Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb Laurin & Klement 4X4 2.0 TDi 125 kW DSG. - ak_katus (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2830)
ak_katus
huviline



Registreerunud 09.01.18
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 10.01.18 16:23 Tsiteeri
Skoda Superb Laurin & Klement 4X4 2.0 TDi 125 kW DSG. - ak_katus



Tere
Sai siis ka pika auto valiku kadalipu lõpuks ostetud Skoda Superb Laurin & Klement 4X4 2.0 TDi 125 kW DSG.
Auto otsimisel oli sooviks mahukas universaal, diisel, automaat, võimalusel 4x4 (ei olnud kõige prioriteetsem), täis nahk tuba (kindlasti mitte valge/hele ja soovitavalt mitte ka “tavaline” must), ACC (ostetud autol puudu :D ). Peaaegu kõik tingimused sai sellega aitpga täidetud.

Auto esimene registreerimine siis 2014. aastal Saksamaal. Tänaseks on teid näinud umbes 123k km. Ise olen hetkel sõitnud umbes 200 km ja hetkel tundub kõik hea ja huvitav. Ruumi on selles autos ikka hämmastavalt palju.

Lisadeks:
- Elektriline esiklaasi soendus (traadiga)
- El. Istmed (juhil mäluga)
- 4x istmesoendus
- 2x vent istmed
- Panoraam
- El. tagaluuk
- Tagumistel küljeakendel rulood
- 18’ valud suveks ja 16’ plekid talveks
- Navi
- Kurvituled
- KESSY
- Parking Assistant (pole veel proovinud ja aru saanud, kuidas toimib)
- Jne kõik tavapärane

Autol varustust päris palju, kuigi mõnda asja sooviks juurde, kui millalgi aega, tahtmist ja võimalusi on. Esimene asi on kindalsti webasto. Kui keegi teab head ja mõistliku kohta, siis võib vabalt teada anda (Tallinna ümbrus). Teiseks peab uurima, mida huvitavat kaabliga selle auto juures teha annab. Kellegi teemast siin lugesin, et võimalik ka külglibisemist maha saada, mis oleks väga hea, kuid tahtis vist käigukasti uuemat tarkvara. Samuti sooviks puldist klapitavaid peegleid. Viimane iseenesest ei tohiks väga raske olla. Igasugu huvitavatele ideedele olen alati avatud.

Mõned kiired küsimused tavapärase kasutuse kohta. Kuna esimene sellise varustusega auto, siis võivad küsimused tunduda mõnele inimesele natuke naljakad. :D
Mida see tyre pressure nupp täpsemalt teeb? Kas see on ainult monitoorimiseks või ka pumpab?
Küsiks ka Start/Stop süsteemi kohta. Kui auto kätte sain, siis töötas ning lülitasin välja selle. Eile linnas käies enam foori taga sesistes auto seisma ei jäänud, kuigi näppisin seda nuppu mõlemat pidi. Iseenesest hea, et väljas on, aga sooviks siiski, et asjad oleks töökorras.
Veel küsimus pagasi luugi avamise kohta. Kas salongist avamisel peaks mingi “trikk” olema? :D Korra tegin lahti ja töötas, kuid nüüd enam ei avane sealt. Puldist ja väljast toimib kõik probleemideta.
Igatahes näppimist ja avastamist on küllaga. Lähiajal, kui auto on ilusti pestud, tulevad ka pildid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 10.01.18 19:06 Tsiteeri


Levwfreaks.eu
Saame enamuste soovidega kohe aidata.

Webastoga on see asi, et skodal pole kliimaplokki, kus peal oleks mõlemad nupud. Peab ehitama raami ringi ja paigaldama näiteks passat b7 kliima.


levwfreaks.eu - Meie uus koduleht._________ Sõidad jälle ja naeratad! Forss
... Magnus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kert.K
klubiliige

Avatar


Registreerunud 22.10.17
Postitusi: 71

Asukoht: Vääna
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance 4x4 2011

postitati 10.01.18 21:45 Tsiteeri


Rehirõhu arvestamine käib ilmselt läbi ABS anduri. Võhemalt minu omal on nii. Annab lihtsalt märku kui rehvides on erinevad rõhud. Ja see lisa ei tegele rehvipumpamisega ;) Selleks on ikka hoopis teised asja ja hoopis teistel autodel.
Kas peeglid siis ka ennast kokku ei klapi kui puldil lukustusnuppu umbes 2s all hoida uste lukustusel?
Start/stopp ilmselt ei rakendu kui genekale koormus liiga suur on ja käivituspinge võib langeda. Vähemalt meie tööbussidel on nii.
Webastole võid ka ju asenduseks panna kahepoolse sidega lisa alarmi mis puldist vajutades käivitab auto. Uksed jäävad lukku.Oluliselt odavam kui webasto.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ak_katus
huviline



