Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Müramati lisamine kapoti alla (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 5140)
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 04.09.07 20:14 Tsiteeri
Müramati lisamine kapoti alla



Kas ka aitab mootori urina vastu salongis?! :P Mõned targad on öelnud, et mootorimüra tuleb läbi esiklaasi salongi. Et plaanis olekski panna kapoti alla mingisugune müramatt ja polster ning midagi ka tulemüüri salongipoolsesse ossa.
Aga oskab keegi äkki midagi soovitada, et mis vahendid oleks selleks parimad oma efektilt ning kust neid saada (Tartu)?! Siiamaani pole netist nagu eriti infot leidnud (pole muidugi ka aega olnud väga otsida :P). Ja on sellest ka üldse abi?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wasp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118

Kasutaja on eemal

Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG

postitati 05.09.07 16:27 Tsiteeri


öeldakse , et auto hind sõltub vaiba paksusest ja eks see ütlus peab mingismõttes ka paika.suvalise lisavaiba lisamine mati alla annab positiivse tulemuse. Varasematel aastatel pandi ziguliidele mistra vaip originaali alla ja kohe oli auto kuradima vaikne. praeguseks ajaks on igasuguseid huvitavaid materjale mida saaks ju kasutada.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 10.09.07 20:05 Tsiteeri


Sai siis miskit tehtud. kapoti alla panin siis veidike pigimatti, et plekk jäigem oleks ning sinna peale spets. mürasummutusmatt, mis käib kapoti alla (Dynamat Hoodliner oli vist), hõbedase kihiga, mis peegeldab soojust tagasi vms. Igatahes peale pikka sõitu kapott väljast täitsa külm :P
Tulemüürile salongi pool eriti pigimatti ei saanud panna, kuna ei tahtnud kogu armatuuri ja sisu välja kakkuda, ehk siis minimaalselt sai pandud sinna alla kuhugi :)
Efektist niipalju, et sellist kõrgemat müra võttis vähemaks küll...nagu ühtlasem müra on. Kuid oleks oodanud ikkagi miskit enamat. Ju siis ikka oleneb ka mootori iseärasustest. Sõbra 74kw mootor on seest palju vaiksem ja ühtlasem, kui 55kw monopritsega mootor :P. Kuid kindlalt ei saa midagi väita, sest tagumisel pütil ülemine plekiriba (püti küljes) lahti. Võib-olla annab la see müra juurde, kuigi sellist parsa plärinat otseselt sumpa ei tee :)
Aga eks iga auto on erinev. Mõnel efekt suurem kui teisel ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 11.09.07 08:00 Tsiteeri


krt ja prgu, seda sooja peegeldavat mina küll ühelegi oma vankrile panna ei saaks.
mudu ei näe enne kevadet enam sõita, kuna ma kunagi ei viitsi kapoti päält lund maha pühkida ja olen ikke senimaani lasknud soojal asjaga tegeleda.
:)
a tegelt teemasse ka.
kas sul kapoti all mingi originaalmatt ikke oli? ja kuda selle tagasipaneku lahendasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 11.09.07 17:32 Tsiteeri


originaalmatti polnud ning kapoti alt jääbki näha ainult see hõbedane foolium vms. võib-olla kunagi uuena oli ka originaalmatt (ei tea), kuid eelmine omanik oli vist päris mitu avariid teinud ning üldse ei imesta, kui sellest matist lihtsalt miskit järgi ei jäänud :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 11.09.07 17:33 Tsiteeri


kuigi jah...iva on siin sees, et kapotilt ei sula lumi ära jah :P...deem:mad:
Aga see eest püsib mootor äkki kauem soojana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 11.09.07 18:36 Tsiteeri


Mootor ei tohiks jah matiga nii kiiresti maha jahtuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ivarkalev
huviline



Registreerunud 03.03.06
Postitusi: 23

Asukoht: Regati pst 1-5P
Kasutaja on eemal

Auto: SuperB Elegance

postitati 20.09.07 21:35 Tsiteeri


Ma lasin kohe uuest peast kõikidele ustele sisse panna pigimatid ja kõik koopad alt ära pigitada. Auto läheb siledal teel nagu vati sees. Armatuuri alt tegemine jäi ära, kuna oleks maksnud kuhugi 10 tuhande krooni kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 21.09.07 07:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivarkalev
Ma lasin kohe uuest peast kõikidele ustele sisse panna pigimatid ja kõik koopad alt ära pigitada. Auto läheb siledal teel nagu vati sees. Armatuuri alt tegemine jäi ära, kuna oleks maksnud kuhugi 10 tuhande krooni kanti.

Misse selline mürasummutuse paigaldamine €€ maksma läks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivarkalev
huviline



Registreerunud 03.03.06
Postitusi: 23

Asukoht: Regati pst 1-5P
Kasutaja on eemal

Auto: SuperB Elegance

postitati 21.09.07 08:40 Tsiteeri


Pigimatid kõikidesse ustesse ja salongi põrandale vaiba alla - 4000 kr.
Korrosioonitõrje, mis sisaldas muuhulgas ka koobaste pigitust - 2000 kr. Seda soovitatakse teha kohe uuele autole ennem kasutamahakkamist ja siis korrata iga paari aasta tagant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 21.09.07 19:50 Tsiteeri


siis said suht odavalt. 2 aastat tagasi maksis cordoba'l 4 ukse täismüraisolatsioon 4000. aga ustesse pigimati võiks jällegi ise panna, kui viitsimist on :P Saab poole odavamalt ja kindlasti ka korralikult :) (kuigi eks heliga tegelevad firmad teevad samuti korralikult).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonuadrik
huviline



Registreerunud 12.08.07
Postitusi: 5

Asukoht: Muraste, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi Elegance 1,9 TDI

postitati 22.09.07 08:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivarkalev
Pigimatid kõikidesse ustesse ja salongi põrandale vaiba alla - 4000 kr.
Korrosioonitõrje, mis sisaldas muuhulgas ka koobaste pigitust - 2000 kr. Seda soovitatakse teha kohe uuele autole ennem kasutamahakkamist ja siis korrata iga paari aasta tagant.


kuskohas need tööd teha lasid, annaksid kontakti ?

