Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Puhub sooja (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 4995)
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 04.07.12 16:26 Tsiteeri
Puhub sooja



Oskab keegi õigele teele suunata, kui kliima puhub ainult sooja õhku. Kohati soojemaks keerates läheb õhk ka soojemaks aga üldiselt püsib sellises 20-21 C juures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 05.07.12 06:08 Tsiteeri


Külmaagent on jalutama läinud. Peaksid laskma üle vaadata, kus leke võiks olla, ja pärast remonti (kui seda peaks vajama) uuesti ära täitma... Hmm äkki on ta lihtsalt välja lülitatud, kas AC nupu juures tuluke põleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 05.07.12 07:47 Tsiteeri


Mul on kahetsooniline kliimaseade, seal pole AC nuppu:D. Aga kõik tuled mis põlema peavad põlevad ja õhk puhub ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 05.07.12 07:57 Tsiteeri


Huvitav, mul on ka kenasti kahetsooniline kliimaseade, aga A/C nupp on ikka täitsa olemas:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 05.07.12 09:18 Tsiteeri


Kui kliima pump rakendub siis arvatavasti kuskil leke ja freoon kadunud süsteemist. Lihtsam on minna ja kontrollida kuskil kliimaseadmetega tegelevas ettevõttes, kui kindlat vastust foorumist otsida .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 05.07.12 09:34 Tsiteeri


See AC nupp ikka peaks olema, mul ka kahetsooniline kliima peal ja nupp ilusti olemas... märgutulega ja puha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
taneltag
huviline



Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Seat Leon Cupra280, 2014

postitati 05.07.12 10:34 Tsiteeri


Enne facelifti aegsel mudelil pole AC nimetusega nuppu. On Auto ja Econ. Kui Econ nupu tuluke põleb siis kliima väljas. Auto nuppu vajutades kustub tuluke Econ nupult ära ja kliima peaks järgi minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 10.08.12 12:27 Tsiteeri


Mul ka sama lugu, väidetavalt nii kompressor kui radikas ja torud tihendid vaja kõik välja vahetada - kummaline kuidas küll kõik läbi lähevad. Umbes 1000€ laks, kas kellelgi on kogemusi kuskilt odavamalt seda saada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 10.08.12 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Mul ka sama lugu, väidetavalt nii kompressor kui radikas ja torud tihendid vaja kõik välja vahetada - kummaline kuidas küll kõik läbi lähevad. Umbes 1000€ laks, kas kellelgi on kogemusi kuskilt odavamalt seda saada.

Lühidalt: Viienda Golfiga suguluses olevatel VAG autodel on üks tüüpviga, kus kliimakompressor end nigela õlituse tõttu seest ära äestab ning metallpuru üle terve süsteemi laiali saadab. Kui vahetataks ainult kompressor ja muud ei tehtaks, siis see korjab selle puru süsteemist ülesse, äestab kompressori uuesti ära ning varsti oled sama lõhkise küna ees.

http://www.my-gti.com/1038/volkswagen-golf-gti-passat-jetta-and-eos-air-conditioner-compressor-failure


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 11.08.12 07:14 Tsiteeri


Tundub, et tead tüüpviga aga ei mingit hoiatust/kontrolli varasematel hooldustel kuni ise avastasin, et enam ei tööta ja nüüd täiega vaja välja vahetada. Volkswagen vist lausa tasuta teeb vahetusi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 21.05.13 18:21 Tsiteeri


vahetati kompressor ära ja pesti süsteem läbi, eks näis kaua peab
läks alla 600, kogu krempli vahetus oleks esinduses läinud 1000


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 21.05.13 19:31 Tsiteeri


Ma lasin eelmine suvi ära vahetada. Päris suur jebla oli uut kompressorit soodsalt leida. Kuna kõik muu oli korras siis läks kompressor koos vahetusega 250 euri.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 22.05.13 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ladavaz
Ma lasin eelmine suvi ära vahetada. Päris suur jebla oli uut kompressorit soodsalt leida. Kuna kõik muu oli korras siis läks kompressor koos vahetusega 250 euri.

Vahetada lasid uue kompressori vastu või oli pruugit isend? Kus tööd teostati?

