Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Aku tühjenemine (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2737)
orukas
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.18
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 4x4 L&K

postitati 25.01.19 09:22 Tsiteeri
Aku tühjenemine



Paar päeva tagasi õhtul töölt tulles auto ei tahtnud käima minna. Lubas aga tööle ei läinud. Peale kolmandat proovimist tuli displeile kiri, et 12V battery low. Siit küsimus... kui teha ainult linna sõite (5km +5km +15km), pikemaid sõite tuleb ette 1 kord kuus (Pärnu-Tallinn), kas aku ei suuda ennast piisavalt laadida? Eile panin aku laadima ja akulaadija näitas, et aku ikka suht nullis omadega. Külmematel hommikutel ennem sõitma hakkamist panin auto sooja ja lülitasin sisse istmesoojenduse koos tagaklaasi soojendusega. Üldjuhul ma neid ei kasuta. Autoks 2016a superb III 2,0TDI.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 25.01.19 10:00 Tsiteeri


Mul küll O3 bensiin aga 2014 auto ja samuti enamik sõitu linnas sinna 8km+5km+12km kanti. Viimasel ajal pikemaid sõite pole üldse olnud (va linnas ummikus tiksumine) ning sõitu alustades hommikuti kasutan esi- ja tagaklaasi soojendust, vahest paar minutit ka istmesoojendust ja peegli soojendust aga pole sellist asja täheldanud, et ei jõuaks auto käima minna.
Samas olen üritanud nende elektriliste lisadega "mõistlikult" toimetada ehk et lülitan üldjuhul kõvasti enne välja kui auto seda ise teeb.
Räägitakse ka, et talvel võiks mõned korrad akut lisaks laadida aga pole kunagi seda teinud (11 aasta jooksul nii diisel golf4, vana avensise kui octaviaga) ning siiamaani pole nagu probleeme esinenud.
Samas kolleeg käis oma 1.4 bens O3ga hoolduses ja seal tehti akutest ning öeldi, et aku suht tühi, kuigi käima praegu läheb ja sõidab iga päev Keilast Tallinnasse tööle, niiet mine võta kinni milles asi.
Diisel muidugi pisut kapriissem külmalt käivitades aga 2016 aasta masin võiks ikkagi ka selliste distanside juures kenasti käivituda, kui elektrilisi lisasi ulmeliselt ei kasuta muidugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain573
huviline



Registreerunud 03.02.18
Postitusi: 5

Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal


postitati 25.01.19 10:19 Tsiteeri


Kui on ainult lühikesed otsad, siis soovitava ikkagi aegajalt akule lisalaadimine teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt_1
huviline



Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23

Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1,6 MPI

postitati 25.01.19 13:10 Tsiteeri


Tehase aku peal?
Liiga lahja ei ole meie kliima jaoks?
3a on juba normaalne eluiga diisli akule.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kauriK
huviline



Registreerunud 25.12.18
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal


postitati 25.01.19 13:13 Tsiteeri


las esindus teeb tehase testriga aku testi, aku võib ka küpse olla küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Danelq
klubiliige



Registreerunud 14.01.19
Postitusi: 10

Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Superb combi III

postitati 25.01.19 13:22 Tsiteeri


Diisel golf6 oli tahase aku 7 aastat peal ja ei olnud kordagi probleeme. Soovitan aku täis laadida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mitmeveoline
huviline



Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 35

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II combi

postitati 25.01.19 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Kui on ainult lühikesed otsad, siis soovitava ikkagi aegajalt akule lisalaadimine teha.


