Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kõik, kellel on Skoda margiesindusega probleeme olnud (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 5616)
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 23.03.11 10:06 Tsiteeri


Kahjuks pole see erand, sellist suhtumist ja peata olekut on ka A100-s. Viimane näide oli see, et sahisevad pidurid tituleeriti rikkis käigukastiks. Kokku käisin seal kolm korda.
1. Kord arvati,et viga on käigukastis. Võibolla mingi lihtne ja odav viga aga suur tõenäosus, et ikka raske ja kallis viga. Ei osatud täpselt öelda, seni kuni kast maha. Kasti maha A100 ise ei võta ja selle maha võtmine maksab klient.
2. Kord (pidid kasti maha võtma) uurisid terve päeva ja avastasid, et hoopis rattalaager on parempoolne läbi - vahetati ära.
3. Kord kuna sahin ikka jätkus, siis läksin uuesti sest probleem millega auto sinna viidud sai oli alles. Siis sõideti ja saadi aru et viga on ikka pidurites, millele järgnes pikk jutt, kuidas tuleks ikka kord aastas pidurid lahti võtta ja puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hundu
huviline



Registreerunud 25.01.11
Postitusi: 17

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia combi

postitati 23.03.11 13:55 Tsiteeri


MIna olen käinud Auto 1oo Paldiski mnt ja mina olen väga rahul. Teeninus kiire ja sõbralik. Väga vastutulelikud ja abivalmid on sealsed teenindajad :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zonder
huviline



Registreerunud 07.07.08
Postitusi: 54

Kasutaja on eemal


postitati 23.03.11 16:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hundu
MIna olen käinud Auto 1oo Paldiski mnt ja mina olen väga rahul. Teeninus kiire ja sõbralik. Väga vastutulelikud ja abivalmid on sealsed teenindajad :D


Täiesti nõus, ka minul on positiivseid kogemusi tublisti rohkem kui negatiivseid Kuid kahjuks rikub vahel tilk tõrva terve meepoti ära :S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 23.03.11 16:44 Tsiteeri


Ma olen ka pigem rahul, kui ebarahul. Aga just hiljuti juhtus ka minuga asi, mis kaldub sinna tõrvatilga poole...


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Swissflam
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser

postitati 23.03.11 19:37 Tsiteeri


Mina ei taha soeta omale enam ühtegi VAG kontserni autot. Aasta Auto meistrimeeste musti käejälgi eemaldasin heledalt laepolstrilt viimati täna lõuna aeg.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simmo494
huviline



Registreerunud 16.05.08
Postitusi: 9

Kasutaja on eemal


postitati 24.03.11 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Swissflam
Mina ei taha soeta omale enam ühtegi VAG kontserni autot. Aasta Auto meistrimeeste musti käejälgi eemaldasin heledalt laepolstrilt viimati täna lõuna aeg.







:D kuda nii juhtus ? mis põhjusega seal olid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Swissflam
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser

postitati 24.03.11 16:53 Tsiteeri


Ei teagi, kuda nii juhtus. Läksin esisilla kolinat likvideerima aga pärast pidin lae polstrit küürima.
Siiski olen leidnud margiesinduses ka ühe positiivse külje. Nimelt ainsad klubilised, keda mina oma Škoda klubi "karjääri" jooksul olen kohanud, on just nimelt Aasta Autos. Võin uhkustada näiteks faktiga, et olen hr. pakiruumiga kõrvuti samal diivanil istunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 25.03.11 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Swissflam
Ei teagi, kuda nii juhtus. Läksin esisilla kolinat likvideerima aga pärast pidin lae polstrit küürima.
Siiski olen leidnud margiesinduses ka ühe positiivse külje. Nimelt ainsad klubilised, keda mina oma Škoda klubi "karjääri" jooksul olen kohanud, on just nimelt Aasta Autos. Võin uhkustada näiteks faktiga, et olen hr. pakiruumiga kõrvuti samal diivanil istunud.