Ma ise kaalun autokliima.ee töökoda külastada, et uurida, mida nemad teeksid, mitu raha tahaksid ning kui kaua pärast parandust asi töötama jääda võiks. Kuskilt muust teemast siit skoodaklubist oleks justkui meeles, et samunegi remont olla ka 250 rupla maksma läind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 22.05.13 14:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Ma ise kaalun autokliima.ee töökoda külastada, et uurida, mida nemad teeksid, mitu raha tahaksid ning kui kaua pärast parandust asi töötama jääda võiks. Kuskilt muust teemast siit skoodaklubist oleks justkui meeles, et samunegi remont olla ka 250 rupla maksma läind.


Käisin seal, elav järjekord. Teisel korral sain löögile ja pakuti ikka pumba vahetus, seda marki ei pidanud remonditama ja hind oli koos vahetusega üle 600. Mina sain Salomes Kadaka teel alla 600. Kompressori hind 270, korpus 112, pesu, täitmine, tihendid. Aga see 250 on tõesti müstika.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 22.05.13 14:19 Tsiteeri


Jah. Mina ka üks neid õnnelikke, kelle Skoodal kliimasüsteem üles ütles.
Tegin sellest ääri-veeri auto100 ühe asjapulgaga juttu (ta otseselt remondiga ei tegele) teemaks siis VAG kliimakomressorite kehva kvaliteet, et tüüpviga lausa. Tema jutt minu väite peale, et see ongi nõrk koht oli tugeva süüdistusega VALE KASUTAMISE SUUNAS :D
Mida siis peab tegema, et peale krempli vahetust asi kestaks? Teine auto on mul 2006 aasta ford, prosta konditsioneeriga. Korra on süsteemi eelmise omaniku sõnul (kes oli esimene omaik ühtlasi) natuke lisaks täidetud, aga see on ka kõik. Ja toimib. Mul on soe garaaz, temp ei lange seal iial alla 13 kraadi, süsteem default AUTO režiimis. Milles siis vale kasutamine seisneb? Saaksin aru kui sool jm sodi söövitaks radikad v kompressori kere hõredaks vms. Aga kompressor kulub seest poolt pilbasteks.
Edaspidi üle aasta uus külmaine koos mingi õliga süsteemi?


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 16.07.13 16:16 Tsiteeri


Iga 2 aasta takka 10g õli süsteemi. Eliks siis see 40-50 eurine tühjendamise-täitmise tsükkel - siis tehakse vaakumi kontroll, pannakse uus õli, UV ka igaks juhuks sisse.
Ma näiteks ei kasuta talviti kliimat ja teen 5 aasta takka ehk siis olen nüüdseks korra teinud.
Tavaline kadu on ca 50-60 grammi gaasi aastas naguinii, et sestap ok see 2-3 aasta tagune tsükkel.
Ja üldiselt selline nö. viga on igal autol küljes.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 16.07.13 16:56 Tsiteeri


Kui see on tüüpne, miks siis seda korralises hoolduses ei tehta? Ja isegi ei ole pakutud, et kontrolliks kliimat ka. Lastakse rahulikult kliendil teadmatuses see jubllakas puruks töötada ja siis kasseeritakse üle mõistuse hind.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 16.07.13 19:52 Tsiteeri


Hoolduses kontrollitakse ,kas kliima töötab ja jahutab. Vaata sellelt hooldusloendilt, mis kaasa antakse.
Vaakumi kontroll ja lekke otsimine ei ole ette nähtud- see lisatöö. Järelkult pole see ohtlik viga, mis auto tee peale jätab. Kui kahisema hakkab, saab süsteem tühjaks. Vähemalt korra kuus peaks kondi/kliima sisse lülitama, et õli süsteemis ringi käiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 17.07.13 10:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zipper
Hoolduses kontrollitakse ,kas kliima töötab ja jahutab. Vaata sellelt hooldusloendilt, mis kaasa antakse.
Vaakumi kontroll ja lekke otsimine ei ole ette nähtud- see lisatöö. Järelkult pole see ohtlik viga, mis auto tee peale jätab. Kui kahisema hakkab, saab süsteem tühjaks. Vähemalt korra kuus peaks kondi/kliima sisse lülitama, et õli süsteemis ringi käiks.

