Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 09.01.09 11:21
|
|
|
Autoomanike välimääraja
Alfa Romeo – euroametnik, kes sai Brüsselis autot ostes kõva maksusoodustuse, aga avastas autot Eestisse tuues, et siin kliimas see
ei tööta korralikult ja keegi seda osta ka ei taha ja nüüd on oma autoga hädas nagu lits lapsega. Sõidab juba kaks aastat mõranenud esiklaasiga, kuna
uus klaas maksab pool auto hinnast.
Ameerika autod (kõik, ilma eranditeta) – a) töötab Ameerika autode müügiesindajana, b) veetis 10 aastat tagasi aasta USAs
vahetusüliõpilasena ja peab ennast USA fänniks ja arvab, et eurooplased ei saa Ameerika autokultuurist aru, c) väidab et ostis pikapi, et maamajas
metsa vedada ja jahil käia, aga samas käib ka oma laevaga, millele on prozhektorid katusele kinnitatud, ka linnas pangas.
Audi (uus) – maksab A8 liisingut 60% palgast, kuu lõpus on menüüs ainult pasta a'la A8 (s.t makaronid ilma mitte millegita).
Audi (kasutatud) – juba 15 aastat ei suuda miski kõigutada tema veendumust, et kasutatud Audi on töökindlaim auto - „ikkagi Saksa
töö ju, ega see pole mingi Jaapani plastmassauto“. Jääb keskmiselt kord kuus teele.
BMW – rullnokk või pisut vanem kodanik, kes vaatab noori BMW omanikke heatahtlikku muigega ja distantseerib ennast nendest, kuna
peab end neist kõrgemalseisvaks, kuna saab erinevalt rullnokkadest BMW tegelikust väärtusest aru. Eitab asjaolu, et on tegelikult oma sisemuses jäänud
samasuguseks.
Citroen – naissoost, kuna Prantsuse disain on ju nii ilus.
Dacia – noore pere esimeseks autoks sai Dacia Logan. Perepea räägib sõpradele, et „selle raha eest autot küll“.
Fiat – ökofriik, kelle ainus kriteerium auto puhul on, et see oleks võimalikult väike. Nimetab kõiki enda autost suuremaid autosid
peenisepikendusteks.
Ford – sõidab tööautoga, kuna „omale ju Fordi ei osta“. Seltskonnas suhtub oma autosse üleolevalt, a'la „näe, anti selline
pann mulle isutmise alla,“ et keegi jumal hoidku ei arvaks, et Ford tema isiklik eelistus on.
Honda – ihnur, kes võiks omale ükskõik mis auto lubada, aga sõidab juba 15 aastat Hondaga, kuna selle kütusekulu on väikseim.
Vahetab oma Honda uuema vastu välja alati, kui välja tuleb uue põlvkonna mootor, mille kütusekulu veel 0,1 liitrit saja kohta väheneb.
Hyundai – ostis teadlikult parima hinna/kvaliteedi suhtega auto, aga õhtuti kripeldab hinges, kuna keegi teine seda ei hinda ja
Hyundai mainimine paneb üldjuhul nina kirtsutama. Järgmiseks ostab Volkari.
Jaguar – peab ennast stiilseks meheks, kellel pappi on. Auto ainuke ülesanne on rõhutada omaniku britilikkust. Käib Shoti klubis
viskit mekutamas ja tsiteerib igal võimalikul juhul Yes, Ministeri. Arvab, et oskab perfektselt briti aktsendiga inglise keelt rääkida ja on solvunud,
kui teda Londonis poolakaks peetakse.
Lexus – sõidab linnamaasturiga, millel pole maasturiga mingit pistmist ja mis ei saa omal jõul väiksest kraavistki välja. Ei saa
aru, et sõidab Toyotaga, millele on tema ego arvelt raha kätte saamiseks teine nimi pandud.
Mazda – põhjalik mees. Tellib kõiki kõiki eesti-, soome- ja venekeelseid autoajakirjasid ja enne auto ostmist luges kõik maailma
autotestid läbi. Koostas iga margi kohta 10 leheküljelise plusse ja miinuseid kaaluva kokkuvõtte. Finaalvooru jõudnud kolme autoga käis enne lõplikku
otsustamist kõigiga kolm korda proovisõidul.
