Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Nutulaul: luhtunud ostmisproov Skoda Octavia 1.2 TSI 2011 (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 7283)
andret
huviline



Registreerunud 01.09.15
Postitusi: 4

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.15 11:43 Tsiteeri
Nutulaul: luhtunud ostmisproov Skoda Octavia 1.2 TSI 2011



Tere,

Sai ka üritatud Octaviat osta 1.2TSI 2011 mudel ls 62000km (vbolla veel näeb lingil http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=cdde713970f777d430e1de9978c89c03 ).
Oleme rohelised - st ei oma erilisi kogemusi autode ostmisel - kui ostame siis peame pikalt.

Soodne hind, auto väliselt kena ja müüjad - vene paarike omanik ca 30 aastane Anastassia ja mees Andrei (ca 45-50?) (väidetavalt bussijuht) - tundusid ka kenad, ausad ja autost hoolivad inimesed kui ehk mees pisut suurelise ja rohke jutuga aga no igatahes hea ja ladna müügimees :)

Leppisime kokku hinnas, ise pakkusid nad veel uusi talverehve juurde + osta valuveljed 320.- eest juurde (all olid ka valud - talverehvide veljepkkumisest loobusime kuna eelistaks plekkvelgi) , väitsid et meile broneeritud ja hakkasime mõlemalt poolt liisinguasju ajama jne.

Igaks juhuks küsisin siis ka Skoda Tallinnast auto hooldusajalugu (mees lubas müümisel suureliselt kõike nii hooldusajalugu kui ülevaatust kus vaja jne) kus selgus - lahkuminevalt mehe jutust, et vaid õli vahetatud ja Skoda märk, et 30000km juures vahetatud mootorikett + veepump, kunagi radikas ja veel nipet-näpet... see et autol registreeritud avariijuhtum olevat olnud vaid pigem ehmatus ja mees kruvis vaid Selverist ostetud numbrialuse vana asemele ja lõi nimbri sirgemaks...

Sai siis süvenetud 1.2TSI mootori tagasisidesse ja ilmnes, et palju probleeme turbo aga eriti just ketiga, mille vahetamine (sel autol lõppes just garantii 08'2015) on üle 1K... Kui ei juhtu veel nõnda, et kogu mootor tuleb välja vahetada.
Veel soovitati Skoda esindusest - kuna masina viimane hooldus ca 1 aasta tagasi - veel vaadata kliimat, mis pidi teine väga suur kuluallikas olema kui vaja vahetada.

Saigi siis Andreile mainitud, et laseme, meie arvel muidugi, auto ikkagi korraks enne tehingut Skoda esinduses üle vaadata ja kuna meie Tartus - müüjad Tallinnas, siis panigi aja esindusse kirja... Siis helistab, et temal pole enne palgapäeva raha ja kandku ma enne seda talle see raha üle. Helistasin siis taas Skodasse ja uurisin kallis see lõbu on... 73.50+ keti detailsem uurimine ca 40 + 40 veel kliima lisaks... No mis siis ikka - kirves ju tundus kuid parem karta kui kahetseda? Palusin arve (ja saadava teabe) enda emailile saata...

Pärast küll selgitati Forss-ist, et sel lahtivõtmisel pole mingit erilist mõtet - kõige parema hetkepildi annab ketist ikkagi külma mootoriga käivitamisel kostuv heli aga OK.

Aga et üldse pidi 1.2 TSI mootor olema üks problemaatilisemaid - nende juures on ka autosid mil on 100000 km juures juba 3 korda ketti vahetatud! OK - kui see juhtub garantii ajal (nagu ostetaval oli) siis saab selle tasuta aga kui garantii enam ei kehti...

Homseks oli siis aeg pandud ja täna hommikul helistab rõõmsa häälega Andrei, et auto on müüdud! Raha oli vaja ja sai kohe kätte jne.