Registreerunud 09.01.18
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 10.01.18 22:36 Tsiteeri


Oli tegus päev ja uurisin seda rehvi värki. Täpselt nii on nagu Kert.K ütles.
Peeglid ei klapi ennast ka all hoides. Sellega tegelen peagi.
Täitsa võimalik, et s/s süsteemiga nii on. Pole saanud seda väga veel kasutada ka. Foorumist lugedes ei olnud see vist ka diisel Škodal kõige parem. Õnneks sõidan linna suhteliselt vähe ning erilist mõtet sel lisal ei näe ka hetkel, kuid kui on olemas, siis võiks kindlalt ka töökorras olla.

Kuna hommikul oli vanal autol ühe ukse tihend kinni, siis sai nii selle kui ka Superbiku kõik tihendid silikoon määrdega üle käidud.

Eemalt käivitus on ka variant jah. Peab natuke uurima seda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 11.01.18 08:16 Tsiteeri


See eemalt käivitus on suht mõtetu asi, eriti kui elad kortermajas ja naabreid sellega häirid. Samuti ei säästa see mootorit, mis on tegelikult webasto esimene mõte.

Kasutatud webasto otsi, sa ei ole aastaarvu pannud, aga sellele võiks juba leida vast erinevaid.
Uus on hinnaga 1800 euri vs tehase 900 euri (kui kohe uue ostmisel panna). Kasutatud peaks leidma ka sinna 1000-1100 kanti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M.Jaaska
huviline



Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134

Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Välismaa auto

postitati 11.01.18 17:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
See eemalt käivitus on suht mõtetu asi, eriti kui elad kortermajas ja naabreid sellega häirid. Samuti ei säästa see mootorit, mis on tegelikult webasto esimene mõte.

Kasutatud webasto otsi, sa ei ole aastaarvu pannud, aga sellele võiks juba leida vast erinevaid.
Uus on hinnaga 1800 euri vs tehase 900 euri (kui kohe uue ostmisel panna). Kasutatud peaks leidma ka sinna 1000-1100 kanti.


Siia juurde arvestama ka paigalduse kulud ja erinevad voolikud ja torud. Paagi väljavõte ja kütusetoru.
Olen kahele masinale pannud nullist peale ja kõrvaltvaatajana võib jääda mulje, et hulluks läinud, et niipalju peale maksad, kuid mugavus on seda väärt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 12.01.18 09:20 Tsiteeri


Ma võtsin eelmise aasta lõpus Ravolarist enda omale pakkumise ning pakuti 2015 väljalaskel nii MK2 kui MK3 hinnad :)

MK2 kliimaga versioonile:

MK2 EVO4 koos T91 puldiga on 1420€ (taimeriga 1240€)
MK2 EVO5 koos T91 puldiga on 1650€ (taimeriga 1450€)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ak_katus
huviline



Registreerunud 09.01.18
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 21.01.18 16:07 Tsiteeri


Nii siis... Aega ja kilomeetreid natuke mööda veerenud. Täpsemalt nüüdseks kuskil 800km selle autoga veerenud.
Auto väljalaske aasta 2014 lisasin esimesesse posti.
Külmadega tekkis kohe ka esimene probleem. Õnneks see kord aku. Pole hetkel pikemat sõitu ka teinud, ning aku on tühi. Esialgu aku täis laadima ja kui endiselt probleem, siis abiks uus aku. Vaatasin, et hetkel on 68Ah aku, mis võiks meie kliimas diislile natuke suurem olla? Käivitusvoolu lisan hiljem juurde.
Täna käisin ka LeVWFreks Karl-Martini juures. Peale said värsked navi kaardid ja pärast aku mure lahendamist tuleb ka nupust külglibisemis vastase seadme välja lülitamine. Tulevikus ka tagurduskaamera. Samuti sain selgitust, et salongist tagumise luugi avamise probleemiks on midagi mehhanikas.
Iga kord, kui foorumisse tulen, siis tulevad ka pildid meelda, aga jälle on pime :D Aga ka need tulevad... ükskord :D Kui valuvelje alla saab, siis kohe kindlasti :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.8% - SQL: 33.2%]