Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: DPF ehk diislikübemefilter (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3259)
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 05.12.09 16:23 Tsiteeri
DPF ehk diislikübemefilter



Uuematel diiselmootoritel tänu karmidele saastenormidele sellised filtrid peal. Ei hakka pikalt tööpõhimõtet selgitama,sest ise see seal väljalaskesüsteemis omasoodu toimetab ja ega muud endal teha anna,kui aegajalt ka maanteesõite teha,et süsteem väga umbe ei läheks.
Postituse eesmärk on see,et kui pole enam garantiiauto ja esinduses ei käi hoolduses,siis õlivahetusel kasutada AINULT tehase poolt ette nähtud kvaliteediklassis õli. Iga tavaline täissünt DPF-i puhul ei sobi. Omaloomingut tehes on reaalne paarikümne tuhande kilomeetriga filter jäädavalt rikkuda. Uue süsteemi hinnaklass näit. uuel Superbil 2,0TDI 103KW 32000 eeku. Ei ole odav minu arust. Õigeid õlisid kasutades reaalne eluiga filtril 120-150 tuhat km.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 06.12.09 12:58 Tsiteeri


Selline loll küsimus, et kui kübemefilter peakski kunagi umbe minema, kas seda lihtsalt eemaldada ei anna? Või on sellel ka mingid andurid küljes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 06.12.09 13:04 Tsiteeri


Kui kübemefilter umbes või eemaldatud,siis muutub oluliselt mootori tööreziim. Sellest tõuseb küttekulu ja lõppkokkuvõteks võib rikkuda muid mootoriosi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 14.01.10 15:56 Tsiteeri


DPF-le näeb octavia manuaal suisa 506 01 õli ette - see vene keelne ja juskui peaks tolles tabliitsas 7GG figureerima.
Mul on ntx 0GG seal.

Kuda seda kindlaks teha, kas on DPF või ei?

Edit: juba tegin kindlaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Raivo40
huviline



Registreerunud 19.11.07
Postitusi: 21

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia I

postitati 15.01.10 09:59 Tsiteeri


Need tahmafiltrid puhastavad end ise mingi teatud kilometraasi tagant. Info selle kohta peab auto manuaalis kirjas olema mismoodi see protseduur käib. Osadel markidel on kapoti all eraldi anum lisaainega selle tahma põletamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 21.02.10 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:

Need tahmafiltrid puhastavad end ise mingi teatud kilometraasi tagant. Info selle kohta peab auto manuaalis kirjas olema mismoodi see protseduur käib. Osadel markidel on kapoti all eraldi anum lisaainega selle tahma põletamiseks.


Selge on see, et aegajalt filter ennast ise puhastab. Probleem aga selles, et mingi aja pärast annab ikkagi otsad. See, millal lusika nurka viskab, sõltub päris palju auto kasutajast.

Sai natuke mujalt foorumitest uuritud,mismoodi seda DPF-i säästa. Esimene variant on loobuda pikendatud hooldusvälbast.
Loomulik, et sagedasem õlivahetus parem. Ma siin mõtlesin, et peaks ehk ise kusagil 13 tuhande peal õli ja filtri ära vahetama. Säästab mootorit ja samas ka hoolduskuludelt.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 21.02.10 22:12 Tsiteeri


Mis aasta ja mis mootoritel see küljes on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.9% - SQL: 50.1%]