Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Octavia Combi 1.8TSI - 2014 - whiteRS (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 9537)
Helmer
huviline



Registreerunud 04.02.15
Postitusi: 100

Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III 1.2 TSI 7-k DSG

postitati 13.09.16 16:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Alati on ju ka kuldne kesktee - peidetav :) Aga selle hinda nüüd ma ei tea, kas see oligi 500€ või kallim...

Eemaldatav kärukonks koos paigaldusega 728€ octavia III`le. Esinduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 14.09.16 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Helmer
Tsitaat:
Algselt postitas: martinifoto
Alati on ju ka kuldne kesktee - peidetav :) Aga selle hinda nüüd ma ei tea, kas see oligi 500€ või kallim...

Eemaldatav kärukonks koos paigaldusega 728€ octavia III`le. Esinduses.


Uuele autole 510€ , pakub mootoriga eemaldatavat konksu.

"Eemaldatav haagisekonks, adapteriga; mootoriga 1,4 TSI G-TEC CNG ei saa koos 4E7, PH8, PH9, PHC, PWA, PWC, PLB, PLC, PLD,
PLE, 3CX, PK6, PKC, WBC, PKI, PW7, UK3, 7X5, 6K2, 9Z3, 9JB, 9JD, PDD"

No see ei olnud küll see koht kust kokku hoida,kui reaalselt konksu vaja.Aga see nüüd juba takkajärgi tarkus.Minu autol on tavaline käsitsi eemaldatav ja mis ei riku kohe kuidagi auto välimust,nagu siin eespool arvati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
whiteRS
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.07
Postitusi: 178

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline 2.0TSI, Octavia Combi 1.8 TSI (III)

postitati 14.09.16 12:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Tsitaat:
Algselt postitas: whiteRS
Millist kärukonksu autole panna? Seda offical 500 eurost küll ei raatsi.


Vaatasin seda iludust ja õudne hakkas. Milleks on vaja siia veel kärukonksu lisada? Kas sellepärast, et midagi on veel puudu?
See oleks pärast sama õudne kui keegi pressiks Lamoborghinile kärukonksu külge, või et kaunile traavlile pannakse "iluoperatsiooniga" elevandilont.

Mees loobu parem sellest kärukonksust ja Su auto tänab sind südamest!


Tahaks ratast vedada. Katus on ka variant jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 14.09.16 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: whiteRS
Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Tsitaat:
Algselt postitas: whiteRS
Millist kärukonksu autole panna? Seda offical 500 eurost küll ei raatsi.


Vaatasin seda iludust ja õudne hakkas. Milleks on vaja siia veel kärukonksu lisada? Kas sellepärast, et midagi on veel puudu?
See oleks pärast sama õudne kui keegi pressiks Lamoborghinile kärukonksu külge, või et kaunile traavlile pannakse "iluoperatsiooniga" elevandilont.

Mees loobu parem sellest kärukonksust ja Su auto tänab sind südamest!


Tahaks ratast vedada. Katus on ka variant jah.


Ratta vedamiseks on konks kõige parem variant. Algul ise ka mõtlesin ka katuse variandi peale aga sai nii esindusest kui ka Thule edasimüüja käest uuritud nung tulemuseks on konksule kinnituv Thule rattahoidja. Igati mugav ja pole katusele upitamist ning pealekauba jääb ka katus puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 15.09.16 06:37 Tsiteeri


Suvel oli mul pea igal nädalavahetusel ratas kaasas ja olen nõus ratast vedama ainult katusel või auto salongis. Kärukonksu küljes hävitab üsna kiirelt lendlev tolm ja kivikesed ratta. Minu jaoks on tüütu see ka, et peale igat kärukonksu otsas sõitu peaks rattale puhastuse/hoolduse tegema. Tänapäeval pakutakse väga mugavaid rattahoidjaid katusele, mul näiteks võtab rattaga maja teiselt korruselt alla tulek rohkem aega kui ratta katusele tõstmine ja kinnitamine(kasutan esihargist kinnitusega hoidjat). Ise kasutan Whispbari raame(Rail bar) ja rattahoidjat (WB200) ning julgen neid kõigile soovitada. Paldiski mnt Skoda esinduses on need näiteks täiesti olemas ka vaatamiseks/ostmiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 15.09.16 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Mees loobu parem sellest kärukonksust ja Su auto tänab sind südamest!


Tahaks ratast vedada. Katus on ka variant jah.


Aga võta siis luugi külge riputatav ajutine lahendus. See jätab auto numbriplaadi näha ja ei tule uut lisanumbrit osta. Samas on ratas kõrgemal kui konksu otsas ja saab vast vähem räpaseks sõidu ajal.
https://www.tshop.ee/hoidikud-ja-raamid/jalgrattahoidjad/tagaluugile-paigaldatavad-jalgrattahoidikud/

Pole vaja raha sellele jubedale "traktoristi riistale" raisata.


https://www.tshop.ee/wp-content/uploads/2014/08/Tagaluugile-paigaldatavad-hoidikud-1024x632.jpg


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 19.09.16 12:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: frequency
Kärukonksu küljes hävitab üsna kiirelt lendlev tolm ja kivikesed ratta.


On olnud katuse kinnitus ja praegu oman Thule konksu kinnitust 3 ratta oma.No ei ole vahet,kus see ratas sul on,kui ilm ligane on ta ka katusel ligane,aga kuiva ilmaga seisab ka taga täiesti puhas.Millised kivid ja tolm,sul seal seda ratast hävitavad ei oska öelda,aga kruusal sõites,on ratas ka katusel tolmune.
Konksu kinnitus on minu jaoks selleks parem,et saad igale poole sõita(kõrgus) ja ka kütte kulule ei lisa tagumine kinnitus praktiliselt midagi,erinevalt katuse kinnitusest.
Need tagaluugile kinnituvad raamid hõõruvad oma puutepunktidega värvi ära.Kindlasti peab nende kohtade alla läbipaistva kile kleepima.Minul olid kunagi matid laigud stangel ,peale ühte Saaremaal käiku.Rohkem seda ei kasutanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 52.4% - SQL: 47.6%]