Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 1,8TSI 2008 (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 4409)
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 18.10.13 15:15 Tsiteeri
Superb 1,8TSI 2008



Olen Superbi juba ammu tahtnud, aga kuna vana auto pidas veel vastu, sai jupp aega ostu edasi lükatud. Üks hetk enam ei pidanud ;)

Kuna autot oli kiiresti vaja, siis uue tellimine oleks liiga kaua aega võtnud ja ilmselt ei oleks saanud ka liisingut (ostsin oma firmale, mis ei liiguta just miljoneid eurosid). Autoaiad jms. ei tule põhimõtteliselt kõnealla ja seega sai võetud Auto100 -st hea hinnaga endine politsei auto. Pildilt vaadates ei tundunud valge värv kõige ilusam valik, aga päriselt auto kõrval täitsa meeldib. Smart Washi pesula on õnneks lähedal :D

Kaalumisel oli ka natuke uuem automaat kastiga, aga see must nahksisu tundus üsna kole. Lisaks ebamugav autosse istuda väga külma või väga kuuma ilmaga. Seega sai valikuks manuaal kastiga ja 1,8TSI mootoriga auto, läbisõit 135k.

Nüüd on ca 1000 km seljataga.

Parasjagu hea minekuga. Kütuse kulu normaalne, linnas ca 8,5, maanteel ca 5,8-6,3. Arvestades head minekut ja auto suurust tundub väga ok.

Üllatavalt hea manööverdamise võime (vähemasti võrreldes vana autoga Citroen C5).

Häirib tugev rehvimüra - taga on suht kulunud mingid sportrehvid, ees ca poole peale kulunud (ei tea marki, aga pidavat tehasest sellistega tulema). Usun ja loodan, et uued korralikud rehvid teevad asja paremaks. Kaasas olnud talverehvid on suhteliselt prügimäe kaup ja nüüd vaatangi uusi.

http://www.pilt24.ee/files/superb.jpg


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 18.10.13 17:58 Tsiteeri


Endalgi sama probleem rehvimüraga, olen proovinud mitme rehviga, ikka sama müra.
Soovitan teha korralik heli isolatsioon, endalgi väike plaan olnud, kuna kiirteel hakkab suht häirivalt segama ja närve sööma.
Edu ja muretuid kilomeetrid :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 18.10.13 17:58 Tsiteeri


Nonii saidki oma skoda kätte. Edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 18.10.13 18:16 Tsiteeri


Suht uskumatu, rehvimüra poolest oli 11 aastat vana Citroen vaiksem. Kui uued head talvekad alla saavad siis kirjutan, kuidas on.

Aga sellegipoolest, ülimõnus :)

Tsitaat:
Algselt postitas: Heino
Endalgi sama probleem rehvimüraga, olen proovinud mitme rehviga, ikka sama müra.
Soovitan teha korralik heli isolatsioon, endalgi väike plaan olnud, kuna kiirteel hakkab suht häirivalt segama ja närve sööma.
Edu ja muretuid kilomeetrid :)



Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 19.10.13 06:25 Tsiteeri


Kui oma Superbi sain, siis olid all Continental SportContact 3 rehvid (94V), mis olid suht kulununa ca 4mm mustriga tuntavalt vaiksemad kui praegused suve lõpul alla ostetud uued Nokian H (94H) rehvid. Samas vihmaga on Nokian väga hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 19.10.13 07:13 Tsiteeri


Vot just vähemalt taga on Sport Contact 2 isegi, mitte 3 ja suht kulunud. Esimestel suurelt vist Energy peal.

Mis talverehvi Superbile alla panete ja kuidas on müraga? Selleks talveks ise uusi ostma varsti.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 19.10.13 08:10 Tsiteeri


Kui müra teeb liiga ja see on esmane mure, siis tuleb lamellid võtta. Naast on igas variandis lärmakam.
Ise olen proovinud lamelle paar korda aga enam ei taha kindlasti- sõita saab ning sellega võib harjuda aga ei meeldi jäitesel teel kurvides saba liputada ning libedaks nühitud ristmikel ei pea mõtlema, et kas nüüd jääd enne eespool sõitva auto tagaotsa ikka pidama või mitte kui mingi potentsiaalne ohuolukord tekib. Naast on selles suhtes konkreetselt kindlam (peaasi, et oleks tehasenaastudega, mitte kohapeal naastud sisse pandud!!!) aga kui liiga hoogu lähed, siis naast ei hoiata (nii palju) ette enne kui pidamine kaob nagu seda teeb lamell.
Viimases Tehnikamaailma numbris on talverehvide test kenasti olemas- kindlasti leiab sealt sobiva valiku ja esimese otsa rehvide ostmisega ei tohiks valiku õigsuse poolest mööda panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 19.10.13 08:35 Tsiteeri


Halb lamell on kindlasti lärmakam, kui hea naast (kui headust mõõta müras hetkel). Eelmised naastud olid Continentali Winter Viking 2 - need olid sama vaiksed kui suverehvid. Loomulikult ei pea halba lamelli võtma :) Aga naelaga harjunud ja kuna tean, et ON vaiksed naelad olemas, siis jään nende juurde.

Naelte valikus on hetkel esikohal Continental IceContact, neid hindas ka tuttav rehvikaupleja väga vaikseks talverehviks. Paari varianti uurin veel. Varsti ongi vist paras aeg alla panna, et enne jääd natuke sisse sõita. Need mainitud Contid on küll sellised, mis ei vaja otsest sissesõitu.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
mds
huviline



Registreerunud 16.01.13
Postitusi: 50

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II 1.8 TSI DSG

postitati 19.10.13 09:17 Tsiteeri


Mina ostsin Bridgestone Noranza Evo 2 naastud. Pere teisel autol ka all ja halbu kogemusi ei olnud.

