Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Autor:
Pealkiri: Karoq (Vastuseid: 124 | Vaatamisi: 15418)
ets0
huviline

Avatar


Registreerunud 10.10.07
Postitusi: 81

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Roomster Comfort 1,9 TDi 2007

postitati 06.04.18 19:20 Tsiteeri


tellisin 1,5 l mootoriga esisilla veolise dsg kastiga. Jaanuari tellimus, kätte vöiks saada jah alles aprilli löpus vöi isegi mais. Oote järjekord on ikka mega pikk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 07.04.18 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ets0
tellisin 1,5 l mootoriga esisilla veolise dsg kastiga. Jaanuari tellimus, kätte vöiks saada jah alles aprilli löpus vöi isegi mais. Oote järjekord on ikka mega pikk.


Uudishimu on ehk kurjast, aga mis varustus ja värv. Ja milliseks hind kujunes, või siis palju soodukat ka anti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 12.04.18 15:10 Tsiteeri


Käisin täna TOP Autos ja uurisin pikad Atecadel ooteajad on:
2.0diisel ja 2.0 bensiin kuskil 4 kuud, aga 1.4 TSI tuleb oodata aasta. Pakkuda oli neil küll laos (Soome laos olemas) üks 1.4
TSI Xcellence DSG 2WD + mõningaid lisad, selle hind koos soodustusega oleks kujunenud võrreldes sarnase Karoqi-ga (1.5 TSI) oluliselt kallimaks. Stereo süsteem tundub Atecal oluliselt nigelam olema (võrreldes Cantoniga). Kui kellelgi on ilma Cantonita Karoq, siis ta võiks oma arvamust avaldada, kuidas ta rahul on. See väikse ekraaniga raadio, mis mõnel salongis oleval Atecal oli, oli suht masendav. V.o ise suurema ekraaniga harjunud (Bolero), aga seda käsitleda oli küll ebamugav.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 13.04.18 09:58 Tsiteeri


Kas Atecal mingist hetkest ei hakata 1.5 TSI-d pakkuma? Atecal on olemas Media System Plus, mis teeb täiesti korralikku häält. See sisaldab suurema 8-tollise ekraaniga raadiot ja 9+1 kõlareid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 13.04.18 13:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Kas Atecal mingist hetkest ei hakata 1.5 TSI-d pakkuma? Atecal on olemas Media System Plus, mis teeb täiesti korralikku häält. See sisaldab suurema 8-tollise ekraaniga raadiot ja 9+1 kõlareid.


1.5 tuleb, aga millal seda ei teatud ütelda. Aga ikkagi nõme, et standardis on isegi Xcellence tasemel see lukuauk ekraan. Millegi pärast üksi laomasin (salongimasin) ei omanud seda Media System Plusi, seega puudus võimalus asja lähemalt kuulata.
Nende sõnul teatavalt ühtegi 1.0 masinat veel Eestis müüdud polegi. Kokku peaks Atecaid liikuma meil kuskil 50 ringis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Avorex
huviline



Registreerunud 14.08.18
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Karoq 1,5 TSI DSG

postitati 18.08.18 02:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Neid ikka juba mõnda aega müüdud, seega vast eraisikute kätte ka juba paljud jõudnud, kuigi pole ise ühtegi vastu sõitmas näinud (v.a esinduse proovikad). Samas pole Karoqi sõsarmudelit Seat Atecat samuti näha, ainult ühte olen näinud, mis mõnikord hommikuti mulle Tehnika tänaval vastu sõidab. See-eest Kodiaqe näen ühe teekonna jooksul vähemalt 3tk ikka.
Pigem huvitab Karoqi puhul, kuidas sinna pagasiruumi mõne suurema asja nt lapsevanker mahutamisega on, enne ei riski ostma hakata kui tõde teada, Yetiga saan varsti proovida.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Avorex
huviline



