Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Soov osta octavia või superb diisel aga mis mootoriga?= (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 13095)
juurikas14
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal


postitati 23.09.15 19:55 Tsiteeri
Soov osta octavia või superb diisel aga mis mootoriga?=



Tere

Plaan osta uuem sõidukas, passati 2,0 fsi -2006 asemele. Passat sai müüdud ja läbisõiduks ca. 290.000 ja Eesti ajalooga auto. Nüüd võtaks jälle diisli.
Milline diisel oleks kõige vastupidavam ja lollikindlam alates ca. 2012 a. ja edasi superbile või octaviale. Plaan saksast tuua, sest seal parema varustusega pillid.
Mõtlen ka uuema passati peale alates 2012. Ja ikka manuaal kastiga, ei liikle päevast-päeva linnas ja manuaalil probleeme vähem. Loodan mõne pikendatud garantiiga skoda leida,


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 23.09.15 20:34 Tsiteeri


Diisli puhul võimalik vaid 2 mootorit 2.0TDI kas 103 või 125kW


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 25.09.15 07:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Laur
Diisli puhul võimalik vaid 2 mootorit 2.0TDI kas 103 või 125kW


Päris nii see ikka pole. Eksisteerib ka Greenline 1.6 diisel.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurikas14
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal


postitati 25.09.15 09:33 Tsiteeri


aga milline neist lollikindlam on 2,0 diisel 103 kw või 125kw. Peaks vist ploki osalt üks sama olema ja rihmaga ja CR mootorid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 25.09.15 19:52 Tsiteeri


Lollikindlat asja pole olemas.
103kW on rohkem levinud= juppe rohkem, kui kasutatu otsid.
Mingeid vigasi on, aga millisel autol poleks? Tüüpilistest, siis 200 000 saab otsa hooratas, vahet pole DSG või manual ja mingiaeg kuluvad ära sisselaskes olevad siibrid. Mõlema hind on ca 400 € + vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juurikas14
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal


postitati 26.09.15 08:16 Tsiteeri


Hooratta ja egr probleemist olen teadlik. Mul multivanil läks ka sidur ca. 200.000 km, ketas täitsa kulunud, katteid polnudk, vahetasin kõik ära. Loodan, et see ostatav superb on ok, sest saksa skodas servic tehtud ja sõitnud ca. 145.000 km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 26.09.15 14:29 Tsiteeri


Sisselaskes olevad siibrid ei ole egr


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 26.09.15 19:34 Tsiteeri


Pane natuke raha juurde osta uus garantiiga ,saad vähemalt 5 aastat muretult sõita .
Need uued diislid on sellised ,et võta üks ja viska teist ,juhul kui oled esimene omanik siis "kalla ja talla" ,teisele omanikule jäävad juba rermondi mured .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
huviline



Registreerunud 27.09.15
Postitusi: 3

Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.09.15 19:53 Tsiteeri


Kuna teema haakub ka minu küsimusega siis postitaks siia.
Kas Octavia III 1,6 diisel 77kw dsg( see siis 7 käiku vist) kastiga on ka täitsa sõidetav või tuleb samuti vaid 110 kw( sellel siis 6 käiku vist) alates vaadata?
Saksamaalt piilumas diislit ja mitte kepikastiga varjanti. Mis see green line tähendab nende 1.6 diislite puhul?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi_U
huviline



Registreerunud 18.08.14
Postitusi: 11

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1,6 TDI

postitati 27.09.15 21:16 Tsiteeri


Greenline on superbi või octavia mudelivariant, mis on madaldatud, käsikastiga, tehasest väljunud väikeste veeretakistusega rehvidel, startstop süsteemiga ja osadel vist ka pidurdusenergia taaskasutussüsteemiga. Eesmärgiks võimalikult madal kütusekulu
Eestis vist pole uuena avalikult müüdud.
Mul enda oma pole greenline ja saab hakkama küll, tõsi mul käsikastiga. Jalgu ei jää, kiirenduspill ka pole. Meeldivalt vähe peab tanklat külastama:)
Nende dsg kastide kohta oli viimases autolehes juttu, soovitan lugeda kui sellise kasti järgi huvi on. Kokkuvõtvalt kinnitati artiklis probleeme, soovitati kindlasti hoolduintervallidest kinni pidada ja aeg-ajalt s reziimi gaas põhjas kasutada:)


edit: mul sidur hoorattaga 250000 peal vahetatud, praeguseks 370000 ees, siibritest ei tea midagi, milles nende läbiminemine väljendub? Et teaksin valmistuda ja kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 27.09.15 22:21 Tsiteeri