Mercedes – põhimõtteliselt on tal pohh, mis iganes kirstus ta sõidab, kui sellel on kurvad silmad, hõbedane värv ja kolmeharuline
täht kapotil.
Nissan – Mazda mehe sõber.
Opel – vt Ford.
Peugeot – õpib teisel kursusel majandust, ostis Peugeot 207, kuna see on seksika välimusega. Loodab sellega naisi sebida.
Renault – noore pere teine auto, mille vastu Dacia Logan välja vahetati, kui perre laps sündis ja selgus, et Daciast ulub tuul
läbi.
Saab - ostis Saabi, kuna tahtis "huvitav" välja paista. Räägib seltskonnas, et ega need ei saa ikka sitta autot teha, kes samal
ajal hävituslennukeid konstrueerivad. Ise samal ajal piinleb autos, mis meenutabki rohkem hävituslennuki kabiini ja kust tagaaknast näeb välja ainult
siis, kui sõidu ajal pea 180 kraadi tagasi pöörata, ennast samal ajal istmelt 50 cm võrra kergitades.
Skoda – räägib kõigile, et tegelikult on see sama auto, mis Audi, samast tehasest tulnud, sama põhja peale tehtud. Üritab jätta
endast muljet kui majanduslikult mõtlevast mehest, tegelikult vahetaks ise Skoda kohe Audi vastu välja, kui pappi oleks.
Toyota - Mazda ja Nissani meeste kolmas sõber. Need kolm marki jõudsidki kõigil kolmel mehel autot ostes lõppvooru, millega
proovisõidule mindi.
Volkswagen – arvas ostes, et uus Passat on põhimõtteliselt samas klassis, kui Audi ja bemm, aga avastas hiljem õudusega, et kõigest
hoolimata on tema auto jäänud wannabe Audiks/bemmiks.
Volvo - omab kolme last ja kivistunud 10 aasta tagust arusaama, et Volvo on kõige turvalisem auto.
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 09.01.09 11:56
|
|
|
Täitsa mitme margi puhul tuleb iroonia kuidagi tuttav ette.
Kust seuke jutumaterjal pärit, Enrico?
PS! Ma muljusin sinu originaalteksti parema loetavuse huvides natukene ning korrigeerisin silma hakanud vead ää.
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.09 12:35
|
|
|
Ma olen alati rääkinud, et Skoda on sama mis Audi!
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 09.01.09 15:02
|
|
|
Skoda ongi vaese mehe Audi . Kohati on ka kuulda olnud, et "näe, ei
jõudnud Volkswagenit osta..ostis Skoooda". Kerge irve tuleb sellise jutu peale, kes arvavad et VW on hea ja Skoda sitt . VW polegi halb, aga sama kehtib ka Skoda kohta.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 09.01.09 17:23
|
|
|
Minul on vähemasti selline arusaamine jäänud,et Skoda on kvaliteedilt volkarist üle. Ei tea,mis sellise asja tingib,kuid nii see on.
|
|
|
Timur
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664
Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi 1,8T
|
postitati 09.01.09 19:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: zuzlikesimene
Minul on vähemasti selline arusaamine jäänus,et Skoda on kvaliteedilt volkarist üle. Ei tea,mis sellise asja tingib,kuid nii see on.
|
Mul VW-si remontiv sõber räägib seda sama.
|
|
|
mxrt
huviline
Registreerunud 13.03.08
Postitusi: 38
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS / Scout
|
postitati 11.01.09 20:36
|
|
|
skodasi kruvivad kokku tsehhid, kelle töökultuur on vähem sarnane ida-slaavlaste omaga ning rohkem sarnane sakslase omaga, vw kruvivad kokku türklased
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 11.01.09 23:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mxrt
skodasi kruvivad kokku tsehhid, kelle töökultuur on vähem sarnane ida-slaavlaste omaga ning rohkem sarnane sakslase omaga, vw kruvivad kokku türklased
|
huvitav jah... et kas tänapäeval antakse nendele robotitele ka juba rahvused... "sina, kollane oled hiinlane, ja sina seal nurgas
türklane..."jne
okok, niisama norin...
a kui teemasse, siis tõesti, olen ennastki kuulnud ütlemas teistele, et see millega sõidan on ju tegelikult volkar
|
|
|
HenriTeine
huviline
Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.01.09 07:41
|
|
|
Ma olen ikka püstipäi oma risti kandnud, mitte lohistanud. Nüüd kui peegelkaamera ostsin, siis kah Pentaxi, mitte Nikoni või Canoni nagu tavaks. Ning
avatasin õudusega, et minust on saanud ka paadunud skoodamees. Vahin mida ma saan ja mis raha eest, ning kui kalliks see mulle tulevikus läheb.
