Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Citigo, `12, 1,0 55kW, man., 3d, must (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3083)
sillufromIV
huviline



Registreerunud 01.07.13
Postitusi: 5

Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal


postitati 01.07.13 18:28 Tsiteeri
Citigo, `12, 1,0 55kW, man., 3d, must



Ostsin juunis Auto 100 AS ühe demoauto. Musta kolmeukselise Citigo. 4500 km sõitnud. Must armatuur ja polstrid. Lisadest 15" valuveljed, navi, konditsioneer, väidetavalt sportvedrustus, toonklaas, veojõukontroll, stereo.

Müügimehe sõnul oli seni 3-4 Citigot müüdud. Linnapildis olen seni üht rohelist näinud ainult.

Võrreldes uuega oli hind pea kolmandiku võrra madalam ja ei pidanud 2,5 kuud ootama. Kulumisjäljed puuduvad.

Vaatasin algul salongis Fabiat. Sellel (viie uksega) aga on uksed nii pisikesed, et pidin end päris kokku pakkima, et juhiistmele pääseda. 3d Citigol on hästi suured uksed.

Proovisõidul käisin 44kW autoga. Sai linnas sõidetud. Oma 55kW autoga pole eriti maanteele sattunud veel aga korra Sakku sõites sain 90km/h sõitvast autost päris nobedalt mööda ja mootori võimsus küll kiirendamist ei piiranud (pigem minu seadusekuulekus).

Kütusekulust. Seni olen valdavalt linnas sõitnud, üksi. Ligi 400 km keskmine 5,2 l/100 km. Puhkepäeval (tühjas linnas) võib poole päeva keskmine (ca 50 km) olla ka 4,5. Äripäevadel sõitmisega (et kaasliiklejaid endast välja ei aja) võtab siis rohkem vastavalt.

Displeil soovitab käike. Päris 45km/h kiirusel 5-ndat sisse ei pane (kuigi soovitab). Pöördesse ajades saab veidi adrekat isegi. Roolimine on väga täpne.

Lisavarustuses olnud multifunktsionaalne navi on asjalik. Linna tunnen ilma navitagi, sellepärast on see rohkem kasutusel helikandjana. Micro USB liides seadmes võimaldab hõlpsalt läbi peaseadme mälukaardilt muusikat kuulata. BT käed vabad süsteem on ka kasulik, tunnistab korraga kahte mobiili, lihtne kasutada, hea kuuldavus.

Nii uut autot pole mul varem olnud. Aastaid tagasi oli 02.a Passat Variant, tollal 4 aastat vana, 2,5TDI, nahk, elekter, tip-(või step-)tronic jne. See nõudis aga auto ostuhinnaga võrreldavaid kulutusi paari aasta pidamise jooksul ja kütust rüüpas ka palju. Hind langes kolinal.

Loodan, et vähemalt garantiiajal Citigo arvestatavaid summasid ei nõua.

Seni olen autot parendanud järgmiselt:
Paigaldasin taha kõlarid. Ostes olid ainult esiustes. Küsisin paarist autoaudio firmast pakkumist tagumiste kõlarite paigalduseks. Küsitavad summad olid 105-250 euri tööraha + kõlarid. Esinduses küsiti üldse 480 eurot selle lisa eest. Leidsin netist VW UP kohta DIY tagumiste kõlarite paigaldamiseks. Seal kelkis üks tüüp sellega, kuidas tagumiste polstrite külge kipsikruvidega plastikrõngad kinnitas ja nende külge kõlarid kruvis. Sellest videost sain vähemalt teda, kuidas miski lahti käib. Tegin ise korralikumalt. Katsin tagumised tiivad heliisolatsiooni matiga, tegin kõlaritele 12mm vineerist alused. Alused läksid kindlalt kere külge kruvide ja silikooniga. Vedasin 2,5 ruutmillimeetrise ristlõikepindalaga kaablid peaseadmest kõlarite juurde. Juhtmed on nii pikad jäätud, et saab polstreid eemaldamata võimendi paigaldada. Peaseadme pistikusse pidin tagumiste kõlarite klemmid juurde panema, kuna valmidust polnud. Heli muutus kohe nauditavamaks. Ettevõtmise eelarve 105 eurot (millest kõlarid 50.-) ja koos neti lappamisega 4-5 tundi oma tööaega. Tagumised kõlarid kannatavad ka valjemalt kuulata :)

Liimisin heliisolatsiooniga ka tagumise istme aluse, rattakoopad, varurattakoopa seinad, pagassipõhja ja tagapaneeli seestpoolt. Eelarve 22 euri ja ca 1 tund enda tööd.

Lähiajal on plaanis uksed lahti võtta ja sinnagi heliisolatsioon panna ning kõlarite kinnitused ja kõlarid ise kriitilise pilguga üle vaadata.

Kasutusjuhendit autoga kaasas ei ole. Kindlasti on mingid funktsioonid veel avastamata.


Rapid Scout 1,2 66kW '16; Citigo, 3d, 55kW
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 01.07.13 19:07 Tsiteeri


Tubli! Iga uue asja saamisel tulebki kohe kindlaks teha, et mis seal sees on. :) Kuidas polstrite eemaldamine õnnestus? Tüüblid-kinnitused jäid terveks? Lammutamisel pilte ei teinud?
Igatahes muretuid kilomeetreid! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 02.07.13 06:19 Tsiteeri


Hmm, huvitav eksemplar. Palju muretuid kilomeetreid! :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sillufromIV
huviline



Registreerunud 01.07.13
Postitusi: 5

Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.13 06:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Tubli! Iga uue asja saamisel tulebki kohe kindlaks teha, et mis seal sees on. :) Kuidas polstrite eemaldamine õnnestus? Tüüblid-kinnitused jäid terveks? Lammutamisel pilte ei teinud?
Igatahes muretuid kilomeetreid! :)


Pilte tegin mõnest operatsioonist. Lahti tuli üllatavalt lihtsalt. Tüüblid jäid terveks koos kinnitustega. Tagaistmed võtsin välja.

Algul võtsin liiga lahti. Keskkonsooli poleks vaja olnud eemaldada, roolialust katet ka, samuti kindalaegast ja paari juppi veel.

Tänud heade soovide eest!

Eks muretuma sõitmise pärast saigi uuem ja lihtsam sõiduk võetud. Viimased aastad "põdesin vana BMW sündroomi". Nüüd vist hakkan tervenema sellest. Igatahes käed on viimastel aastatel küünarliigeseni õlised olnud. Uue autoga on ainult sõidurõõm seni. Tankima peab ka vähemalt 4x harvemini!

http://www.upload.ee/thumb/3419016/2013-06-14_22.32.46.jpg http://www.upload.ee/thumb/3419005/2013-06-16_10.45.27.jpg http://www.upload.ee/thumb/3419007/2013-06-16_14.10.03.jpg http://www.upload.ee/thumb/3419017/2013-06-12_17.47.34.jpg


Rapid Scout 1,2 66kW '16; Citigo, 3d, 55kW
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 57.3% - SQL: 42.7%]