Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Ocu III kapoti avamine (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 6424)
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 20.03.17 19:45 Tsiteeri


Mootori kattel on suht suur osa mürasummutuse juures just diislitel ja suurematel bensu mootoritel.
Mul oli kunagi Volvol üks katte kinnituse munakas katki ja kate plärises.Võtsin ta nii kauaks kui jupp tellimises oli, üldse maha ja mootori müra oli ikka kõvasti rohkem salongi kosta.
Vanasti tehti vene veokatega ka nii,et pandi vatitekk mootori peale,sest siis seisis mootor talvel soojemana ning oli palju vaiksem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 24.03.17 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
ja seatile mõeldakse toimivast lahendusest välja selline versioon, mis nagu toimib aga pole päris see. vw on siis see töötav lahendus ning audimehed mõtlevad


Mootor on ju ometi üle grupi ühesugune, sellepärast ma ta näiteks valisingi.

Tsitaat:
Algselt postitas: roosteuss
läbiproovitud ja töökindlat autot siis tuleb ikka aasia poole vaadata seal ju mootorid põhimotteliselt eelmisest sajandist, automaadid rõõmsalt aaastakümneid läbiproovitud


No ma ei tea, mul on kuidagi nii juhtunud, et Jaapani autod lähevad müüki sellepärast, et kuidagi ei jaksa enam remondiarveid maksta või varuosade saabumist oodata, Euroopa omad sellepärast, et ära tüütab aastast aastasse sama autoga sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.9% - SQL: 63.1%]