Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Külmad hommikud vs diiselmootorid (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 4483)
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 18.01.06 08:36 Tsiteeri
Külmad hommikud vs diiselmootorid



Tänasel harjumuspäratult ja ebameeldivalt külmal hommikul autol starterit andes käivitus see kuidagi erilise koliseva häälega. Kuivõrd niisuguse külmaga käivitamist mul varem pole ette tulnud, siis tundus see kuidagi imelik. Mitte küll murettekitav, kuid harjumuspäratu.
Jäi mulje, et mõned minutid pärast külma käivitamist tegi mootor rohkem vanemale diiselmootorile iseloomulikku häält (a'la Ford Transit või vanad mersud). Kuna aga koheselt liikuma hakkasin, siis ei olnud võimalik selle hääle muutumist jälgida.

Selle viie kilomeetri jooksul, mis ma lasnamäe ühest servast teise sõitsin, ei jõudnud temperatuuriseier liigutadagi, salongis iseenesest läks olemine soojemaks ja klaasid selgemaks (krt, hea asi on see lisasoojendi, kusiganes see paikneb ja misiganes põhimõttel see töötab). Ääretult ebatervislik mootori seisukohast võetuna, õnneks saame varsti Viimsisse kolitud ning distants muutub pikemaks pea 10 km võrra.

Diiselmootoritega on mul kogemusi teisigi - tööauto on mul peldik nimega VW Caddy, mis omab 1.9 vanema generatsiooni turbota mootorit (47 kW vist). See on täiega traktor nii hääle kui vibratsiooni poolest, samas aga selle käivitamisel tõsiselt külmadel hommikutel niisugust mootori hääle erinemist ei ole täheldanud. Caddy tavaliselt ei jää esimesest starteri-andmisest käima, kui natuke gaasiga järele ei aita. Üks hea asi selle peldiku juures võrrelduna minu autoga on - selle 1.9 mootor läheb kuidagi jõle ruttu soojaks võrrelduna minu omaga, kabiin samamoodi.

Minu küsimus diiselmootoriga Skodade omanikele - kas teie masinad külmaga käivitades teevad samamoodi pisut ebatavalist häält ning soojenemine võtab mõõdukalt kaua aega? Kas käivitamisel probleeme on ka esinenud (sureb välja vms)?

Uuriks lihtsalt niisama :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 18.01.06 10:47 Tsiteeri


peabki kolisema valjemalt kui õues vilu on. ää lase ennast sellest häirida. käivitamiskogemus on minul mõne aasta tagune -33 kraadiga. mingit vahet küll polnud, käivitub nagu suvelgi, ainult hõõgküünla küdemist peab jupp aega ootama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 18.01.06 15:07 Tsiteeri


mina ootasin küünlatule kustumist tavapärase 1-2 sekundi asemel täna tervelt 4-5 sekki.
kolises ka minu tramm ja käigud käisid imelikult. mingit lisasoojendust mul pole ja 10 kilomeetrise maantee sõidu peale liigutas isegi seier nõksa ülespoole :)

aga sigulli mehed jäidki minust maja ette :(


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ERMS2
huviline



Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 27

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia II Combi 1,9TDI

postitati 18.01.06 18:27 Tsiteeri


Kui uuetüübilisele diislile nt.5km jooksul korralikku koormust taha ei saa siis temp tõuseb aeglaselt.Minul on hommikul võimalus korralikult kiirendada ja alles 10km peal(100-ga sõites) hakkab temperatuur tõusma ja siis juba kiiremini. Jälgisin just hommikul tööle sõites ja väljas oli -19 C.
Mürisevad nad kõik külmaga ,ka bensukad(õlid ju külmad).Ei tasu end häirida lasta.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 19.01.06 08:09 Tsiteeri


nu täna oli -26c ees ja masin ikka tegi 3-4 tiiru enne kui käima läks. Ning see käima minemine oli nagu eterniit lõkkes, küll ikka paukus. Selline tunne, et -30 pealt annab otsad ää - ei kasuta ei neid webastosid ega ka startervussu.

Mina ajan soojaks nii, et kihutan üle 2000 pöörde tavapärase 1500 asemel. ca 5 kiltsi pärast hakkab sooja puhuma kangetele sõrmedele :)

Spetsiaalselt vaatasin, et 8 kilti maanteed 100km/h ja teist samapalju keset Pärnu linna 50-60km/h aegajalt kiirendades igatahes tempi osutit ei liigatanudki.

PS: kuradima hea on sõita, sisuliselt on linn autodest tühi.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Leegimees
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.05
Postitusi: 26

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,9 TDI

postitati 19.01.06 08:26 Tsiteeri


See lisasoojendus (või mis iganes) toimib minu avastustel siis kui pöörded üle 1800 on, siis käib klõps, auto tuled lähevad korraks tuhmimaks ja paari minutiga hakkab temperatuur õhutorudes tõusma. A.. täna hommikul -25 ja koliseb ka minu trakats, läbisõit juba 80000, aga ei nurise, käima läheb muretult.:cool:


Mu autol on kaapeväldik!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Alexxx
huviline

Avatar


Registreerunud 15.01.06
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.9 tdi 2002

postitati 23.01.06 19:36 Tsiteeri


manualis on kirjutatud et kui väljas on -25 siis on võimalik et mootor ei käivita, minu auto seisab öösel garaazis, aga pärast tööd (õues oli -27) mootor käivitas diisli jaoks päris hästi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 31.01.06 14:45 Tsiteeri


Külmaga kolises ka mul, 1,9 Tdi ja 66 kW.
järgmisel ööl ärkasin kell 4 üles ja lülitasin spiraali sisse (Helkamas paigaldati, istub radika all lõdvikus ja soojendab välisringi vett) kella 7.30 ajal, (-27C) hõõgus mingi 2 sek ja läks poolest pöördest käima. Muidugi pikalt peab sõitma, et seier liigutama hakkaks. Huvitav on see, et linna jõudes valgusfooride all seistes hakkas temp aktiivselt langema, trassil püsis osuti ilusti 90 C peal. Aknad hoiab puhta ja toas on soe, kuid see temp. kõikumine natu huvitav nähtus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rzhevski
huviline

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 18

Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia2 1,9tdi

postitati 01.02.06 08:20 Tsiteeri


Mul seisab auto väljas, kõige külmemal hommikul näitas auto temperatuurinäidik -31,5 ja käivitus ka siis, ainult eelsüüteküünlaid lasin enne kolm korda ära kustuda. diiselauto kohta väga hea tulemus ma ütleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tudor
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.06
Postitusi: 3

Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Karoq 2,0

postitati 14.02.06 20:43 Tsiteeri


Hoian ka autot väljas. Kõige käredama pakase ajal (-29°C) mootor käivitus, aga alles kolmanda pöörde ajal. Hirmsaid kolinaid ei täheldanud, aga mootor oli oma hääle küll öö jooksul sellise käreda pakase käes ära külmetanud (oli teine õige traktori häälega) ning trassil sõites kostus salongi turbo vilin, mis muidu pole kõrva hakanud. Kindad võis salongis käest võtta peale kümnendat kilomeetrit sajaga sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.2% - SQL: 36.8%]