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.01.09 07:56
|
|
|
a mina olen lihtsalt loll maakas. soodadega liiklen, kuna hinna-kvaliteedi suhe on hästi paigas. ja oluline point on ka see, et naabrid ei lähe
kadedaks.
kui mingil põhjusel peaks marki vahetama, siis vaataks ehk ka hjundaide ja kiiade poole võrdluse mõttes.
|
|
|
karsson15
huviline
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 109
Kasutaja on eemal
Auto: Arbuus
|
postitati 12.01.09 09:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: HenriTeine
Nüüd kui peegelkaamera ostsin, siis kah Pentaxi, mitte Nikoni või Canoni nagu tavaks.
|
OT: Pentaxil on väga head aparaadid...pildi kvaliteet sõltub ikka väga palju pildi tegijast
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 12.01.09 09:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mxrt
skodasi kruvivad kokku tsehhid, kelle töökultuur on vähem sarnane ida-slaavlaste omaga ning rohkem sarnane sakslase omaga, vw kruvivad kokku türklased
|
Minu andmetel on tegemist aga tootmisega Venemaal. Seda nii volkarite kui skoodade osas
http://www.aastaautopluss.ee/news&uid=36
|
|
|
HenriTeine
huviline
Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222
Kasutaja on eemal
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.01.09 10:25
|
|
|
vene tehased on siseturule jah. siia esindused säält massinaid (vist) ei too.
minu mõlemad traktorid on ka mb-s tehtud.
ja koostekvaliteedis on vahe küll.
robot teeb palju asju, aga mitte kõike.
vähemalt mõned hääd aastad tagsi oli küll nii, et soodasid panivadd kokku valged inimesed, kelle isad-vanaisad olid juba elu aeg samas töötand ja
kodanikud olivad oma töö üle uhked. ja kvaliteedivahe tuli just sellest, et kui kuskil mingi mutter on vaja näituseks 23nm jõuga kinni keerata, siis
valge inime just täpselt nõnna tegigi.
saksamaal on koveieritöölisteks enamjaolt türklased, kel tähtis vaid iga kuu palk kätte saada ja samaväärse mutri tõmmab kinni enam-vähem. detailid
mõlemil samad, a südametunnistusega tehas on koostekvaliteedis vahe sees küll.
minu 2 kopikat
|
|
|
Ints
klubiliige
Registreerunud 27.12.05
Postitusi: 53
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia GLX 1,6 ; Skoda Fabia Combi 1,6 16V
|
postitati 14.01.09 20:33
|
|
|
Skoda on hea auto.Momendil on kolmas isend käigus.Kui ostngi neljanda,siis ikka skoda.
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 15.01.09 10:13
|
|
|
Tore, et klubilistele nende endi autod meeldivad, kuid kinnisilmi eufooriasse pole mõtet laskuda. Teemat lugedes jäi mulje, et kui tsehh sitajunni
murult posti otsa tõstab, muutub see imeväel kullaks.
Skoda näiliselt parem töökindlus tuleneb sellest, et neid on võrreldes VW mitukümmend korda vähem liikvel. Otsige näiteks Auto24-st Octavia I ja sama
ajastu Golfe või Superb I ja sama aasta Passateid. VAG-i siseselt toimib väga tugev unifitseerimine, ühelt mudelilt teisele edasikantud inseneriviga
ei paranda ka Skoda embleem mitte.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 15.01.09 16:22
|
|
|
mina mainisin koostekvaliteeti. loomulikult ühiste pulkade nõrkused ei parane imeväel.
samas, see siin ikkagi skodaklubi foorum ja puht teoreetiliselt peaksidki siin viibima skodadest ehk keskmisest paremini arvavad tegelased. seega põle
ehk ka ime, kui rahvas oma liikuritega suht rahul on.
|
|
|
|