Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Pumpdüüs pihustiga TDI võimsamaks ja ökonoomsemaks (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2677)
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Postitusi: 2

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 10.01.10 20:30 Tsiteeri
Pumpdüüs pihustiga TDI võimsamaks ja ökonoomsemaks



Pakun teie diiselmootoriga pumpdüüs pihustitega autole veidi lisajõudu ja kütuse ökonoomiat. Selle triki teeb ära väike lisakarbike nimega POWERBOX.
Mudelivalikud, millele see seade sobib ja muud lisainfot saate siit www.vagdiag.ee/index.php?leht=4&keel=est
Seade on iseenesest üsna lihtne ja väga kergesti paigaldatav. Põhiline on see, et ta on autole ohutu ja ei riku auto mootorit ega hakka musta suitsu tagant ajama.
Kuna olen ise töötanud diagnostik- elektrikuna pea 10 aastat, siis üldiselt selliseid karpe, mis mootori arvutite juhtmestikule vahele pannakse või ajudes kivide vahetust ei poolda, kui just tegemist pole võidusõidu autoga. Kuid see seade kasutab auto enda juhtarvuti seadistusi ja muudab lihtsalt nende ajastust.
Modifitseeritakse kütuse temperatuuri andmeid mootori juhtarvutile. Kuna diisel kütuse temperatuuri tõustes selle tihedus väheneb, peab seda kompenseerima pihustusaja pikendamisega. Modifitseeritud andmed ei välju auto loomuliku töörežiimi piirväärtustest.
Ise kasutan seda seadet oma 1,9 85kw automaatkastiga Sharanil. Kiirendus läks peale seadme paigaldust hoopis teravamaks ja keskmine kütusekulu langes pea liitri võrra.
Samuti oleme pikemat aega katsetanud seadet Audi A4 1,9 96kw peal, mis sõidab iganädalaselt Tallinna ja Jõhvi vahet. Tema keskmine kütusekulu langes 6,3 pealt 5,1-5,3 peale. Seadme hind pole ka väga soolane võrreldes kivikeste vahetusega ajudes või moditud progede paigaldusega. Kui üleliigne kiirendus ja vähene küttekulu ära tüütab, saab seadme iga kell eemaldada, kuna selle paigaldus või eemaldus võtab tõesti ainult 5 minutit. Seadme HIND 900.- eek
Lisaifo: 53043666, risto@vaikneauto.ee


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd.
www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 10.01.10 22:10 Tsiteeri


Kui see karp vahele pista,siis kas jääb kusagile ajusse jälg maha? Mõtlen seda seoses garantiiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 11.01.10 08:42 Tsiteeri


Nende kodulehel kirjad, et ei mõjuta garantiitingimusi.

Loogiline ei tundu asja juures, see et kui 77kW mootori võimsus kasvab 92kW`ni, siis kuidas saab olla, et see mootorile mitte mingit negatiivset mõju pikemas perspektiivis ei avalda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vagdiag
huviline



Registreerunud 10.01.10
Postitusi: 2

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal


postitati 11.01.10 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tihver
Nende kodulehel kirjad, et ei mõjuta garantiitingimusi.

Loogiline ei tundu asja juures, see et kui 77kW mootori võimsus kasvab 92kW`ni, siis kuidas saab olla, et see mootorile mitte mingit negatiivset mõju pikemas perspektiivis ei avalda?


Ajusse ühtegi viga ei jää, kuna ei ületata ühegi parameetri piirväärtust, mis tekiks tavapärases mootori töörežiimis.
Küll ei tasuks võtta päris üks ühele seda kw tabelit, sest 77kw päris 92kw vast ikka ei tule aga auto muutub oluliselt erksamaks küll.


www.vagdiag.ee VAG grupi autode diagnostika, elektri ja remonttööd.
www.vaikneauto.ee Helisolatsioon ja helitehnika.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.9% - SQL: 50.1%]