Su jutt kõik ilus, aga anna andeks - Ansipit meenutad.
Me kõik saame aru, et see on nii, nagu sa kirjutad.
Mure selles, et pumpade puruks kulumise vastu aitaks, kui iga paari aasta tagant süsteemi õli lisada. Kas minule kui uue auto omanikule seda keegi moka otsast mainis? Et soovitame selle töö lisaks teha, maksab paraku jah natuke raha ka. EI! Selles on konks. ET KLIENTE EI INFORMEERITA.
Teine asi - kliimat/konti peaks korra kuus sisselülitama. Tore. Mul on see aparaat olnud 99,9% ajast asendis AUTO, seega on tal olnud kõik võimalused õli süsteemis ringi ajada. Järgmine väide - aga talvel? Mul on soe garaaž, kus on min 15 kraadi sooja enamus 90% aastast, väga külmaga ehk kraad-paar alla seda. Aga need paar nädalat aaastas ei helista kella enam. Seega kõik eeldused süsteemil ennast töökorras hoida on olemas. Aga ei olnud piisav. Mis siis nüüd ikkagi oli valesti? Äkki oleks ikka olnud kasulik kuskil 60T km hoolduses kliima ka tühjendada-täita? Kas ja kui kindlad ollakse selles, et kliimasüsteemis olev õli aastate ja muude raskete tegurite toimel oma määrimisomadusi ei kaota?
Jään arvamusele, et A100 on kahjuks sarnaselt nii mõnegi teise margiesindusega kohati ebapädev, kas siis sihilikult või süüdimatult. Punkt. UUe skoda ostmist kaalun just A100 kui asutuse tõttu tõsiselt.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 18.07.13 06:57 Tsiteeri


Esiteks - miks peaks kinnisesse süsteemi iga paari aasta tagant õli lisama? Konditsioneere on autodele paigaldatud aastakümneid ja ükski neist ei vaja esimese 10 aasta jooksul millegi lisamist. Pikapeale lahkub süsteemist pigem gaas ja selle puudumine on tuvastatav pumba mittekäivitumise kaudu. Siis täidetakse ära ja käib jälle.

Teiseks - kuidas üks margiesindus (või suvaline muu töökoda) peaks teadma, et mingil konkreetsel mudelil on viga, mida aitab vältida tasuline lisatöö hoolduses (ma küll ei saanud aru, kust see teadmine pärineb, et kord aastas õli lisamine midagi päästab). Variant on, et tehas annab välja vastava dokumendi ja kohustab hooldusprogrammi muutma või autosid tagasi kutsuma. Pole põhjust arvata, et A100 või mõni teine esindus neid soovitusi ignoreeriks. Sellise dokumendi eelduseks on muidugi see, et mudel ise on juba piisavalt vana ja palju eksemplare garantiiajal katki läinud, et saaks viga üldse tüüpveaks nimetada. Variant on ka see, et riknenud detailid võetakse lahti ja tehakse analüüsi, aga sel puhul jälle eelduseks, et neid piisavalt palju jõuab sellesse töökotta ja kliendid maksavad remondi või uue osa kinni ning vana osa ei tule vahetusfondi tagasi saata. Seda, et kas õli kaotab oma määrimisomadusi või mitte, uurivad välja tehase palgatud inseneride hordid ja nende uurimistöö tulemus kajastub hooldusprogrammi kirjelduses, mida siis esindus järgib.

Esinduse tööga muidugi ei saa kunagi rahul olla. Kui nad osi uute vastu vahetavad, on nad lollid. Kui nad pikalt viga otsivad, on nad saamatud. Kui nad teevad mingi häki, mis ei pea vastu ja hiljem garantii alla ei lähe, on nad vastutustundetud. Kui nad klientidele tasulisi lisatöid ei paku, on nad pahatahtlikud. Kui nad igas hoolduses määrivad pähe tasulisi lisatöid, on nad ahned.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 18.07.13 09:30 Tsiteeri


Kobiseks ka natu siia juurde :D. Meil tööl ka miski 20 ringis octaviaid ja viimasel ajal on ka meil see lagunemine epideemia mõõtu võtma hakanud (vähemalt nii see remondi eest vastutav väidab). Meie enda autole pandi diagnoos, et põmst kogu kupatus tuleks välja vahetada, raha tahetakse selle eest 1000 rutsi saada. Türi ja Paide!
Se ei saa olla üksikus inimeses/kasutajas kinni, et nüüd kogu süsteem kõigil järjest saba annab!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.4% - SQL: 25.6%]