Registreerunud 14.08.18
Postitusi: 4

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Karoq 1,5 TSI DSG

postitati 18.08.18 03:08 Tsiteeri
Vastne omanik



Nüüd nädalapäevad sõitnud - tunne on ikka mõnus. Masin on pehme, vaikne, selline suure auto tunne on ikka ja DSG vahetab täiesti sujuvalt ühelt käigult teisele. ja 110 kW annab ikka meeldivalt tummise tõmbe. 18" rehvidega on teekonarused ja lamavad politseinikud tunduvalt vähem tajutavad kui eelmise auto 17". Kuigi ka viimane auto, millest siia ümber istusin, oli uuena ostetud Opel Astra 1,4 103 kW manual bensukas, on autol ja autol ikka mega vahe. Kuigi on Škoda ka 10 kilo kallim, on see igast asendist ja tundest läinud asja ette. Ja mis emotsioone ikka parata - tegu on tõeliselt ilusa autoga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 09.09.18 06:25 Tsiteeri


Viimase aja tähelepanekud on, et G4S on endale ka hulga Karoqe soetanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelisa
klubiliige



Registreerunud 05.11.18
Postitusi: 21

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Karoq 1.5TSI Elegance 2WD DSG, enamus lisad võetud

postitati 05.11.18 13:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Avorex
Nüüd nädalapäevad sõitnud - tunne on ikka mõnus. Masin on pehme, vaikne, selline suure auto tunne on ikka ja DSG vahetab täiesti sujuvalt ühelt käigult teisele. ja 110 kW annab ikka meeldivalt tummise tõmbe. 18" rehvidega on teekonarused ja lamavad politseinikud tunduvalt vähem tajutavad kui eelmise auto 17". Kuigi ka viimane auto, millest siia ümber istusin, oli uuena ostetud Opel Astra 1,4 103 kW manual bensukas, on autol ja autol ikka mega vahe. Kuigi on Škoda ka 10 kilo kallim, on see igast asendist ja tundest läinud asja ette. Ja mis emotsioone ikka parata - tegu on tõeliselt ilusa autoga!



Ühinen sellega. Ma sain enda Karoqi kätte selle aasta alguses jaanuari lõpu poole. Minu teada oli üks esimesi Karoq'e üldse Eestis. Tellitud sai eelmise aasta sügisel juba. Nüüd on juba liikluses neid iga päev mõnda näha.
Valisin Elegance paketi + muid lisasi (canton, esiklaasi soojendus tasub kindlasti võtta, Mythikas 18" veljed, varioflex istmed, pimenurk, acc jne jne).

Seni olen ikka väga rahul autoga. Üllatusin ka ise kui hästi 110kw edasi läheb. Küttekulu osas 1.5TSI oleks oodanud maatneel veidi vähem. Kuskil 6.5 ja veidi peale tuleb ära ideaaloludes 95'ga aga üldsiselt kipub sinna 7 lähedale kui miskit veel järel on. Koos linnasõiduga tuleb keskmine 7.4 ära. Tegemist siis esiveoga. 4 vedu ei pakutud üldse eeltellimisel. Ma ikka vahest vajutan ka korralikult :)

Minu arvates on ta ilusam kui Kodiaq. Eks see ole maitse küsimus. Paljudele meeldib pikem kere ja sellepärast laidavad Karoqi maha kuid kui suurt pere pole, siis see Kodiaqi suurus on nagu pointless iga päev tööle jne koju sõida tühja autoga.

Täis LED tuled on ikka sigahead. Eelmise talve lõpus maanteel ükskud juhid vilgutasid tulesid kuigi high beam oli juba ammu maas vastu tulles. Vilgutasin neile vastu, et saaksid aru, mis tegelikult võimaldab. Vahepeal oli siin lumelögane ilm kui maanteel sõitsin, siis oli high beam ja udukad koos ikka jummala hea nähtavusega sõita kõik ledid.