Mul passatil 2.0 TDI CR mootor koodiga CBAB
Väljendub selles, et mootori tuli põleb ja veaks: intake manifold flap fault code P2015
Võibolla uuematel masinatel paremini tehtud ja niiruttu ei kulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Taavi_U
huviline



Registreerunud 18.08.14
Postitusi: 11

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1,6 TDI

postitati 27.09.15 22:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Laur
Mul passatil 2.0 TDI CR mootor koodiga CBAB
Väljendub selles, et mootori tuli põleb ja veaks: intake manifold flap fault code P2015
Võibolla uuematel masinatel paremini tehtud ja niiruttu ei kulu.


Selge aitäh, mul kasutatuna ostetud, võibolla juba vahetatud.
Tahtsin veel lisada, et talvel soojaks läheb väga aeglaselt, tasub arvestada et lisasoojendust ei pruugi soojemal maal müüdud autol olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 28.09.15 07:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Taavi_U
Nende dsg kastide kohta oli viimases autolehes juttu, soovitan lugeda kui sellise kasti järgi huvi on. Kokkuvõtvalt kinnitati artiklis probleeme, soovitati kindlasti hoolduintervallidest kinni pidada ja aeg-ajalt s reziimi gaas põhjas kasutada:)


See jutt oli üsna pealiskaudne ja meenutas paarikümne aasta tagust nutulaulu automaatkastide kohta. Loos oli vaid ühe lausega mainitud, et 6- ja 7-käigulised on erinevad ning 7-käigulisi on omakorda mitut sorti, aga kuidas neid ära tunda ja kas neil mingit vahet on, seda polnud räägitud. Kasutajate kogemustest välja toodud vaid paar hala, et läks katki ja siis kurtmine, et keegi ei oska remontida. Mitut kvaliteetset automaatkasti remondikohta Eestis on? Millisel margil on ette näidata hooldusvaba eluaegne automaatkast? Kõrvallugudes oli väike kommentaar võetud ka teistelt esindustelt (Porsche, Ford ja Renault), aga analüüsi selle kohta polnud, kas topeltsiduriga kast on põhimõtteliselt nõrk või on VW omad teistest analoogsetest kehvemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 28.09.15 08:23 Tsiteeri


Lugesin ka autolehe artiklit ja uut infot seal ei olnud, samas eks ma tean ka autodest natukene rohkem, kui tavaline "tahan punast" stiilis autoomanik. Küll aga näiteks ei ole kuskil kirjas seda soovituslikku S-modega sõitmist. See võiks ju soovitusena nt esindusest kaasa tulla :)

Minu tutvusringkonnas on just VAg grupi DSG kaste üle kahekümne - ükski ei lagune, ei tea mis inimesed need on, kellel kõik asjad kätte ära koolevad.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 28.09.15 09:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Need uued diislid on sellised ,et võta üks ja viska teist ,juhul kui oled esimene omanik siis "kalla ja talla" ,teisele omanikule jäävad juba rermondi mured .


Eks see teisele omanikule murede jätmise suhtumine (mis osalt on juba tehasest ette kirjutatud näiteks liiga pikkade hooldevälpade näol) natuke mõjutab ka nende moodsate autode käekäiku ja mainet. Teisalt poest uut autot ostes ikkagi maksad lihtsalt suure rahaga kinni selle mõnevõrra muretuma elu. Igaüks saab ise kaaluda, mis tema jaoks olulisem on ja mis rohkem probleeme põhjustab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 28.09.15 13:00 Tsiteeri


Põhiline asi autot ostes, kui ei tea 100% millal on vedelikud vahetatud, siis vaheta isekohe ära.
Ja edaspidi õigeaegselt, kas mootori õli vahetada 30 000 või 15 000 järel on vaidluskoht...
DSG märjasiduriga kast 60 000


