, ehk siis sõidetud tahhomeetri punasel piiril. Tavalisest sõidust tulles see nüüd küll vajalik ei ole. Kui see oleks vajalik, siis oleks vastav asjapulk kasvõi lisavarustuses saadaval, RS puhul võiks isegi põhivarustusse kuuluda.


Vot nüüd küsiks,et mille poolest erineb RS sama näitajatega Superbist näiteks. Mootorid samad ja vahe vaid nimes,mu arust. RS-il on sama mootori puhul natuke vähem kaalu ehk vaid, kui sedagi. Minu arusaamist mööda on volkari turbod lihtsalt s..a kvaliteediga ja ei midagi muud.

RS on sportlikusele orienteeritud, turbotimer sportlikule autole oleks paslik. Vaevalt, et Superbi ostnud inimene sellega nii tõenäoliselt ringrada v jäärada vms sõidab või üldse nii agressiivselt sõidab, et turbo kuum pool punaseks kisub. Sellest ka minu spekulatsioon teemal "Mis oleks kui..."
Aga igal juhul jään arvamuse juurde, et kui sellises forsseeringus nii bensiini- kui ka diiselturbomootorid - nagu seda on tehase conf motorid - vajaksid tingimata järeljahutust, siis oleks selline lisa vähemasti lisavarustusena saadaval ja müügimehed üritaksid seda igale ostjale ka maha müüa.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 11.01.10 08:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
[Aga igal juhul jään arvamuse juurde, et kui sellises forsseeringus nii bensiini- kui ka diiselturbomootorid - nagu seda on tehase conf motorid - vajaksid tingimata järeljahutust, siis oleks selline lisa vähemasti lisavarustusena saadaval ja müügimehed üritaksid seda igale ostjale ka maha müüa.


Normaalse tavakasutamise puhul pole mingit eraldi jahutamist vaja. Muidugi, kui sa tuled 5000 rpm ja siis lülitad plaks mootori välja, siis see on loomulikult paha-paha-paha.
Muuseas, kõigil TSI mootoritel peaks olemas olema elektriline järeljahutus turbole. Selle töö peaks kõrvaga kuulda ka olema. Sisuliselt on tegemist elektrilise pumbaga, mis juhib jahutusvedelikku läbi turbo vastavalt vajadusele kuni 15 minuti jooksul peale mootori väljasuretamist. Osades manualideski on selline jutt sees:

Like in other overboosted petrol engines, the circuit
has an electrical pump, V51, for coolant post-circulation.
This pump protects the turbocharger, after stopping
the engine, against excess heating up after being
under intense loads and thus prevents the oil accumulated
in the blower fan shaft from carbonizing.
The electrical pump is activated by the engine control
unit for a maximum of 15 minutes from the moment of
switching off the ignition. During this period of activation,
the pump drives the coolant from the radiator to
the turbocharger, in the opposite direction.

Samuti on seda kirjeldatud selles dokumendis lk 27:
http://www.arinahnell.com/other/vw/tech/20tsi.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 11.01.10 08:35 Tsiteeri


Kui keegi ikkagi arvab, et on vaja turbot jahutada, siis selline asi sobib selleks ja paljuks muuks väga hästi:

http://www.autoalarm.ee/web/index.php?enginestart

Endal oli eelmisel autol peal see alarm koos käivitusmooduliga, mis oskab sammuti mootori tööle jätta peale autost lahkumist.

http://www.autoalarm.ee/web/index.php?secure


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.3% - SQL: 34.7%]