Küsikski nüüd tarbijaskonnalt mis arvata 1.2 TSI mootoriga masinatest?
Ja rohelisena küsiks, et kuidas osta targalt aga nii, et kõrvalt lambist maha ei müüa?
OK - arusaadav, et kes midagi müüb see tahab selle eest raha saada. Me näiteks isegi ei kaubelnud õieti (tahtsime liisinguga osta) ja müük pidigi toimuma müüja esitatud hinnaga (8500), kuid küllap hirmutas venda see mis seal ülevaatusel oleks selguda võinud? Sest see info oleks ju järgmistele ostjatele VIN järgi ka ju kättesaadav...

Tagantjärele võib muidugi rahustada end, et küllap ongi parem, et sellist masinat ei soetanud, kuid kuidagi solvav on siiski või kuidas? Ilmselt ise liiga sinisilmsed arvates, et kokkulepe ongi kokkulepe mitte hädavale kõrvalt müümise proovile?
Ja kuivõrd põhjalikult (= ka kallilt) on üldse mõtet ostetavat kasutatud masinat lasta vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 01.09.15 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
täna hommikul helistab rõõmsa häälega Andrei, et auto on müüdud! Raha oli vaja ja sai kohe kätte jne.

Viisakas mees siis see Andrei. Tavaliselt ei helistata. Kui auto müüdud, siis kustutatakse kuulutus ja kõnekaart lendab pükkarisse. Eriti kui teine valik oleks olnud liisingut taotlema hakkav ebakindel ostja. Ja minu soovitus sulle oleks poest uus osta ja sõita seni kuni garantii kehtib. Sest uue auto liisimisel on intress oluliselt väiksem ja garantii tundub sulle väga oluline.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 01.09.15 16:12 Tsiteeri


Paljalt telefoni jutupeale keegi midagi hoidma ei hakka. Käid kohapeal, kui diil hea, paku käsiraha kuniks liisinguga asju ajad ja inimesed broneerivad sulle auto.
Uut autot vast oskab igaüks ka ilma foorumi soovitusteta osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andret
huviline



Registreerunud 01.09.15
Postitusi: 4

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.15 21:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Laur
Paljalt telefoni jutupeale keegi midagi hoidma ei hakka. Käid kohapeal, kui diil hea, paku käsiraha kuniks liisinguga asju ajad ja inimesed broneerivad sulle auto.
Uut autot vast oskab igaüks ka ilma foorumi soovitusteta osta.


Tahtsin ka selle käsiraha kohta küsida - Kuipalju ja kuidas seda pakutakse. Mis on garantii, et müüja sellega restos ei käi ja pärast Sulle lihtsalt näkku ei naera - tema pole näinud ega kuulnud :P

Ebakindel liisingut taotlev ostja? See, et üritad aimu saada kas auto on piisavalt ostukõlblik ja oled nõus maksma isegi siis kui selgub et pole? Selleks et aru saada kas on hea diil pead aru saama mis seisus asja ostad...
Pigem aiman mina sellise "kiire müümise" (laupäeval sai proovitud-vaadatud, käed löödud ja öeldud et ostame, esmaspäeval vahetatud kontakte liisingu jaoks (eesmärk oli nö liisingu kasutaja muutmine + vaheraha pihku) ja räägitud päratslõunal ostueelsest ülevaatamisest mil mees pani kolmapäevaks Skoda Tallinnasse järjekorda ja teisipäeva varahommikul oli müüdud) taga soovi põhjalikust kontrollist viilida, et saaks endale ehk teadaoleva probleemiga auto ilma tausta- ja põhjalikuma kontrollita maha parseldada. Kui esinduses juba ülevaatusel jamad välja ujuvad, siis küllap ostjate ring kuivab kohe kokku kuna see info siis ka huvilisele kättesaadav?

