Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia RS 2.0 R4-TFSI 147kW (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 3280)
JAumps
huviline



Registreerunud 15.03.17
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 15.03.17 19:06 Tsiteeri
Skoda Octavia RS 2.0 R4-TFSI 147kW



Tere,

Soovin endale soetada Skoda VRS mudeli ja jäi silma selline isend: http://www.auto24.ee/used/2483894

Kahjuks ostuabis head teemat 147kw 2.0T VRS-i jaoks ei olnud. On keegi seda masinat juba vaatamas käinud või oskab soovitada, mida vaadata ja kuhu näiteks on mõtet teda kontrolli viia. Sooviks veel teada, mida peale ostmist teha tuleks, õlivahetusest jms olen kursis. Eelkõige sooviks infot dpf-i, remap-i ja sellisteset asjade kohta. Endal veel Skodadega kogemused puuduvad. Paljud kurdavad maanteemüra üle, kui hull see siis on?

Tänan


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 16.03.17 10:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JAumps
Tere,

Soovin endale soetada Skoda VRS mudeli ja jäi silma selline isend: http://www.auto24.ee/used/2483894

Kahjuks ostuabis head teemat 147kw 2.0T VRS-i jaoks ei olnud. On keegi seda masinat juba vaatamas käinud või oskab soovitada, mida vaadata ja kuhu näiteks on mõtet teda kontrolli viia. Sooviks veel teada, mida peale ostmist teha tuleks, õlivahetusest jms olen kursis. Eelkõige sooviks infot dpf-i, remap-i ja sellisteset asjade kohta. Endal veel Skodadega kogemused puuduvad. Paljud kurdavad maanteemüra üle, kui hull see siis on?

Tänan

See on ju bensukas ehk DPF seal ei ole.
Remapi saab kenasti teha, aga lase korralikus kohas teha. Iseasi, kas esiveol on seda väga mõtet teha. Standardsiki on seda jõud startides raske maha saada, möödasõidu maanteel muidugi teine teema. Liigub ta Eesti kiiruse juures päris hästi edasi ning maanteel naljalt jalgu ei tohiks jääda (va politseile).
Hammasrihma vahetuse kohta küsi arvet, kui on mingi X firma tehtud, siis lase kellelegi ülekontrollida.
Müra - mina ütleks, et see on kõrge. Mõnda ei häiri. Tasub ära teha ning kui pikad otsad on, siis mõnusam sõita.
Keskmine kulu pigem ikkagi 8-8,5l, eriti kui linnas rohkem vuramist. Kui ainult linnas, siis 10L täiesti reaalne.
Õlikulu kindlasti teemaks, eriti kui vajutad.
Süütepoolid olid vist nõrgaks kohaks, aga kuna läbisõit on suurem, siis vast kõik need "haigused" on väljaravitud.
Kontrollida vast esinduses, aga 100% tõde ei tea keegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.1% - SQL: 48.9%]