Nii on, lühikeste otstega ei lae lihtsalt ära. Kas pikem ots, või kohapeal tiksumine, või siis juba laadijaga lisa anda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimon
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 130

Kasutaja on eemal


postitati 26.01.19 03:28 Tsiteeri


Siin aitab kas pikem ots või laadija.Kohapeal tiksumine ei aita sind palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
orukas
huviline

Avatar


Registreerunud 28.09.18
Postitusi: 22

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 4x4 L&K

postitati 28.01.19 09:08 Tsiteeri


Laadisin aku täis ja nädala lõpus vaatan palju nädalaga vähemaks läinud on. Kui asi on trastiliselt muutunud, peab uue aku ostma. Kas aku vahetamisega saab iseseisvalt hakkama või vaja esinduses teha? Kui klemmid küljest ära võtad, kustutab kogu mälu/seadistuse ära?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 29.01.19 11:15 Tsiteeri


Tänapäeva akud ongi suht pask ja pole imestada,et 3a ja kutu. Linnatsüklis muidugi diisel pole ka just parim valik. Diisel tahab igal külm käivitusel ju veel küünlaid ka soojendada ning siis lihtsalt ei järkugi akut. Lisaks võib lühikeste otste tulemuseks olla DPF-i probleemid. Škodadel peal vist varta akud ja mõned aastat tagasi läksid Varta ja Bosch kokku. Nüüd on Vartad ka kehvemad.
Suurema aku kasutamine lühikestel otstel ei ole lahendus,sest suurem aku vajab ka rohkem laadimist,et täis saada. Pigem tekitab veel rohkem probleeme.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 29.01.19 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: orukas
Laadisin aku täis ja nädala lõpus vaatan palju nädalaga vähemaks läinud on. Kui asi on trastiliselt muutunud, peab uue aku ostma. Kas aku vahetamisega saab iseseisvalt hakkama või vaja esinduses teha? Kui klemmid küljest ära võtad, kustutab kogu mälu/seadistuse ära?


Vahetasin möödunud aastal aku. Küsisin veel üle kas on vaja kaablitega mässata. Ei pidanud. Lubati lihtsalt vana maha võtta ja uus asemele panna. Raadio mälud ära kadunud... vist. Rooli pidi keerutama paar korda pärast käivitamist.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
boggy
huviline



Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81

Kasutaja on eemal

Auto: ex Kodiaq

postitati 29.01.19 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Tsitaat:
Algselt postitas: orukas
Laadisin aku täis ja nädala lõpus vaatan palju nädalaga vähemaks läinud on. Kui asi on trastiliselt muutunud, peab uue aku ostma. Kas aku vahetamisega saab iseseisvalt hakkama või vaja esinduses teha? Kui klemmid küljest ära võtad, kustutab kogu mälu/seadistuse ära?


Vahetasin möödunud aastal aku. Küsisin veel üle kas on vaja kaablitega mässata. Ei pidanud. Lubati lihtsalt vana maha võtta ja uus asemele panna. Raadio mälud ära kadunud... vist. Rooli pidi keerutama paar korda pärast käivitamist.

Ikka 2016 superbist käib jutt jah?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 30.01.19 12:54 Tsiteeri


Ma ei tea kuidas škodadega on aga volkswagenitel, millel on start-stop süsteem, pidavat pisut teistsugused akud (AGM akud või kuidas neid kutsutakse). Pole 100% kindel aga võiks eeldada, et sama grupi masinatel on sarnane lähenemine.
Igatahes nendel juhtudel on väidetavalt kasulik autole öelda, et on uus aku. Ilmselt selle põhjal auto arvutab erinvaid asju, et millal lubab start-stop süsteemil aktiveeruda ja millal mitte jne.
Samas internetist lugedes võiks akule kehtida sarnase pikkuseda garantii nagu autole endalegi, ehk et kui 5 aastat või 150k km garantiid, siis selle perioodi vältel võiks esindus omapoolse arvamuse öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 30.01.19 16:23 Tsiteeri