Ainus mure on see plärin mis tugevama heliga tuleb. Eks peab minema ja laskma uste isolatsiooni teha. Lugesin siit foorumist, et see Skodade peamine mure Cantoniga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.11.18 08:34 Tsiteeri


Kuidas teised omanikud tulesid kommenteerivad? Kas näitavad tegelikult kaugemale ka, või lihtsalt ninaesine väga hele? Kas LED udukas oma ettenähtud funktsiooni ka täidab, udust läbi nägemiseks on ju kollast valgust vaja?

Kunagi 80-ndatel olid mõned autod sellised, mis täistulede kasutamisel udukad automaatselt välja lülitasid. Mõni aasta tagasi nägin kuskil autoajakirjas eri tüüpi tulede testi ja seal tõdeti, et LED-id on küll heledad, aga täistule pikkus on enam-vähem võrdne halogeeni omaga. Ksenoonid, eriti kui halogeen lisaks, andsid keskmiset 15% pikema valgusvihu. Enda kogemus tundub ka samasugune ühe LED-idega autoga - sellel kiirtevihu kuju H4 sarnane, st paremalt kõrge ja liiklusmärgid kipuvad pimestama, samas väga kaugele ikkagi eriti hästi ei näe. Tulesid eriti kõrgemale keerata ka ei anna, sest siis hakkavad pooltuled juba vastutulijaid pimestama ja selline teadmine, et vastutulija kinnisilmi minu suunas sõidab, ei paku mulle isiklikult erilist adrenaliini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 09.11.18 10:59 Tsiteeri


Mul variant, kus lähi- ja kaugtuledeks on halogeenid, tegelikult pean tunnistama, et need on ka üpriski head, kuigi paljud kurdavad et škoda halogeenid viletsavõitu olevat. Seega oli isegi mõte need teiste pirnide (Osram, Philips) vastu väljavahetada, aga vast sõidame see talvehooaeg ikkagi originaalidega. Kas on teada kelle halogeene škoda nn originaalina kasutab.
Seega raske LED-ega võrrelda, kuna kogemus puudub, proovisõidud sai tehtud valgel ajal, proovikail olid küll LEDid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 09.11.18 15:06 Tsiteeri


Karoqi LED esituled on OK. Lähituled väga head, kaugtulede valgustugevuse ja otsesuunas ulatuse üle ei saa samuti kurta, kuid kaugete vihk on kitsapoolne. Võrdlusmoment on Passati täisadaptiivsete LED esituledega ning seal näitavad kauged laiemalt. Või õigemini toimetavad laiemalt, kuna Karoqi kaugtulede vihk automaatrežiimis ei kohandu vastutulijate või ettejääjatega, võetakse lihtsalt maha. Kaugtuleassistent töötab veatult, kedagi seni häirinud pole.

Udutulesid päris uduses pimeduses pole võimalust kasutada olnud ja kuna nad asuvad suht kõrgel, siis ma ei usu et neil erilist lisaefekti on. Pigem ongi nad taandunud automaatseteks manöövrituledeks ja selle kohapealt veidi abi neist vist ka on. Olen korra udukad pimedas prooviks sisse lülitanud maanteel koos lähituledega, midagi juurde see ei andnud, tegi ninaesise liiga heledaks ja kaugemale oli raskem kontsentreeruda.

Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kuidas teised omanikud tulesid kommenteerivad? Kas näitavad tegelikult kaugemale ka, või lihtsalt ninaesine väga hele? Kas LED udukas oma ettenähtud funktsiooni ka täidab, udust läbi nägemiseks on ju kollast valgust vaja?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fuzzz
huviline



Registreerunud 16.02.15
Postitusi: 98

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 190hp TDI Elegance

postitati 09.11.18 21:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kuidas teised omanikud tulesid kommenteerivad? Kas näitavad tegelikult kaugemale ka, või lihtsalt ninaesine väga hele? Kas LED udukas oma ettenähtud funktsiooni ka täidab, udust läbi nägemiseks on ju kollast valgust vaja?

