Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb II 1.8TSI on ökonoomne linnaauto - päriselt ka (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2932)
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 25.06.12 07:46 Tsiteeri
Superb II 1.8TSI on ökonoomne linnaauto - päriselt ka



Olen alati 1.8TSI mootori suuremapoolset kütusekulu omaette ja valjusti kirunud. Omast arust ka täiesti õigustatult. Mõned nädalad tagasi sai aga võetud targemad õpetused ette ja proovitud, et kui ökonoomseks Superbiga linnas minna on võimalik.

Tingimused:
- Asukohaks Tallinna erinevad linnaosad. Kristiine, kesklinn, südalinn.
- Ühtegi 80k ..... vabandust 70km/h ala testi sisse ei jäänud.
- Katse toimus argipäeval ja päevasel ajal.
- Liiklus oli suht tavaline. Ummikuid ei olnud aga ei olnud kaugeltki ka autovaba olemine.
- Autos kaks inimest.
- Test kestis kuskil 20 km.
- Auto kenasti sisse sõidetud (läbisõit 48 000 km). Varsti 4 aastat tagasi uuena ostetud ja keegi teine peale mu enda sõitnud ei ole.

Kütusekuluks sain 8,4 l/100km (jah, kompuutri eksimus sisse arvestatud). See tulemus on IMHO täitsa ponks, aga väga korrata küll ei tahaks ja arvan, et seda ei sooviks ka kaassõitjad :D Sain nii mõnegi kurja pilgu osaliseks ja kindlasti sõimati mind enne igat foori kuradi uimaks.

Kuidas sõitsin:
- Esimese käiguga ainult rattad liikuma.
- Pöördeid üle 2000 ei lasknud.
- Võimalikult kiiresti pöörded üles ja uus käik sisse.
- Võimalikult pikalt käiguga pidurdamist. Pikim tuli sinna 400 meetri kanti. Tegelikult nendest käiguga pidurdamistest tuli ka kõige suurem kütusesääst.
- Vältisin iga hinna eest tühikäigul veeremist.

Ok, oli ju lõbus sellist kaunist kütusekulu numbrit vaadata, aga olen üpris veendunud, et selline sõidustiil ei ole kaugeltki autole pikemas perspektiivis tervislik. Turbo tahab õlituseks ikka pöördeid ja niisamuti käigukast ning see on teada asi, et katalüsaator tahab vahetevahel kuuma saada, et jälle puhtaks põleda. Ühesõnaga võib kütuselt säästetu tulla tagasi palju suurema remondiarvega.

Sõit ise võttis ikka mitmed head minutid tavapärasest rohkem aega ja kui aus olla, siis kohati segasin täitsa liiklust ning arvan, et mu seljataga tekkis ridamisi pisikesi ummikuid.

Ahjaa, tavaline kütusekulu on mul Tallinnas 10.5 - 11.5 l/100km (mõnikord kui närv must, siis ka 13,5). Ei ole raske jalaga, lihtsalt gaasipedaal on kerge käiguga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 26.06.12 08:56 Tsiteeri


Ma eeldan, et sul manuaal? DSGga oleks see kulu madalam. Manuaaliga ei saanud vanasti ka mina oma eelmise RS'ga kuidagi alla 8 linnas vurades vaiksel (liiklust vähe), aga nüüd ideaalis õnnestub vahel isegi 7.0-7,4 ettesaada kuniks ei pea pikalt foori taga seisma. DSG rahulikult startides ei jää kellelegi jalgu, pigem vastupidi :)

Ummikute puhul on see 10+ täiesti tavaline :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 26.06.12 14:37 Tsiteeri


Täitsa manuaal jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 28.06.12 07:28 Tsiteeri


Muide, iga kord kui mul abikaasa autoga sõidab täpselt sama ringi kesklinnas, siis hiljem on kütusekulu (jah näiteviga arvestatud) 9,2-9,4 l/100km. Ta ei ürita tahtlikult mingit ökosõitu teha ja toimub see kõige magusamas tipptunnis. Seda iga jummala kord .... eip mõista.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.5% - SQL: 46.5%]