Meie iseenesest ei kurvasta - kui sai müüdud siis tore, jama hakkab siis pihta kui ei saanud müüdud (kuulutus juba tükk aega aegunud st 30 päevaga ei ole suutnud vaatamata madalamale hinnale ära müüa?) vaid üritab järgmisi heauskseid püüda... Pealegi sai tehtud isekeskis otsus, et 1.2 TSI mootoriga tegelast ei osta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 02.09.15 07:08 Tsiteeri


Restos käimise vastu garantii on kirjalik ostu-müügi leping, kus nii ette- kui järelmaksu suurus fikseeritud.
Ostja ebakindlus on selline suhteline - Škodasid ei müüda just vähe ja kui on valikus ostja, kes küsib täiendavaid kontrolle ja pole veel liisingust positiivset vastust saanud ja teine, kes võibolla pakub 5% väiksemat hinda, aga lehvitab sularaha pakki, siis on ju selge, et varblane käes on parem, kui tuvi katusel. Temal on ju jumala ükskõik, kuhu või kellele see auto läheb. Taustakontrollist viilimisel pole mingit mõtet, järgmine ostja võib seda sama hästi ise teha.
Selle raha eest, mis esimeses kirjas mainitud, muidugi ühtegi uut autot ei saa. Kasutatud auto ostul aga ei tasu kogu oma sääste kohe välja käia, vaid arvestada 10-15% ostuhinnast ikka tulevaste hoolduste-remontide tarbeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andret
huviline



Registreerunud 01.09.15
Postitusi: 4

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.09.15 13:26 Tsiteeri


Tänud kõigile kaasamõtlejatele!

Ma ei arva, et ostuabis ei tohiks üheks soovituseks osta liisinguga uus auto - eriti kui sissetulek seda võimaldab :D Tegelikult oleme seda tõsiselt kaalumas... Küllap sellel nii plusse (kasutatu ostmisel mitmed aastad teadmata kasutamist kellegi poolt + suurem risk remondikuludeks versus suurem kindlus suurte remondikulude vältimise osas garantiiperioodil) kui ka miinuseid (maksad end siniseks ja loodad, et sissetulekud=töökohad säilivad see liisinguperioodi aeg + ehk rohkem veel :o ).
Küllap sel teemal jätkuks juttu pikkadeks õhtuteks jne.

See sissemakse ja ostuleping on küllap kasutatud auto ostmisel väga mõistlik - kui lõpuks selle ostmiseni ka jõuab... Kuidas fikseerida ära juhtum kus tehnokontrolli tulemused on nii ehmatavad, et igasugune ostusoov kaob? Küllap paned mingi osa sellest sissemakses kui mitte kõik lihtsalt siis müüja taskunurka - kompensatsioon kaotatud aja ja teiste potentsiaalsete ostjate eemaletõrjumise eest?

Igatahes tahaks ikkagi Skoda Octaviat muretseda - kuidagi sümpaatne tundub ja ka proovimisel ülimugav (mitte kõik kuid 50-50) ja mõnus sõita...

:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ttanel
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.14
Postitusi: 13

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti FL Outdoor 1.8TSI 4x4 DSG

postitati 02.09.15 13:33 Tsiteeri


Kas oled kaalunud kasutatud auto ostmist esindusest? Hind on kõrgem aga asjaajamine kindlasti meeldivam ja arvatavasti on esindus probleemide korral nõus rohkem vastutust võtma kui eraisikust müüja.

Lisaks on sel juhul võimalus vajadusel tarbijakaitsesse pöörduda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Rapid

postitati 02.09.15 15:35 Tsiteeri


Tsitaat:

Igatahes tahaks ikkagi Skoda Octaviat muretseda

Ära muretse nii palju. Mine poodi ja nagu eespool öeldi võid esindusest ka teiseringi auto osta.
Ja ongi üks mure vähem (või juures, kui enne autot polnud).;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 02.09.15 19:52 Tsiteeri


No mina olen Jettal 2012 aasta masinaga maha uhanud 166 000km ja ei ütleks selle 1.2 mootori kohta ühtegi halba sõna. Ok, ketti sai 40 000 km läbimisel vahetatud korra garatiikorras, aga uue ketiga pole probleeme veel olnud.Öko on see 1.2 ka.
Ketimured on enamusel VAGi bensukatel, olenemata väga kubatuurist. Kui valid vanakooli 1.6 siis võib vast sellest ka pääseda, ag mootor on väga mannetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andret
huviline



