Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi TFSI bensiinimootoritel on suuri probleeme õlikuluga (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2568)
..heigo..
huviline



Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG

postitati 16.02.17 11:00 Tsiteeri
Audi TFSI bensiinimootoritel on suuri probleeme õlikuluga



Uudis

Mulle käivad sellised uudised pehmelt öeldes närvidele, et Usa-s tunnistatakse viga ja Euroopas mitte. Samuti nagu see, et Audi või VW tunnistab, aga Skoda mitte- komponendid paljud samad.

Siin foorumis vist nii mõnedki oma skoda õliprobleeme lahendanud oma finantside eest.


Mul peres olnud kaks 1.4TSI mootorit, mõlemal venisid ketid välja 150000km pealt. Üks oli skoda- tuli keti vahetus endal maksta, VW-l vahetati kett tootja kulul. Mõlemad olid korrektse hooldusajalooga. See oli siis minu näide, kuidas üks tunnistab viga ja teine mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 20.02.17 07:24 Tsiteeri


Mulle jäi arusaamatuks, mis seal loos uut oli.

Selles, et Audidele pakutakse tasuta remonti ja pikendatud garantiid (kuigi sellegi saavutamiseks tuli esmalt klientidel kohtus tehast võita), aga Škodale mitte, pole ju midagi imelikku. See on ostja valik olnud, et ta tahtis Audi kvaliteeti poole hinnaga saada ja ostis Škoda. Nüüd tehas lihtsalt hoiab paremaid kliente rohkem. Ning Škoda on isegi omast taskust makstud mootoriremondiga odavam, kui sama vana Audi.

USA vs EU lugu on see toimetaja copy-pastet tehes moonutanud. Kaotust tunnistati ainult ühes konkreetses kohtulahingus ühes osariigis, mitte terves USA-s. Üleüldiselt pettust tunnistades läheks nagu EA189-ga: esialgu räägiti paarisajast tuhandest masinast, hiljem selgus, et kinni tuleb maksta mingi 11 miljoni mootori remont. Väike erinevus või mis? Arvestades, et remondi omahind võib sinna 1000€ ligidale küündida, on selline kogus isegi suure kontserni jaoks märkimisväärne raha.

Aga lohuta ennast uudise kommentaare lugedes, kus kiidetakse Hondat, Toyotat ja Lexust ning mõtle, et tänavapildis on 15-25 aastane VAG grupi auto kõige levinum nähtus üldse, samas need Jaapani kvaliteedietalonid on selleks ajaks kõik juba mullaks saanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 20.02.17 12:46 Tsiteeri


Ei ole ju need japsid ka murevabad.
Mootorid võtavad ju ka õli (honda diisel), probleeme roolilattidega (mazda).
Ei ole ju olemas murevaba masinat.
Samuti meil siin mureks, et vaja DSG remotida ja kulu võib olla sõltuvalt kastist kuni 3500 euro (audi puhul). EVO 10 (see mudel, millele sai automaati ka) puhul on vist ainuke võimalus täna veel kasti vahetus ja see oli 16tuh. Üldises plaanis ei ole see VAG üldse nii hull ja teistel kõigil sarnased mured, lihtsalt mõnest räägitakse vähem ja ei ole nii popp.
Ferrari ja Lambo hooldus/remont on veelgi hullemad, aga keegi ei kurda kuna nende omanikel üldiselt palju raha. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.4% - SQL: 54.6%]