Kunagi 80-ndatel olid mõned autod sellised, mis täistulede kasutamisel udukad automaatselt välja lülitasid. Mõni aasta tagasi nägin kuskil autoajakirjas eri tüüpi tulede testi ja seal tõdeti, et LED-id on küll heledad, aga täistule pikkus on enam-vähem võrdne halogeeni omaga. Ksenoonid, eriti kui halogeen lisaks, andsid keskmiset 15% pikema valgusvihu. Enda kogemus tundub ka samasugune ühe LED-idega autoga - sellel kiirtevihu kuju H4 sarnane, st paremalt kõrge ja liiklusmärgid kipuvad pimestama, samas väga kaugele ikkagi eriti hästi ei näe. Tulesid eriti kõrgemale keerata ka ei anna, sest siis hakkavad pooltuled juba vastutulijaid pimestama ja selline teadmine, et vastutulija kinnisilmi minu suunas sõidab, ei paku mulle isiklikult erilist adrenaliini.


Oman küll kodiaqi aga valgustus pmst sama mis kaorqil. Mis ma oskan öelda...üllatav aga 6000K led lähituli näitab küll päris hästi...teeservad ehk pole nii valged kui eelneval superb II aga siiski valgusvõimsus tundub kuidagi suurem. Kaugtuli lahja. Kitsas ja lühike valgusvihk. Eelneval superb 2 oli bixeneon(osram nightbreaker +70% D3S)+halogeen (philips h7 +130%)kaugtuli selle vastu ei saa miski kahjuks. Samas pimedas sõitu vähe ja kui on siis linnalähedal nii et ....mõttes oli korra kaugtule delr lisa led riba panna aga see rikuks auto välimust. Üldiselt hea vagustus. Kes Superb 3 lt üle ledile tuleb on seegi öö ja päev sest kehvemaid tulesid pole näind kui superb 3-l ...aga kuidas kellelegi ...mõnele ema mõnele tütar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
boggy
huviline



Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81

Kasutaja on eemal

Auto: ex Kodiaq

postitati 10.11.18 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: fuzzz
Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kuidas teised omanikud tulesid kommenteerivad? Kas näitavad tegelikult kaugemale ka, või lihtsalt ninaesine väga hele? Kas LED udukas oma ettenähtud funktsiooni ka täidab, udust läbi nägemiseks on ju kollast valgust vaja?

Kunagi 80-ndatel olid mõned autod sellised, mis täistulede kasutamisel udukad automaatselt välja lülitasid. Mõni aasta tagasi nägin kuskil autoajakirjas eri tüüpi tulede testi ja seal tõdeti, et LED-id on küll heledad, aga täistule pikkus on enam-vähem võrdne halogeeni omaga. Ksenoonid, eriti kui halogeen lisaks, andsid keskmiset 15% pikema valgusvihu. Enda kogemus tundub ka samasugune ühe LED-idega autoga - sellel kiirtevihu kuju H4 sarnane, st paremalt kõrge ja liiklusmärgid kipuvad pimestama, samas väga kaugele ikkagi eriti hästi ei näe. Tulesid eriti kõrgemale keerata ka ei anna, sest siis hakkavad pooltuled juba vastutulijaid pimestama ja selline teadmine, et vastutulija kinnisilmi minu suunas sõidab, ei paku mulle isiklikult erilist adrenaliini.


Oman küll kodiaqi aga valgustus pmst sama mis kaorqil. Mis ma oskan öelda...üllatav aga 6000K led lähituli näitab küll päris hästi...teeservad ehk pole nii valged kui eelneval superb II aga siiski valgusvõimsus tundub kuidagi suurem. Kaugtuli lahja. Kitsas ja lühike valgusvihk. Eelneval superb 2 oli bixeneon(osram nightbreaker +70% D3S)+halogeen (philips h7 +130%)kaugtuli selle vastu ei saa miski kahjuks. Samas pimedas sõitu vähe ja kui on siis linnalähedal nii et ....mõttes oli korra kaugtule delr lisa led riba panna aga see rikuks auto välimust. Üldiselt hea vagustus. Kes Superb 3 lt üle ledile tuleb on seegi öö ja päev sest kehvemaid tulesid pole näind kui superb 3-l ...aga kuidas kellelegi ...mõnele ema mõnele tütar

