Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia RS - 2007 - nokkloom (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3219)
nokkloom
huviline



Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia RS

postitati 22.10.15 21:33 Tsiteeri
Octavia RS - 2007 - nokkloom



Jutt sellest, kuidas ma oma autot valisin võiks olla vast kilomeetri pikkune, kuid pärast 2 aastat kestnud otsinguid lõppesid need lõpuks ühe väikese Škoda Octavia RS variandi juures.

Autost endast:
Tegemist on vana Škoda klubilise masinaga. Sõitnud miskisugused 133k kilomeetrit oma 8 aastase eksistentsi juures. Hooldatud on aparaati vaid esinduses ning peaks igati tubli aparaat olema. Rüüpab bensiini, sööb ära kõik mis paagis on.
Tütarlastele vägagi meeldib, liigub hästi edasi ja näeb täitsa okei välja nii väljast kui seest. Emale ka meeldib, võtab kõik moosipurgid/jogurtid Hiiumaalt kaasa.

Hetkel tuvastatud puudused, mis vajaks tähelepanu:
Kogu ümberringne toimuv liiklus toimub liiga aeglaselt ning kiirusepiirangud on liiga madalad. :D
Tagaamordid lekivad
Väidetavalt on üks käigukasti padi läbi
Rooste uksel ja küljekarpidel (tuleks ennem talve ära likvideerida, kui kellegil on soovitusi, et kus seda teha oleks vägagi teretulnud). Vihjed, et mida teha et kivid küljekarpe uuesti värvist puhtaks ei lööks oleks ka teretulnud.
Kiirusehoidik töötab nagu jumal juhatab (kontaktid vajaks vast puhastamist)
Vihmaandur on ka suhteliselt segane (vast on kojamehed praeguseks liiga kulunud)
Mootor lekib kah õli veits, esinduse jutu järgi suhteliselt tavapärane konkreetsel mootoril.
Parkimisandureid pole.
Suverehvid on täiesti slikid.


Kunstipäraseid pilte hetkel ei ole, tõenäoliselt leiab eelmise omaniku teemast :) .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 23.10.15 10:58 Tsiteeri


Mina lasin panna läbipaistva kile nendesse kohtadesse, kus kippus vesi ja kivid värvi kulutama.
Püsikal jah, klemmid mustad. Võta lahti ja puhasta ära, peale seda toimib ilusti jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nokkloom
huviline



Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia RS

postitati 05.11.15 18:44 Tsiteeri


Auto käis Laagri Škodas jälle külas, kui hoolduse ajal ei osatud öelda, et kuskohast õli lekib, kuna õli liiga palju, siis 2 nädalat hiljem tõdeti, et vast ei leki õli, kuna mootor kusagilt õline ei olnud. Ehk äkki oli keegi varasemalt lihtsalt mööda kallanud vms. Kes teab, hetkel ei hooli :D

Lisaks vahetati kojamehed ära+ tellisin kummimatid talve jaoks. Eeldame, et nüüd vihmaandur toimib ka paremini.

Püsika klemmid said ka ära puhastatud ja nüüd funktsioneerib normaalselt. Kui keegi peab seda kunagi ise tegema, on protsess suhteliselt lihtne. Vaja vaid üht torx 10 (äkki oli 8, ei mäleta) kruvikat.
1. lahti võtta püsika sanga ots küünte abil nt (juhist eemal olevast soonest tuleb lahti)
2. ühendada lahti püsika lüliti
3. keerata 2 kruvi ära
4. võtta trükkplaat välja
5. pabertaskuräti või asjaga teha mustad ribad puhtaks (vähemalt mul oli seal mingi veider must ollus peal). Mingeid lahusteid ei soovitata kasutada.
6. lappida uuesti asi kokku, pärast seda võiks funktsioneerida.


Parem tagumine rehv kulub veits rohkem kui vasakpoolne, kui amortide vahetuseks läheb, siis vast tegeleb sellega.

Lamellid ronisid ka alla, ei viitsi uisutama hakata esimese lumega :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 06.11.15 16:15 Tsiteeri


Vahetasin sõbra skodal selle lüliti uue vastu ,netist tellides maksis samapalju kui statoili kuldpesu ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nokkloom
huviline



Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia RS

postitati 06.12.15 15:49 Tsiteeri


Taga amordid, käigukasti padi lastud ära vahetada, sillad reguleeriti kah ära. Tagumised rehvid tuleks kah ära vahetada, väideti, et nende pärast veidi hüppabki aegajalt.

Õlileke siiski lõpuks leiti, väidetavalt turbo ülerõhu klapp ajab veidi õli välja.

Vihmaandur töötab ikka veidi nagu jumal juhatab, tahab suhteliselt palju tundlikuse lülitiga mängimist saada. Tüütu :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nokkloom
huviline



Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia RS

postitati 28.12.15 12:17 Tsiteeri


Parkimisandurid sai taha monteeritud, veidi valjud on, peab vist mingi takisti vahele toppima vms.

Ega keegi ei oska arvata, et mis võib põhjustada seda, et sooja mootoriga tühikäigul pöörded on liiga kõrged ja ujuvad ülesse alla (1100-1900 rpm, normaalne oleks ca umb 750 rpm tahhomeetri järgi), külma mootoriga on kõik tavapärane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 29.12.15 09:06 Tsiteeri


Õhu või vaakumi leke näiteks.
Ma ei mäleta kas sellel autol tühikäigu mootor on ,muidu vahest need kipuvad kinni jääma ,kuna soga täis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
nokkloom
huviline



Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia RS

postitati 29.12.15 14:32 Tsiteeri


Probleem oli totralt lihtne. Õlivarras oli pisut välja jäänud ja siis sai liiga palju õhku ning läks segadusse omadega. Positiivne oli ka see, et Škoda Laagri esindus ei küsinud eurotki selle vea leidmise eest :)

Homme läheb ka ülerõhu klapp lõpuks vahetusse, siis on ehk tehnilise poolega kõik timm. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 30.12.15 11:57 Tsiteeri


Kas sa mõtled ülerõhuklapi all diverter valve'i? Kui jah, siis asenda see kindlasti uuema tüübi klapiga - see on kolviga. Vanem ehk membraaniga klapp ei tööta pikalt ega ka hästi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nokkloom
huviline



Registreerunud 13.10.15
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia RS

postitati 12.03.16 10:04 Tsiteeri


Auto käis keretöödes ka ära lõpuks. Pakkumine oli väga mõistliku numbriga ning vähemalt esmapilgul tundub, et töö on korralikult tehtud.

Selleks, et asi kauem kestaks sai esindusest juurde võetud ka esimesed porisirmid ning varsti plaan ka lasta ära kiletada küljekarbid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.3% - SQL: 45.7%]