Auto100-s öeldi mulle, et uue auto aku garantii kehtib kogu auto enda garantiiaja.
Jutuks tuli siis kui enda demona esindusest ostetud auto suht kohe peale ostu teada andis, et laadi akut (pikema) sõitmise teel ehk oli tühjavõitu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 31.01.19 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Ma ei tea kuidas škodadega on aga volkswagenitel, millel on start-stop süsteem, pidavat pisut teistsugused akud (AGM akud või kuidas neid kutsutakse). Pole 100% kindel aga võiks eeldada, et sama grupi masinatel on sarnane lähenemine.
Igatahes nendel juhtudel on väidetavalt kasulik autole öelda, et on uus aku. Ilmselt selle põhjal auto arvutab erinvaid asju, et millal lubab start-stop süsteemil aktiveeruda ja millal mitte jne.
Samas internetist lugedes võiks akule kehtida sarnase pikkuseda garantii nagu autole endalegi, ehk et kui 5 aastat või 150k km garantiid, siis selle perioodi vältel võiks esindus omapoolse arvamuse öelda.


Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 31.01.19 16:11 Tsiteeri


Ei ole kuulnud küll sellest, et start-stopi pärast oleks kaks akut.
Osadel VAG masinatel on küll webasto pärast olnud kaks akut aga konkreetselt škoda kohta pole seda kuulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mitmeveoline
huviline



Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 35

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II combi

postitati 31.01.19 17:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66

Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Küll on aga natukene "vingem" generaator, start-stop süsteemiga skodadel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 12.02.19 18:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66

Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Küll on aga natukene "vingem" generaator, start-stop süsteemiga skodadel.


Kui on kaks akut siis see pole start stop süsteemi pärast vaid suurem aku on tarbijate jaoks ja stater on eraldi süsteemis.
Škoda start stopil on lihtsalt suurem aku.!,2 TSI näiteks omab 95 Ah akut.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 13.02.19 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: CaRo
Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66

Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Küll on aga natukene "vingem" generaator, start-stop süsteemiga skodadel.


Kui on kaks akut siis see pole start stop süsteemi pärast vaid suurem aku on tarbijate jaoks ja stater on eraldi süsteemis.
Škoda start stopil on lihtsalt suurem aku.!,2 TSI näiteks omab 95 Ah akut.


Minu skoda superbil on näiteks 68AH aku, autol samuti start stop ja ka veel diisel. Sellisel juhul ikka vist tiba lahja aku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 13.02.19 20:49 Tsiteeri


Ju vist on natuke segi läinud,tegelikult on väikestel bensukatel 59 Ah akud ja diislitel 68 Ah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 202

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 14.02.19 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: vamps
Ma ei tea kuidas škodadega on aga volkswagenitel, millel on start-stop süsteem, pidavat pisut teistsugused akud (AGM akud või kuidas neid kutsutakse). Pole 100% kindel aga võiks eeldada, et sama grupi masinatel on sarnane lähenemine.
Igatahes nendel juhtudel on väidetavalt kasulik autole öelda, et on uus aku. Ilmselt selle põhjal auto arvutab erinvaid asju, et millal lubab start-stop süsteemil aktiveeruda ja millal mitte jne.
Samas internetist lugedes võiks akule kehtida sarnase pikkuseda garantii nagu autole endalegi, ehk et kui 5 aastat või 150k km garantiid, siis selle perioodi vältel võiks esindus omapoolse arvamuse öelda.


Enamusel autodest,millel start-stop, on kaks akut. Kas Škodadel pole? Start-stop aku on tavaliselt väike ja kuskil erladi ära pandud. Isiklikult tean,et nii on Fordil,Volvol ja Mersul ning kindlasti veel mõnel.


Ei ole ka Hondadel sellist asja. Üks aku ja kogu muusika. Genekas pidi ka tiba kangem olema, kui ilma Start/Stop süsteemita autodel.
Enda Superbil (1.4TSI 2018a) on peal 69Ah/680A aku, ning auto on Start/Stop süsteemiga ja DSG kastiga.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.4% - SQL: 30.6%]