Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Uus Octavia Scout (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 9156)
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 11.09.15 11:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: J2T
Mulle just meeldivad need "elustiili" mudelid. Natukene teistsugune, ja just need plastikust tiivaääred ja natukene kõrgem kliirens. Uue Scouti puhul ei meeldi just see, et plastikut auto ümber on vähemaks jäänud ja seda kurjemat välimust on vähemaks võetud, ehk siis tänavapildis ei paista uued mudelit enam nii silma, kui vanad. Täiesti sobiv auto, kui ei taha endale tavalist sõiduautot ega ei taha ka endale "päris" maasturit.
Ja ega need autod pole siis ainult selleks mõeldud, et tänaval sõites kõrgemalt näha, need ikka selleks mõeldud, et metsas saaksid traktorit kaugemalt otsida.


Minu jaoks on konkreetselt vajadus 4x4 järgi,sest elan maal.4x4-l puudub,aga igasugune point,kui oled kõhupeal kinni ja kõik rattad kraabivad tühja.Pean silmas talve ja lund,mitte teedeta maastikku.
Boonuseks on ka natuke massist erinev välimus ja võimalus salong natuke teist värvi tellida,mida tavamudelile ei saa.
Mulle ka need natuke teistsugused mudelid meeldivad.Maastur on juba 2x ära peetud ja rohkem ei taha.Suurust pole ka eriti vaja,sest lapsed suured ja sõidavad juba ise .Tahtsin natuke teravamat minekut ja juhitavust+head varustust ning selles autos see kõik olemas, kusjuures väga mõistliku hinna eest võrreldes analoogidega(Audi-WW).
Käisin proovimas ka VolvoXC70-XC60,Subaru Outback ja veel mõnda sõiduautot ja valituks sai Scout.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 11.09.15 13:03 Tsiteeri


Rääkides neliveost ja kinnijäämisest - Scout vs tavaline raskete teeolude paketiga minuteada pole kliirensis vahet. Nelivedu ise ja võimalus veojõukontrolli välja lülitada on palju tähtsamad, kui see paar cm kliirensi lisa. Kui kõik rattad saavad korralikult vedada, siis kõhu peale kinni jääb alles siis, kui rattajälg hakkab saama sama sügavaks kui vedrustuse käik. See paarisentimeetrine lisakliirens aitab kõige paremini just suvel metsarajakestel sõites juhusliku kivi või mätta riivamise vastu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 24.09.15 08:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Rääkides neliveost ja kinnijäämisest - Scout vs tavaline raskete teeolude paketiga minuteada pole kliirensis vahet. Nelivedu ise ja võimalus veojõukontrolli välja lülitada on palju tähtsamad, kui see paar cm kliirensi lisa. Kui kõik rattad saavad korralikult vedada, siis kõhu peale kinni jääb alles siis, kui rattajälg hakkab saama sama sügavaks kui vedrustuse käik. See paarisentimeetrine lisakliirens aitab kõige paremini just suvel metsarajakestel sõites juhusliku kivi või mätta riivamise vastu.


Scout on kliirensiga 171mm ja tavaline 4x4 139mm või
rasketeolude paketiga 154mm.Vahe pole küll suur,aga on olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]