Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 140kw DSG 2015 - Puuriit (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 9311)
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 05.10.17 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit

Kasti puhul on huvitav see, et pärast adaptsioonide nullimist toimetab paar päeva normaalselt ja siis "õpib" taas lollitama.


Ma sõidan üldiselt suht rahulikult ning selliseid eelpookirjeldatud anomaaliaid väga ei esine. Samas mingit analoogiat võib küll tunnetada...

Lasin omal ka esimese hoolduse käigus adaptsioonid nullida - ning mõned päevad oli tõepoolest väga pehme see sõit ja käiguvahetus. Nüüd jällegi minul ta kipub aeglaselt kiirendades käike justkui keeergelt-kergelt vibreerides vahetama. Justkui nagu jõudu oleks vähe ja sõidaks liiga madala käiguga (mida esineb manuaalkastiga auto sõites).

Ei tea, Laagri esindusest küsisin et kas kast on tehtud paremaks võrreldes varasemate mudelitega - aga väga soravat vastust ei saanud. Minu küsimise peale ütles ka et mehhatroonika plokke nad on ikka garantiiga vahetanud küll.

Küttekulu aga on mul üpris sarnane tehase andmetele ning muid kriginaid-kraginaid pole ka eriliselt täheldanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kuuba
huviline

Avatar


Registreerunud 30.05.17
Postitusi: 88

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1.4TSI ACT

postitati 05.10.17 14:43 Tsiteeri


Tsitaat:

Nüüd jällegi minul ta kipub aeglaselt kiirendades käike justkui keeergelt-kergelt vibreerides vahetama. Justkui nagu jõudu oleks vähe ja sõidaks liiga madala käiguga (mida esineb manuaalkastiga auto sõites)


Mul sama teema, auto algusest peale. Mingitel hetkedel teeb täpselt sama asja - justkui libistaks sidurit. Mootor 1.4 TSI. Seega sellest vist lahti ei saagi...

Foori tagant ilma jõnksuta mineku vastu aitab väga sujuv sõit või siis S/S välja lülitada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 05.10.17 21:27 Tsiteeri


Siduri libisemist esineb minulgi teatud hetkedel. Kütusekulu praegu linnas alla 7L/100km naljalt ei saa, sedagi ECO režiimis ja väga ühtlase sõiduga. Ilmselt on see seotud esisillaga mis on paigast ja ootab uusi pukse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
roosteuss
huviline



Registreerunud 06.03.16
Postitusi: 101

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Yeti Elegance ja mõned saksa autod

postitati 06.10.17 17:36 Tsiteeri


Oli küll väiksem vend aga peale 8000 km läbimist hakkas teiselt kolmandale vahetades ka libistama.Peale tarkvara vahetust probleem kadus.Kiirendamisel vibratsioonid ei ole normaalne nähtus,tuleks garantiisse virisema minna,lõhnab siduri vahetuse järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.10.17 09:44 Tsiteeri


Mis S/S puutub siis oli ka minu Scout täpselt sama käitumisega ja ma lülitasin selle S/S kogu aeg välja.See pauk kohalt minnes tekib sellest,et auto ei hoia mootori väljasuretades käiku sees ja sidur on lahutatud.Kui rahulikult minema hakkad on asi normaalne,aga kui veidigi agressiivsemalt stardid käib see kolakas.Samas Fabial pole see asi ka bensu mootoriga oluliselt parem.
Mersul on S/S väga mugav,sest käik on sees ja strateri rakendudes,hakkab auto kohe liikuma ning kõik toimub väga sujuvalt.See lahendus välistab need rapsimised.Mersul on muidugi ka teine starter S/S jaoks.
Gaasipedaali reageerimise häda on vist pea igal tänapäeva diislil.Ehk esimene ots on justkui tühi?See oli nii mul 2007 Volvol ja on ka 2017 Mersul.Sellega harjub ära ja väike edasi tagasi liigutamine(lased sutsu tagasi ja siis uuesti) aitab kiiremini pöördesse minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 16.10.17 19:17 Tsiteeri


Nonii, puksid said garantiikorras vahetatud. Esmamulje positiivne, klobinaid sildadest enam kuulda pole - auto on vaikne nii nagu olema peab. Taaskord tänusõnad Laagri teenindusele ja loodetavasti rohkem väljaspool korralisi hoolduseid külastama ei pea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 21.10.17 16:09 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 29.11.17 11:19 Tsiteeri