:D:D:cool: Ja kuhu tere jäi? Selle faktiga võivad päris paljud uhkustada. Kuus sai ikka vähemalt 2-3 korda seda diivanit nühitud. :D ETV päevane kava kah oli lõpuks selge ja kõik Audi ajakirjad mitmekordselt üle vaadatud.

Kuna autol oli tehasest kaasa antud lisavarustusena (jupi koodi ei oska öelda) miski needus, siis sai Tartu Aasta Autos päris tihedalt käidud (liitrites mulliga vett joodud) ja teenindusega olen küll supper rahul. Ehk tume sisustus kust midagi välja ei pasta päästis nad?

Tehnilist teostust ei oska kommenteerida - ei ole selleks õige inimene. :) Tavaliselt läks ikka auto käima, rattad alt ära ei kukkunud ja õli loike maas polnud.

Üks suur miinus tegelikult on: kohale minek autota. :) Annelinnast andis ikka kohale ronida bussiga, mis sõidab kah ainult paar korda päevas. Ja kui hommikul sai auto viidud, siis pidin 25 minutit jalutama, et jõuda bussipeatuseni kust sai koju. Vähemalt kõndimine on tervislik. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Swissflam
huviline

Avatar


Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser

postitati 26.03.11 07:24 Tsiteeri


Hr.pakiruum ärge pahandage, diivanil konutamise momendil ma veel ei teadnud, kui kuulsa inimese kõrval istun. Teie auto saabus teenindusest varem, märkasin samuti tuttavat masinat ja läksin aknapeale kaema, kes sellesse istub. No ja siis nägingi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 27.03.11 13:20 Tsiteeri


Autot ostes tuleb arvestada, et see vajab hooldust ja nii raud kui elektroonika võib vahest katki minna. Ja kui mõni tõsisem probleem ilmneb siis võib üksikutel juhtudel kuluda ka kaks kuud enne kui viga üles leitakse ja varuosad kohale jõuavad. Need on need "kõik kisub viltu" juhtumid kus esinevad paljud põhjused korraga - kommunikatsioonihäired, ebapädevad meistrimehed, kehv logistika jne.

Minu arvates on naiivne eeldada, et kallima auto ostjat ootab ees parem teenindus või kohtlemine. Teendust osutatakse vastavalt kehtestatud standarditele ja teenindajad on ühed ja samad inimesed. Soovi, saada parema teeninduse osaliseks, on ära tabanud nii liising- kui kindlustusfirmad, kes pakuvad lisaraha eest näiteks asendusauto teenust jmt. Ehk siis suhteliselt väikese lisatasu eest on võimalik ennast kindlustada tuleviku ebameeldivuste vastu. Aga enamus autoostjatest võtab riskid enda kanna ja elavad lootuses, et nende autoga midagi ei juhtu (sh ka mina).

Lihtne on süüdistada teenindajat aga kas mitte samapalju ei ole süüdi autoomanikud, kes ei ole tutvunud teenindustingimustega ja pole ennast kaitsnud ebameeldivate riskide vastu?

Kui rääkida margiesindustest üldisemalt (kogemus piirdub VW ja Škoda esindustega) siis mulle on jäänud mõistatuseks, mis on nende pakutav lisaväärtus võrreldes mõne väikesema töökojaga (näiteks Forss). Hinnad on margiesinduses oluliselt kallimad, iga tühise liigutuse eest peab maksma. Näiteks aknapesu vedelik on kordades kallim kui tavalises toidupoes või paari pirni vahetus võtab aega 0,2 tundi (teades samal ajal, et meistrimehel võtaks see aega 2 minutit). Ma oleks nõus maksma kui ma lähen spetsiaalselt pirni vahetama. Aga mitte siis kui see toimub hoolduse raames.

