Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb III Combi (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 6776)
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 11.12.15 17:49 Tsiteeri
Skoda Superb III Combi



Tere,

Plaanis on soetada uus Superb Combi ja kindlasti bensiinimootoriga.
Hetkel olen vaadanud 1.4 TSI mootoreid manuaalkastiga vastavalt siis 92 kW ja 110kW.
On kellegil kogemus kuidas see 92 kW liigutab sellist autot (tühimass 1320 kg)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 11.12.15 19:11 Tsiteeri


Olen sõitnud Superb II 1.4 TSI 92kw manuaaliga ja üsna kehva oli, kindlasti vaata sinna 110kw poole :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 12.12.15 15:58 Tsiteeri


Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 12.12.15 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 12.12.15 18:57 Tsiteeri


Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 12.12.15 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.


Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.

Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 13.12.15 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 13.12.15 10:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Tsitaat:
Algselt postitas: rihonet
Soovitan ise ka seda 110kw-ist, kuna ise oman seda ja võin öelda, et ikka väga hästi astub edasi. Kuigi see 140kw on vast isegi parem aga seal pead lisaks juurde hakkama ostma adblue ainet.


Ad-blue on ikka diisli teema,bensukal mida eelpool soovitakse ei ole sellega midagi pistmist.


Andsin lihtsalt infot diiselmootori kohta, juhul kui eelpool soovija otsustab diisli kasuks. :cool:


Tänud info eest, aga diislit kasuks ei otsusta kindlasti. Praegu on juba üks diisel ja kuna enamus sõitudest on lühikesed otsad linnas, siis pole sellel lihtsalt mõtet.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 13.12.15 21:48 Tsiteeri


1,4tsi 92 kw ja 103/110kw on oma temperamendilt märgatavalt erinevad mootorid.
Võimsamatel on 50Nm enam väänet, mis annab kiirenduses selgelt tunda.
Kütusekulu samas suures plaanis sama.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 14.12.15 08:51 Tsiteeri


Eeldusel, et tegu on sama mootori erinevate modifikatsioonidega, pakun, et nõrgem peab paremini vastu, kui võimsam. Ega see 50Nm enam väänet õhust tule, see jõud mõjub kõik ka mootori detailidele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimSa
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tahad suurt autot ja väikest mootorit ?
Need asjad ei käi üldiselt käsikäes ,sellest 1.4 mootorist on suhtkoht maksimum välja pigistatud .
Pikka iga sellel mootoril superbi peal pole täheldatud.


Kui oleks miljonär, siis ilmselt ostaks muu margi, aga paraku pole nii rikas. Gabariitidelt võib ju auto suur tunduda, aga tühimass seda küll pole.
See selleks, aitab offtopicust.

Nii palju, kui uurinud olen, siis UK Skoda foorumis on see 1.4 TSI 110kW üsna populaarne mootor.
Kuna aastane läbisõit ei ole suur, nii umbkaudu 15000km, siis miks sa arvad, et see mootor ei peaks kestma?


Kui uue ostad ,siis muidugi on garantii aeg ja riskid maandatud,
See mootor kulub sõna otseses mõttes kiiresti läbi ,töökaaslane vahetas vw -nil mootori 130 tuhhi pealt ,kuna remontimine oli mõttetu ,ostis hea hinnaga uue mootori treilerilt mahakukkunud uue auto pealt.
Populaarne on see mootor sellepärast ,et müügimehed seda haibivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jk
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170

Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf

postitati 14.12.15 11:20 Tsiteeri


Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.


Vanade külgkorvide paradiis:
http://kylkad.blogspot.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 14.12.15 11:25 Tsiteeri


Kas 1.4 TSI puhul on 92 kW ja 110 kW täiesti erinevad mootorid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 11:52 Tsiteeri


Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw-ga pea olematu .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tiitk
huviline



Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55

Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG

postitati 14.12.15 14:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Lisaks kõigele muule on 1.4(110)kw keskmine kütusekulu erinevus 1.8(132)kw pea olematu .

Õigem on öelda, et 1.4 (92 kw) keskmise kütusekulu erinevus 1.8 (132 kw) pea olematu , sest 1.4 (110 kw) kulunumbrid on mõlemast madalamad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 20:00 Tsiteeri


Uurisin veel ühelt tuttavalt ,kelle firmas on tööautodeks skodasid (superb/octavia) 17 tk
Kõige ebameeldivamad kogemused just 1.4 turbokatega ,ei soojene piisavalt kiiresti ,lubatud ökonoomsust võimatu saavutada ,pidevad probleemid kettidega ,osadel mudelitel dsg-ga ,ning mootori üldine kiire kulumine .
2 juhul vahetatud mootor ennem garantiiaja lõppu.
Tegemist oli siis octavia 2. ja 3. generatsiooni ,ning superb 2.generatsiooniga.
Töökindluse mõttes lähevad nad vaikselt üle diislitele

Rikas eestlane võib ka kõik selle ise omal rahakotil ära proovida,kui soovib.
5 aastane garantii on minu meelest lausa kohustuslik võtta.

Skoda on suht hea auto ,õiges kombinatsioonis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 14.12.15 20:52 Tsiteeri


Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 14.12.15 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: SiimSa
Uus 1.4 TSI mootor on minu teada rihmaga.


Ehk siis on VAG grupp on aru saanud ,et kett sobib mootorsaele ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 19.12.15 14:39 Tsiteeri


Hetkel liiguvad mõtted 1.8 TSI suunas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.12.15 16:43 Tsiteeri


1.8 juba natuke parem valik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 20.12.15 09:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.

Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.

Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 20.12.15 09:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Tsitaat:
Algselt postitas: jk
Mobile-s on müügil Saksa endised Tourani taksod sellesama 1.4 110kW TSI-ga. Läbisõidud 300k-400k vahel, vaevalt et neil kõigil mitu korda mootorit on vahetatud. Seega by default öelda et uuel autol see mootor ei kesta on vist veidi eelarvamuslik.

Seesama mootor siiski ei ole. 1.4 TSI EcoFuel Passat B6/B7 ja Tourani peal on vanem ketiga ja topeltlaadimisega variant, mis on veidi erinev käesolevatest rihmaga 92/110kW 1.4 TSI-dest.

Uue 1.8 puhul tasub teada, et DSG-ga on väändenumber nuditud 250Nm peale 320Nm asemel. 7-käigulise DSG piir tuleb ette...


1.8 väändest olen teadlik, aga kindel plaan on manuaalkastiga võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SiimSa
huviline



Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19

Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf VI

postitati 26.12.15 19:25 Tsiteeri


Keegi midagi kasko hindadest ka teab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.12.15 22:00 Tsiteeri


Minu aasta vanusel RS-il on kasko aastamakse veidi üle 400.- euri aastas (auto osthind üle 30tuhhi),
aga kõik oleneb kõigest.
Kui suur jääb omavastutus ,vaadatakse liikluskindlustuse ajalugu jne,hinda kujundab ka auto ostuhind hind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 71.8% - SQL: 28.2%]