Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 1,9 4x4 combi - 2009 - Ianton (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4216)
Ianton
huviline



Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 26.06.12 08:10 Tsiteeri
Octavia 1,9 4x4 combi - 2009 - Ianton



Tere!
Olen uus Skoda omanik ja välja sai valitud üks 4x4 variant. Autol vanust 3 aastat ja tulnud naaberriigist Rootsis, kus teenis aega fikirma hooldus-ja tööautona ja läbisõitu kogunenud tublid 196k.

Andmed:
1,9 TDI
77kw
6-käiguline manuaal
nelikvedu
4xel.aknad
konditsioneer
haagisekonks
parkimisandurid
istmesoendused
Swing stereo
Edit:
Defa elektriline soojendus.
Komposiitmaterjalist põhjakaitse

Mis lähiajal plaanis?
Esimese asjana vaja üks rattalaager vahetada(teeb suuremal kiirusel natuke häält). Juuli alguses vaja ka ülevaatus teha.

Lisaks plaan chiptuuninguga kw-sid juurde keerata, kui keegi oskab midagi soovitada või kommenteerida seoses chiptuuninguga, siis võib julgelt seda teha :) (chipbox-i ei taha ehk siis tarkvaraline tuuning plaanis)

Teiseks tahaks paigaldada Skoda Columbuse praeguse Swing'i asemele. Oskab äkki keegi öelda kui suur ja kallis töö see on, kui ma kuskilt internetiavarustest peaks endale Columbuse mõistliku hinnaga leidma.

http://imageshack.us/f/233/dsc02553d.jpg/
http://imageshack.us/f/833/dsc02552re.jpg/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 26.06.12 08:52 Tsiteeri


Mina oma kogemusest diislile Chipi ei soovitaks.
Annab juurde palju, kuid kahjuks oli hiljema ka mootoriremont suure kuluga - vähemalt mul oli selline halb kogemus ning edaspidi enam diislit ei tuuniks.

4x4 kindlasti Eesti talves suureks abiks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ianton
huviline



Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 26.06.12 09:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Mina oma kogemusest diislile Chipi ei soovitaks.
Annab juurde palju, kuid kahjuks oli hiljema ka mootoriremont suure kuluga - vähemalt mul oli selline halb kogemus ning edaspidi enam diislit ei tuuniks.

4x4 kindlasti Eesti talves suureks abiks :D
Hmmm, paneb mõtlema, lisa kw-de pärast lisa remonte ei ihkaks. Samas võimsama masina pealt tulek ja hing ihkaks natuke asisemat minekut. Muidu vaatasin http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2141 ja http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal/24.html, lubatakse küll ei ei vähenda ressurssi, aga hea kui kuuleb, et praktikas ikka asjad nii roosilised ka pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 26.06.12 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ianton
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Mina oma kogemusest diislile Chipi ei soovitaks.
Annab juurde palju, kuid kahjuks oli hiljema ka mootoriremont suure kuluga - vähemalt mul oli selline halb kogemus ning edaspidi enam diislit ei tuuniks.

4x4 kindlasti Eesti talves suureks abiks :D
Hmmm, paneb mõtlema, lisa kw-de pärast lisa remonte ei ihkaks. Samas võimsama masina pealt tulek ja hing ihkaks natuke asisemat minekut. Muidu vaatasin http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2141 ja http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal/24.html, lubatakse küll ei ei vähenda ressurssi, aga hea kui kuuleb, et praktikas ikka asjad nii roosilised ka pole.


Mina ei soovitaks, kindlasti on ka neid, kes chippiga kenasti vuranud ja muresid ei ole, kuid minul oli 112tuh ja korralik remont tehti mootoril. Masin ostmisel oli ca 48tuh sõitnud, eesti ajalooga, chip paigaldatud esinduse kaudu (wetterauer toode), hooldused kõik esinduses. Kuigi minek oli töökorras mootoriga ikka metsik (132kw ja ca 380Nm). Samas, eks kõik on suhteline.

Bensukale mina paneks, aga noh garantii säilimise huvides maksab selline asi 1274 euri....
Üks on kindel võimsus peab tulema millegi arvelt, tasuta lõunaid pole olemas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 26.06.12 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ianton

sisseehitatud 220v pistik



Kindel, et autol pole mootoriploki/karteri elektrilist soojendust? Skandinaavias on see sisseehitatud 220V pistik kõrvalistuja jalge juures üldjuhul siis, kui on paigaldatud Defa või muu säärane juhtmega mootorisoojendus. Ja pistik salongis selleks, et samal ajal kui autol juhe taga, töötaks automaatselt ka sinna ühendatud eraldi Defa salongipuhur, mis autopõrandal vedeleb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ianton
huviline



Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 27.06.12 07:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Tsitaat:
Algselt postitas: Ianton

sisseehitatud 220v pistik



Kindel, et autol pole mootoriploki/karteri elektrilist soojendust? Skandinaavias on see sisseehitatud 220V pistik kõrvalistuja jalge juures üldjuhul siis, kui on paigaldatud Defa või muu säärane juhtmega mootorisoojendus. Ja pistik salongis selleks, et samal ajal kui autol juhe taga, töötaks automaatselt ka sinna ühendatud eraldi Defa salongipuhur, mis autopõrandal vedeleb.
Kindel ei ole, autot ostes ei pannud lisaväärtust tähele, ise ilmselt ei oska järgi vaadata, kas 220v konverter kuskil vahel või blokisoojendus, lähiajal vaja hooldus teha ja ülevaatusel käia, siis uurin välja, mille jaoks pistik on :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 27.06.12 22:00 Tsiteeri


Aga tee pilt ja me ütleme, mille jaoks on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rehvitest
huviline



Registreerunud 28.06.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 28.06.12 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ianton
Tsitaat:
Algselt postitas: rstdi
Mina oma kogemusest diislile Chipi ei soovitaks.
Annab juurde palju, kuid kahjuks oli hiljema ka mootoriremont suure kuluga - vähemalt mul oli selline halb kogemus ning edaspidi enam diislit ei tuuniks.