Müra... nojah, Saksa luksusmargi all on sama rehv ikka tunduvalt vaiksem :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 19.10.13 09:52 Tsiteeri


Kui nüüd meenutada, siis olen sõitnud küll jah (mitte oma auto all) kahel juhul lamellidega, mis olid lärmakamad kui naelad või olid üleüldse lärmakaimad rehvid minu kogemustes. Mõlemad olid Kesk-Euroopasse mõeldud n.ö. aastaringsed rehvid ja meeletult mürisesid, vist mingi mustri teema. Samas ise ei ole kõige odavama otsa rehve kunagi vaadanud ja ju siis olen seetõttu pääsenud ämbrisse astumisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 19.10.13 10:15 Tsiteeri


Asi on jah mustris paljuski ja muidugi kummisegus ka. Niipalju olen erinevatest kohtades kõrva taha pannud, et ainult kallis hind ei tähenda vaikset rehvi, vaiksus on ainult 1 komponent, mõnel juhul on vaja näiteks eriti head pidamist samas vaiksus ei ole üldse argument (sportlikuma suunitlusega rehvid).

Aga lamell.. otseselt lume sees on ehk isegi väga hea, aga näiteks märjal asfaldil on reeglina halvem kui nael või suverehv - ja märja asfalti näevad rehvid "talvehooajal" ilmselt kõige rohkem. Kui aastaringselt lamell alla jätta, siis on ka fail, kuna nad on märjal asfaldil kõige halvem variant ja kuival ka ikkagi suverehvist kehvem.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 19.10.13 17:26 Tsiteeri


Täna sai esimesed liud lastud oma lamellidega ja kui lund teel ei leidu, vaid on kiilasjää, ega ta eriti kurvi võtta ei taha ka :D
Edal Barum lamellid ja erilisi probleeme pole olnud kui ise oskad olukorda ja teeolusid arvestada, kuigi Eesti kõrvalistel teedel on vahest selline tunne et võiks lausa ketid alla kruvida et mingisugust pidamist saada, eriti sula ilmaga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 19.10.13 20:58 Tsiteeri


Omast kogemustest kinnitan, et WinterViking 2 oli väga vaikne naastrehv. IceContact on parem jääl ja lumel, kuid kehvema veeremisega ja kindlalt järgu võrra lärmakam, seda vähemasti tootmise algusest kuni selle aastani kasutatud BD naastuga. Käesolevast aastast on uus HD naast, et vastaks teede kulumisest tingitud nõuetele naastrehvide jaoks. Võimalik, et see uus hybrid naast on vaiksem. Praegu saab Eestis valida veel mõlemat tüüpi naastuga IceContact rehvide vahel. http://www.conti.ee/files/20130823.pdf


Tsitaat:
Algselt postitas: timo99
Halb lamell on kindlasti lärmakam, kui hea naast (kui headust mõõta müras hetkel). Eelmised naastud olid Continentali Winter Viking 2 - need olid sama vaiksed kui suverehvid. Loomulikult ei pea halba lamelli võtma :) Aga naelaga harjunud ja kuna tean, et ON vaiksed naelad olemas, siis jään nende juurde.

Naelte valikus on hetkel esikohal Continental IceContact, neid hindas ka tuttav rehvikaupleja väga vaikseks talverehviks. Paari varianti uurin veel. Varsti ongi vist paras aeg alla panna, et enne jääd natuke sisse sõita. Need mainitud Contid on küll sellised, mis ei vaja otsest sissesõitu.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 16.09.14 11:30 Tsiteeri


Nii, auto varsti aasta käes olnud ja ca 15 000 km läibitud. Täna sai esimene väike remont tehtud, pidurivõimendi uue vastu vahetatud. Sisises juba tükk aega teine.

Muidu auto 5+ vastu pidanud :)


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 02.02.16 15:16 Tsiteeri


Täiendan auto ajalugu. 180k hoolduse käigus sai vahetatud esinduses veepump.. ei tea kui vajalik see oli, aga noh sai ära tehtud.

Täna said uued tagumised amordid, olid nii läbi, et ei saanud ülevaatuselt läbi :o, sõites nagu ei pannud midagi ise eriti tähele.

Õli on ta vaikselt alati võtnud, praegu läheb väga umbes liiter/5000 km, see vist pole väga hull sellel mootoril veel.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Rahusoov
huviline

Avatar


Registreerunud 01.02.16
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb II TDI

postitati 02.02.16 16:10 Tsiteeri


Nii palju, kui lugenud olen, siis tehase poolt peetakse isegi 0,5l 1000km kohta sobilikuks, nii et see liiter 5000km kohta väga normaalne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.02.16 07:25 Tsiteeri


Eks see punkt on iga auto käsiraamatus tehase kaitseks, et 0,5 või isegi 1l/1000km ei ole veel viga. Kui jõuliselt ükski tehas seda kasutab, on iseasi. Aga õlikulu teemast sai hoopis seda lugeda, et sellel mootoril võib kulu suurenemine toimuda väga järsku, isegi mõne tuhande km jooksul. Kuni püsib 5000 peal, ei ole midagi nuriseda, remondi raha on suurem. Aga kett peab vastu või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]