Registreerunud 01.09.15
Postitusi: 4

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.09.15 07:48 Tsiteeri


OK - see läheb nüüd küll teemast välja ehkki otseselt ostuabi nõuga seotud(sorry mode :( ) , kuid Skoda esindusest öeldi :

"TSI mootorite mured on eilne päev ja uuel Octavial on need lahendatud rihmaga mitte enam ketiga ning see tähendab, et need mured mis mõnedel autodel olid ketipingutitega on ka ununenud. Rihmavahetuse välp on 210 000km. Kõik juhtumid mis on puudutanud töökindlust on leidnud garantiikorras lahenduse ja olen kindel, et ka selles valdkonnas ehk garantiitingustes on Skoda eesrinnas."

Mis arvate?

Teine teemast mööda küsimus - kas Seat Leon ST on võrreldav Skoda Octavia Combiga või pigem Skoda Rapidiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 03.09.15 09:04 Tsiteeri


Leon ST ja Octavia Combi on sisuliselt sama auto, Octavia kere on pisut mahukam.
Rapid on pisem auto.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 03.09.15 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andret
OK - see läheb nüüd küll teemast välja ehkki otseselt ostuabi nõuga seotud(sorry mode :( ) , kuid Skoda esindusest öeldi :

"TSI mootorite mured on eilne päev ja uuel Octavial on need lahendatud rihmaga mitte enam ketiga ning see tähendab, et need mured mis mõnedel autodel olid ketipingutitega on ka ununenud. Rihmavahetuse välp on 210 000km. Kõik juhtumid mis on puudutanud töökindlust on leidnud garantiikorras lahenduse ja olen kindel, et ka selles valdkonnas ehk garantiitingustes on Skoda eesrinnas."

Mis arvate?

Teine teemast mööda küsimus - kas Seat Leon ST on võrreldav Skoda Octavia Combiga või pigem Skoda Rapidiga?

See steitment on pooleldi tõsi - uued 1.2 ja 1.4 TSI-d on jah rihmaga. 1.8 ja 2.0 TSI on endiselt ketiga, nagu varuosakataloogi kiikamine näitas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hese
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.13
Postitusi: 41

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 1,4 4x4

postitati 04.09.15 06:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andret
OK - see läheb nüüd küll teemast välja ehkki otseselt ostuabi nõuga seotud(sorry mode :( ) , kuid Skoda esindusest öeldi :

"TSI mootorite mured on eilne päev ja uuel Octavial on need lahendatud rihmaga mitte enam ketiga ning see tähendab, et need mured mis mõnedel autodel olid ketipingutitega on ka ununenud. Rihmavahetuse välp on 210 000km. Kõik juhtumid mis on puudutanud töökindlust on leidnud garantiikorras lahenduse ja olen kindel, et ka selles valdkonnas ehk garantiitingustes on Skoda eesrinnas."

Mis arvate?

Teine teemast mööda küsimus - kas Seat Leon ST on võrreldav Skoda Octavia Combiga või pigem Skoda Rapidiga?


OT kas rihma enam 120 000 hoolduses ei vahetata vaid on venitatud 210 000 peale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.09.15 07:05 Tsiteeri


Võib nii olla küll, lugesin kusagilt Audi Q-miski tutvustusest, et on kevlariga tugevdatud rihm, mille välp üle 200 000. Seda muidugi ei mainitud, kas rullikud-veepumbad ka vastavalt tugevdatud on :P

Mis puudutab mootori vastupidavust, siis 166000 enam-vähem muretut sõitu on ju uue auto ostja jaoks täitsa arvestatav argument, aga 4 aastat vanal autol võib see näit juba ostes ees olla või kohe-kohe kätte jõuda ja siis oleks rohkem abi neist, kes kiidavad oma 250000 sõitnud autosid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 66.2% - SQL: 33.8%]