Huvitav, et nii erinevad kogemused, jah, lähituled väga head, aga ka kaugtuled on suurepärased, usun, et on paremaid, aga mul pole mitte mingit tahtmist kaugemale ja laiemalt näha, tõsi, uued liiklusmärgid vahel pimestavad. Parimad tuled, mida omanud olen (varasem kogemus paljude audidega, bmw, MB, lexused, ford jne)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelisa
klubiliige



Registreerunud 05.11.18
Postitusi: 21

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Karoq 1.5TSI Elegance 2WD DSG, enamus lisad võetud

postitati 17.11.18 13:32 Tsiteeri


Mina ei kurda kaugtulede osas üldse. Näitavad piisavalt kaugele ja üsna eredalt. Mingit ise vahetatud custom tulede vastu on raske võrrelda. Samas on tegemist siiski tavalise led tuledega mitte need intelligent variantidega osadel autodel, kus ei lülitata kõiki led'e välja vaid osa, et ei pimestaks.

Siiski on kõrgele paigutatud led udukad väga head just pimedal ajal rohkem valgust külgedele. Väga hästi valgustab ära ja näeb varakult kui mõni uljas metsloom üritab teed ületada. Talvel pole udukaid vaja kui lumi ka maas, täistule ledid on piisavalt võimsad.
Halogeenidega muidugi ei kannata mingit võrdlust nagu öö ja päev. Kindlasti on paremaid tulesid aga hind on ka vastav uutel autodel sellevõrra. Võttes arvess karoqi hind uuena ja tulesid, siis on suhe väga hästi paigas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 19.11.18 08:29 Tsiteeri


Seda ma küll ei usu, et udukas täistulele reaalselt kaasa aitab. Vähmalt mitte enne, kui olen oma silmaga, või vähemalt pildi pealt näinud, et 100m või kaugemal olev objekt on udukatega koos paremini nähtav, kui ilma. Kui udukas nii kaugele näitaks, siis ta ju paistaks vastutulijatele ka nagu täistuli. Kauguse hindamisel võib rusikareegliks võtta, et üks helkurposti vahe on sirge tee peal 50m, seega huvitavad mind autost lugedes vähemalt 2 postivahe kaugusel asuvad metsloomad, milleni jõudmiseks maanteekiirusel kulub ca 3 sekundit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelisa
klubiliige



Registreerunud 05.11.18
Postitusi: 21

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Karoq 1.5TSI Elegance 2WD DSG, enamus lisad võetud

postitati 29.11.18 11:13 Tsiteeri


Proovitud pimedal ajal. Udukas valgustab piisavalt hästi külgedele. Selge see, et ta ei anna pikalt ette vaid rohkem külgedele lisavalgust, mis on minu jaoks üsna hea. Siin mängib rolli, et udutuled on ka LED'id võrdlesin neid eelmise auto halogeenidega. Nagu öö ja päev.
Ja kohe kindlasi ei pimesta ta vastutulijat, auto ei saaks maanteede lubagi sellisel juhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert.K
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.10.17
Postitusi: 71

Asukoht: Vääna
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance 4x4 2011

postitati 29.11.18 17:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelisa
Proovitud pimedal ajal. Udukas valgustab piisavalt hästi külgedele. Selge see, et ta ei anna pikalt ette vaid rohkem külgedele lisavalgust, mis on minu jaoks üsna hea. Siin mängib rolli, et udutuled on ka LED'id võrdlesin neid eelmise auto halogeenidega. Nagu öö ja päev.
Ja kohe kindlasi ei pimesta ta vastutulijat, auto ei saaks maanteede lubagi sellisel juhul.