Kuna margiesindus on kõikidest võimalikest kõige kallim siis ma eeldaks sellelt ka restorani tasemel teenindust, kus on klientidele alati mõni üllatus varuks. 12 aastane kogemus autohoolduses ei ole kahjuks ühtegi positiivset üllatust pakkunud. (St, et töö on tehtud korrekselt aga ei midagi enamat).

Viimased 3-4 aastat olen käinud Forsis (pärast auto garantiiaja lõppu). Ei ole seal täheldanud erilist vahet teeninduse kvaliteedis. Küll aga olen saanud ühe positiivse üllatuse osaliseks - arved on ca 1/3 jagu pisemad..

Lisaväärtuse puudumise teooriale andis kinnituse ka masu algus, mil mitmed margiesindused asusid usinasti nö "säästu"-teenindusi looma. Säästuhind kehtis autodele, mille garantii oli lõppenud. Ehk siis garantii kehtimise ajal kooritakse kliendilt seitse nahka ja kui garantii läbi, siis saab tegelikult ka odavamalt.

Jääb üle vaid loota, et tulevikus saame valida ka garantiihoolduse töökodade vahel ja kehva teeninduse pärast ei pea kohe automarki vahetama :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 29.03.11 18:45 Tsiteeri


Mina alates novembrist Škoda omanik ja kuni tänaseni olen pidanud kahel korral A100 käima pisivigasid kõrvaldamas. Esimest korda lõpetas klaasipesudüüs töötamise ja teisel korral esitule parkpirn. Mõlemal korral võeti kohe töösse ja tehti kiiresti korda asjad. Kuna tulemas oli 105000 hooldus + mõned jupid tahtsin lisaks omal soovil vahetada ja siin kiideti Forssi, siis otsustasin ka sealt hinnapakkumise võtta. Täna lasin A100 selle hoolduse koos lisatööga ära teha ja kui arve maksmise aeg kätte jõudis, siis olin meeldivalt üllatunud, kuna arve oli väiksem, kui Forssi pakkumises. Enne Škoda ostu pole margiesindustega kokkupuuteid olnud ja palju igasuguseid hirmujutte kuulnud nende kohta. Praeguseks on minul ainult positiivsed kogemused ja hooldan ilmselt ka edaspidi A100 oma autot. Töö kiire ja korralik, hind on ok ja ka klinditeenindus tasemel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Peemot
huviline



Registreerunud 05.11.10
Postitusi: 12

Asukoht: Tallinn, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1.8 TSI Elegance 2007

postitati 31.03.11 08:17 Tsiteeri


Olen siis Enzoga saatusekaaslane - kah novembrist Skoda omanik ja kah 105.000 km hooldus tulemas. Igaks juhuks võtan siiski ka Forsist pakkumise kui hoolduse aeg kätte jõuab. Auto 100-s oli esimene arve natuke ebameeldivalt suur..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri23
huviline



Registreerunud 09.03.09
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia TDI

postitati 08.08.11 14:27 Tsiteeri


Mul on ka kahtlusi esinduse suhtes.
90 000 km hoolduses vahetati piduriklotsid ees ja paar tuhat hiljem taga.
Nüüd 10 000 km hiljem öeldi, et kettad kõverad.
Kuna ei tahtnud nendega nõustuda siis võtsin ise ette ketaste ja klotside vahetuse.
Ja mis selgus, et klotside vahetusega tõesti vahetati ainult klotse, kuigi oleks võinud ka randid maha käiata, kettal oli seespool sisekülje randist tükke välja tulnud.
Klotsidel olid tugevad sooned sees rantidest ja tänu sellele olid pidurid alguses kehvad.
Tegelikult ei olnudki kettad kõverad vaid ilmselt kehv teeninduse töö.

