Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Škoda Octavia 1.8 TSI Combi Elegance 2010 (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2939)
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 26.12.16 13:24 Tsiteeri
Škoda Octavia 1.8 TSI Combi Elegance 2010



Sai enda 2006 aasta Universaal 2010 aasta Fl universaali vastu välja vahetatud.
Raske südamega sai küll ta müüdud, aga uuema puhul tuli liiga hea pakkumine.

Läbisõit on hetkeseisuga 206000km
Mugavusaste on elegance.
Edasi veavad esirattad.
Käike vahetab ise. (7. käiguline DSG)
Sisuks tume poolnahk.
Südameks tuksub tal 1.8tsi 118kw.

Posu pilte ka:
http://i.imgur.com/FTGk4Rr.jpg

Siis kui nad mul veel mõlemad olid:
http://i.imgur.com/OoDmG4l.jpg
http://i.imgur.com/1Xq1XCj.jpg

http://i.imgur.com/qZWq4ys.jpg
http://i.imgur.com/CVqNLex.jpg
http://i.imgur.com/9MVBj1t.jpg
http://i.imgur.com/UOQGOma.jpg
http://i.imgur.com/zZL8xgz.jpg

Sisust paar klõpsu:
http://i.imgur.com/bikMsxs.jpg
http://i.imgur.com/UJdGfs8.jpg
http://i.imgur.com/QHd5bDk.jpg


Suveks tulevad alla 17" skoda trifid 7.5j veljed.
Autol on all -50mm madaldus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 27.12.16 19:16 Tsiteeri


Kuna eile sai kiiruga teema valmis tehtud, siis lisaks täna pisut juttu juurde lisade näol:
vihmasensor, MF sportrool, millel labadega käiguvahetus, püsikiirusehoidja, xenon tuled kurvifunktsiooniga, tulepesurid, udutuled ees ja taga, päevatuled ees, tumenev salongipeegel, elektrilised soojendusega küljepeeglid, nende küljes lombivalgustus, puutetundliku ekraaniga Amundsen stereo (cd, mp3, sd kaart), navigatsioon, poolnahk istmed, ISOFIX, esiistmed soojendusega, 2 tsooniline kliima, jahutusega kindalaegas ja esimene käetugi, tagumised parkimisandurid, katusereelingud, käetugi ees ja taga, suusaluuk, tehase toonklaas tagaosas, 12V pagassis ja väga korralik tehase heli. Autol on mittesuitsetaja pakett, seega tuhatoos ja sigaretisüütaja puuduvad - tuhhari asemel on panipaik ja süütaja asemel 12V väljundi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Modern
huviline



Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI

postitati 22.01.17 23:12 Tsiteeri


Nii, pisut remondipäevikut vahepeale:
Eelmine pühapäev peale poeskäiku otsustas dsg kast pooleldi koostöö lõpetada.
Kõige toredam oli see, et üllatuse osaliseks sain viljandis ja oli kellaaja peale tallinna tulek.
Üllatus seisis selles, et üks siduritest otsustas koostöö lõpetada, minema jalutasid 1,3,5 ja 7. käik.
Niisiis vurasin Tallinna poole 2,4 ja 6. käiguga, pead kratsides, et milles viga on.
Tallinna jõudes, viisin auto otsejoones Royal Garage-sse, kus lubati järgneval päeval arvuti taha lükata ja uurida mis probleem on.
Probleemiks oli kinnijäänud sidur. Kast olevat olnud metallkilde täis, et vedas, et kest terveks jäi. Teisipäevaks oli kastile uuenduskuur tehtud ja auto kui ka kast järjekordselt laulatatud.
Samas lasin ka teha ära hoolduse, kuigi välbani oli veel aega 4000 km, kui juba siis juba.
Tehti ka mootoriläbipesu, vahetati pirnid, mida ei olnud mul mahti ise vahetada olnud.

Auto sain tagasi kolmapäeval. Müts maha Royal Garage meeskonna ees, ei osanud mina nii kiiret ja professionaalset tööd oodata. Olin arvestanud, et kulub nii 1,5 nädalat ja kaalusin variante, et kus kohast varuautot saada.

Kogu töö maksumuseks kujunes neljakohaline summa, aga mis liigub see kulub. Auto toimetab paremini kui varem.

Sai Skoda esindusest päritud, et mis õli 161t km peal tagasikutsumisel kasti pandi. Kuna sünt olevat vahetatud mineraalõli vastu kastis.
Vastuseks sain, et kasti pandi G 052512A2 mis googli järgi peaks olema sünt. Kui uuesti pöördusin küsimusega, et miks pandi uuesti kasti sünt, kuigi oleks pidanud sisse minema mineraalõli, siis tuli vastuseks, et mina olen millestki valesti aru saanud ja, et tegemist ongi mineraalõliga. Minul ei anna süda rahu, ehk oskab keegi siit mind sellega valgustada?

Ahjaa, mainiti ka seda, et eesti esinduses pole sellele autole ühtegi tööd tehtud, et neil on keeruline kommenteerida kuskil mujal pea 3 aastat tagasi tehtud tööd.
Kuigi autol oli tagasikutsumine, siis see peaks ju neil kuskil andmebaasides kajastuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 48.8% - SQL: 51.2%]