Ja meie seadused ei luba koos kasutada udukaid ja lähitulesid.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 29.11.18 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.K
Tsitaat:
Algselt postitas: meelisa
Proovitud pimedal ajal. Udukas valgustab piisavalt hästi külgedele. Selge see, et ta ei anna pikalt ette vaid rohkem külgedele lisavalgust, mis on minu jaoks üsna hea. Siin mängib rolli, et udutuled on ka LED'id võrdlesin neid eelmise auto halogeenidega. Nagu öö ja päev.
Ja kohe kindlasi ei pimesta ta vastutulijat, auto ei saaks maanteede lubagi sellisel juhul.


Ja meie seadused ei luba koos kasutada udukaid ja lähitulesid.


Lubab ju ikka - ainult teatud ilmastiku oludes.
Lihtsalt selle hetkel kehtiva Liiklusseadusega tehti karuteene. Nüüd on kõik kohad neid udutulede kasutajaid täis. Enamustel ikka poolikud ja udukad koos põlemas....
:mad:
Pikemalt seda teemat lahata ei taha. Nagunii jääb enamikul seaduserikkujatel õigust ülegi. Alati jääb.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kert.K
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.10.17
Postitusi: 71

Asukoht: Vääna
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance 4x4 2011

postitati 29.11.18 18:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Tsitaat:
Algselt postitas: Kert.K
Tsitaat:
Algselt postitas: meelisa
Proovitud pimedal ajal. Udukas valgustab piisavalt hästi külgedele. Selge see, et ta ei anna pikalt ette vaid rohkem külgedele lisavalgust, mis on minu jaoks üsna hea. Siin mängib rolli, et udutuled on ka LED'id võrdlesin neid eelmise auto halogeenidega. Nagu öö ja päev.
Ja kohe kindlasi ei pimesta ta vastutulijat, auto ei saaks maanteede lubagi sellisel juhul.


Ja meie seadused ei luba koos kasutada udukaid ja lähitulesid.


Lubab ju ikka - ainult teatud ilmastiku oludes.
Lihtsalt selle hetkel kehtiva Liiklusseadusega tehti karuteene. Nüüd on kõik kohad neid udutulede kasutajaid täis. Enamustel ikka poolikud ja udukad koos põlemas....
:mad:
Pikemalt seda teemat lahata ei taha. Nagunii jääb enamikul seaduserikkujatel õigust ülegi. Alati jääb.


See seadus on suhteliset mõistlik minu arust. Päeval ei pea vähemal xenoneid kulutama ja saad rahulikult parkide ja udukatega hakkama. Aga kahjuks ei saa 50% juhtidest sellest aru ja kihutavad koguaega päevadulede ja udukatega ringi. Eks see viib mingil hetkel jälle selleni, et keelatakse jälle tavaoludes kasutamine ära.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 04.12.18 13:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: meelisa
Proovitud pimedal ajal. Udukas valgustab piisavalt hästi külgedele. Selge see, et ta ei anna pikalt ette vaid rohkem külgedele lisavalgust, mis on minu jaoks üsna hea. Siin mängib rolli, et udutuled on ka LED'id võrdlesin neid eelmise auto halogeenidega. Nagu öö ja päev.
Ja kohe kindlasi ei pimesta ta vastutulijat, auto ei saaks maanteede lubagi sellisel juhul.


Lihtsalt nii huvi pärast küsin,et kuhu sa vaatad,kui sõidad 90km/h maanteel? Kaugtuledega või lähidega sõites peaks inimene vaatama või siis pilk olema suunatud umbes 80-100m kaugusele autost,et oleks võimalik autot juhtida. See on vahemaa,mille auto läbib mõne sekundiga.Kui udukas näitab umbes 30m kaugusele,siis peaksid selle headuse tajumiseks sõitma alla 50km/h.
Olen nõus,kui seda juttu ajab juht,kes sõidab 20km/h mööda metsa sihti,muudes oludes petad ennast või siis pigem oma silmi. Looduse poolt on silma füsioloogia selline,et ta teravustab sellel nö lähedal asuval heledal teeosal(udutule valguses) ja põder,kes 150m kauguselt teele astub jääb sul märkamata. Vaidelma ei kavatse kellegagi hakata,vaid küsige silmaarstilt,et kuidas see päriselt on,kui muidu ei oska seisukohta võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Freddys
huviline



