Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia MK3 FL RS 245 (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 2567)
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 06.02.19 12:09 Tsiteeri
Octavia MK3 FL RS 245



Tere,

kas keegi siit omab kogemusi ka facelift Octavia RS 245 versiooniga?

Golf GTI pealt on asjad tuttavad, kuid Octavia suurema ja raskema kerega pole õnnestunud sõita. On kaaluvahe väga tuntav? Kas praegu MY19 laos olevad autod on juba OPF/GPF'iga?
Briskodast lugesin, et osad väidavad, et väljalase on vaiksemaks tehtud.

Oskab keegi kommenteeria?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 08.02.19 07:20 Tsiteeri


või on kellegil siis äkki RS230 mudeliga kellegil mingi täpsem kogemus?

uskumatult vaikne foorum :) :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 394

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 08.02.19 09:35 Tsiteeri


Kogemus puudub. Arvatavasti enamusel sama seis, seetõttu vastavale olukorrale iseloomulik vaikus.
Need aga, kel võiks kogemust olla, ei ole mahti foorumis istuda, sest kogemused masina heast minekust vajavad muudkui värskendamist :)
Aga võibolla vahel mõni kogenum ikka piilub sisse, loeks isegi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 08.02.19 09:47 Tsiteeri


Ma ei usu, et see kaalu vahe seal midagi suurt saab olla (1500 kanti). Sama klassi masinad ju. Superb/Passat on raskem. Pakiruum on suurem kui Golfil.

245hj võiks seda masinat kenasti liigutada. Esiveol omad plussid ja miinused. Juhitavus kindlasti parem kui tavalisel Octavial (suuremad veljed, parem vedrustus).
Kuid jah, ega RS omanikud just palju foorumis ei istu. Mul siiani alles 147kw masin (siiani hea sõita sellega kui rooli satun).
180kw võiks olla midagi muud oma võimekuse osas, eriti maanteedel.
Lao autode kohta vast oskab sulle müüja kõige paremini öelda. Kui sa sealt mingi häält ootad, siis vastus on EI. Kõik ehitavad neid ringi, kuid jah sinu mainitud OPF/GPF'iga seab sellele hetkel piiranguid. Küll midagi välja mõeldakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 08.02.19 19:02 Tsiteeri


On 230 pre-FL ehk siis veel normaalsete tuledega... ;). Ei saa kohe kuidagi kommenteerida kuna pikemaaajaline võrdlus Golfiga puudub (ainult mõne aasta tagune proovisõit) ja vastuse nähtavasti annab see, et ostsin skoda mite volksu... Kaaluvahe on olematu, ja see kere suuruse vahe on nagu ta on ( ühe ja sama põhja peale ehitatud autod siiski). Pagasiruum on muidugi Golfiga võrreldes teisest klassist. Mürasummutuseks Ravolari täismats tehtud, ülejäänud on ainult talla ka kalla... Minu auto väljalase on tehasest selle “paukumisega” käiguvahetuse ajal... edev värk ja veab näo naerule küll... muidu auto nagu auto ikka... kokku siis eelmise RSiga umbes 150 tuhande km võrra kogemust. Selles hinnaklassis peale GTI ja Cupra palju konkurentsi pole, ehk siis ülejäänud on juba maitse asi..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 09.02.19 09:47 Tsiteeri


Mul pole küll erivariant, kuid peal D-DUK shark proge ja EMÜ stendis näitas 211kw mootorist. Sõbra diisel rs D- tuk' iga oli 179kw.
Saab väga hästi lendama auto:)
Vahe on just maanteel tunda, kui teed näiteks möödasõitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 10.02.19 09:45 Tsiteeri


Miks tuninboxi valisid aju remapi asemel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 10.02.19 09:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ingvarviilop
Miks tuninboxi valisid aju remapi asemel?


Üks põhjus miks eraldi boxi kasutada on sõiduki garantii - aju remap võib garantii mõistes halvasti lõppeda, kuid tuning box ei jäta üldiselt ühtegi jälge (kui midagi selle tulemusel muidugi üles ei ütle).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 10.02.19 10:12 Tsiteeri


Dsg puhul ju boxists vähem kasu samas, kuna kast hakkaks jõudu nagunii piirama.. või.!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 10.02.19 11:40 Tsiteeri


Eelkõneleja vastas ära, garantii kehtivuse pärast. Mõlemad boxiga autod on manual. Dsg ei kannata üle 500nm välja.
Edit: nm osas võin eksida, toetun mälule hetkel. Kes soovib rohkem infi siis briskodas palju teemalist juttu.
Ise julgen soovitada seda boxi. Väga mugav ja siiani lollikindel asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 11.02.19 09:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
Eelkõneleja vastas ära, garantii kehtivuse pärast. Mõlemad boxiga autod on manual. Dsg ei kannata üle 500nm välja.
Edit: nm osas võin eksida, toetun mälule hetkel. Kes soovib rohkem infi siis briskodas palju teemalist juttu.
Ise julgen soovitada seda boxi. Väga mugav ja siiani lollikindel asi.

OT:
DSG (6ne) ei kannata midagi sul vähem kui manuaal.
Täna osatakse ka Eestis asju (remap) väga heal tasemel teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 11.02.19 11:06 Tsiteeri


Jah, ise tegin otsuse 2014 ja siis polnud siin midagi saada. DSG lugu pärineb briskoda foorumist ja rohkem ma ise kommenteerida ei oska. Kes soovib, see uurib ise sealt. Eestis valmistatud asjadega on minul väike tõrge.. kas suudavad valmistatud asju testida, nagu suuremad ettevõtted teevad? On ikka sellist ressurssi? Lõpuks on valitud tuuning 110% tarbija risk ja tagajärjed võivad olla kulukad. Sellest ka minu valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 11.02.19 11:10 Tsiteeri


no esracing teeb konkreetsele autole konkreetse mapi, ja sealjuures ka DSG oma, et asi koostöös hästi töötaks. pidi olema ka võimalus teha asi nii, et tehase arvuti ei tuvasta et asja näpitud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 11.02.19 17:12 Tsiteeri


Minu point oli, et remapil ja remapil on vahe sees. Ei väida, et Eestis hakkama ei saada, aga kindlasti ei tehta ennem päris pikka aega teste konreetsete oma test sõidukitega( ennem, kui toode turgu lastakse), sest see on meie turgu arvestades pointless.
Läksin ise lihtsalt võimalikult kindla peale välja, et pärst probleeme ei oleks. Ja siiani õnneks no problemo.
Samas vkm vms asutus ei tundu just eriti ok, kui vaatan tuttavate ja sõprade hädasid, kuid ka seal on 100% vale väita, et just remapi probleem.
Aga jah, mootoritel pidavat ressursse piisavalt olema ja on tehases downforcitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ingvarviilop
huviline



Registreerunud 12.07.17
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal


postitati 15.02.19 07:38 Tsiteeri


jäin ikkagi juurte juurde, Golf GTI it is


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.8% - SQL: 45.2%]