Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia RS 2.0 TFSI DSG - 2011 - rstdi (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3747)
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 23.11.11 22:11 Tsiteeri
Octavia RS 2.0 TFSI DSG - 2011 - rstdi



Jagan muljeid uuest masinast.
Sõidetud nüüdseks mõni tuhat kilomeetrit.

Varustus :
must metallik + DSG +
kõik vajalik sai võetud, sh tagumiste ismete soojendus, Bolero raadio, nahksisu (lisana), tagumised parkmisandurid, 18'' veljed, Xenonid (lähi).

Lisaks sai kohe tellitud ka mürasummutus ning 16'' veljed talveks. Nüüdseks on 16'' naastrehvid peal, aga mida pole see on lumi nagu ikka kui midagi vaja.

Sõit:
sissesõit sai hoolikalt tehtud, st üleliigseid koormusi või S-asendit ei kasutanud.
Selle tulemusena ütleks vähemalt minujaoks vägagi üllatavad numbrid Rakvere - Tallinn parim tulemus siiani 6,1l keskmine (tempo 100-110 vahel) - tehas ise lubas 6,2l minimaalselt :) , Tallinn-Tartu 6,3l ja Tartu-Tallinn 6,7l (möödasõit RS mõistes möödasõit ja tempo samuti 100-110 vahel spidoka järgi).
Eelmise masinaga ei saanud ka parima tahtmise juures neid numbreid. Kuid DSG töötab vähemalt minujaoks suht ideaalselt ning manuaali ostaks nüüd veel ainult siis, kui osta on vaja nn pühapäeva rallikas. DSG teeb asja sujuvamalt ning kiiremalt ära ning ma usun, et kokkuhoid tulebki sealt sujuvamas kiirendamises, sest ka linnasiseselt on kütusekulu madalam. Üldine keskmine arvuti järgi hetkel 7,6l, mis on vanas masinast ca 1l parem.
DSG iga D asendis pöördeid üle ca 6300 ei lase, S asendis, aga liigub kuni 7000 välja ühegi küsimuseta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 24.11.11 07:16 Tsiteeri


Jälle üks korralik auto siinmail ringi vuramas.
Kütusekulu koha pealt tõsi mis tõsi, ka mina saan need numbrid ilusti kätte, kuigi eelmise autoga oli see ainult unistus (Seat Leon FR DSG, ehk siis põhimõtteliselt sama mootor ja kast).
Pikka ja siledat teed...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
marekk
huviline

Avatar


Registreerunud 14.07.11
Postitusi: 103

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia RS 2.0TFSI 170kw/360Nm rattast

postitati 27.11.11 22:23 Tsiteeri


Räägid sellest mürasummutusest ehk lähemalt. Kas esindus pakub sellist teenust või lased kuskil mujal teha?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 29.11.11 22:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: marekk
Räägid sellest mürasummutusest ehk lähemalt. Kas esindus pakub sellist teenust või lased kuskil mujal teha?


http://ravolar.ee/et/mugavus/muraisoltsioon/ nemad tegid, lisaks ka toonklaasi panid nemad (täisring). Pakett sai valitud sealt keskmine.
Naastud all ja ütleks, et müra talutav, st ei ole selline väsitav müra nagu eelmise masinaga. Igaljuhul soovitatav tegevus. Päris luksmasin tase ei ole, aga see ei olnud ka eesmärk. Mina olen tulemusega rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Father
huviline



Registreerunud 30.11.11
Postitusi: 1

Asukoht: Madara 22, Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 30.11.11 18:33 Tsiteeri


Tsitaat:
http://ravolar.ee/et/mugavus/muraisoltsioon/ nemad tegid, lisaks ka toonklaasi panid nemad (täisring). Pakett sai valitud sealt keskmine.
Naastud all ja ütleks, et müra talutav, st ei ole selline väsitav müra nagu eelmise masinaga. Igaljuhul soovitatav tegevus. Päris luksmasin tase ei ole, aga see ei olnud ka eesmärk. Mina olen tulemusega rahul.


Tänan soovituse eest :) Kindlasti vaadake ka mürasummutuse pildialbumid http://cl.ly/CDrA


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Cosmic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.08.07
Postitusi: 211

Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: Superb Sportline 2.0TSI 4x4

postitati 15.03.12 11:38 Tsiteeri


Tänu sellele masinale tegin mina siis lõpliku otsuse oma auto ostu kohapealt, ehk siis enne rstdi RS-ga proovisõidu tegemist olin veel väga kahevahel, kas võtta manuaal või DSG. Pärast seda sõitu oli aga asi selge - DSG it is!

Kütusekulu kohapealt tundub et võin ka täpselt sama juttu rääkida, kuna eelmine auto mis võrdluseks võtta on ju täpselt sama mis rstdi-l ka oli (manuaal RS). Hetkel küll alles ~1000km sõidetud uuega, kuid juba praegu on näha et kütusekulu number on madalam kui eelmisel, seega tundub et DSG teeb vähemalt antud mootoriga väga head koostööd.

Kuna ma näen rstdi'd päris tihti meie lähestikku asuvate elukohtade tõttu, siis peab tõdema et on ikka kena masin küll see FL RS, kui oma led'idega sulle sappa tuleb või vastu sõidab...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 26.03.12 08:32 Tsiteeri


Loomulikult DSG õige valik :D

Oma masinast:
* natukene on kahju, et eelmise RS võrreldes on sportlik väljalaske hääl kadunud :(

* DSG väga mugav ning igapäeva kasutuse polegi midagi muud vaja, samas manuaali tunnetust DSG ikkagi ei anna, elektroonika kontrollib kõike. Labadega saab samas teha suht palju ise, aga teatud piiril sekkub elektrooniga automaatselt - ehk midagi äralõhkuda ei õnnestu;

* naastrehvid 205/55/R16 õigustasid ennast igati, kuna mul on peaaegu alati vaja sõita kõige hullem ilmaga, siis enam lamelli ei valiks. Naast pidas seal, kus varem lamell juba alla andis. Kuna tehtud ka lisamüra summutus, siis naastumüra ei ole probleemiks üldse. Sisssõit sai tehtud korralikult, siis viimase vaatlusega olid esirehvidel kõik naastud alles;

* külmade ilmadega on kütusekulu olnud vahemikus 7,65L - 9,2L keskmine. Kasutan telefonis olevat fuellog tarkvara (android), sellega hea jälgida. Soovitan, kes ka tahab selliselt näha.

* tehase handsfree töötab kenasti, väga harjunud sellega;

Miinused:
* NELIVEDU ei ole :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 58.7% - SQL: 41.3%]