Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Esmane õlivahetus uuel mootoril (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2958)
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 22.07.08 15:51 Tsiteeri
Esmane õlivahetus uuel mootoril



Tervised.
Mind vaevab selline küsimus: kas tuleks esmane õlivahetus teha uuel mootoril varem, kui 15000km (hooldusvälp) täis saab või mitte?
Et on sest piisavalt tolku?

Olen kuulnud ja lugenud erinevaid arvamusi antud teemal.

Autot ostes öeldi - võib teha, aga ei pea.
Osaliselt arvatakse, et on kindlasti hea ja tore teha peale 5-6000km sissesõitu esmane õlivahetus ära.
Aga kui samas on tänapäeva õlide ja mootorite tehnoloogiad niivõrd head, et sellist ettevõtmist ei pea tegema, siis ei näe põhjust lisaraha maksmiseks.
Eriti peale Auto100' hoolduses käimiste ning arvelisade jms kohta lugemist.

Kahjuks pole ise autode ja mootorite kohapealt eriti tugev ning autogi on esimene, mida kauem kui kuu kasutan...


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 22.07.08 20:29 Tsiteeri


Eks see pigem südametunnistuse asi ole. Mootoril sellest suurt ilmselt ei muutu, enesetunne selle eest küll. Võibolla sõidab lisa-õlivahetusega enne kapremonti 525000km asemel 530000km - vahet pole, keskmine omanik niikuinii nii kaua üht autot ei pea (välja arvatud herr Diesel oma traktoriga) :D
Usu mind, veelgi paremini mõjuks mootorile, kui kõik hooldused 10k intervalliga teha. Aga kes viitsib sellepärast rapsida? Parem usaldada insenere (kes ei käse enne 15k vahetada) ja ära põe oma suksu südame pärast :cool:


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 23.07.08 04:56 Tsiteeri


Aga mina olen teinud oma mõlemal Octavial esimese mootori õli ja õlifiltri vahetuse ~7,5k - 8k peal. Loogilise teo inimesena saan aru küll, et see ei anna suuremat kasu ega edu, aga süda on rahul. Mulle on öeldud, et ma raiskan oma raha jne. aga ma ikkagi teen esimese õli vahetuse varem. peale seda teen 15 peal ja siis läheb kõik plaanipäraselt.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 23.07.08 07:32 Tsiteeri


mina põle ennetähtaegset õlivahetust harrastanud ja siiski on süda igati rahul.
:)
võib olla üsna kindel, et libista või 50 kiloversta tehases pandud õliga ja ka ilmselt ei juhtu suurt miskit ullu.

aga päriselus on nii, et uus kone muidugi töötab ennast sisse ja igasugu puru tuleb õljumi hulka ikke üksjagu ja seega ega see varesem õlivahetus paha küll ei tee.

ja mis puutub autosaja ja garantii teemasse, siis võid südamerahuga kodus ise vahetada. saad rahulikult näpuga katsuda, millist ollust konest välja lased ja võid ka filtri ligema vaatluse alla võtta. ja sajale pole vaja öeldagi, et üleliigse vahetuse tegid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 23.07.08 08:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
aga päriselus on nii, et uus kone muidugi töötab ennast sisse ja igasugu puru tuleb õljumi hulka ikke üksjagu ja seega ega see varesem õlivahetus paha küll ei tee.

ja mis puutub autosaja ja garantii teemasse, siis võid südamerahuga kodus ise vahetada. saad rahulikult näpuga katsuda, millist ollust konest välja lased ja võid ka filtri ligema vaatluse alla võtta. ja sajale pole vaja öeldagi, et üleliigse vahetuse tegid.


Seda minagi kuulnud, et just alguses selle liigse puru pärast oleks auto südamele hea, kui üks lisavahetus teha.
Koos õlivahetusega peaks ju ka alati tegema filtrite vahetuse? Või on see osa õlivahetusest ka valesti meelde jäänud?
Ja kui filtreid tahad vahetada, siis peab vist ise mootori kallale minema?
(tegelikult on ka juba ainuüksi õlivahetus mulle täiesti tume maa, eks google veidi kindlasti aitab, aga verinoore suksu kallale ei julge kättharjutama vist minna)

Tänud tagasiside eest igatahes:)


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 23.07.08 10:35 Tsiteeri


well, ma oskan öelda ainult oma muldvana traktori teemal ja sellel aparaadil igatahes on õlivahetus küll ülilihtne tegevus.
ei viitsind praegu foorumi sügavustest otsida, mis tõugu konega su auto on, aga küllap on asi lihtne mistahes versioonil.
ja loomulikult ikke filter ka vahetusse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 61.2% - SQL: 38.8%]