Ma tean, et ühe teise auto margi esinduses võetakse ka randid maha.
Tegu oli siis auto 100 kogemusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ladavaz
huviline

Avatar


Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168

Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus

postitati 09.08.11 14:20 Tsiteeri


Mul olid juba ostes randid sees ja selle peale kui nädal peale ostu küsima läksin, milles asi siis öeldi, et sooned tulevad sisse valest pidurdamisest. Selle kohta milline on vale pidurdamine ei osatud midagi vastata.
Tegelikult on nii, et pahameel valatakse ikka esinduse peale, kui mõni asi laguneb või liiga palju maksab. Küsimus minu jaoks on rohkem teenindamises. Kas võetakse sõbralikult vastu või morni näoga kliendi muret kuulates vaadatakse kella. Olles ka mõne teise margi esinduse klient, võin öelda, et seal kus ma ikka tunnen et mind oodatakse nagu koju ja kõik kenasti ka ära põhjendatakse on suuri arveid kergem maksta ja loomulikult ei unustata ka väikest allahindlust:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri23
huviline



Registreerunud 09.03.09
Postitusi: 8

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia TDI

postitati 10.08.11 07:34 Tsiteeri


Nii palju kui muude autode margiesindusega olen kokku puutunud siis Klienditeeninduse osas on Auto100 teistes üle.

Ma saan aru, et tänapäeval ei taheta varuosa remontida vaid enamasti vahetatakse välja.
Lihtsalt oleks võinud hoiatada, et kuule sul autol piduriketas ka varsti läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 10.08.11 13:23 Tsiteeri


Üldiselt kipub nii olema, et teist klotsiringi ketas üle ei ela, seetõttu on mõistlik vahetada koos klotsiga juba ka kettad. Muidu saad varsti ketta pärast klotsid samuti uuesti vahetada. Minu kogemus asjast :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
anbaltic
klubiliige



Registreerunud 01.10.12
Postitusi: 3

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Scout 2.0TDI 09

postitati 20.10.12 18:37 Tsiteeri


Auto 100 kliendi teenindusega,vastutulekuga ja suhtumisega väga rahul. Eriti teenindajaga, kes piisavalt ja kannatlikult vastas väga paljudele küsimustele.
Lukkseppa tööga ja kvaliteediga MITTE rahul.
Tellisin veokonksu paigalduse. Kättesaamisel ilmusid kolm viga;1-parkimis andurite juhe ei olnud kinnitatud. 2-pistikupesa pole lõpuni keeratud. 3-Liikumis pistikupesa mehhanism hõõrus vastu ratta koobast, kahjustades metalli, seoses konksu valesti paigaldusega. Kuna need märkused olid esitatud teenindajale, kohe oli kutsutud meister, vaadatud vead üle ja auto viivitamatult sama päeval vastu võetud. Asenduseks teine auto antud, ja 3 tunni pärast kõik oli esialgu korda tehtud. Kättesaamisel oli väike kingitus. See kõik oli küll tasemel.
Tulles garaazi, selgus, et vead olid eemaldatud, kuid vasaku konksu stanget pole puudutatud, kuna asus summuti ja kaitse pleki taga. Kuid tänu sellele, et pidin ise need maha võtma, sain konksu ratta koopast veel rohkem eemale tõmmata, sai veel kõik sisekoopad moviiliga üle töödelda.
Kuna ma olen värske Scouti omanik ja see oli esimene Auto 100 külastamine, jäi kahepoolne mulje. Kaalun, kas tasub siin teha hammasrihma vahetust, kui juba veokonksu paigaldusega sellised möödapanekud margiesinduses.
Kuid ikkagi loodan, et see oli lohakas lukksepp(Rauno või Raiin), kelle teenuseid enam ei kasuta ja teine teeb korralikumalt. Olles veel kahe teise margi esindaja klient, pean märkima, et seal paar korda olid ka mõõdapanekud.
Kaju, et tänapäevane klient peab peale oma elukutset, hästi tundma veel oma autot, olla kursis remondi ja hooldustöödega, et auto korras oleks ja mitte vajalikude tööde eest raha maksma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 70.9% - SQL: 29.1%]