Tekkis mõte paigaldada autole Webasto Thermo Top Evo 4, kas kellelgi on nimetatud soojendiga kogemust? Jutt on, et kuni 2L mootoritega autole - müüjad samas väidavad, et jääb jänni... Autot saunaks kütta ei taha, eesmärk lihtsalt soojema mootori ja salongiga sõitu alustada ning akende kraapismisvajadust vähendada. Teine küsimus on kuidas ta akule mõjub kui hommikused/õhtused sõidud on 15km/per ots (40 minutit ummikutega)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 29.11.17 12:23 Tsiteeri


Kui võtad liiga lahja, siis aja ning kütusekulu ilmselt on lõpuks sama või isegi kehvem, kui kohe veidike kangem mudel võtta. Siinkohal tundub mõistlik pigem üle- kui alaforsseerimine. Kui ikka mitmed müüjad ja/või praktikud kinnitavad et jääb lahjaks, siis vast tasuks ikka teiste vigadest õppida :)

Mul oli omal (aga kahjuks pead ei anna, kas t4 või t5) 114kw bensiin honda crv-l. Üldjuhul mingi vaikimisiprogramm on neil 20min soojendust (puldist 1x nupuvajutusega). Üldjuhul mulle sellest alati ka piisas, kui oli tegemist -10C ja rohkem, siis lasin ca 30-40min sooja.
Selline 20 min tegelt juba sulatas aknad ja tegi salongi ka kergelt soojaks, nii et peale 5-7min sõitmist oli auto täiesti norm.temperatuuridel.

Ütlevad et nii kaua kui ajaliselt webastot kasutad siis vähemalt sama kaua peaks autoga sõitma.

Kui sul on võimalus kodus auto pistikusse visata, siis võiks soovitada ka autole automaatset akulaadijat, see aitab tagada et akuga ei tekiks üllatusi.

Aga eelsoojendussüsteemid on ikka üleprahi asjad! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 29.11.17 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rraivo
Kui võtad liiga lahja, siis aja ning kütusekulu ilmselt on lõpuks sama või isegi kehvem, kui kohe veidike kangem mudel võtta. Siinkohal tundub mõistlik pigem üle- kui alaforsseerimine. Kui ikka mitmed müüjad ja/või praktikud kinnitavad et jääb lahjaks, siis vast tasuks ikka teiste vigadest õppida :)

Mul oli omal (aga kahjuks pead ei anna, kas t4 või t5) 114kw bensiin honda crv-l. Üldjuhul mingi vaikimisiprogramm on neil 20min soojendust (puldist 1x nupuvajutusega). Üldjuhul mulle sellest alati ka piisas, kui oli tegemist -10C ja rohkem, siis lasin ca 30-40min sooja.
Selline 20 min tegelt juba sulatas aknad ja tegi salongi ka kergelt soojaks, nii et peale 5-7min sõitmist oli auto täiesti norm.temperatuuridel.

Ütlevad et nii kaua kui ajaliselt webastot kasutad siis vähemalt sama kaua peaks autoga sõitma.

Kui sul on võimalus kodus auto pistikusse visata, siis võiks soovitada ka autole automaatset akulaadijat, see aitab tagada et akuga ei tekiks üllatusi.

Aga eelsoojendussüsteemid on ikka üleprahi asjad! :cool:


Seda, et müüjad kinnitavad ma ei kahtlegi, saab ju rohkem raha küsida :cool:

Reaalseid numbreid vaadates on Evo 5 ainult 20% võimekam ja seda täisvõimsusel. Kütust kulutab samas 26% rohkem. Pigem uuringi kas siinsetel on kellelgi endal kogemust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 02.12.17 10:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Tekkis mõte paigaldada autole Webasto Thermo Top Evo 4, kas kellelgi on nimetatud soojendiga kogemust? Jutt on, et kuni 2L mootoritega autole - müüjad samas väidavad, et jääb jänni... Autot saunaks kütta ei taha, eesmärk lihtsalt soojema mootori ja salongiga sõitu alustada ning akende kraapismisvajadust vähendada. Teine küsimus on kuidas ta akule mõjub kui hommikused/õhtused sõidud on 15km/per ots (40 minutit ummikutega)?


Palju see kõik maksma läheb? Ma oleks saanud need seadmed nö KGK hulgi hinnaga osta,aga ka siis ei tekkinud huvi.Või siis huvi läks ära olesk täpsem öelda. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 11.12.17 12:28 Tsiteeri


Talvel ilmub sulaga kõntsakihi alt nii mõndagi huvitavat - murult koerte väljaheited ja stangelt...:mad:

https://www.upload.ee/thumb/7756970/20171211_101751.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 15.12.17 09:15 Tsiteeri


Auto on liikunud uutele jahimaadele, teema võib kinni panna/kustutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.0% - SQL: 38.0%]