Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb 1.8 T Business 4d 154KW 2003a (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2986)
ESToFIN
huviline

Avatar


Registreerunud 16.07.16
Postitusi: 2

Asukoht: Finland
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.16 13:29 Tsiteeri
Skoda Superb 1.8 T Business 4d 154KW 2003a



Tere,

Olen siin alles uus ja sooviksin saada Teie kõigi abi tuginedes teie kogemustele seoses Skoda Superbiga.
Plaanis osta pealkirjas nimetatud isend Skoda Superb
1.8 T Business 4d, 154kw manuaal turbokas 2003 aastast. Mida pean jälgima, kuna läbisõit 254k ?
Ja kui tasuv on osta selline isend.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 16.07.16 15:12 Tsiteeri


Alustaks esialgu sellest, et 154kW sellele mootorile ei ole olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ESToFIN
huviline

Avatar


Registreerunud 16.07.16
Postitusi: 2

Asukoht: Finland
Kasutaja on eemal


postitati 16.07.16 17:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
Alustaks esialgu sellest, et 154kW sellele mootorile ei ole olemas.


Antud isendile on pandud suurem, (K04) turbo ja mingi asi mida ma ei suuda eesti keelde tõlkida ((Milotec:in (ammattilaisliike) moottorinohjaus)) ilmselt sellest tulenevalt ka jõudluse kasv.
Tegu siis Soome registris autoga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 27.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 17.07.16 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ESToFIN
Tsitaat:
Algselt postitas: viiking
Alustaks esialgu sellest, et 154kW sellele mootorile ei ole olemas.


Antud isendile on pandud suurem, (K04) turbo ja mingi asi mida ma ei suuda eesti keelde tõlkida ((Milotec:in (ammattilaisliike) moottorinohjaus)) ilmselt sellest tulenevalt ka jõudluse kasv.
Tegu siis Soome registris autoga.


suurem turbo ja aju remap


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 17.07.16 08:37 Tsiteeri


Vaata, et vett poleks saanud:
http://www.briskoda.net/forums/topic/152490-water-ingress-problemsolved/

Muidu:
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/skoda/superb-2002/
http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/volkswagen/passat-b5-2001/

Tasuvus on üldse suhteline teema ehk ökopilli temast pole ja kui viimast taga ajad, siis võta 1,9 diisel ja 96kW variant, kui minekut oluliseks pead. Muidu neljale inimesele mõeldud, kuna ei ole seest just eriti lai.
Kui rihmad õigeaegselt vahetatud ja muidu hooldatud ning ajalooga masin, siis ehk ikka veel kestab. Kuna võimu on juurde keeratud, siis ju peab käiguosale eraldi tähelepanu pöörama ning teadjamad mehed peaksid enne ostu üle vaatama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.3% - SQL: 58.7%]