Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: "Seda kassid ostaksid" (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3336)
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 26.08.15 10:57 Tsiteeri
"Seda kassid ostaksid"



Ilus uudis autonetis http://www.autonet.ee/uudised/skoda/70684

Seda uudist tumestab kasutatava diiselmootori kahtlane tulevik.
Kui ikka euroopa kirjatsurad oma tahtmise saavad ja kõik diiselmootorid ning diiselkütused mitmekordselt maksustatakse kui "keskonnaohtlikud", siis pole sellest 3,7 liitrit/sajale ning 1700 km paagitäiega läbisõidust mingit rõõmu.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 26.08.15 18:54 Tsiteeri


Kassid ostaksid ikkagi Passatit. Ja traktorimootorid jäägu siiski põllutöömasinatele, ok rekkad ka :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 27.08.15 05:53 Tsiteeri


Huvitav, kellele sellisest mudelist rõõm on, kui tehase turundusosakond välja arvata? See 3,7 l/100 km saavutatakse nagu ikka allamäge, pärituult, pidevalt sooja mootoriga ja ühtlase kiirusega sõites. Tegelikkuses võib alamõõduline mootor suuremast isegi rohkem kütet võtta, kuna peab kauem töötama täisvõimsusel. Lisaks tähendab "parem aerodünaamika" mingeid erilisi detaile, mida tuleb eraldi toota ning hiljem ei ole võimalik tavamudeli omaga asendada. Sealhulgas (suve)rehve. Kindlasti on sellel autol DPF, mida tuleb varsti vahetada ja mille tootmine ja utiliseerimine reostab omakorda keskkonda. Ka auto ise ei ole ilmselt mitte mudelivaliku kõige odavam, ikkagi diisel ju. Ehk mina ei oska sellises moodustises näha ei raha kokkuhoidu ega märkimisväärset keskkonna säästu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 27.08.15 07:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: markus
Kassid ostaksid ikkagi Passatit. Ja traktorimootorid jäägu siiski põllutöömasinatele, ok rekkad ka :P


Ma pole küll kass aga ei leia ühtegi põhjust miks eelistada volkarit škodale. Škoda mudelid on volgi meelstel juba ka avalikult pinnuks silmas, sest rikuvad nende müügiedu.

Tänapäevast diiselmootorit traktoriks sõimata aga mina ei soovitaks! Jätab arvajast ebapädeva mulje. Kõige vaiksemad diislid on minu teada bemmaritel hetkel. Enam ei saa häälest arugi kummaga tegu.

Tänapäevased sõiduauto diislid ja traktori diislid erinevad nagu siga ja kägu.
Veneaegsete tossavate traktorimootorite ja saksast toodud diiseltaksode klõbinast/kolinast ma ei hakka rääkimagi. Vot need on keskkonnaohtlikud, mitte tänapäeva mudelid.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 27.08.15 10:52 Tsiteeri


Ära nüüd hinge võta, eksju;) Irooniast tuleb ka aru saada. Mis puutub VW ja Skoda võrdlusesse, siis mõlemil omad argumendid. Skodat saab veel seni sama raha eest rohkem, samas kõik ei taha luukpära ja siin Passat ainus võimalus.
Mis diislisse puutub, siis maitseasi. On ka omal diisel Baierlane olnud ja nende diislid ei tee juba ammu iseloomulikku klõbinat. Aga siiski hoidun haisvast küttest ja tee mis tahad, mingil hetkel ajavad need masuudipressid kõik tagant vastikut vingu välja. Loomulikult on diislil omad plussid, aga nagu ütlesin - maitseasi.

PS! See et häälest enam hästi vahet ei tee bensukal ja diislil tuleneb sellest, et paljud väiksed turbobensukad on hakkanud diislisarnast klõbinat tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 27.08.15 12:42 Tsiteeri


Tsitaat:
PS! See et häälest enam hästi vahet ei tee bensukal ja diislil tuleneb sellest, et paljud väiksed turbobensukad on hakkanud diislisarnast klõbinat tegema.


Ma pidasin ikka silmas fakti, et diisli kolin on asendunud bensukate vaikse müdinaga mitte vastupidi :D


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 27.08.15 16:04 Tsiteeri


No kui sa nüüd pead silmas, et mõni diisel k.a. Baieri enda oma suudab baierlase R6 bensuka kõrval ära petta, siis see küll paika ei pea. Tühikäigul käies ja 10m eemal seistes ehk jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 28.08.15 08:27 Tsiteeri


Baierlaste R6 diislid on ammu juba vaiksed ja mõnusad.
Kõikide teiste osas olen just vastupidisel arvamusel, kui markus. Rahulikult keskmiste pööretega sõites peab hoolikalt kuulama, et vahet teha, aga tühikäigul saab bensuka töötamisest aru ainult tahhomeetri osutit vaadates, diiselauto väriseb üle kere.

Mis puutub keskkonnaohtlikusse, siis selle peale turundajad mängivadki, et enamus inimesi arvab, et keskkonna oht piirdub ainult sumpsist väljuva nähtava tossuga. Vene traktor ja Saksast toodud endine taksomersu on juba sellega vähem keskkonda reostanud, et nad on nii kaua vastu pidanud. Ei ole kulunud metalli ja elektrit uue samasuguse tootmiseks ega reostatud maad vana ära viskamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 28.08.15 08:54 Tsiteeri


Baieri R6 diisel väriseb tühikäigul üle kere?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 31.08.15 06:06 Tsiteeri


Ei, see lõik käis igasuguste tänapäevaste R4 common-rail-turbo-jms asjade kohta, mida üldiselt siidise käiguga mootoriteks nimetatakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.5% - SQL: 52.5%]