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
huviline



Registreerunud 27.09.15
Postitusi: 3

Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.09.15 18:18 Tsiteeri


Saksast toodaval autol 2013 või 2014 a. Siis ilmselt peals garantii kehtima kuni 120 000 km juurde.Skodal kas paberil või mingi elektrooniline hooldusraamat.Kas Saksa auto vin koodiga annab Eesti esindus ka ajaloo välja kirja või telefoni teel?
Mis kilometraasidel diislitel suuremad hoolded(rimhmad jne) ette on nähtud.Saksa autod kõik ilmselt longlife hooldevälbal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 28.09.15 19:45 Tsiteeri


Annavad küll saksas tehtud hoolde info.
Leidsin sellise info:


CAM BELT / TENSIONER CHANGE INTERVALS
DIESEL ENGINES

PUMP INJECTOR

BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
Up to 2006 - Every 120,000 km


BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
After 2007 - Every 150,000 km


COMMON RAIL

CBAA, CBAB, CBBB
Every 180,000 km
PETROL ENGINES

AXX, BLR, BLX,BLY, BPY, BWA
BVX, BVY, BVZ
Every 180,000 km


NOTE

BSE, BSF
Belt drive with test interval
AXZ, BLF, BLP, BLV, BWS, BZB, CAXA, CAWB, CBFA, CCTA, CCTB
Chain drive, which is maintenance free


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 29.09.15 06:12 Tsiteeri


Laias laastus võid arvestada, et iga 60000 või 2 aasta järel tuleb teha rohkem, kui vaid mootoriõli ja salongifiltri vahetus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juurikas14
huviline



Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16

Kasutaja on eemal


postitati 01.10.15 19:15 Tsiteeri


Tõin siis saksast ära 2011a. ja 145.000 km sõinud superb elegance combi varjandi ära, mootor 103 kw diisel CR. Varustus väga ok ja korralik, kulumisjägi polegi, ju siis pika otsa auto olnud. Kõik service esinduses tehtud ja üle kontrollitud. Lisadest peal enamik, beez nahk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi_U
huviline



Registreerunud 18.08.14
Postitusi: 11

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1,6 TDI

postitati 02.10.15 02:20 Tsiteeri


Õnnitlused, said hea auto:)

Suure hoolduse välp sõltub maast ja eestis see 150 000 km. Enne kui omal vahetada lasin uurisin natuke väljamaa elu ja selgus et rihm ise on kvaliteetne ja katkema ei kipu. Küll aga võib veepump lekkima hakata rihma peale, too hakkab libisema ja jooksutab mootori kokku.

Tõrvatilgakesena avastasin et need euro5 cr tdi mootorid ongi kurikuulsad ea189 vw mootorid. Iseasi et EU versioonide soft võib erinev olla.

edit: üldises foorumis diislipettusest rohkem juttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
huviline



Registreerunud 27.09.15
Postitusi: 3

Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.15 17:47 Tsiteeri


Mida soovitab foorumirahvas.Ise valiku ees kas siis mingi diisel Octavia 3 või viimased superbid need faceliftiga 2013 alates. Kas superbi pagasiruumi materjal on teistsugune kui octavial? Audi või bmw veluurist ikka hea lihtne tolmuimejaga koerakarvu kätte saada aga igatahes octavia 2 materjal oli küll selline kehvake tuli vaeva näha kordades rohkem. Superbil kui suur vahe on sellel 103 ja 125 kw vahel, viimaseotsa omadel 103 kw väga levind 12 kw omi vähe. Saksa turgu siis jälgimas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 13.10.15 11:23 Tsiteeri


Vw group-il 2.0 103kw diisleid 2 erinevat , 1nukkvõlliga ja 2nukkvõlliga ,kilovatid samad aga
2 nukaga on tuntavalt teravama minekuga.
Nii et seda 12 kw vahet ei saa niimoodi vaadata.
Isegi 125kw vs 135kw diislil on päris tuntav vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hunt_1
huviline



Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23

Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1,6 MPI

postitati 22.04.16 17:09 Tsiteeri


Kas 1,6 77kw CAY mootori hammasrihma + veepump vahetus on läbisõidul 210 000km?
Octavia hoolduste nimekirja on jagada?
Keegi seda (Skoda Octavia 1.6 77kW - Mobile.ee Tallinn) on vaatamas käinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hunt_1
huviline



Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23

Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1,6 MPI

postitati 22.04.16 17:11 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.8% - SQL: 41.2%]