Registreerunud 04.10.14
Postitusi: 40

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2020 Superb Combi 1,5 TSI 110kw

postitati 05.12.18 21:05 Tsiteeri


Siin polegi midagi vaielda, nii lihtsalt on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 06.12.18 06:19 Tsiteeri


Väike täpsustus silma jutule, et mitte ei teravusta tingimata heledasse kohta, aga reguleerib nö "ava", nagu fotoaparaat automaatrežiimil. Kui ligidal väga hele, siis tõmbub pupill kokku ja laseb vähem valgust silma, mistõttu vähem valgustatud kaugel asuv punkt muutub täitsa mustaks. Aga tulemus on sama, mis Urmas kirjeldas, et udukaga näeb maanteekiirusel lihtsalt paremini, millele otsa sõitsid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
meelisa
klubiliige



Registreerunud 05.11.18
Postitusi: 21

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Karoq 1.5TSI Elegance 2WD DSG, enamus lisad võetud

postitati 12.12.18 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: meelisa
Proovitud pimedal ajal. Udukas valgustab piisavalt hästi külgedele. Selge see, et ta ei anna pikalt ette vaid rohkem külgedele lisavalgust, mis on minu jaoks üsna hea. Siin mängib rolli, et udutuled on ka LED'id võrdlesin neid eelmise auto halogeenidega. Nagu öö ja päev.
Ja kohe kindlasi ei pimesta ta vastutulijat, auto ei saaks maanteede lubagi sellisel juhul.


Lihtsalt nii huvi pärast küsin,et kuhu sa vaatad,kui sõidad 90km/h maanteel? Kaugtuledega või lähidega sõites peaks inimene vaatama või siis pilk olema suunatud umbes 80-100m kaugusele autost,et oleks võimalik autot juhtida. See on vahemaa,mille auto läbib mõne sekundiga.Kui udukas näitab umbes 30m kaugusele,siis peaksid selle headuse tajumiseks sõitma alla 50km/h.
Olen nõus,kui seda juttu ajab juht,kes sõidab 20km/h mööda metsa sihti,muudes oludes petad ennast või siis pigem oma silmi. Looduse poolt on silma füsioloogia selline,et ta teravustab sellel nö lähedal asuval heledal teeosal(udutule valguses) ja põder,kes 150m kauguselt teele astub jääb sul märkamata. Vaidelma ei kavatse kellegagi hakata,vaid küsige silmaarstilt,et kuidas see päriselt on,kui muidu ei oska seisukohta võtta.


Kõik on teoreetiline ja suhteline. Iga inimese silm on erinev, kellel on tugevam valguse tajuvus kellel aga piisab natuke eredamast ja ongi probleemid kohe. Samamoodi nagu iga inimese kuulmine on erivad teatud sageduste vahemikus, kust alates enam midagi ei kuule.
See, et ma tajun ohtu udukatega kehvema ilma korral paremini metsa servast on minu enda kogemusel siiski olemas. Siin ei ole jutt tõesti mingist 90km/h ja peale kiirusel. Siis ei jõua keegi reageerida küll aga asula vahel kus on 50 piirang. Ja just seal olengi metsloomadega huvitaval kombel mitu korda kohtunud just enne asulasse sõitu, kui kiirus on allapoole vähenemas, kus on veel pime ja linnavalgustus algab veidi hiljem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 18.06.19 13:47 Tsiteeri
Karoq



Tükimat aega siin teemas vaikus. Küsiks, et kas mõni kahe meetri alla mees ka seda Karoq´i omab. Kas mahub sisse ja kuidas sõita on. Kuidas sellise masinaga pikemate otste paugutamine oleks. Vaja saksa trassile uut konet. 1800 sinna ja teine nii palju tagasi. Üks mees sõidab ja spordikott on asjadega kaasas. Enamasti ühe või kahe mehe sõit. Täismajaga vaevalt sõita tuleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  ..  3  4  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 75.0% - SQL: 25.0%]