Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 2008 4x4 haldex (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2294)
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 05.12.17 19:07 Tsiteeri
Octavia 2008 4x4 haldex



Nimelt küsimus selline, et kas keegi on vahetanud haldexil (tagasillas) laagreid. Ehk siis probleem, mis avaldub selliselt, et käik sees pidurdades hakkab tagasild undama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 06.12.17 08:31 Tsiteeri


Miks arvad, et see probleem Haldexi laagrite vahetusega laheneb?
Esiteks on tagasillas lisaks Haldexile ka diferentsiaal, teiseks kui veo- või pidurdusjõust undamise tugevus muutub, siis võib viga olla ka kulunud peaülekande hammasratastes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
J2T
huviline



Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal


postitati 10.12.17 11:08 Tsiteeri


Ma pole kuulnud, et hammasrattad suudaksid võrdväärset heli tekitada kulunud laagriga. Ja kui heaülekandel oleks hambad kulunud, siis peaks veosüsteem ju ka lolliks minema? või mingil määral ragisema/üle viskama? Samuti peaks heli avalduma sellisel juhul ka igal kiirusel ja iga käiguga, olenemata kas vedu taga või ei?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 11.12.17 06:55 Tsiteeri


Kui nii kulunud, et üle viskab, siis jah juhtub igasuguseid imelikke asju.
Aga õige pisut kulunud hammasratas hakkab koormuse all kreissae häält tegema (nagu Ikarus bussid vanasti). Koormus võib tekkida ka mootoriga pidurdamisest. Seda juhtub just peaülekandes ja diferentsiaalis, kus koonilised hammasrattad üksteise suhtes libisevad. Samuti võib hambuvus pisut muutuda, kui reguleerseibid õhemaks kuluvad ja siis hakkab ka häälitsema just kindlates oludes. Salongis kuulates annab neid undamisi laagri häälega segi ajada küll. Peaülekande (ja ka Haldexi) heli avaldub alati sõltuvalt kiirusest ja sõltumata käigust.

Ikkagi peaksid esimese asjana selgeks tegema, kas hääl tuleb difrist või Haldexist. Nad seal kõrvuti ja omavahel poltidega koos, aga siiski erinevad komponendid.

üks link ka: http://fuelandfriction.com/weekend-warrior/understanding-rear-differential-noise/
youtubest leiab muidugi hulgim näiteid erinevatest difri häältest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]