4x4 kindlasti Eesti talves suureks abiks :D
Hmmm, paneb mõtlema, lisa kw-de pärast lisa remonte ei ihkaks. Samas võimsama masina pealt tulek ja hing ihkaks natuke asisemat minekut. Muidu vaatasin http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2141 ja http://www.hmkauto.ee/chiptuning-ja-dpf-removal/24.html, lubatakse küll ei ei vähenda ressurssi, aga hea kui kuuleb, et praktikas ikka asjad nii roosilised ka pole.


Arvan sama! Lendu ju naguinii ei tõuse!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Ianton
huviline



Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 30.06.12 08:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Aga tee pilt ja me ütleme, mille jaoks on :D
Nii sai autot põhjalikumalt uuritud, iluvõre vahelt leidsin teise pistiku, millel peale kirjutatud DEFA. Nüüd vist asi kindel, et autole paigaldatud DEFA elektriline lisasoojendus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ianton
huviline



Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 02.07.12 12:16 Tsiteeri


Kolmapäeva hommikul, veermiku kontrolli, kõrvalistuja poolne rattalaager teeb maanteesõidul häält:P Lisaks lasen veel uued rehvid alla panna need. Tagumised on päris siledad ja nelikveolisel pole ilmselt hea 2+2, nii et läheb terve ring vahetusse. Plaan uurida ka Skoda Columbuse või VW analoogilise navisüsteemi paigaldamise kohta. Vb oskab keegi midagi juba kommenteerida või teab kuidas ja kus saaks odavalt tehtud. Seadet ise ka üpriski raske mõistliku hinnaga leida :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 02.07.12 20:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ianton
Kolmapäeva hommikul, veermiku kontrolli, kõrvalistuja poolne rattalaager teeb maanteesõidul häält:P Lisaks lasen veel uued rehvid alla panna need. Tagumised on päris siledad ja nelikveolisel pole ilmselt hea 2+2, nii et läheb terve ring vahetusse. Plaan uurida ka Skoda Columbuse või VW analoogilise navisüsteemi paigaldamise kohta. Vb oskab keegi midagi juba kommenteerida või teab kuidas ja kus saaks odavalt tehtud. Seadet ise ka üpriski raske mõistliku hinnaga leida :P


mul küll palju kokkupuuteid autosse sisse ehitatud nvaidega pole, aga seda peamiselt sel põhjusel, et on alati suhteliselt mõttetud tundunud. Küsitakse jubedat hinda (vähemalt uuena koos autoga ostes) ja kuuldavasti ka kaartide uuendamine on paras PITA.

Eriti mõttetuks on need mu arust muutunud tänapäevases kontekstis, kus iga kell saab tunduvalt väiksema raha eest kasvõi nutitelefoni ning navigeeri sellega palju kulub. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ianton
huviline



Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11

Kasutaja on eemal


postitati 03.07.12 10:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
Tsitaat:
Algselt postitas: Ianton
Kolmapäeva hommikul, veermiku kontrolli, kõrvalistuja poolne rattalaager teeb maanteesõidul häält:P Lisaks lasen veel uued rehvid alla panna need. Tagumised on päris siledad ja nelikveolisel pole ilmselt hea 2+2, nii et läheb terve ring vahetusse. Plaan uurida ka Skoda Columbuse või VW analoogilise navisüsteemi paigaldamise kohta. Vb oskab keegi midagi juba kommenteerida või teab kuidas ja kus saaks odavalt tehtud. Seadet ise ka üpriski raske mõistliku hinnaga leida :P


mul küll palju kokkupuuteid autosse sisse ehitatud nvaidega pole, aga seda peamiselt sel põhjusel, et on alati suhteliselt mõttetud tundunud. Küsitakse jubedat hinda (vähemalt uuena koos autoga ostes) ja kuuldavasti ka kaartide uuendamine on paras PITA.

Eriti mõttetuks on need mu arust muutunud tänapäevases kontekstis, kus iga kell saab tunduvalt väiksema raha eest kasvõi nutitelefoni ning navigeeri sellega palju kulub. :)
Seda küll, et kallis ja saaks odavama lahendusega ka hakkama. Endale lihtsalt meeldib juba ekraani olemasolu autos ja HF ning navi. Mul hetkel olemas Garmini gps, teeb tööd hästi, aga igasugused juhtmed kuidagi vastumeelt. Ega uut ei jaksaks osta, aga otsin kasutatult ja vast näkkab;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 03.07.12 13:48 Tsiteeri


Columbuse navi peaks saama hinnaklassis 500- 600 €. Arvatavasti sinu auto väljalaskeaastat vaadates, ei pruugi vahetust vajada ka Gateway plokk, aga sellest saad alles siis aru, kui oled seadme paigaldanud ja mingil hommikul on auto maja ees ja aku tühi.
Muus osas on paigaldus lihtne, põhimõtteliselt Plug and Play. ;) Arvesta ka teise ümbrisraami ostu.
Oma autos paigaldatud ja toimetab kenasti. Muus osas nõustun eelpoolse moanspot arvamusega. Reaalses elus on mind sihtkohta juhatanud paremini just nutikas olev navi. :P

Perspektiivselt mõeldes plaanin hoopis mõne tabi autosse installimise võimalust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
octavia4x4
huviline



Registreerunud 28.03.13
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 28.03.13 23:48 Tsiteeri


Palju sul keskmine küttekulu on tulnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 72.7% - SQL: 27.3%]