Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 1,4TSi 103kW (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4681)
ocu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.12
Postitusi: 43

Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III combi 1,6TDI

postitati 18.01.14 19:44 Tsiteeri
Octavia 1,4TSi 103kW



Tere,

hetkel naise autovahetus plaanis - vaja ikka suuremat kui fabia (ei mahu see vajalik kola sinna kuidagi ära enam :D)!
Nüüd küsimus - kas keegi omab juba pealkirjas mainitud mootoriga octaviat. Huvitab REAALNE kütusekulu ja kuidas see mootor soojaks läheb.
Oli kunagi eelmise põlve 1,4Tsi (äkki 92kW vms) aga see väga head muljet ei jätnud - oli janune, soojaks läks väga kaua ja edasi liikumiseks tahtis väga palju pähe andmist! Äkki on keelelgi võrdlusmoment vana vs uus 1,4Tsi.
Teine variant on diisel 2.0 aga pole selles nii väga kindel, kuna km koguneb aastas vähe ja palju on lühikesi otsi - miks küll enam vabalthingavaid ei pakuta :P Või ei oleks see 2.0 TD üldsegi halvem variant nende lühikeste sõitude juures.
Valikuks oleks universaalkerega - ja manuaalkastiga masin.


Terv,
Ando


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.01.14 09:11 Tsiteeri


Diisli puhul tasub kindlasti tellida seisusoojendus maksab mingi 900.-
Minul on 90% lühikesed otsad (2.0tdi),vajutan puldist nuppu ja 15 minutiga mootor ja salong soe ,klaasid puhtad .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ocu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.12
Postitusi: 43

Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III combi 1,6TDI

postitati 27.01.14 21:29 Tsiteeri


tänan. valituks sai hoopis 1,6Tdi O3 combi. ei julgend seda 1,4Tsi bensukat uuesti võtta!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 28.01.14 06:42 Tsiteeri


Kui on ainult lühikesed otsad, siis soovitaks muretseda samasuguse asja, kui O2-le pakutakse.
http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-II/Octavia-II-09-11-Facelift-winter-grille-cover


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 28.01.14 09:12 Tsiteeri


Mina panin prooviks võrele kilekoti ette ja see ei muutnud pmst mitte midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 28.01.14 09:48 Tsiteeri


Taoline nipp on väga levinud taksojuhtide seals. Pool Stockholmi masinaparki sõidab nende katetega ringi. Ju siis töötab.


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 28.01.14 18:15 Tsiteeri


Mina panin radika ette suure plastiku ja on abiks küll. Trassil -20ga enam tempi alla ei löö:D Ja vaadates, kui palju jääsodi alt kliimaradikasse lendab , siis vast kaitseb seda ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 28.01.14 20:53 Tsiteeri


Esi radikast hakkab vesi läbi käima alles peale jahutusvedeliku umbes 90 kraadi saavutamist ,seega on mõttetu sinna radika ette midagi toppida .
Tegeleda tuleb vea põhjusega ,mitte tagajärgedega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 28.01.14 21:42 Tsiteeri


Vea põhjus on kehvalt projekteeriud mootor põhjamaade jaoks:D Abiks on niipalju, et muidu radikast läbkäiv külm tuul ei tule otse mootorisse. Maanteekiirusel külma ilmaga ei jõua ikka norm tempi hoida, kui eest lahti. Linnas jahtub niisama ummikus seisteski maha:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 29.01.14 10:38 Tsiteeri


Need mootorid ongi projekteeritud väga säästlikeks ,nii on enamuse uute mootoritega ,kui mootor tarbib vähem kütust ,eraldab ta ka vähem soojust.
Meie kliimasse soovitatakse tehase poolt seisusoojendust(kero) ,mida eestlased ei raatsi lisana juurde osta ,ning paljud ei teagi sellise lisavõimaluse olemasolust.
Lõppkokkuvõttes võidab seisusoojendusega päris palju ,jääb ära klaaside kraapimine ,ning külma mootori meeletu kütusekulu,vajuta ainult puldist nuppu ja mine sooja autosse.
Igaljuhul on tehas teinud enda poolt kõik ,et inimene saaks mugavat ja sooja autosõitu endale lubada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 29.01.14 17:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Esi radikast hakkab vesi läbi käima alles peale jahutusvedeliku umbes 90 kraadi saavutamist ,seega on mõttetu sinna radika ette midagi toppida .
Tegeleda tuleb vea põhjusega ,mitte tagajärgedega.


Läheb see külm maanteekiirusel radikast läbi ja ongi piisav, et -20 juures temp maha tõmmata


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 29.01.14 17:39 Tsiteeri


Tule sõida minu dislaga kasvõi 150km/h kiirusega -20 kraadiga ,kui temperatuur alla 90 langeb ,annan sulle sulas 100 euri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 29.01.14 18:30 Tsiteeri


Ei viitsi vaielda. Mul ol mõlemal autol papp ees ja asi korras :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 29.01.14 19:22 Tsiteeri


Uutel bentsukatel on väljalaske kolle integreeritud mootori plokki. Ehk enne kuumade gaaside väljumist soojendatakse ka mootorit. Nii kasutatakse ära soojusenergia, mis muidu kaotsi läheks. Selle tulemusel soojeneb mootor kiiremini.
Vanadel (kuni 2013 Oct II FL) selline lahendus puudus ja soojus läks kaduma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ocu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.12
Postitusi: 43

Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III combi 1,6TDI

postitati 30.01.14 16:02 Tsiteeri


sain oma 1,6se diisli kätte. pean mainima, et läheb kiiremini soojaks, kui 1,2TSi 2011 fabia. ja mnt sõidul ei ole küll nüüd täheldanud mootoritemperatuuri kukkumist - pigem vastupidi, et kui alustad sõitu siis on temp 90nest kraadist madalamal ja sõites mnt-l ta tõuseb ikka 90 kraadi juurde ja hoiab kenasti (ja täna oli ikka päris krõbe pakane).
et ma vist esialgu ei paneks seda pappi sinna ette:) näis mis edaspidi, auto liiga uus ja võõras ka veel, et mingeid põhjapanevaid järeldusi teha.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 30.01.14 18:12 Tsiteeri


Sellel on elektriahi lisaks ka. Fabial seda pole :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 31.01.14 17:07 Tsiteeri


Minu autol on õlitemperatuuri näidik ka ja sealt on näha, mis on külma ja sooja ilma erinevus. Hommikul on täitsa tavaline see, et jahutusvedelik on juba mitu km kindlalt 90, aga õli alles ---. Mina arvan, et mootor on soe siis, kui õli ka soe on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Stoneface17
huviline



Registreerunud 29.03.13
Postitusi: 21

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1,2TSI 77kw

postitati 02.02.14 09:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Minu autol on õlitemperatuuri näidik ka ja sealt on näha, mis on külma ja sooja ilma erinevus. Hommikul on täitsa tavaline see, et jahutusvedelik on juba mitu km kindlalt 90, aga õli alles ---. Mina arvan, et mootor on soe siis, kui õli ka soe on.


Mnjah, oma autol olen vaadanud, et õli temp. kell saavutab 90 kraadi suht kiirelt aga tabloolt vaadates asi hoopis teine ja hulga reaalsem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.3% - SQL: 40.7%]