Tänudega,

T


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivarkalev
huviline



Registreerunud 03.03.06
Postitusi: 23

Asukoht: Regati pst 1-5P
Kasutaja on eemal

Auto: SuperB Elegance

postitati 26.09.07 13:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonuadrik
Tsitaat:
Algselt postitas: ivarkalev
Pigimatid kõikidesse ustesse ja salongi põrandale vaiba alla - 4000 kr.
Korrosioonitõrje, mis sisaldas muuhulgas ka koobaste pigitust - 2000 kr. Seda soovitatakse teha kohe uuele autole ennem kasutamahakkamist ja siis korrata iga paari aasta tagant.


kuskohas need tööd teha lasid, annaksid kontakti ?

Tänudega,

T


Korrosioonitõrjet sai teha Termakis.

Pigimattidega uurisin ja selgus, et mulle oli tehtud koostöö raames spetsiaalhind ja kahjuks ei saa ma seda siin edasi reklaamida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 27.09.07 08:50 Tsiteeri


mina nagu kuulnud et skodad pidid ju olema tsingitud kerega. Kas see oli j2lle myygimehe jutt?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ivarkalev
huviline



Registreerunud 03.03.06
Postitusi: 23

Asukoht: Regati pst 1-5P
Kasutaja on eemal

Auto: SuperB Elegance

postitati 27.09.07 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: creatores
mina nagu kuulnud et skodad pidid ju olema tsingitud kerega. Kas see oli j2lle myygimehe jutt?


Mul tsingitud (SuperB)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 27.09.07 11:11 Tsiteeri


tsink ikke. vähemasti vanal octavial.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 27.09.07 12:43 Tsiteeri


eelpool oli ju mainitud, et korrosioonitõrje oli vist rohkem müraisolatsioonina mõeldud, kui ma õieti aru sain?! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivarkalev
huviline



Registreerunud 03.03.06
Postitusi: 23

Asukoht: Regati pst 1-5P
Kasutaja on eemal

Auto: SuperB Elegance

postitati 27.09.07 12:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
eelpool oli ju mainitud, et korrosioonitõrje oli vist rohkem müraisolatsioonina mõeldud, kui ma õieti aru sain?! :P


Tegelikult nii ja naa. Mulle olid selle tegemisel argumendiks mõlemad väärtused - nii mürasummutus (koobastes) kui korrosioonitõrje. Tõsiasi on, et tehasest tulevatel uutel sõidukitel on korrosioonikaitse üldjuhul ebapiisav. Rääkimata kasutatud autodest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 27.09.07 16:19 Tsiteeri


no sakslaste korrosioonitõrje kohta ei saa nagu väga nuriseda, kuna on suhteliselt vastupidav sellele. jaapanlastel aga kipub see mastiks juba paari aastaga ära kuluma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivarkalev
huviline



Registreerunud 03.03.06
Postitusi: 23

Asukoht: Regati pst 1-5P
Kasutaja on eemal

Auto: SuperB Elegance

postitati 27.09.07 16:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
no sakslaste korrosioonitõrje kohta ei saa nagu väga nuriseda, kuna on suhteliselt vastupidav sellele. jaapanlastel aga kipub see mastiks juba paari aastaga ära kuluma.


Aga ega täiendav korrosioonitõrje kohe uuele masinale midagi halba ei tee, olgu või saksa masin. Uste sees toimuvat niikuinii ei näe (sinna mõjub see tõrje väga hästi). Võikski öelda, et korrosioonitõrjet ei ole kunagi liiga palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 14.10.07 08:13 Tsiteeri


aga kuidas kindlaks saab teha kas minu masin on tsingitud või ei?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 14.10.07 09:46 Tsiteeri


vin-koodil pidi olema mingi kolm "Z" tähte vms. Aga ilma tsingita octaviat pole minu teada olemaski :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
creatores
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90

Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I Kombi

postitati 15.10.07 20:32 Tsiteeri


minu auto VIN koodis pole ühtgi Z tähte... rääkimata 3 sellisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 16.10.07 07:59 Tsiteeri


kuulge noored, misasja te siin ajate mullikesi.
:)
punkt üks. kõik esimese põlve octaviad on tsingitud.
punkt kaks. kõigil neil on vin kood algusega tmbzzz, kusjuures need z-id ei tähenda mitte mingil juhul tsinki vaid on nö. reservkohad eri mudeliversioonide jaoks, aga kasutusele neid ei võetud. (well, kuda praega on, seda ma enam ei tea)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 16.10.07 09:24 Tsiteeri
Tehasetähise seletus



Väike spikker:

Võtame näiteks tehasetähise Octavia II TMBBA21Z042000119

TMB - tehase rahvusvaheline tähis
B - keretüüp ja varustus (näitel Octavia HB Elegance)
A - mootori tüüp (näitel 1,6MPI 75kw)
2 - turvapatjade AIRBAG arv ja koht (näitel ees 2 ja 2 külgmist)
1Z - mudel (näitel Octavia,Octavia Combi)
0 - tehase sisene kood
4 - väljalaske aasta (näitel siis 2004)
2 - tootja tehas (näitel Mlada-Boleslava)
000119 - kerenumber

Nagu näha,pole galvaanikast juttu.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.2% - SQL: 25.8%]